Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει βρε παιδιά όπως είπε και ο φίλος ένα κάταγμα είχε ο παθών οπότε αν δεν δηλώσει τραυματισμό στην Τροχαία τα βρουν κάπου μεταξύ τους με την Ασφάλεια δεν γίνεται ούτε καν δικογραφία.

Εκείνο που είναι όμως να απορεί κανείς.Αφού βάζεις κάγκελα γιατί αφήνεις αυτό το διαχωριστικό μεταξύ τους ώστε δίνεις το δικαίωμα στον πεζό να περάσει όπου γουστάρει .

Επεξ/σία από papoys1
  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, amagawd said:

Υπερβολικό σε βρίσκω.  Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο.

Βάσει των τυπικών υπολογισμών βγαίνει ο αριθμός, 15 μέτρα για αντίδραση και 25 για φρενάρισμα. Συστήματα όπως ABS και τα ρέστα μπορεί να βοηθάνε, αλλά μιλάμε για τη χειρότερη περίπτωση. 

1 minute ago, papoys1 said:

Εντάξει βρε παιδιά όπως είπε και ο φίλος ένα κάταγμα είχε ο παθών οπότε αν δεν δηλώσει τραυματισμό στην Τ

Το θέμα δεν είναι απλά να σχολιάζουμε το τι έγινε, το θέμα είναι από τέτοια περιστατικά (μακάρι να ήταν όλα τόσο «απλά» βέβαια) να μάθουμε σαν οδηγοί και σαν πεζοί για το γιατί ακριβώς πρέπει να προσέχουμε τα πάντα ;)

Επεξ/σία από akpe
  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, teri23 είπε

ενα τρενο αποτελειται απο την μηχανη και τουλαχιστον 1 βαγονι. οδηγουσα μονο την μηχανη

Ειδες τι μαθαινει κανεις στο insomnia..

Δημοσ.
5 minutes ago, papoys1 said:

Εκείνο που είναι όμως να απορεί κανείς.Αφού βάζεις κάγκελα γιατί αφήνεις αυτό το διαχωριστικό μεταξύ τους ώστε δίνεις το δικαίωμα στον πεζό να περάσει όπου γουστάρει .

 

Λογικά αυτά έχουν μπει για να μην παρκάρουν, όχι για τους πεζούς. Αν δεις η Ποσειδώνος π.χ. στο ύψος του Αλίμου στο ρεύμα προς Αθήνα σε πολλά σημεία δεν έχει κάγκελα (μόνο σε κάτι τράπεζες, προφανώς μόνο για παρκάρισμα) και ειδικά το καλοκαίρι οι μεν οδηγοί κατεβαίνουν με ταχύτητα χωρίς ίχνος ευθύνης, οι δε πεζοί κάνουν όργια, με το φανάρι να είναι πρακτικά δίπλα τους. 

  • Like 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, amagawd είπε

Υπερβολικό σε βρίσκω.  Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο.

Μόνο που ξεχνάς τον χρόνο αντίδρασης, όταν ένας οδηγός κινείται με 100km/h χρειάζεται τουλάχιστον 0,6 sec για να αντιδράσει, το οποίο μεταφράζεται σε τουλάχιστον 22,7 μέτρα.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dtzgr είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

(100000/3600)*0.6=16.67

Όντως, τα 22,7m που έγραψα είναι ανά δευτερόλεπτο.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, amagawd είπε

Υπερβολικό σε βρίσκω.  Το suv μου θέλει 36.2 μ για τα 100-0 .. σίγουρα από τα 50 είναι πολύ λιγότερο.

Ασχετο τελειως με το θεμα το ερωτημα μου αλλα ποιο SUV εχεις?Διοτι ενα "τυχαιο" αυτοκινητο (τυχαιο με 45.000€ αλλα τεσπα) το 308GTI που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0.Εκτος και αν εχεις κανενα Urus.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Ασχετο τελειως με το θεμα το ερωτημα μου αλλα ποιο SUV εχεις?Διοτι ενα "τυχαιο" αυτοκινητο (τυχαιο με 45.000€ αλλα τεσπα) το 308GTI που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0.Εκτος και αν εχεις κανενα Urus.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-kodiaq-20-tdi-150-ps-4x4-dsg7

 

Προς το τέλος γράφει την επίδοση στα 100-0 

 

Ακόμα και η μικρή έκδοση με τα 125 αλογα και χωρις τετρακίνηση έχει 39μ

 

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-skoda-kodiaq-14-tsi-125-ps

Ειρωνείες για lambo αλλού λοιπόν.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

που εχει 380 χιλιοστα δισκους(360 χιλιοστα φαντασου εχει η M3 με τα 420 αλογα) με 4πιστονες και ζυγιζει και 1280 κιλα(αστειο βαρος για τα τερατωδη φρενα που εχει) χρειαζεται 35 μετρα για να επιβραδυνει απο τα 100 στο 0.

Όλα αυτά θα έπαιζαν ρόλο αν τα φρένα δεν ήταν σε θέση να μπλοκάρουν τους τροχούς (πχ σε ένα φορτωμένο φορτηγό κλπ). Σε όλα τα μοντέρνα επιβατηγά οχήματα τα φρένα είναι υπεραρκετά να μπλοκάρουν τους τροχούς, και αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του ABS.

Η απόσταση του φρεναρίσματος εξαρτάται αποκλειστικά από την απόδοση των ελαστικών και του ABS, και όχι από το μέγεθος των δισκόφρενων.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Σιγά, δε σου θίξανε το αυτοκίνητο της χρονιάς.

Μπορούσες καλύτερα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...