grgnik Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Καλημέρα.αγορασα ένα PlayStation 11/2016 από public. Το οποίο μπούρδες παρουσίασε πρόβλημα 10/2018. Σύμφωνα με το νέο νόμο για 2ετη έχω το δικαίωμα να ζήτησω δωρεάν επισκευή-αντικατάσταση;; Γιατί μου λένε για 1 χρόνο εκεί με ειρωνια κιολας!! ; Ευχαριστω
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Το καλυτερο που εχεις να κανεις εδω http://www.efpolis.gr/ κανε ενα τηλεφωνο στο 1520 και δες τη μπορεις να κανεις η sony δινει ενα χρονο εγγυηση οπως και να εχει εσυ στην ΕΕ δικαιουσαι 2 χρονια ρωτησε και πας βημα βημα
grgnik Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σευχαριστω για την απατηση. Αν σου πω οτι πηρα στο 1520 και η απαντηση ηταν δε γνωριζουμε κανε την ερωτηση μεσω mail?? Ασε που δεν μου εχουν απαντησει ποτε... οτι να ναι ειμαστε..... Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από grgnik
Kostasspil Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Φιλε τα ιδια εκανε και το service της InfoQuest για συσκευες της Apple.. Τον 2ο χρονο εκαναν την παπια, ωσπου μετα απο πολλες αναφορες πωλητων, αλλαξαν ποιημα. Δυστυχως θελει κυνηγι, αλλα σ'αυτο φταιμε εμεις. ΓΓ Καταναλωτη πηγαινε Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Kostasspil
Ather Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Βλέπω ο ιδιωτικός τομέας κάνει άλματα προόδου και αντιγράφει επιτέλους το δημόσιο. Απαντήσεις τηλεφωνικώς που δεν αποδεικνύεται τίποτα. Άρνηση απάντησης γραπτώς (συνηθισμένη τακτική για να μην παραδεχτούν τίποτα) κοκ. Στείλε εμπρόθεσμα email με σκαναρισμένη απόδειξη στη sony για να σου απαντήσουν γραπτώς (email) και μετά προωθείς την απάντηση (εφόσον είναι αρνητική) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με email. 1
grgnik Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 να σαι καλα!! μηπως εχεις εuκαιρο το mail??
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2ετη εγγυηση. Οποτε, νομικα δεν το δικαιουσαι. Αξιζει ομως να το κυνηγησεις, γιατι πολυ συχνα οι εταιρειες εξυπηρετουν τους πελατες για να μην τους βγει κακο ονομα. ----------------------------- Υπαρχει μια παρανοηση μεταξυ της εγγυησης και των δικαιωματων του καταναλωτη για 2 χρονια για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Τα 2 χρονια που λεει η ευρωπαικη οδηγια δεν ειναι για εγγυηση, αλλα για τα δικαιωματα των καταναλωτων λογω ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση, τελειως διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση. Αλλο λοιπον ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα. Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2: https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja Αναφορά σε κείμενο 2 Is there an EU-wide two year consumer guarantee? Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979. Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will be for the consumer to prove. Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 3 Δικαιώματα του καταναλωτή 1. Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Αναφορά σε κείμενο Μετά την πάροδο των 6 μηνών, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. Ελληνικος νομος: https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg Αναφορά σε κείμενο Άρθρο 534. Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων: Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Άρθρο 535. Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως: ... Γενικη γραμματεια καταναλωτων: http://www.efpolis.gr/el/erothseis-apanthseis/826-faq-poliseis-service.html Αναφορά σε κείμενο Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό. Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα από τη στιγμή της παράδοσής του. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από haHa 8
grgnik Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 14 λεπτά πριν, haHa είπε Δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2ετη εγγυηση. Οποτε, νομικα δεν το δικαιουσαι. Αξιζει ομως να το κυνηγησεις, γιατι πολυ συχνα οι εταιρειες εξυπηρετουν τους πελατες για να μην τους βγει κακο ονομα. ----------------------------- Υπαρχει μια παρανοηση μεταξυ της εγγυησης και των δικαιωματων του καταναλωτη για 2 χρονια για ελαττωματα που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση. Τα 2 χρονια που λεει η ευρωπαικη οδηγια δεν ειναι για εγγυηση, αλλα για τα δικαιωματα των καταναλωτων λογω ελαττωματων που υπηρχαν ΚΑΤΑ την παραδοση, τελειως διαφορετικο πραγμα απο την εγγυηση. Αλλο ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο "Πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων" που μετα την παροδο των 6 μηνων ΠΡΕΠΕΙ ο αγοραστης να αποδειξει οτι προυπηρχαν κατα την αγορα. Εξηγηση απο την Αγγλικη Βουλη για να μην συγχεονται αυτα τα 2: https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CCgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.parliament.uk%2Fbriefing-papers%2Fsn02239.pdf&ei=0_YWVYKAMMipygP5toCICQ&usg=AFQjCNG_wpTYiE0KKJS_64P81DqmWp_mzg&sig2=RCV73cHiDEu7CMEF_VqBGA&bvm=bv.89381419,d.bGQ&cad=rja Ευρωπαική Οδηγια: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31999L0044:EL:HTML Ελληνικος νομος: https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiyi-_oiMHNAhUBDMAKHSdnDcsQFgghMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.synigoroskatanaloti.gr%2Fdocs%2Flaw%2Fgr%2FN3043-2002.pdf&usg=AFQjCNHd5Z18Cky-00HHa9XhAwFcel-vuw&sig2=W5OWlhn6CZ3gRf9di5Nzrg Γενικη γραμματεια καταναλωτων: http://www.efpolis.gr/el/erothseis-apanthseis/826-faq-poliseis-service.html πως μπορω να αποδειξω οτι ηταν ελλατωματικο ομως??
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, grgnik είπε πως μπορω να αποδειξω οτι ηταν ελλατωματικο ομως?? Τις περισσοτερες φορες δεν μπορεις, γιατι συνηθως δεν ηταν ελαττωματικο κατα την παραδοση. 1
Diskimpex Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Οτι θελουν μπορουν να σου πουν να μην καλυψουν την εγγυηση.Ξερουν δεν σε συμφερει να πληρωσεις δικηγορο . Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από Diskimpex
costacurta Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Αν προσέξεις στις κονσόλες στα χαρακτηριστικά αναφέρει 1 χρόνο εγγύηση προμηθευτή. Βέβαια μου έχει τύχει πωλητής η ταμίας προφορικά να μου απαντήσει:μα 2 χρόνια φυσικά. Τώρα αν είναι άγνοια η εντολή από αλλού είναι αλλού παπά ευαγγέλιο...
christakos07 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, haHa είπε Τις περισσοτερες φορες δεν μπορεις, γιατι συνηθως δεν ηταν ελαττωματικο κατα την παραδοση. Τι σημαίνει ελαττωματικό κατά την παράδοση; Αν πχ το Α εξάρτημα που αστόχησε, έχει συνήθως μέσο χρόνο ζωής πέντε χρόνια, ενώ η αστοχία του προέκυψε εντός των δύο πρώτων; Εγώ λέω ότι ήταν κατασκευαστικά ελαττωματικό, αφού ο μέσος όρος ζωής του θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερος. Ο νόμος έχει πολλές παρερμηνείες. Ελαττωματικό κατά την παράδοση δε σημαίνει απαραίτητα μη λειτουργικό. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από christakos07
haHa Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, christakos07 είπε Τι σημαίνει ελαττωματικό κατά την παράδοση; Αν πχ το Α εξάρτημα που αστόχησε, έχει συνήθως μέσο χρόνο ζωής πέντε χρόνια, ενώ η αστοχία του προέκυψε εντός των δύο πρώτων; Εγώ λέω ότι ήταν κατασκευαστικά ελαττωματικό, αφού ο μέσος όρος ζωής του θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερος. Ο νόμος έχει πολλές παρερμηνείες. Ελαττωματικό κατά την παράδοση δε σημαίνει απαραίτητα μη λειτουργικό. Μια τυχαια βλαβη, δεν σημαινει οτι ηταν ελαττωματικο το προιον κατα την παραδοση. Δυστυχως, ο καταναλωτης πρεπει να αποδειξει οτι ηταν ελαττωματικο κατα την παραδοση ή οτι ηταν κακος ο σχεδιασμος, πχ οτι πολλες παρομοιες συσκευες παρουσιασαν το ιδιο προβλημα κλπ.
Ather Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Ξεκινάς με τηλέφωνο εδώ 2111988791 και email [email protected] https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm εγγύηση δύο ετών έχει και μερικά παραδείγματα πιο κάτω. Αν η κονσόλα σου δεν έχει κάποια ζημιά από εσένα φυσικά και είσαι εντός. Φυσικά αν πάρεις μία κονσόλα σήμερα και ξεκινήσεις μετά από 3 χρόνια να τη λειτουργείς και διαρκέσει 1 μήνα πριν πάθει βλάβη τότε όπως ειπώθηκε πιο πάνω δε σε καλύπτει η εγγύηση. Νομίζω είναι αυτονόητο ότι δεν αναφέρεται στη διάρκεια χρήσης αλλά από τη στιγμή που αγοράστηκε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα