malossi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Τελικά παιδια μετα απο μερικες μέρες τα λεφτα ξανα εμφανίστηκαν στον λογαριασμο μου κανονικα.
zio10 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Στις 27/10/2018 στις 3:31 ΜΜ, defacer είπε Γιατί, αν δε σε χρεώσει τι είναι αυτό που εμποδίζει την ακύρωση; Βοηθάει αυτό που λέει ο opc για να μη μπλέξει με επιστροφές χρημάτων κτλ που δε γίνονται άμεσα. Ίσως είναι κι αυτός ένας λόγος που η χρέωση δεν γίνεται αμέσως αλλά περνάει λίγη ώρα (τουλάχιστον σε μένα πάντα έτσι γίνεται). 1 λεπτό πριν, malossi είπε Τελικά παιδια μετα απο μερικες μέρες τα λεφτα ξανα εμφανίστηκαν στον λογαριασμο μου κανονικα. Δεν υπήρχε περίπτωση να τα χάσεις. 1
poulinos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 53 minutes ago, malossi said: Τελικά παιδια μετα απο μερικες μέρες τα λεφτα ξανα εμφανίστηκαν στον λογαριασμο μου κανονικα. μια χαρα.γενικως με amazon και τετοιες εταιρειες μην αγχωνεσαι.παντα βγαινει ακρη. 52 minutes ago, zio10 said: Βοηθάει αυτό που λέει ο opc για να μη μπλέξει με επιστροφές χρημάτων κτλ που δε γίνονται άμεσα. Ίσως είναι κι αυτός ένας λόγος που η χρέωση δεν γίνεται αμέσως αλλά περνάει λίγη ώρα (τουλάχιστον σε μένα πάντα έτσι γίνεται). Δεν υπήρχε περίπτωση να τα χάσεις. Πολλες φορες η χρεωση που γινεται πιο μετα ειναι οταν ειναι ετοιμο το προιον να αποσταλει.δηλαδη να εχει τσεκαριστει διαθεσιμοτητα κτλ. 2
zio10 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 20 λεπτά πριν, poulinos είπε μια χαρα.γενικως με amazon και τετοιες εταιρειες μην αγχωνεσαι.παντα βγαινει ακρη. Πολλες φορες η χρεωση που γινεται πιο μετα ειναι οταν ειναι ετοιμο το προιον να αποσταλει.δηλαδη να εχει τσεκαριστει διαθεσιμοτητα κτλ. Ναι το ξέρω ότι ισχύει αυτό. Απλά ίσως «ανεπίσημα» σου δίνουν και λίγο χρόνο για ακύρωση χωρίς να μπλέξεις με επιστροφές χρημάτων.
poulinos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 6 minutes ago, zio10 said: Ναι το ξέρω ότι ισχύει αυτό. Απλά ίσως «ανεπίσημα» σου δίνουν και λίγο χρόνο για ακύρωση χωρίς να μπλέξεις με επιστροφές χρημάτων. οπως και ακυρωση υποθετικα γινεται μεχρι να γινει dispatched. 1
malossi Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 ναι γενικα ηταν πολυ καλη σε εξυπηρέτηση μετα απο chat που ειχα μαζι τους.Απλα σαν πρωτη φορα που ειχα να κανω μαζι τους κολλησα λιγο γιατι και το ποσο ηταν λιγο μεγαλο. 1
poulinos Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2018 36 minutes ago, malossi said: ναι γενικα ηταν πολυ καλη σε εξυπηρέτηση μετα απο chat που ειχα μαζι τους.Απλα σαν πρωτη φορα που ειχα να κανω μαζι τους κολλησα λιγο γιατι και το ποσο ηταν λιγο μεγαλο. καλα ναι γιατι δεν ειναι μονο το amazon αλλα και η ελληνικη τραπεζα στην μεση.οταν πηρα την τραπεζα και τους ειπα οτι εχω κωδικο αποδεσμευσης με κοιταγαν η μαλλον με ακουγαν σαν εξωγηινο και μου ειπε οτι να μιλησω με το amazon.Οποτε ειναι λογικο να υπαρχει μια ανησυχια οταν μπλεκεις με amazon,με τραπεζα,με πωλητη. 1
ALXIOA Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Όλα καλά.. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2020 από ALXIOA
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα