Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, haHa είπε

Μια τυχαια βλαβη, δεν σημαινει οτι ηταν ελαττωματικο το προιον κατα την παραδοση.

Δυστυχως, ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει οτι ηταν ελαττωματικο κατα την παραδοση ή οτι ηταν κακος ο σχεδιασμος, πχ οτι πολλες παρομοιες συσκευες παρουσιασαν το ιδιο προβλημα κλπ.

Ήταν είτε εν δυνάμει ελαττωματικό είτε εν δυνάμει λειτουργικό.

Να κάνω εγώ τον δικηγόρο του διαβόλου. Εγώ ως καταναλωτής δεν έχω την επιστημονική γνώση να αποδείξω ότι το προιόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση. Η εταιρεία/πωλητής γιατί δεν αποδεικνύει το αντίθετο; Ότι δηλαδή το πρόβλημα προέκυψε μετά το πέρας του πρώτου εξαμήνου.

Επεξ/σία από christakos07
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Χμμμ βρήκα κάτι καλό

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Λέει στην υποσημείωση 1 ότι υπερισχύει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σε σχέση με αυτά που γράφει η εταιρία. https://www.eccgreece.gr/el/online-dispute-resolution/ εδώ μπορείς να το συνεχίσεις μιλάει για τοπικό παράρτημα ευρωπαϊκού οργανισμού.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ather είπε

Χμμμ βρήκα κάτι καλό

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Λέει στην υποσημείωση 1 ότι υπερισχύει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία σε σχέση με αυτά που γράφει η εταιρία. https://www.eccgreece.gr/el/online-dispute-resolution/ εδώ μπορείς να το συνεχίσεις μιλάει για τοπικό παράρτημα ευρωπαϊκού οργανισμού.

Ναι αλλα αν διαβασεις το πινακακι η 2ετης εγγυηση ΕΕ σε παραπεμπει στο καταστημα που το αγορασες, οχι στην ιδια την Apple οπως σε παραπεμπει η ενος ετους εγγυηση της apple.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

Ναι αλλα αν διαβασεις το πινακακι η 2ετης εγγυηση ΕΕ σε παραπεμπει στο καταστημα που το αγορασες, οχι στην ιδια την Apple οπως σε παραπεμπει η ενος ετους εγγυηση της apple.

Σίγουρα και αυτό είναι υπέρ του καταναλωτή, αλλά επειδή είναι ελληνάρες εδώ σε παραπέμπουν στην εταιρία για να σε ξεφορτωθούν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Ήταν είτε εν δυνάμει ελαττωματικό είτε εν δυνάμει λειτουργικό.

Να κάνω εγώ τον δικηγόρο του διαβόλου. Εγώ ως καταναλωτής δεν έχω την επιστημονική γνώση να αποδείξω ότι το προιόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση. Η εταιρεία/πωλητής γιατί δεν αποδεικνύει το αντίθετο; Ότι δηλαδή το πρόβλημα προέκυψε μετά το πέρας του πρώτου εξαμήνου.

Γιατι ο νομος γραφει οτι ο καταναλωτης(οχι ο πωλητης) πρεπει να το αποδειξει μετα τους πρωτους 6 μηνες.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Αναφορά σε κείμενο

Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ather είπε

Σίγουρα και αυτό είναι υπέρ του καταναλωτή, αλλά επειδή είναι ελληνάρες εδώ σε παραπέμπουν στην εταιρία για να σε ξεφορτωθούν.

 

περιπου, παντως σε καθε περιπτωση η διετης εγγυηση της ΕΕ δεν ειναι εγγυηση που αφορα τον κατασκευαστη, αν πας (για το ps του νηματος) στη Sony η Sony ορθα θα σε γραψει στα φρυδια  της. Η Εγγυηση αφορα τον πωλητη (το καταστημα που σου πουλησε το προιον) αρα για το ps του νηματος ο ts πρεπει να  ενημερωσει τη γενικη γραμματεια καταναλωτη οτι το καταστημα δεν τηρει την εγγυηση, οχι η Sony.*

 

*εξαιρεση στο παραπανω ειναι προφανως αν πωλητης ηταν η ιδια η Sony (αν ειχε δικα της φυσικα η ιντερνετικα καταστηματα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Ναι αλλα αν διαβασεις το πινακακι η 2ετης εγγυηση ΕΕ σε παραπεμπει στο καταστημα που το αγορασες, οχι στην ιδια την Apple οπως σε παραπεμπει η ενος ετους εγγυηση της apple.

 

6 λεπτά πριν, Ather είπε

Σίγουρα και αυτό είναι υπέρ του καταναλωτή, αλλά επειδή είναι ελληνάρες εδώ σε παραπέμπουν στην εταιρία για να σε ξεφορτωθούν.

Δεν μιλαει για 2 ετη εγγυηση, αλλα 2 ετη που απορρεουν απο τη "Νομοθεσία περί καταναλωτών της ΕΕ".

Και σε παραπεμπει στην σελιδα της ΕΕ, κατα την οποια ισχυουν τα ακολουθα:

Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έστειλα μαιλ στο public και η απάντηση ήταν αυτή..

Καλημέρα σας ,
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε τα Public για τις αγορές σας.
Σε συνέχεια του αιτήματός σας , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν θα χρειαστεί να ελεγχθεί πρώτα από το τεχνικό τμήμα καταστήματός μας,  ώστε έπειτα να σας ενημερώσουμε για τις περαιτέρω ενέργειές μας.
Θα χρειαστεί να το παραδώσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα Public , προσκομίζοντας το παραστατικό αγοράς ή εναλλακτικά να το αποστείλετε μέσω της ACS μεταφορικής , επισκεπτόμενος  το πλησιέστερο κατάστημα ACS , με την επίδειξη του παραστατικού αγοράς και αποστέλλοντας το δέμα με χρέωση παραλήπτη. Η διεύθυνση παραλήπτη είναι τα στοιχεία του καταστήματος Public που αναγράφονται επάνω δεξιά στην απόδειξη , στο πεδίο υποκατάστημα.

Στη συνέχεια  πήγα στο κατάστημα στο Σέρβις ο τεχνικός να μη μου δίνει και πολύ σημασία. Του είπα το πρόβλημα και μου λέει έχει λήξει  η εγγύηση γιατί είναι ενός έτους..του λέω έχω μιλήσει με τα κεντρικά,βλέπει το μαιλ  και απόρησε. Μου λέει και να το φέρεις έγω το μόνο που θα κάνω είναι να το βάλω στο ρεύμα να δω αν λειτουργεί και τπτ άλλο..

του λέω για την διετή εγγύηση έκανε τον ανήξερο... ξανά στέλνω στα κεντρικά ούτε που μου έχουν απαντήσει 2 μέρες τώρα...

με αυτή την εξυπηρέτηση βλέπω να το κρατάνε κανα μήνα και μετά να μου λένε έχει λήξει ο ένας χρόνος.....

Επεξ/σία από grgnik
Δημοσ.

Νόμος 2251/1994
όπως τροποποιήθηκε από τον Νόμο 4537/2018

Άρθρο 5α
Εμπορική εγγύηση

1. Κάθε πωλητής ή παραγωγός μπορεί να παρέχει εμπορική εγγύηση, η οποία συνίσταται στην ανάληψη από μέρους του κάθε μορφής υποχρέωση έναντι του καταναλωτή, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα με οποιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, αν αυτό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση.

2. Ο πωλητής ή παραγωγός παρέχει την εγγύηση της προηγούμενης παραγράφου εγγράφως ή πάνω σε άλλο σταθερό μέσο αποτύπωσης το οποίο είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Η εγγύηση περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το αγαθό στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια και την έκταση της εδαφικής της ισχύος. Στην εγγύηση αυτή δηλώνονται με σαφήνεια και πληρότητα τα δικαιώματα του καταναλωτή και διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εμπορική εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.

3. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεστεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Όταν για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη πιθανή διάρκεια ζωής άνω των δύο (2) ετών δεν παρέχεται εμπορική εγγύηση, ο πωλητής το γνωστοποιεί στον καταναλωτή με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο πριν από την πώληση και ταυτόχρονα γνωστοποιεί με τον ίδιο τρόπο ότι σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματά του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του παρόντος νόμου και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. H πιθανή διάρκεια ζωής του αγαθού είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, μέχρις ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ο πωλητής φέρει το βάρος απόδειξης ότι έλαβε χώρα η ενημέρωση αυτή.

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

Άρθρο 5β

1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα.

2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού.


Άρθρο 6
Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα

1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.

2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές. δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.

3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/217614/nomos-2251-1994

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Γιατι ο νομος γραφει οτι ο καταναλωτης(οχι ο πωλητης) πρεπει να το αποδειξει μετα τους πρωτους 6 μηνες.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Ευτυχως δεν υπαρχει καμια δυσνοηση. Μπορεις να πας στο καταστημα, να το αφησεις και να ζητησεις επισκευη εντος εγγυησης. Μην ακους κανεναν που σου λεει οτι δεν ειναι ξεκαθαρα. Οπως και να το κανουμε στα ηλεκτρονικα η εγγυηση ειναι 2 χρονια. Απλα λιτα και ξαστερα. Ουτε 6 μηνες ουτε 1 χρονο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Ευτυχως δεν υπαρχει καμια δυσνοηση. Μπορεις να πας στο καταστημα, να το αφησεις και να ζητησεις επισκευη εντος εγγυησης. Μην ακους κανεναν που σου λεει οτι δεν ειναι ξεκαθαρα. Οπως και να το κανουμε στα ηλεκτρονικα η εγγυηση ειναι 2 χρονια. Απλα λιτα και ξαστερα. Ουτε 6 μηνες ουτε 1 χρονο. 

Απλα, λιτα και ξεαστερα, δεν ισχυει αυτο που λες, δες εδω:

 Αν θελεις, μπορεις να παραθεσεις το νομο που λεει κατι τετοιο;

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, haHa είπε

Απλα, λιτα και ξεαστερα, δεν ισχυει αυτο που λες, δες εδω:

 Αν θελεις, μπορεις να παραθεσεις το νομο που λεει κατι τετοιο;

Μα ακριβως το ιδιο link που παρεθεσες. Δεν αναφερεται πουθενα σε κανενα ελληνικο νομο οτι πρεπει να το αποδειξει ο καταναλωτης. Οσοι δεν τηρουν την νομοθεσια, καταγγελια ινκα και το πιο σημαντικο κραξιμο στο facebook και ολα ως δια μαγειας λυνονται. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Μα ακριβως το ιδιο link που παρεθεσες. Δεν αναφερεται πουθενα σε κανενα ελληνικο νομο οτι πρεπει να το αποδειξει ο καταναλωτης. Οσοι δεν τηρουν την νομοθεσια, καταγγελια ινκα και το πιο σημαντικο κραξιμο στο facebook και ολα ως δια μαγειας λυνονται. 

Οχι, ο πωλητης ειναι υπευθυνος μονο κατα την διαρκεια της παραδοσης , οπου μετα ο κινδυνος μεταφερεται στον αγοραστη.

Για αυτο ο νομος αναφερει συνεχει την λεξη "παραδοση, παραδωθει, κατα την παραδοση, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή" κλπ.

Απο το νομο:

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 522

Ο κίνδυνος στην πώληση

Αφότου παραδοθεί το πράγμα που πουλήθηκε, τον κίνδυνο για την τυχαία καταστροφή ή τη χειροτέρευσή του φέρει ο αγοραστής.

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστήέχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

 

Απο την Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 3

Δικαιώματα του καταναλωτή

1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

Αναφορά σε κείμενο
  • Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.
Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, haHa είπε

Οχι, ο πωλητης ειναι υπευθυνος μονο κατα την διαρκεια της παραδοσης , οπου μετα ο κινδυνος μεταφερεται στον αγοραστη.

Για αυτο ο νομος αναφερει συνεχει την λεξη "παραδοση, παραδωθει, κατα την παραδοση, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή" κλπ.

Απο το νομο:

Απο την Ευρωπαική Οδηγια:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Ο καθενας πραττει με την αποψη του και βρισκει ή οχι το δικιο του. Ανεφερα την εμπειρια μου. Ποτε δεν εχω κληθει να αποδειξω ελαττωμα. Αν εσενα σου χαλασει το ps φερε πραγματογνωμωνα για να διαπιστωσεις αν καλυπτεσαι ή οχι. Καλη συνεχεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Maverickj13 είπε

Ο καθενας πραττει με την αποψη του και βρισκει ή οχι το δικιο του. Ανεφερα την εμπειρια μου. Ποτε δεν εχω κληθει να αποδειξω ελαττωμα. Αν εσενα σου χαλασει το ps φερε πραγματογνωμωνα για να διαπιστωσεις αν καλυπτεσαι ή οχι. Καλη συνεχεια.

Aλλο το να λεμε να το κυνηγησει κι αλλο να ισχυριζεσαι λανθασμενα οτι" στα ηλεκτρονικα η εγγυηση ειναι 2 χρονια. Απλα λιτα και ξαστερα. "

Το να το κυνηγησει καποιος(παρολο που δεν καλυπτεται νομικα) ειναι κατι που αναφερθηκε εξαρχης:

5 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2ετη εγγυηση.
Οποτε, νομικα δεν το δικαιουσαι. Αξιζει ομως να το κυνηγησεις, γιατι πολυ συχνα οι εταιρειες εξυπηρετουν τους πελατες για να μην τους βγει κακο ονομα.

 

Επεξ/σία από haHa

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...