Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Που φυσικά δε θα δεχτεί την  κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... 

Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... 

  • Like 1
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, manosfp είπε

Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... 

Τόσο κεντρικά?

Στη Σύμη μήπως εννοείς?

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, manosfp είπε

Που φυσικά δε θα δεχτεί την  κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... 

Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... 

Ζητανε πληρωμη πρωτα ρε. Το χω δοκιμασει σε ακυρο που δεν ειχαν στοκ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, manosfp είπε

Που φυσικά δε θα δεχτεί την  κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... 

Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... 

Την στιγμή που υπάρχει αποδεικτικό πληρωμής και δεν αναγράφεται κάτι σχετικό στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχει πάτημα τουλάχιστον για μια αρνητική κριτική, μια χαρά θα την δεχτούν. Καλά κανουν στα τηλέφωνα και είναι ευγενικοί γιατί είναι εκτεθειμένοι στη νπροκειμένη περίπτωση. Εγώ προσωπικά τηλέφωνα δεν σηκώνω αν θέλουν να μου πούνε τις παπάτζες τους να μου το πούνε μέσω e-mail. Έχω μπουχτίσει με τις βλακείες του Κωτσόβολου συγκεκριμένα. Τα λάθη πληρώνονται, τι πάει να πει "συστημικό λάθος" ΑΙ έχουν??

EDIT: Λάθος μου, τελικά υπάρχει όρος στα περί αποδοχής της παραγγελίας οπότε σίγουρα δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι αλλά μια αρνητική κριτική την αξίζουν. 

Επεξ/σία από johngamer
Δημοσ.

Το Σκρουτζ μου έχει ακυρώσει πολλές αξιολογήσεις επειδή η μειωμένη τιμή δε φάνηκε στο σύστημα τους. Το παζάρι δεν αποτυπώνεται στο Σκρουτζ οπότε τζάμπα κόπος. 

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εμένα με πήραν τηλέφωνο οι ασέβαστοι στις 16:15 και φυσικά δεν το σήκωσα γιατί ροχάλιζα και στο απογευματινό τηλέφωνο στις 19:20 ένα παλικάρι μου είπε την ίδια καραμέλα. «Συστημικό λάθος και ότι η παραγγελία ακυρώθηκε αυτόματα, απλά πήραν για να με ενημερώνουν».

Έπειδή το αρχικό link ήταν/είναι λάθος από την βιασύνη μου να προλάβω τελικά παρήγγειλα το λάπτοπ των 1299€ χωρίς να έχει αναφερθεί μέχρι τότε. 😂😂😂 

Πάντως για να ρίξουν άκυρα ήξεραν να πάρουν Σαββατιάτικα, δεν περίμεναν καν μέχρι την Δευτέρα. Να μην ζήσουμε το όνειρο ρε φίλε...

Δημοσ.

Ηταν λαθος η καποια τζιμανια αλλαζουν τιμες επειδη ειναι εκθεσιακα για να τα τσεπωσουν και τα δικα μας τα αλανια το περνουν πρεφα και τους χαλανε τις δουλειες; :)

1 ώρα πριν, johngamer είπε

Την στιγμή που υπάρχει αποδεικτικό πληρωμής και δεν αναγράφεται κάτι σχετικό στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχει πάτημα τουλάχιστον για μια αρνητική κριτική, μια χαρά θα την δεχτούν. Καλά κανουν στα τηλέφωνα και είναι ευγενικοί γιατί είναι εκτεθειμένοι στη νπροκειμένη περίπτωση. Εγώ προσωπικά τηλέφωνα δεν σηκώνω αν θέλουν να μου πούνε τις παπάτζες τους να μου το πούνε μέσω e-mail. Έχω μπουχτίσει με τις βλακείες του Κωτσόβολου συγκεκριμένα. Τα λάθη πληρώνονται, τι πάει να πει "συστημικό λάθος" ΑΙ έχουν??

EDIT: Λάθος μου, τελικά υπάρχει όρος στα περί αποδοχής της παραγγελίας οπότε σίγουρα δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι αλλά μια αρνητική κριτική την αξίζουν. 

Καλη τυχη να περασεις αρνητικη κριτικη στο Skroutz......

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Actinidio είπε

Και σε εμένα ακύρωση, βέβαια ευγενικός πολύ ο υπάλληλος που επικοινώνησε 

Ε άμα ήταν ευγενικός ο υπάλληλος χαλάλι τους που μας δουλεύουν σαν τα μαϊμούνια... 

Δημοσ.

Πραγματικα δεν καταλαβαινω την γκρινια που δημιουργειται καθε φορα με τον κωτσοβολο. Αντι να τον μπαναρουμε σαν forum και να μην ξανα μπει στις προσφορες, καθομαστε καθε φορα και μπαίνουμε στην λουπα της παραγγελιας και της σιγουρης ακυρωσης. Οχι τιποτα αλλο καθε φορα ολο οι ιδιοι καθεστε και σχολιαζεται. Δηλαδη καθε φορα τσαμπα διαφημιση του κανουμε και του στελνουμε και ετοιμο κοσμο στα καταστηματα. Αφηστε που αμα ειναι καποιος τυχερος και του ερθει η παραγγελια θα ειναι σιγουρα κανενα εκθεσιακο κομματι. Νομιζω πως περα απο το να ψαχνουμε προσφορες ( που πραγματι υπαρχουν ατομα που κανουν πολυ καλη δουλεια σε αυτο και μπραβο τους ) θελει και λιγο κριτικη σκεψη το πραγμα.

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ηταν λαθος η καποια τζιμανια αλλαζουν τιμες επειδη ειναι εκθεσιακα για να τα τσεπωσουν και τα δικα μας τα αλανια το περνουν πρεφα και τους χαλανε τις δουλειες; :)

Κατι τετοιο πρεπει να παιζει,εχουν βρει κανα loophole με αποθηκαριους κτλ. και βαρανε ''με τροπο'' -αυστηρα μεταξυ τους μη βγει παραεξω-

Ο TS ομως πως το ξετρυπωσε..ειναι ενα ερωτημα κι αυτο. Anyway :)

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, xaratsi είπε

Κατι τετοιο πρεπει να παιζει,εχουν βρει κανα loophole με αποθηκαριους κτλ. και βαρανε ''με τροπο'' -αυστηρα μεταξυ τους μη βγει παραεξω-

Ο TS ομως πως το ξετρυπωσε..ειναι ενα ερωτημα κι αυτο. Anyway :)

Δεν ειναι loophole, εχουν κωδικους που περνανε τα εκθεσιακα και τα σκοτωνουν για να τα παρουν οι ιδιοι - ειδικα καποιοι διευθυντες (εστω μεχρι πριν 2 χρονια που ειχα τον ξαδερφο μου εκει).

42 λεπτά πριν, manos256 είπε

Πραγματικα δεν καταλαβαινω την γκρινια που δημιουργειται καθε φορα με τον κωτσοβολο. Αντι να τον μπαναρουμε σαν forum και να μην ξανα μπει στις προσφορες, καθομαστε καθε φορα και μπαίνουμε στην λουπα της παραγγελιας και της σιγουρης ακυρωσης. Οχι τιποτα αλλο καθε φορα ολο οι ιδιοι καθεστε και σχολιαζεται. Δηλαδη καθε φορα τσαμπα διαφημιση του κανουμε και του στελνουμε και ετοιμο κοσμο στα καταστηματα. Αφηστε που αμα ειναι καποιος τυχερος και του ερθει η παραγγελια θα ειναι σιγουρα κανενα εκθεσιακο κομματι. Νομιζω πως περα απο το να ψαχνουμε προσφορες ( που πραγματι υπαρχουν ατομα που κανουν πολυ καλη δουλεια σε αυτο και μπραβο τους ) θελει και λιγο κριτικη σκεψη το πραγμα.

Εκει εχεις αδικο, εχεις δει αλλη αλυσιδα να δινει την 70αρα SONY απο 1899ε στα 999ε; Και ομως ο Κωτσος εδωσε καμια 100αρια κομματια τουλαχιστον.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manosfp είπε

Ε άμα ήταν ευγενικός ο υπάλληλος χαλάλι τους που μας δουλεύουν σαν τα μαϊμούνια... 

Ρε φίλε μαλακία έκαναν, αλλά ο υπάλληλος δεν μου φταίει σε κάτι να τα ακούσει, γιατί στο κάτω κάτω ότι και να του πεις από το τηλέφωνο, δεν θα μεταφερθεί στους υπεύθυνους 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...