chrisgewrgi Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία. Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσειδωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων Και το καλητερο; αλλα αν θες ψαχτο λιγο δεν ξερω για ποιες χωρες ισχυει αλλα λογικα ισχυει για εδω.εγω θα εβαζα εναν δικηγορο να ζητηση οσα μπορει για την ψυχοφθορα ταλαιπωρια σου.και οσα κερδιζε μισα μισα Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτώνen στη χώρα σας μπορεί να σας βοηθήσει αν έχετε πρόβλημα με προϊόντα που αγοράσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ. Τα δικαστηρια παντος θελουν προσοχη λεφτα και γατο δικηγορο.γιατι οι εταιριες εχουν λεφτα και μπορουν να στο γυρισουν μπουμερανγκ με αγωγες για δυσφυμιση κτλπ. Υπαρχει γεγονος που ανθρωπος ως τελευταια λυση εκανε αγωγη σε εταιρια για ελλατωματικο προιον και η εταιρια αντιστοιχα στον συγκεκριμενο για δυσφημιση με ποσο 200.000 ευρω.και το κερδισε.πανε 5-6 χρονια αλλα ειναι γεγονος.οποτε αν μπορουμε τετιες λυσεις τις αποφευγουμε.οποτε το πιο πανω ποστ μου μην το λαβεις και πολυ σοβαρα γιατι και εγω δεν ξερω αν εκανα αγωγη Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από chrisgewrgi
rovgio Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αναμενω ακομα απαντηση απο το καταστημα να μου πουν την τελικη τους αποφαση για το αν θα μου επιστρεψουν τα χρηματα. Αλλα επειδη δεν το βλεπω να γινεται, πιστευετε οτι αξιζει να κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη γι'αυτον τον λογο? Εφοσον εχουν παρει πιστωτικο απο τη samsung και ειναι η 4η φορα που εχω θεμα με ελαττωματικο απο το ιδιο καταστημα δεν θα επρεπε να εχω το δικαιωμα επιστροφης χρηματων? Και ποιος μου λεει εμενα οτι για να εχουν χαμηλοτερες τιμες σε σχεση με τους υπολοιπους δεν φερνουν προιοντα β' διαλογης? Καμια γνωμη κανενας? Αυτο το χρηματα δεν επιστρεφονται που αναφερει το χαρτι της αποδειξης ειναι κατι δικο τους ή παταει σε καποιο νομο? Επεξ/σία 28 Νοεμβρίου 2018 από rovgio
manoskost Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 26 λεπτά πριν, rovgio είπε Αναμενω ακομα απαντηση απο το καταστημα να μου πουν την τελικη τους αποφαση για το αν θα μου επιστρεψουν τα χρηματα. Αλλα επειδη δεν το βλεπω να γινεται, πιστευετε οτι αξιζει να κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη γι'αυτον τον λογο? Εφοσον εχουν παρει πιστωτικο απο τη samsung και ειναι η 4η φορα που εχω θεμα με ελαττωματικο απο το ιδιο καταστημα δεν θα επρεπε να εχω το δικαιωμα επιστροφης χρηματων? Και ποιος μου λεει εμενα οτι για να εχουν χαμηλοτερες τιμες σε σχεση με τους υπολοιπους δεν φερνουν προιοντα β' διαλογης? Καμια γνωμη κανενας? Αυτο το χρηματα δεν επιστρεφονται που αναφερει το χαρτι της αποδειξης ειναι κατι δικο τους ή παταει σε καποιο νομο? επειδη ειναι δυσκολο θεμα και επειδη στον συνηγορο του καταναλωτη εχουν ολους τους νομους, δεν στελνεις ενα email να τους ρωτησεις και να γραψεις και το ιστορικο και να στειλεις και το εγγραφο του καταστηματος που εχεις? νομιζω ειναι οι πιο καταλληλοι να απαντησουν.
rovgio Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Νοεμβρίου 2018 Τελος η ταλαιπωρια παιδια, με πηραν τηλεφωνο το απογευμα να μου πουν οτι θα κανουν μια εξαιρεση λογω της περιπτωσης μου και θα μου κανουν επιστροφη χρηματων. Πλεον μονο ηλεκτρονικες αγορες που υπαρχει το δικαιωμα υπαναχωρησης για 14 ημερες. 1
postfire Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, rovgio είπε Τελος η ταλαιπωρια παιδια, με πηραν τηλεφωνο το απογευμα να μου πουν οτι θα κανουν μια εξαιρεση λογω της περιπτωσης μου και θα μου κανουν επιστροφη χρηματων. Πλεον μονο ηλεκτρονικες αγορες που υπαρχει το δικαιωμα υπαναχωρησης για 14 ημερες. eεξερεση δεν κανουν ετσι επρεπε εχεις το δικαιωμα mediamrkt μονο 1
alexakos89 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Εύχομαι η 4η τηλεόραση που θα πάρεις να είναι και σωστή. Πάρε lg τώρα , η Bravia OLED. Ας κλειδωθεί αυτό το θέμα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα