papoys1 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εντάξει βρε παιδιά όπως είπε και ο φίλος ένα κάταγμα είχε ο παθών οπότε αν δεν δηλώσει τραυματισμό στην Τροχαία τα βρουν κάπου μεταξύ τους με την Ασφάλεια δεν γίνεται ούτε καν δικογραφία. Εκείνο που είναι όμως να απορεί κανείς.Αφού βάζεις κάγκελα γιατί αφήνεις αυτό το διαχωριστικό μεταξύ τους ώστε δίνεις το δικαίωμα στον πεζό να περάσει όπου γουστάρει . Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από papoys1
akpe Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, amagawd said: Υπερβολικό σε βρίσκω. Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο. Βάσει των τυπικών υπολογισμών βγαίνει ο αριθμός, 15 μέτρα για αντίδραση και 25 για φρενάρισμα. Συστήματα όπως ABS και τα ρέστα μπορεί να βοηθάνε, αλλά μιλάμε για τη χειρότερη περίπτωση. 1 minute ago, papoys1 said: Εντάξει βρε παιδιά όπως είπε και ο φίλος ένα κάταγμα είχε ο παθών οπότε αν δεν δηλώσει τραυματισμό στην Τ Το θέμα δεν είναι απλά να σχολιάζουμε το τι έγινε, το θέμα είναι από τέτοια περιστατικά (μακάρι να ήταν όλα τόσο «απλά» βέβαια) να μάθουμε σαν οδηγοί και σαν πεζοί για το γιατί ακριβώς πρέπει να προσέχουμε τα πάντα Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από akpe 2
talibanakos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 8 ώρες πριν, teri23 είπε ενα τρενο αποτελειται απο την μηχανη και τουλαχιστον 1 βαγονι. οδηγουσα μονο την μηχανη Ειδες τι μαθαινει κανεις στο insomnia..
akpe Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 5 minutes ago, papoys1 said: Εκείνο που είναι όμως να απορεί κανείς.Αφού βάζεις κάγκελα γιατί αφήνεις αυτό το διαχωριστικό μεταξύ τους ώστε δίνεις το δικαίωμα στον πεζό να περάσει όπου γουστάρει . Λογικά αυτά έχουν μπει για να μην παρκάρουν, όχι για τους πεζούς. Αν δεις η Ποσειδώνος π.χ. στο ύψος του Αλίμου στο ρεύμα προς Αθήνα σε πολλά σημεία δεν έχει κάγκελα (μόνο σε κάτι τράπεζες, προφανώς μόνο για παρκάρισμα) και ειδικά το καλοκαίρι οι μεν οδηγοί κατεβαίνουν με ταχύτητα χωρίς ίχνος ευθύνης, οι δε πεζοί κάνουν όργια, με το φανάρι να είναι πρακτικά δίπλα τους. 1
Joshua21 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 35 λεπτά πριν, amagawd είπε Υπερβολικό σε βρίσκω. Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο. Μόνο που ξεχνάς τον χρόνο αντίδρασης, όταν ένας οδηγός κινείται με 100km/h χρειάζεται τουλάχιστον 0,6 sec για να αντιδράσει, το οποίο μεταφράζεται σε τουλάχιστον 22,7 μέτρα.
dtzgr Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Spoiler (100000/3600)*0.6=16.67 Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από dtzgr 1
Joshua21 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 21 λεπτά πριν, dtzgr είπε Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου (100000/3600)*0.6=16.67 Όντως, τα 22,7m που έγραψα είναι ανά δευτερόλεπτο. 1
LouCi4er Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, amagawd είπε Υπερβολικό σε βρίσκω. Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο. Ασχετο τελειως με το θεμα το ερωτημα μου αλλα ποιο SUV εχεις?Διοτι ενα "τυχαιο" αυτοκινητο (τυχαιο με 45.000€ αλλα τεσπα) το 308GTI που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0.Εκτος και αν εχεις κανενα Urus.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 7 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Ασχετο τελειως με το θεμα το ερωτημα μου αλλα ποιο SUV εχεις?Διοτι ενα "τυχαιο" αυτοκινητο (τυχαιο με 45.000€ αλλα τεσπα) το 308GTI που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0.Εκτος και αν εχεις κανενα Urus. https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-kodiaq-20-tdi-150-ps-4x4-dsg7 Προς το τέλος γράφει την επίδοση στα 100-0 Ακόμα και η μικρή έκδοση με τα 125 αλογα και χωρις τετρακίνηση έχει 39μ https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-kodiaq-14-tsi-125-ps Ειρωνείες για lambo αλλού λοιπόν.
phanispal Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Σιγά, δε σου θίξανε το αυτοκίνητο της χρονιάς.
dtzgr Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, LouCi4er είπε που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0. Όλα αυτά θα έπαιζαν ρόλο αν τα φρένα δεν ήταν σε θέση να μπλοκάρουν τους τροχούς (πχ σε ένα φορτωμένο φορτηγό κλπ). Σε όλα τα μοντέρνα επιβατηγά οχήματα τα φρένα είναι υπεραρκετά να μπλοκάρουν τους τροχούς, και αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του ABS. Η απόσταση του φρεναρίσματος εξαρτάται αποκλειστικά από την απόδοση των ελαστικών και του ABS, και όχι από το μέγεθος των δισκόφρενων.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, phanispal είπε Σιγά, δε σου θίξανε το αυτοκίνητο της χρονιάς. Μπορούσες καλύτερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις