Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τελευταία αρκετές φορές όχι πάντα και περισσότερο  ζεστές μέρες αλλά και κρύες ,κατά το πρωινό ξεκίνημα και για ένα χιλιόμετρο περίπου το αυτοκίνητο ανεβάζει  τις στροφές κοντά στις 1700 - 1800.Αυτό το κάνει όταν το αυτοκίνητο κινείται είτε με ταχύτητα είτε νεκρό.

Εάν ακινητοποιήσω το αυτοκίνητο στα 100-200 μέτρα με νεκρά οι στροφές ξαναπάνε στο κανονικό 600-700.Μόλις ξεκινήσω και για λίγα μέτρα ακόμη ανεβαίνουν οπότε μετά από λίγο στρώνουν και πάνε στο κανονικό.

Όπως είπα αυτό μπορεί να μην το κάνει για 10-15  μέρες να το κάνει μετά για 1-2 μέρες και μετά πάλι να μην το ξανακάνει.Αυτό γίνεται μόνο στο πρωϊνό ξεκίνημα.Στην υπόλοιπη μέρα συνήθως δεν έχει πρόβλημα. Πολύ σπάνια μπορεί να το κάνει και κάποια άλλη φορά κατά τη διάρκεια της μέρας.

Υποψιάζομαι ότι είναι κάποιος αισθητήρας  που κάποια πρωινά δίνει λάθος εντολή αλλά αν πάω στο μάστορα και αρχίσει να μου αλλάζει αισθητήρες (βάζουν και ένα σωρό) ζήτω που καήκαμε.Υπάρχει περίπτωση κάποιο μπεκ τις στιγμές αυτές να ρίχνει πολύ βενζίνη στο θάλαμο και μετά να στρώνει από μόνο του;;;;;;

Δεν είναι και κάτι που με καίει να το φτιάξω σώνει και καλά,το έχω συνηθίσει και δε με ενοχλεί απλά ρωτάω μήπως έχει κανείς υπόψη του κάτι σχετικό με αυτό;;;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

opel vectra c του 2005.Ναι η πεταλούδα βγήκε και καθαρίστηκε πριν 4-5 μήνες αλλά δεν έγινε κάτι.

Ενδεχομένως να πρέπει να αλλαχτούν και κάποιοι αισθητήρες γιατί ήδη το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 263.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχει αλλαχτεί κανείς αλλά λόγω κρίσης τους αφήνουμε και όσο πάει.:D

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Κατι παρόμοιο ειχα πάθει εγω μετα απο καθάρισμα πεταλούδας.

Μου ανέβαζε απότομα στροφές με το που πατούσα ελαφρά το γκάζι σε διασταύρωση κατα το ξεκίνημα ή σε παρκάρισμα.

Το πρόβλημα λύθηκε όταν πήγα ξανά στον μάστορα που μου καθάρισε την πεταλούδα και έκανε μια ρύθμιση με το διαγνωστικό. 

Μήπως το πρόβλημα είναι τους τελευταίους 4-5 μήνες που καθαρίστηκε;

Δημοσ.

Εκτός του καθαρισμού πρέπει να μπει σε διαγνωστικό για μηδενισμό της θέσης της πεταλούδας, αν δεν γίνει και με αυτό, θέλει αλλαγή το ποτενσιόμετρο-μοτερακι που την κινεί

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, papoys1 είπε

opel vectra c του 2005.Ναι η πεταλούδα βγήκε και καθαρίστηκε πριν 4-5 μήνες αλλά δεν έγινε κάτι.

Ενδεχομένως να πρέπει να αλλαχτούν και κάποιοι αισθητήρες γιατί ήδη το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τα 263.000 χιλιόμετρα χωρίς να έχει αλλαχτεί κανείς αλλά λόγω κρίσης τους αφήνουμε και όσο πάει.:D

Κάτι παρόμοιο είχα στο Accord. 

Εμένα η πεταλούδα είναι με ντίζα, την καθάρισα με σπρεί φρένων και επανήλθε. Τήν έβγαλα τελείως .

Εάν το Ope; έχει ηλεκτρονική θέλει διαγνωστικό για μηδενισμό της.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κάτι παρόμοιο είχα στο Accord. 

Εμένα η πεταλούδα είναι με ντίζα, την καθάρισα με σπρεί φρένων και επανήλθε. Τήν έβγαλα τελείως .

Εάν το Ope; έχει ηλεκτρονική θέλει διαγνωστικό για μηδενισμό της.

Ηλεκτρονική πεταλούδα εννοείς;;;; Δεν γνωρίζω τι πεταλούδα έχει.Απλά πήγα σε ένα παπάρα μάστορα πριν 3-4 μήνες και μου είπε ότι την έβγαλε και την καθάρισε.Τώρα τι έκανε ο θεός και η ψυχή του.Καμία διαφορά προς το καλίτερο αλλά μου δημιούργησε πρόβλημα και με την εκκίνηση.Γύριζα 5-10 δευτερόλεπτα τη μίζα να πάρει.:D

Πήγα τσακώθηκα δεν ήξερα τι να κάνω,ευτυχώς μετά από 1-2 μήνες το αμάξι έστρωσε μόνο του και παίρνει με την πρώτη όπως πριν τον καθαρισμό που υποτίθεται ότι μου έκανε.

Τους φοβάμαι φίλε τους μαστόρους σαν το διάολο το λιβάνι.Δεν επισκευάζουν αλλά καταστρέφουν.Λάδια μπουζί φίλτρα τακάκια και διάφορες άλλες μικροδουλειές τις κάνω  μόνος αλλά δυστυχώς υπάρχουν άλλες που δεν ξέρω ή δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία (κυρίως γερανό) να τις κάνω, πάω σε μάστορα και τρέμω.:P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ηλεκτρονική πεταλούδα εννοείς;;;; Δεν γνωρίζω τι πεταλούδα έχει.Απλά πήγα σε ένα παπάρα μάστορα πριν 3-4 μήνες και μου είπε ότι την έβγαλε και την καθάρισε.Τώρα τι έκανε ο θεός και η ψυχή του.Καμία διαφορά προς το καλίτερο αλλά μου δημιούργησε πρόβλημα και με την εκκίνηση.Γύριζα 5-10 δευτερόλεπτα τη μίζα να πάρει.:D

Πήγα τσακώθηκα δεν ήξερα τι να κάνω,ευτυχώς μετά από 1-2 μήνες το αμάξι έστρωσε μόνο του και παίρνει με την πρώτη όπως πριν τον καθαρισμό που υποτίθεται ότι μου έκανε.

Τους φοβάμαι φίλε τους μαστόρους σαν το διάολο το λιβάνι.Δεν επισκευάζουν αλλά καταστρέφουν.Λάδια μπουζί φίλτρα τακάκια και διάφορες άλλες μικροδουλειές τις κάνω  μόνος αλλά δυστυχώς υπάρχουν άλλες που δεν ξέρω ή δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία (κυρίως γερανό) να τις κάνω, πάω σε μάστορα και τρέμω.:P

Ακριβώς εννοώ την πεταλούδα γκαζιού, εάν είναι ηλεκτρονική το πιο πιθανόν είναι να θέλει μηδενισμό.

Επίσης μια ύπουλη βλάβη είναι μήπως παίρνει αέρα απο κάποιο κολάρο ή ο αισθητήρας που διαβάζει τις μοιρες της πεταλούδας.

Σε εμένα είχαν συμβεί και τα 2 , με το κολάρο  που ενώνει το φιλτροκούτι με την πεταλούδα γκαζιου έκανα πατέντα γιατί καινούργιο είχε 120€.

Εγω ανά 30.000 χλμ τη καθαρίζω τη πεταλούδα γκαζιού.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ηλεκτρονική πεταλούδα εννοείς;;;; Δεν γνωρίζω τι πεταλούδα έχει.Απλά πήγα σε ένα παπάρα μάστορα πριν 3-4 μήνες και μου είπε ότι την έβγαλε και την καθάρισε.Τώρα τι έκανε ο θεός και η ψυχή του.Καμία διαφορά προς το καλίτερο αλλά μου δημιούργησε πρόβλημα και με την εκκίνηση.Γύριζα 5-10 δευτερόλεπτα τη μίζα να πάρει.:D

Πήγα τσακώθηκα δεν ήξερα τι να κάνω,ευτυχώς μετά από 1-2 μήνες το αμάξι έστρωσε μόνο του και παίρνει με την πρώτη όπως πριν τον καθαρισμό που υποτίθεται ότι μου έκανε.

Τους φοβάμαι φίλε τους μαστόρους σαν το διάολο το λιβάνι.Δεν επισκευάζουν αλλά καταστρέφουν.Λάδια μπουζί φίλτρα τακάκια και διάφορες άλλες μικροδουλειές τις κάνω  μόνος αλλά δυστυχώς υπάρχουν άλλες που δεν ξέρω ή δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία (κυρίως γερανό) να τις κάνω, πάω σε μάστορα και τρέμω.:P

Για το πρόβλημά σου ότι σου είπαν πιο πάνω.

Από κει και πέρα με τόσα φόρα και μάλιστα και αυτοκινητιστικά γιατί δε ρωτάς στην τάδε περιοχή ποιος είναι αξιόπιστος και πας στα τυφλά. Υπάρχουν και καλοί μάστορες.

Δημοσ.

Εμένα μου έκανε προβλήματα στην πρωινή εκινηση σαν να δουλεύει με 3 κυλίνδρους, και είχε ξερυθμιστει ο εγκέφαλος του υγραερίου. Επειδή έχεις υγραέριο, έχετε και αυτό στο μυαλό σου.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, zeys13 είπε

Εμένα μου έκανε προβλήματα στην πρωινή εκινηση σαν να δουλεύει με 3 κυλίνδρους, και είχε ξερυθμιστει ο εγκέφαλος του υγραερίου. Επειδή έχεις υγραέριο, έχετε και αυτό στο μυαλό σου.

Πρώτη φορά το ακούω αυτό. 

Να ξερυθμιστει ο εγκέφαλος του αερίου.  Εάν ρυθμιστεί σωστά δεν θα έχεις πρόβλημα. Εμένα μου κατέρρευσε όλο το software και δε λειτουργούσε καθόλου το υγραέριο.Ρυθμίστηκε εξ αρχής .

Δημοσ.

Το αυτοκινητο απο καποια στιγμη και μετα, τα πρωινά δουλευε σαν να ειναι τρικυλιδρο και ακόμα χειρότερα. Επρεπε να περιμένω να πέσουν οι στροφές μόνες τους και ακόμα παραπάνω για να ξεκινησω. Το πήγα σε συνεργείο εξιδικευμενο για οπελ το κρατησε μια βδομαδα δεν εβγαλε ακρη. Με τα πολλά το αποδέχτηκα οτι θα περιμένα κάθε πρωι ενα 3λεπτο πριν φυγω. Αφού πέρασε καιρός το πήγα στον αρχικο εγκαταστάτη για αλλάγη φίλτρων. Αφού το έβαλε στον εγκέφαλο για ένα τυπικό τσεκάρισμα, μου λέει κάποιος εχει μπει στο μενού. Οχι κανένας του απαντάω, Να μην τα πολυλογώ το ξαναρύθμισε, και μου είπε οτι ίσως και να βελτιωθεί το πρόβλημα του πρωινού. Και όντως το πρόβλημα αποκαταστάθηκε κατα 95%. 

Τόσο καιρό δεν το πηγαινα στον υγραεριτζη, γιατί το πρόβλημα μου το έκανε στη βενζίνη....

 

Για αυτό το αναφέρω να εχει στην ακρη του μυαλού του και αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...