Lanike71 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Το όλο θέμα ξεκινά από τη σχέση του Έλληνα με το χρήμα αλλά και την καταναλωτική συνείδηση μας. Όταν ακόμα σκεφτόμαστε "έλα μωρέ πως κάνεις έτσι για 1 ευρώ ",τόσο θα συνεχίζεται η αλητεία. Επίσης το πόσο αισχρά είναι τα ψιλά γράμματα στο θέμα αισχροκερδειας. Το έγραψα και παλιότερα εδώ, cosmote αν σου τελειώσει το δώρο των mb πέφτεις σε ογκοχρέωση. Αν στριμάρεις, απλά την πάτησες. Ενώ γράφει για χρέωση ανά ημέρα, αυτοί χρεώνουν με όγκο επειδή και καλά το πακέτο δεν έχει λήξει. Καταλάβατε κάποιοι γιατί μίλησα για γενικό και Δεη; Γιατί πρέπει η ίδια εταιρία να αλλάξει τις ρυθμίσεις και όχι μόνο εσύ στη συσκευή. Κάποιοι μπορεί να γελάνε με τα "ψιλαδάκια ", αλλά μια εταιρία έχει 4 εκ. συνδρομητές. Μετρήστε λοιπόν τα 2ευρα. 2
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 On 29/10/2018 at 11:16, chsam said: Η vodafone ειναι μια εταιρια (δεν ξερω για αλλες) που ενημερωνει με μηνυμα πριν τελειωσουν τα δεδομενα, οντως.Στην Q που ειμαι εγω 16 χρονια δεν υπαρχει καμια τετοιου ειδους ενημερωση περα απο ενα μηνυμα οταν ειναι να ληξει καποιο πακετο ομιλιας που εχεις αγορασει. Πλέον απαιτείται από το νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ να υπάρχει ενημέρωση για το ότι τα δεδομένα/χρόνο έπιασαν ενα X %.
παπι Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Παιδες, περα απο τη κλαψα. Εχουμε τιποτα εναλλακτικό απο το καρτελ; Προσωπικά βαζω μόνο data και για τηλέφωνα πληρώνω viber. Έχουμε καμια λυση να φυγουμε τελείως απο τα καρτελ; Και ας δινουμε τίποτα παραπανω.
kurkosdr Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 29/10/2018 στις 8:08 ΠΜ, billdanos είπε Βέβαια το θέμα είναι πως δεν σας ανοίγουν οι εταιρίες κινητής τα δεδομένα αλλά οι ίδιες οι συσκευές σας. Οι εταιρίες ακολουθούν απλά την πολιτική: "με το που μου ζητήσει data η συσκευή σου, αρχίζω και σε χρεώνω". Επίσης φαντάζομαι πως αν "τραβούσατε" 1Gb data χωρίς κάποιο προπληρωμένο πακέτο, η χρέωση στο λογαριασμό σας θα ήταν πολύ περισσότερη από τα 2 ευρώ... Αν θέλετε να είστε 100% σίγουροι πως δεν θα χρεώνεστε απο mobile data, ζητήστε απλά από το πάροχό σας να σας απενεργοποιήσει γενικότερα τα mobile data στη σύνδεσή σας. Εδώ είναι το θέμα. Ποιός φταίει; Λογικά, είτε η συσκευή που παρουσιάζει διαρροή δυαδικών δεδομένων (και το φαινόμενο παρατηρείται μόνο σε τηλέφωνα που στάλθηκαν στην Ελλάδα) ή οι τοπικοί πάροχοι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Μάλλον ισχύει το δεύτερο. Πάω στοίχημα ότι κάποιος κουστουμάτος στην εταιρεία ξέρει για το bug με το 4G που αναφέρθηκε πιο πάνω, απλά δεν κάνει τίποτα γιατί δεν έχει φάει ακόμα την μυνηση. Κάτι παρόμοιες μαγκιές έκανε και η Vodafone στα καρτοκινητα κάποτε, όπου αν είχες ένα X ποσό μέσα και έβαζες κάρτα ανανέωσης Y, σου έβαζε Y-X αντί Y+X. Δηλαδή όχι μόνο δεν σου διατηρούσε το υπόλοιπο αλλά στο "χρέωνε". Όπου μαγικά μια μέρα σταματήσε να το κάνει σε όλους μας. Σε άλλες χώρες υπάρχει ο θεσμός του class action lawsuit για να μην μπορούν να γίνονται τέτοιες μαγκιές, στην Ελλάδα η μόνη άμυνα είναι η αλληλοενημέρωση μεταξύ των καταναλωτών... Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από kurkosdr
AdventChild Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Μου εχει γινει 1 φορα μονο, ειπα αυτοματη ενεργοποιηση δεν ειχα, εκανα ηδη Browsing με WI-FI και οχι δεν μπερδευτηκα και τα αφησα ανοιχτα γιατι το κοιταξα. Στις 03:56 μου ηρθε το εξης μηνυμα και με χρεωσε για mb μεχρι τις 04:00 και εξτρα χρηματα για mb πιο πριν, και οχι απλα αυτο, δεν ειχα καν καρτα και με πηγε -4.43 ευρω. Το πρωι πηρα στο support και επιστραφηκαν τα χρηματα μιας και εγινε "λαθος" ενεργοποιηση.
kurkosdr Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, παπι είπε Παιδες, περα απο τη κλαψα. Εχουμε τιποτα εναλλακτικό απο το καρτελ; Προσωπικά βαζω μόνο data και για τηλέφωνα πληρώνω viber. Έχουμε καμια λυση να φυγουμε τελείως απο τα καρτελ; Και ας δινουμε τίποτα παραπανω. Μακριά από τα συμβόλαια, όπου με έναν λάθος υπολογισμό μπορεί να βρεθείς να χρωστάς 100 ευρώ και βάλε λόγω ογκοχρέωσης, κάρτα και πάντα με το πακετάκι σου για τα data για να αποφύγεις το ίντερνετ όλη μέρα. Αυτό είναι το καλό της κάρτας, μπορείς να βάζεις ξανά το ίδιο πακέτο μέσα στο μήνα κατά το δοκούν. Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από kurkosdr
vanni Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 16 ώρες πριν, kifinas είπε Πάμε λοιπόν ξανά. Ο topic starter χρεώθηκε για μια υπηρεσία. Αν πάει στον πάροχο του, αν μπει μέσα στην Vodafone και πει, δεν θέλω να έχω την συγκεκριμένη υπηρεσία, θα του την βγάλουν; Όχι. Θα συνεχίσουν να τον χρεώνουν για μια υπηρεσία που έχει ζητήσει ότι δεν επιθυμεί. Καταλαβαίνεις τώρα το πρόβλημα; Για πιο περίπλοκα θέματα, όπως πως θα μπορούσε να ελέγχει τις υπηρεσίες που λαμβάνει, σε επόμενο μήνυμα, αφού πρώτα πιάσουμε τα βασικά. Και μια υπενθύμιση από το μακρινό 2012...Κάποιοι συνετίστηκαν, κάποιοι όχι https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0035.html Δεν είναι υπηρεσία με κουμπί on/of για να ενεργοποιείται όποτε θέλει ο συνδρομητής, όταν για το οποιοδήποτε λόγο το κινητό ζητήσει πρόσβαση σε δεδομένα και δεν έχεις ενεργό κάποιο πακέτο δεδομένων και επειδή η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει αν θες ή δεν θες να κάνεις χρήση προκειμένου να μην χάσεις λεφτά (το Mb σκέτο στοιχίζει ακριβά ) σου αφαιρεί 2 ευρώ για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει ορισμένοι είναι ότι οι εταιρείες δεν είναι τσιφλίκη σας και ότι φτιάχνουν υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολλούς.
Lanike71 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 35 λεπτά πριν, vanni είπε Δεν είναι υπηρεσία με κουμπί on/of για να ενεργοποιείται όποτε θέλει ο συνδρομητής, όταν για το οποιοδήποτε λόγο το κινητό ζητήσει πρόσβαση σε δεδομένα και δεν έχεις ενεργό κάποιο πακέτο δεδομένων και επειδή η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει αν θες ή δεν θες να κάνεις χρήση προκειμένου να μην χάσεις λεφτά (το Mb σκέτο στοιχίζει ακριβά ) σου αφαιρεί 2 ευρώ για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει ορισμένοι είναι ότι οι εταιρείες δεν είναι τσιφλίκη σας και ότι φτιάχνουν υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολλούς. Το ανέκδοτο της ημέρας : μου δίνει το ακριβότερο ίντερνετ στην Ευρώπη ανά ημέρα και είναι υπηρεσία για πολλούς.
BritGreek Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Εμένα μου το έκανε η wind επί 4 μήνες. Σταμάτησε μετά από γραπτή επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά δεν μου πιστώθηκαν ποτέ χρήματα.
vanni Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 28 λεπτά πριν, Lanike71 είπε Το ανέκδοτο της ημέρας : μου δίνει το ακριβότερο ίντερνετ στην Ευρώπη ανά ημέρα και είναι υπηρεσία για πολλούς. Το ανέκδοτο είναι ότι νομίζεις ότι ζεις σε Ευρωπαϊκή χώρα 3
likor Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Vodafone Internet ΟΛΗ ΜΕΡΑ "Internet στο κινητό σου από 1GB για 2€ τη μέρα. Η υπηρεσία ενεργοποιείται αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές που δεν έχουν ενεργοποιήσει κάποιο πρόγραμμα Mobile Internet, με την πρώτη είσοδό τους σε Internet σελίδα από το κινητό τους και τους εξασφαλίζει 1GB. Στη συνέχεια οι συνδρομητές θα χρεώνονται 2€ για κάθε 1GB που χρησιμοποιούν εντός της ημέρας και έως τις 4 π.μ" Η κλεψιά αναφέρεται στην σελίδα της Vodafone για το καρτοκινητο. Αν γίνεται να απενεργοποιηθεί αυτό σε ενα κατάστημα vodafone τοτε μπορει να γλυτώσετε τα ευρω σας. Το έχει απενεργοποιήσει κανείς;
παπι Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, vanni είπε Δεν είναι υπηρεσία με κουμπί on/of για να ενεργοποιείται όποτε θέλει ο συνδρομητής, όταν για το οποιοδήποτε λόγο το κινητό ζητήσει πρόσβαση σε δεδομένα και δεν έχεις ενεργό κάποιο πακέτο δεδομένων και επειδή η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει αν θες ή δεν θες να κάνεις χρήση προκειμένου να μην χάσεις λεφτά (το Mb σκέτο στοιχίζει ακριβά ) σου αφαιρεί 2 ευρώ για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου. Αυτό που δεν έχετε καταλάβει ορισμένοι είναι ότι οι εταιρείες δεν είναι τσιφλίκη σας και ότι φτιάχνουν υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολλούς. Ναι τους πελατες σκέφτονται. Τη πιτα θελουν να μεγαλώσουν και μαλιστα το κάνουν με σύστημα καρτέλ. Μια η ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις, μια η αφαίρεση φπα, μια η αλλαγη ληξης στους 4 μηνες, τωρα αυτο με την αυτόματη ενεργοποίηση πακέτου... Θελουν να βαζουμε περισσότερα χρήματα για το τηλέφωνο χωρις να μας προσφέρουν κατι ουσιαστικό. Δυστυχώς αυτα γίνονται όταν δεν υπαρχει ανταγωνισμός.
kifinas Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εντελώς συμπτωματικά στις υπόλοιπες εταιρείες μπορείς να απενεργοποιήσεις την αντίστοιχη υπηρεσία. Θέλει να στείλεις SMS ή να πας σε κατάστημα. Θα μπορούσαν να το βάλουν και στο app (My COSMOTE, My Vodafone κλπ) αλλά δεν το κάνουν ακόμα. Οπότε αφήνοντας πίσω τους ανούσιους χαρακτηρισμούς (τσιφλίκια) για μια ακόμα φορά, φτάνουμε στην προφανή ερώτηση. Γιατί δεν δίνει η Vodafone την δυνατότητα να διακόψεις μια υπηρεσία που δεν έχεις ζητήσει και που ενεργοποίησαν μόνοι τους. Την στιγμή μάλιστα που οι πελάτες το ζητούν και ο ανταγωνισμός το κάνει. Την στιγμή που υπάρχουν τόσες καταγγελίες για αυθαίρετες χρεώσεις τα τελευταία 8 χρόνια. Σοβαρή απάντηση; Α, μην το ξεχάσω. Τσιμπήστε και μια αύξηση στο συγκεκριμένο πακέτο. https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/digital-press-office/anakoinoseis/20181022-timologiakes-allages-se-etairika-programmata-kinitis-tilefonias-kai-stin-ypiresia-vodafone-internet-oli-mera/ Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από kifinas
cthulhucarbide Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως περιμένω να ακούσω κάποιον να τον βολεύει η συγκεκριμένη "υπηρεσία" και να την χρησιμοποιεί συχνά. Είμαι πολύ περίεργος Επεξ/σία 31 Οκτωβρίου 2018 από cthulhucarbide
overpower Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2018 Τωρα τελευταια ολο και περισσοτερα τετοια κρουσματα απο cu ατομα. Κατι πινουν εκει στην Vodafone και ενεργοποιουν πακετα. Δυστυχως, και δεν ξερω τον λογο, μονο η Cosmote προσφερει επιλογη απενεργοποιησης αυτης της υπηρεσιας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα