manosfp Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Που φυσικά δε θα δεχτεί την κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... 1
turbat0s Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, manosfp είπε Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... Τόσο κεντρικά? Στη Σύμη μήπως εννοείς? Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2018 από turbat0s
Actinidio Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Και σε εμένα ακύρωση, βέβαια ευγενικός πολύ ο υπάλληλος που επικοινώνησε
stelios18120 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ λέω να την στείλεις Καστελόριζο την 80αρα 😛 Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2018 από stelios18120
papafigos84 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 19 λεπτά πριν, manosfp είπε Που φυσικά δε θα δεχτεί την κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... Ζητανε πληρωμη πρωτα ρε. Το χω δοκιμασει σε ακυρο που δεν ειχαν στοκ.
johngamer Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, manosfp είπε Που φυσικά δε θα δεχτεί την κριτική γιατί δε φάνηκε η τιμή στα συστήματα τους... Μόνη απόδοση δικαιοσύνης για μένα η παραγγελία 80ρας τηλεόρασης με διεύθυνση παράδοσης στη Λήμνο... Την στιγμή που υπάρχει αποδεικτικό πληρωμής και δεν αναγράφεται κάτι σχετικό στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχει πάτημα τουλάχιστον για μια αρνητική κριτική, μια χαρά θα την δεχτούν. Καλά κανουν στα τηλέφωνα και είναι ευγενικοί γιατί είναι εκτεθειμένοι στη νπροκειμένη περίπτωση. Εγώ προσωπικά τηλέφωνα δεν σηκώνω αν θέλουν να μου πούνε τις παπάτζες τους να μου το πούνε μέσω e-mail. Έχω μπουχτίσει με τις βλακείες του Κωτσόβολου συγκεκριμένα. Τα λάθη πληρώνονται, τι πάει να πει "συστημικό λάθος" ΑΙ έχουν?? EDIT: Λάθος μου, τελικά υπάρχει όρος στα περί αποδοχής της παραγγελίας οπότε σίγουρα δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι αλλά μια αρνητική κριτική την αξίζουν. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2018 από johngamer
manosfp Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Το Σκρουτζ μου έχει ακυρώσει πολλές αξιολογήσεις επειδή η μειωμένη τιμή δε φάνηκε στο σύστημα τους. Το παζάρι δεν αποτυπώνεται στο Σκρουτζ οπότε τζάμπα κόπος. 1
koooleeek Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Κι εμένα με πήραν τηλέφωνο οι ασέβαστοι στις 16:15 και φυσικά δεν το σήκωσα γιατί ροχάλιζα και στο απογευματινό τηλέφωνο στις 19:20 ένα παλικάρι μου είπε την ίδια καραμέλα. «Συστημικό λάθος και ότι η παραγγελία ακυρώθηκε αυτόματα, απλά πήραν για να με ενημερώνουν». Έπειδή το αρχικό link ήταν/είναι λάθος από την βιασύνη μου να προλάβω τελικά παρήγγειλα το λάπτοπ των 1299€ χωρίς να έχει αναφερθεί μέχρι τότε. 😂😂😂 Πάντως για να ρίξουν άκυρα ήξεραν να πάρουν Σαββατιάτικα, δεν περίμεναν καν μέχρι την Δευτέρα. Να μην ζήσουμε το όνειρο ρε φίλε...
Salvation81 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Ηταν λαθος η καποια τζιμανια αλλαζουν τιμες επειδη ειναι εκθεσιακα για να τα τσεπωσουν και τα δικα μας τα αλανια το περνουν πρεφα και τους χαλανε τις δουλειες; 1 ώρα πριν, johngamer είπε Την στιγμή που υπάρχει αποδεικτικό πληρωμής και δεν αναγράφεται κάτι σχετικό στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχει πάτημα τουλάχιστον για μια αρνητική κριτική, μια χαρά θα την δεχτούν. Καλά κανουν στα τηλέφωνα και είναι ευγενικοί γιατί είναι εκτεθειμένοι στη νπροκειμένη περίπτωση. Εγώ προσωπικά τηλέφωνα δεν σηκώνω αν θέλουν να μου πούνε τις παπάτζες τους να μου το πούνε μέσω e-mail. Έχω μπουχτίσει με τις βλακείες του Κωτσόβολου συγκεκριμένα. Τα λάθη πληρώνονται, τι πάει να πει "συστημικό λάθος" ΑΙ έχουν?? EDIT: Λάθος μου, τελικά υπάρχει όρος στα περί αποδοχής της παραγγελίας οπότε σίγουρα δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι αλλά μια αρνητική κριτική την αξίζουν. Καλη τυχη να περασεις αρνητικη κριτικη στο Skroutz...... 2
manosfp Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Actinidio είπε Και σε εμένα ακύρωση, βέβαια ευγενικός πολύ ο υπάλληλος που επικοινώνησε Ε άμα ήταν ευγενικός ο υπάλληλος χαλάλι τους που μας δουλεύουν σαν τα μαϊμούνια...
notist Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Προλαβαίνω να πάρω και εγώ ένα ρε παιδιά? Να πάω mall? Θα πάω σινεμά
manos256 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Πραγματικα δεν καταλαβαινω την γκρινια που δημιουργειται καθε φορα με τον κωτσοβολο. Αντι να τον μπαναρουμε σαν forum και να μην ξανα μπει στις προσφορες, καθομαστε καθε φορα και μπαίνουμε στην λουπα της παραγγελιας και της σιγουρης ακυρωσης. Οχι τιποτα αλλο καθε φορα ολο οι ιδιοι καθεστε και σχολιαζεται. Δηλαδη καθε φορα τσαμπα διαφημιση του κανουμε και του στελνουμε και ετοιμο κοσμο στα καταστηματα. Αφηστε που αμα ειναι καποιος τυχερος και του ερθει η παραγγελια θα ειναι σιγουρα κανενα εκθεσιακο κομματι. Νομιζω πως περα απο το να ψαχνουμε προσφορες ( που πραγματι υπαρχουν ατομα που κανουν πολυ καλη δουλεια σε αυτο και μπραβο τους ) θελει και λιγο κριτικη σκεψη το πραγμα.
xaratsi Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 14 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Ηταν λαθος η καποια τζιμανια αλλαζουν τιμες επειδη ειναι εκθεσιακα για να τα τσεπωσουν και τα δικα μας τα αλανια το περνουν πρεφα και τους χαλανε τις δουλειες; Κατι τετοιο πρεπει να παιζει,εχουν βρει κανα loophole με αποθηκαριους κτλ. και βαρανε ''με τροπο'' -αυστηρα μεταξυ τους μη βγει παραεξω- Ο TS ομως πως το ξετρυπωσε..ειναι ενα ερωτημα κι αυτο. Anyway
Salvation81 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 40 λεπτά πριν, xaratsi είπε Κατι τετοιο πρεπει να παιζει,εχουν βρει κανα loophole με αποθηκαριους κτλ. και βαρανε ''με τροπο'' -αυστηρα μεταξυ τους μη βγει παραεξω- Ο TS ομως πως το ξετρυπωσε..ειναι ενα ερωτημα κι αυτο. Anyway Δεν ειναι loophole, εχουν κωδικους που περνανε τα εκθεσιακα και τα σκοτωνουν για να τα παρουν οι ιδιοι - ειδικα καποιοι διευθυντες (εστω μεχρι πριν 2 χρονια που ειχα τον ξαδερφο μου εκει). 42 λεπτά πριν, manos256 είπε Πραγματικα δεν καταλαβαινω την γκρινια που δημιουργειται καθε φορα με τον κωτσοβολο. Αντι να τον μπαναρουμε σαν forum και να μην ξανα μπει στις προσφορες, καθομαστε καθε φορα και μπαίνουμε στην λουπα της παραγγελιας και της σιγουρης ακυρωσης. Οχι τιποτα αλλο καθε φορα ολο οι ιδιοι καθεστε και σχολιαζεται. Δηλαδη καθε φορα τσαμπα διαφημιση του κανουμε και του στελνουμε και ετοιμο κοσμο στα καταστηματα. Αφηστε που αμα ειναι καποιος τυχερος και του ερθει η παραγγελια θα ειναι σιγουρα κανενα εκθεσιακο κομματι. Νομιζω πως περα απο το να ψαχνουμε προσφορες ( που πραγματι υπαρχουν ατομα που κανουν πολυ καλη δουλεια σε αυτο και μπραβο τους ) θελει και λιγο κριτικη σκεψη το πραγμα. Εκει εχεις αδικο, εχεις δει αλλη αλυσιδα να δινει την 70αρα SONY απο 1899ε στα 999ε; Και ομως ο Κωτσος εδωσε καμια 100αρια κομματια τουλαχιστον.
Actinidio Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, manosfp είπε Ε άμα ήταν ευγενικός ο υπάλληλος χαλάλι τους που μας δουλεύουν σαν τα μαϊμούνια... Ρε φίλε μαλακία έκαναν, αλλά ο υπάλληλος δεν μου φταίει σε κάτι να τα ακούσει, γιατί στο κάτω κάτω ότι και να του πεις από το τηλέφωνο, δεν θα μεταφερθεί στους υπεύθυνους 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις