Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 hours ago, gokuthelegend said:

Το Α και το Β δεν είναι το ίδιο και το αυτό; Data δεν θεωρείται και το 3G και το 4G; Εκτός αν οι εταιρίες ακολουθούν διαφορετική τιμολογιακή πολιτική για το καθένα και εννοείς να κλείνουμε το 4G για να πέφτει σε 3G. Από την στιγμή που λέμε όμως ότι "κλείνουμε data", εννοούμε εξολοκλήρου, σωστά; Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω και δεν έχω χρεωθεί ποτέ κάτι έξτρα εδώ και 8 χρόνια που έχω έξυπνο τηλέφωνο. Το apn γιατί; αν κάποιος θέλει να το χρησιμοποιείσει μελλοντικά;

Εγώ πάντως έχω Cosmote What's Up και έχει επιλογή για απενεργοποιήσω την αυτόματη ανανέωση μέσα από το app για το android το οποίο έχει σχετική επιλογή.

πολλοι ισχυριζονται το οποιο δεν μπορω να το τσεκαρω οτι οι παροχοι τους λενε να κλεινουν το 4g και να ρυθμιζουν την συσκευη σε 3g διοτι  στο 4g ακομα και με κλειστα τα data κατι γινεται και τραβαει λιγα data. δεν ξερω το λογο και δεν μπορω να το τσεκαρω.οπως οσο εχω προσεξει οταν εχεις ανοιχτο 4g ειναι η μονη περιπτωση που μπορεις να μιλας στο τηλεφωνο και να εχεις internet ταυτοχρονα απο Mobile data..

οχι δεν ισχυει διαφορετικη τιμολογιακη πολιτικη αναμεσα στα 3g/4g.και τα 2 ειναι Data.το apn μπορεις να το αλλαξεις για να ειναι σιγουρος οτι No matter what δεν θα μπορεσει να τραβηξει data αφου δεν ειναι σωστο το apn αρα δεν βρισκει internet.ειτε μπορει καποιος να το σβησει είτε να σβήσει ενα γραμμα και οταν και αμα το χρειαστει να το διορθωσει ή να το ξαναπερασει αμα το εσβησε.

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και εγώ το έπαθα έχοντας μάλιστα και πακετο ενεργοποιημένο, με περισσευούμενα 500GB . Η αρχική απάντηση της Vodafone ήταν ότι αυτά τα πράγματα ΔΕΝ γίνονται και ότι φταίω εγώ γιατί ΙΣΩΣ είχα ανοιχτά τα data ή τα κατανάλωσα χωρίς να το γνωρίζω!! 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προτεινω να γινει ενας ερανος, για να σου μαζεψουμε τα 2 ευρω σου.

εμενα τα μισα να μου εκαναν (1 ευρω δηλαδη), θα πηγαινα κατω απο το σπιτι τους.

 

Επεξ/σία από infamousjohn
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρόμοια βλακεία έτυχε και σε μένα. Έτυχε κι άλλο ένα, το να λήξει το Combo 600 δέκα μέρες πριν την ώρα του! Τη πρώτη φορά νόμιζα πως μου φάνηκε, έκανα λάθος. Τη τρίτη όμως.... Στη Voda έκαναν όλοι τη πάπια! To κατήγγειλα στο Συνήγορο του Καταναλωτή και πριν από λίγες μέρες το προώθησαν στο υπουργείο οικονομικών παράλληλα με μια καταγγελία για εναρμονισμένες τακτικές χειραγώγησης της αγοράς από τις εταιρείες κινητής.

Ειδικά η Vodafone το έχει ξεφτιλίσει!

Επεξ/σία από spectaculator
  • Like 1
Δημοσ.

Απλά είναι κλέφτες. Όσοι λέτε ότι φταίνε οι χρήστες που δεν αλλάζουν από πριν (με ποιον τρόπο θα έπρεπε να το ξέρουν άραγε?) 562 ρυθμίσεις του κινητού μπας και το πάρει απόφαση ο πάροχος να μην σε χρεώσει εν αγνοία σου, απορώ τι έχετε στο κεφάλι σας.

Και γω όταν πήρα καινούργιο κινητό με χρέωσαν δύο φορές από ένα €, πήρα τηλέφωνο στην εξηπηρέτηση και έκαναν κάποιου είδους φραγή για να μην ξανασυμβεί, αλλά τα λεφτά δεν μου τα επέστρεψαν. Αν ήμουν υποψιασμένος βέβαια θα το είχα κυνηγήσει περισσότερο γιατί δεν ήξερα τότε ότι είναι γνωστή απάτη

  • Like 4
Δημοσ.

Η εταιρεία ούτε ξέρει ούτε είναι υποχρεωμένη να ξέρει τι κινητό έχεις και τι ρυθμίσεις έχεις κάνει εκείνη το μόνο που ξέρει είναι όταν για τον οποιοδήποτε λόγο χρειαστείς δεδομένα (γιατί κάνει update ο καιρός ) και δεν έχεις πακέτο δεδομένων σε χρεώνει όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

  • Like 1
Δημοσ.

Για όσους την έχουν πατήσει, θα προτείνω την εφαρμογή 3g watchdog

Ορίζεις κάποιο όριο σε mb ανά μήνα (το οποίο μπορεί να είναι 0) και μόλις φτάσεις το όριο "μπλοκάρει" την ενεργοποίηση δεδομένων μέσω αλλαγής apn. Όταν θέλεις να κάνεις χρήση 3g,4g απλά απενεργοποιείς προσωρινά την εφαρμογή. 

Για όσους δεν θέλουν να πειράζουν apn, η εφαρμογή είναι σωτηρία. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

παντως στην cosmote(whats up) στέλνεις μια φορα μήνυμα για να σταματήσει η αυτόματη διαδικασια και δεν σου ξαναβαζει λεφτα.δεν κλεινω ποτε δεδομενα και οταν ξεμείνω απο καρτα δεν τρώει λεφτα,ενώ παλια έτρωγε 1 ευρω.  Απορω δεν το εχουν οι αλλοι παροχοι?

Δημοσ.
8 ώρες πριν, bluesattack είπε

Ενας λογος που δεν θα παρω ποτε smartphone.Και επειδη δεν νιωθω την αναγκη να βγαλω selfie με τον φραπε και να το μοιραστω μετους ''φιλους'' μου 😃

με μοναδική διαφορά......... έχω σαν δεύτερο αριθμώ για λόγους ανάγκης σε ένα dumbphone αυτό το μήνυμα έχω δει 3 4 φόρες τα τελευταία δυο χρόνια.......

 

συσκευή είναι  alcatel 10.16G που από όσο είδα δεν έχει ούτε wap..........  γενικός δεν έχει σχεδόν τίποτα...........

Δημοσ.
9 ώρες πριν, παπι είπε

Η πολιτική που ακολουθούν είναι "πως να τους κλέψουμε". Το λέω ωμα, αλλά έτσι είναι από την ώρα που είναι ενεργοποιημένο by default. Και πραγματικά εκεί στο ΕΕΤΤ πέρα βρέχει. 

Σιγά μη σε ληστεύει κιόλας. Κανένας δεν θα σου στερήσει την χρήση της συσκευής σου, είτε το κάνεις επειδή το θες είτε το κάνεις επειδή έκανες μαλακία είτε επειδή απλά ξεχάστηκες. Η χρήση της και η ασφάλεια της είναι 100% δική σου ευθύνη. Η ευθύνη της εταιρίας είναι ανά πάσα ώρα και στιγμή εσύ να έχεις πρόσβαση στις υπηρεσίες της και ας κοστίζουν. Είναι σαν οδηγάς αμάξι, να έχεις συνήθεια να αλλάζεις από 6η σε 2α ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα. Ε ρε φίλε θα την πάθεις την ζημιά και δεν σου φταίει η κατασκευάστρια εταιρία ούτε και η after sales υπηρεσία. Τι να κάνουμε, για να μάθεις κάποια πράγματα κάποιες φορές θα την φας και θα μάθεις. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Σιγά μη σε ληστεύει κιόλας. Κανένας δεν θα σου στερήσει την χρήση της συσκευής σου, είτε το κάνεις επειδή το θες είτε το κάνεις επειδή έκανες μαλακία είτε επειδή απλά ξεχάστηκες. Η χρήση της και η ασφάλεια της είναι 100% δική σου ευθύνη. Η ευθύνη της εταιρίας είναι ανά πάσα ώρα και στιγμή εσύ να έχεις πρόσβαση στις υπηρεσίες της και ας κοστίζουν. Είναι σαν οδηγάς αμάξι, να έχεις συνήθεια να αλλάζεις από 6η σε 2α ταχύτητα ενώ πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα. Ε ρε φίλε θα την πάθεις την ζημιά και δεν σου φταίει η κατασκευάστρια εταιρία ούτε και η after sales υπηρεσία. Τι να κάνουμε, για να μάθεις κάποια πράγματα κάποιες φορές θα την φας και θα μάθεις. 

Μαλλον δεν εχεις καταλάβει το θεμα για το οποίο μιλάμε. Εμενα η κοσμοτε μου ενεργοποίησε μια υπηρεσία χωρις την συγκατάθεση μου, ουτε καν με ενημέρωσε! Μια υπηρεσία η οποοια με χρεώνει. Αυτο ειναι παράνομο αλλα πατανε στο οτι κανενας δεν θα κινηθεί νομικα εναντιον του καρτελ για 1-2€.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, poulinos είπε

πρεπει να ειναι η δεκατη φορα πoυ βλεπω αυτο το θεμα.

α.κλεινουμε 4g

b.κλεινουμε data

c.αλλαζουμε το apn

Εγω συμφωνω σε αυτα που λες αλλα αντε να εξηγησω κατι τετοιο στον θειο μου που ειναι 53 χρονών και να του πω πως να το κανει. Ειναι απατεώνες οι τυποι.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ThodorisFel είπε

Εγω συμφωνω σε αυτα που λες αλλα αντε να εξηγησω κατι τετοιο στον θειο μου που ειναι 53 χρονών και να του πω πως να το κανει. Ειναι απατεώνες οι τυποι.

Απλά να του πεις να του λείπουν τα σμαρτφον και τα αιφον  να πάρει ένα απλό nokia που έχω και εγώ και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.:P

Δημοσ.
13 ώρες πριν, vanni είπε

Η εταιρεία ούτε ξέρει ούτε είναι υποχρεωμένη να ξέρει τι κινητό έχεις και τι ρυθμίσεις έχεις κάνει εκείνη το μόνο που ξέρει είναι όταν για τον οποιοδήποτε λόγο χρειαστείς δεδομένα (γιατί κάνει update ο καιρός ) και δεν έχεις πακέτο δεδομένων σε χρεώνει όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

Η εταιρεία θα έπρεπε να είχε ένα διακοπτάκι στο app της και να μπορούσε να κλείσει τα δεδομένα ο χρήστης από το δίκτυο όποτε το επιθυμούσε. Έστω να έχει την επιλογή ο πελάτης να πάει σε ένα κατάστημα και να απενεργοποιήσει το πακέτο internet όλη μέρα. Τα κάνει; Όχι. Ο λόγος είναι προφανής, έχουν φάει πρόστιμα για αυτό και συνεχίζουν. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...