Salvation81 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 7 λεπτά πριν, Actinidio είπε Ρε φίλε μαλακία έκαναν, αλλά ο υπάλληλος δεν μου φταίει σε κάτι να τα ακούσει, γιατί στο κάτω κάτω ότι και να του πεις από το τηλέφωνο, δεν θα μεταφερθεί στους υπεύθυνους Μπορεις ομως να ζητησεις να σε συνδεσουν με καποιον υπευθυνο ωστε να τα ακουσει εκεινος.
manosfp Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Ας μπει το ΑΚΥΡΟ (για 1.000.000ή φορά) στον τίτλο...
argosixna Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Συμφωνω με οσα γραφεται , παθων και εγω παλιοτερα με κατι παρομοιο... Αλλα τοτε ρε παιδια ηταν λαθος η τιμη στο site τους.. Εδω εγραφε κανονικα 1000/1299 αντιστοιχα , το λαθος ηταν στο "σηκωνει παζαρι" πουθενα στο σαιτ δεν εγραφε τετοια τιμη 369... καταλαβα κατι λαθος? 1
johngamer Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, Salvation81 είπε Καλη τυχη να περασεις αρνητικη κριτικη στο Skroutz...... Γενικά μιλας;
Salvation81 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, johngamer είπε Γενικά μιλας; Τελευταια στο Σκρουτζ ελαχιστοι εχουν καταφερει να βαλουν αρνητικες κριτικες.......Ρωτα εδω μεσα και θα δεις τι εννοω.... 1
alex_man Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Kenny McCormick είπε Τελικά τι έγινε με το λάπτοπ; Οι παραγγελίες για παράδοση στο σπίτι πρέπει να έφαγαν όλες άκυρο. Ίσως κάποιος τυχερός πρόλαβε παραλαβή από κατάστημα πριν το ψιλιαστούν στον κώτσο...
Green Dragon Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, alex_man είπε Οι παραγγελίες για παράδοση στο σπίτι πρέπει να έφαγαν όλες άκυρο. Ίσως κάποιος τυχερός πρόλαβε παραλαβή από κατάστημα πριν το ψιλιαστούν στον κώτσο... Άκυρο σε όλες τις παραγγελίες από την πρώτη ώρα!
deadp Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Πάντως, τα χρήματα είναι ακόμη δεσμευμένα στην κάρτα. Πόσο χρονικό διάστημα θα πάρει να αποδεσμευθούν;
Salvation81 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 30 λεπτά πριν, deadp είπε Πάντως, τα χρήματα είναι ακόμη δεσμευμένα στην κάρτα. Πόσο χρονικό διάστημα θα πάρει να αποδεσμευθούν; Τελευταια φορα που ειχα παθει κατι αναλογο πηρε 14 μερες, ηταν ομως αρκετα χρονια πισω.
AAAAALEKOS Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Εγώ έβαλα παραγγελία με 12 άτοκες δόσεις το Σάββατο το μεσημέρι και μετά από περίπου δύο ώρες με πήραν τηλ. για ακύρωση λόγω ''συστημικού λάθους'' όπως είπαν.Στην πιστωτική μου όμως φαίνεται η χρέωση 369€ σε 12 δόσεις.Σήμερα που τους πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται, πέντε διαφορετικά άτομα μου έδιναν ο ένας τον άλλο, μερικοί από αυτούς και με πολύ άσχημο ύφος.Μετά από κάνα μισάωρο αναμονής και συνομιλίας με πέντε διαφορετικά άτομα. με ενημέρωσαν ότι για δώδεκα μήνες όσες δηλαδή είναι και οι δόσεις που είχα βάλει θα γίνεται χρέωση και πίστωση του ποσού της δόσης στην κάρτα μου.Αυτή είναι η διαδικασία επιστροφής μου είπαν.Δηλαδή,θα μου έχουν δεσμευμένο το ποσό από το όριο της κάρτας μου για ένα χρόνο, για μία παραγγέλια που μου ακύρωσαν οι ίδιοι λόγω δικού τους λάθους, μέσα σε δύο ώρες και χωρίς δική μου υπαιτιότητα.Αυτά βέβαια,αν γίνουν έτσι όπως τα είπαν, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.Να σημειώσω ότι δεν έχω λάβει ούτε ένα mail από τον Κωτσόβολο όσον αφορά την ακύρωση της παραγγελίας και την διαδικασία της επιστροφής του ποσού.Συμπερασματικά,μπορώ να πω ότι η εμπειρία που έχω με αυτή την παραγγελία είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει μετά από χρόνια αγορών, online και σε φυσικά καταστήματα ,στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 5
non-serviam Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, AAAAALEKOS είπε Εγώ έβαλα παραγγελία με 12 άτοκες δόσεις το Σάββατο το μεσημέρι και μετά από περίπου δύο ώρες με πήραν τηλ. για ακύρωση λόγω ''συστημικού λάθους'' όπως είπαν.Στην πιστωτική μου όμως φαίνεται η χρέωση 369€ σε 12 δόσεις.Σήμερα που τους πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται, πέντε διαφορετικά άτομα μου έδιναν ο ένας τον άλλο, μερικοί από αυτούς και με πολύ άσχημο ύφος.Μετά από κάνα μισάωρο αναμονής και συνομιλίας με πέντε διαφορετικά άτομα. με ενημέρωσαν ότι για δώδεκα μήνες όσες δηλαδή είναι και οι δόσεις που είχα βάλει θα γίνεται χρέωση και πίστωση του ποσού της δόσης στην κάρτα μου.Αυτή είναι η διαδικασία επιστροφής μου είπαν.Δηλαδή,θα μου έχουν δεσμευμένο το ποσό από το όριο της κάρτας μου για ένα χρόνο, για μία παραγγέλια που μου ακύρωσαν οι ίδιοι λόγω δικού τους λάθους, μέσα σε δύο ώρες και χωρίς δική μου υπαιτιότητα.Αυτά βέβαια,αν γίνουν έτσι όπως τα είπαν, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.Να σημειώσω ότι δεν έχω λάβει ούτε ένα mail από τον Κωτσόβολο όσον αφορά την ακύρωση της παραγγελίας και την διαδικασία της επιστροφής του ποσού.Συμπερασματικά,μπορώ να πω ότι η εμπειρία που έχω με αυτή την παραγγελία είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει μετά από χρόνια αγορών, online και σε φυσικά καταστήματα ,στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τηλέφωνο στην Τράπεζα και ακύρωση/αμφισβήτηση της συναλλαγής. 2
nkar Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 6 ώρες πριν, AAAAALEKOS είπε Εγώ έβαλα παραγγελία με 12 άτοκες δόσεις το Σάββατο το μεσημέρι και μετά από περίπου δύο ώρες με πήραν τηλ. για ακύρωση λόγω ''συστημικού λάθους'' όπως είπαν.Στην πιστωτική μου όμως φαίνεται η χρέωση 369€ σε 12 δόσεις.Σήμερα που τους πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται, πέντε διαφορετικά άτομα μου έδιναν ο ένας τον άλλο, μερικοί από αυτούς και με πολύ άσχημο ύφος.Μετά από κάνα μισάωρο αναμονής και συνομιλίας με πέντε διαφορετικά άτομα. με ενημέρωσαν ότι για δώδεκα μήνες όσες δηλαδή είναι και οι δόσεις που είχα βάλει θα γίνεται χρέωση και πίστωση του ποσού της δόσης στην κάρτα μου.Αυτή είναι η διαδικασία επιστροφής μου είπαν.Δηλαδή,θα μου έχουν δεσμευμένο το ποσό από το όριο της κάρτας μου για ένα χρόνο, για μία παραγγέλια που μου ακύρωσαν οι ίδιοι λόγω δικού τους λάθους, μέσα σε δύο ώρες και χωρίς δική μου υπαιτιότητα.Αυτά βέβαια,αν γίνουν έτσι όπως τα είπαν, χωρίς περαιτέρω προβλήματα.Να σημειώσω ότι δεν έχω λάβει ούτε ένα mail από τον Κωτσόβολο όσον αφορά την ακύρωση της παραγγελίας και την διαδικασία της επιστροφής του ποσού.Συμπερασματικά,μπορώ να πω ότι η εμπειρία που έχω με αυτή την παραγγελία είναι ότι χειρότερο έχω συναντήσει μετά από χρόνια αγορών, online και σε φυσικά καταστήματα ,στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αυτή τη διαδικασία ακολούθησαν και σε μένα για κάποια μεγάλη συσκευή. Επιστροφή κάθε μήνα επι 2 χρόνια
malachaskos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Ίσως στον συνήγορο του καταναλωτή? Στις 27/10/2018 στις 6:41 ΜΜ, geodark είπε Βαράτε skroutz... https://www.skroutz.gr/m/452/Kotsovolos#shop-reviews Πώς γίνεται αν έχεις 120+ αρνητικές κρητικές και 50 θετικές και η βαθμολογία του να είναι 3.7/5? 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις