Προς το περιεχόμενο

Q9FN


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια με καλεσαν σημερα και μου ειπαν οτι δεχονται να μου κανουν αλλαγη πανελ με με επεκταση εγγυησης για 6 μηνες ως εξαιρεση. Τους ειπα οτι δεν το δεχομαι γιατι το προβλημα ηταν δηλωμενο εντος εβδομαδας DOA. Μου ειπε οτι δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω. Τους ειπα να με ξανακαλεσουν αυριο να το σκεφτω. Αλλα δεν μπορω να δεχτω επεμβαση απο χερια σε τοσο ακριβη και πολυπλοκη εσωτερικα τηλεοραση και ποσο μαλλον οταν δεν γνωριζω τι πανελ θα βαλουν μεσα. Μου ειπε οτι το φωτεινο πιξελ δεν το ειχαν σε φωτογραφια δηλωμενο την πρωτη φορα αλλα τους απαντησα οτι γιαυτο ευθυνεται ο τεχνικος τους που δεν το μετεφερε στα κεντρικα και γιαυτο ζητησα να ερθει ξανα να το επιβεβαιωσει προωθωντας τους και τα email που τους ειχα στειλει. Θα περιμενω την απαντηση απο τον συνηγορο του καταναλωτη και αν χρειαστει θα κανω εκ νεου καταγγελια για το DOA 7 ημερων. Ποια η γνωμη σας?

Τουλαχιστον τωρα πλεον δεν με αγνοουν οπως πριν και εγινε μια αρχη.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ενημερωτικα, η αλλαγη panel σημαινει 2 ετη εγγυηση και σου λενε ψεματα, ψαξε μεσα στους ορους επισκευης της samsung ( μου το ειπαν σε εμενα οταν μου αλλαξαν την οθονη ).. θα ζητησεις να σου στειλουν email με την τελευταια αποφαση τους, και δεν θα δεχθεις, θα περιμενεις την απαντηση του συνηγορου. προσεξε, αν δεχθεις, μπορει να απαντησουν στον συνηγορο οτι σου εκαναν προταση αλλαγη οθονης και να χασεις την υποθεση στον συνηγορο. εκ των προτερω δεν νομιζω να εχει νοημα η αλλαγη, επρεπε να στην ειχαν προτεινει πριν, τωρα ομως αναγνωριζουν το προβλημα και ειναι εις βαρους τους. ( αν εχεις το email τους και να χασεις την υποθεση θα την στειλεις για αλλαγη οθονης, δεν τον χανεις τον χρονο ). 

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, manoskost είπε

ενημερωτικα, η αλλαγη panel σημαινει 2 ετη εγγυηση και σου λενε ψεματα, ψαξε μεσα στους ορους επισκευης της samsung ( μου το ειπαν σε εμενα οταν μου αλλαξαν την οθονη ).. θα ζητησεις να σου στειλουν email με την τελευταια αποφαση τους, και δεν θα δεχθεις, θα περιμενεις την απαντηση του συνηγορου. προσεξε, αν δεχθεις, μπορει να απαντησουν στον συνηγορο οτι σου εκαναν προταση αλλαγη οθονης και να χασεις την υποθεση στον συνηγορο. εκ των προτερω δεν νομιζω να εχει νοημα η αλλαγη, επρεπε να στην ειχαν προτεινει πριν, τωρα ομως αναγνωριζουν το προβλημα και ειναι εις βαρους τους. ( αν εχεις το email τους και να χασεις την υποθεση θα την στειλεις για αλλαγη οθονης, δεν τον χανεις τον χρονο ).

Εφοσον η βλαβη ειναι εντος doa τοτε δικαιουμαι αντικατασταση. Ειναι σαν να μου λενε αγορασε την τηλεοραση απο το καταστημα  και πηγαινε την την επομενη ημερα στο service για επισκευη. Θα καθυστερησω κ αλλο μαλλον αλλα με βαση το doa πιστευω θα βγαλω ακρη για αντικατασταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, rovgio είπε

Εφοσον η βλαβη ειναι εντος doa τοτε δικαιουμαι αντικατασταση. Ειναι σαν να μου λενε αγορασε την τηλεοραση απο το καταστημα  και πηγαινε την την επομενη ημερα στο service για επισκευη. Θα καθυστερησω κ αλλο μαλλον αλλα με βαση το doa πιστευω θα βγαλω ακρη για αντικατασταση.

εγω θα ειμαι μαζι σου και στον δικαστικο αγωνα αν χρειασθει, γιατι ειναι γελοιοι οι ανθρωποι. την τηλεοραση θα την αλλαξουν, θελουν δεν θελουν. ( εμενα μου προτειναν 5 ετη εγγυηση στην αλλαγη της οθονης για να μην κανω καταγγελια, οταν εγινε η αλλαγη μου ειπαν οχι 2 χρονια ειναι και μετα με επαιρναν τηλεφωνο να με ρωτανε το ονομα αυτου που μου το ειπε, τετοιες ενεργειες χρησιμοποιουν για να ριχνουν τα κοροιδα ).

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manoskost είπε

εγω θα ειμαι μαζι σου και στον δικαστικο αγωνα αν χρειασθει, γιατι ειναι γελοιοι οι ανθρωποι. την τηλεοραση θα την αλλαξουν, θελουν δεν θελουν. ( εμενα μου προτειναν 5 ετη εγγυηση στην αλλαγη της οθονης για να μην κανω καταγγελια, οταν εγινε η αλλαγη μου ειπαν οχι 2 χρονια ειναι και μετα με επαιρναν τηλεφωνο να με ρωτανε το ονομα αυτου που μου το ειπε, τετοιες ενεργειες χρησιμοποιουν για να ριχνουν τα κοροιδα ).

Οι 6 μηνες θα μετρησουν και καλα μου ειπε συν τα 2 πρωτα χρονια. Θα ειναι επεκταση δηλαδη. Αλλα και παλι ποιος μπορει να δεχτει σε τοσο πολυπλοκη τηλεοραση να μπουν χερια και ποσο μαλλον οταν δεν ξερεις τι πανελ δευτερας διαλογης θα τοποθετηθει. Και μιλαμε για προιον που δηλωθηκε σε κατασταση DOA. Το doa δεν αναφερει ουτε επισκευες ουτε τιποτα, μονο αντικατασταση. Μπορει να τραβηξει κ αλλο αλλα ακρη θα βγαλω.

Δημοσ.

Καλα γιατι τους πιανει τοσο τσιγκουνια με αποτελεσμα δυσαρεστημενο πελατη μαζι με αλλους 10 απο πισω του;αφου την τηλεοραση θα την ξαναπουλησουν. Δεν καταλαβενω το σκεπτικο τους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι φίλε μην το δεχτείς τέλος. Διεκδικα τα δικαιώματα σου, και εγω το 2016 αγόρασα τότε 70 άρα samsung 2250 ευρώ απο την πρώτη μέρα πρόβλημα, δεν είχα ομως τότε την εμπειρία πως να το διαχειριστο, ευτυχώς φυλαξα ολα τα email μου ( 6 σελίδες ) , μην πολυλογω μου άλλαξαν 3 πάνελ το πρόβλημα δεν διορθώθηκε, και μου είπαν αντίο, οτι ήταν να κάνουμε βάση νόμου το κάναμε, και τους είπα εγω, μα απο την πρώτη μέρα είχα πρόβλημα με banding τρομερό? Και στα 3 πάνελ δεν διορθώθηκε, η απάντηση τους να καθεσε στα 4 μέτρα τοσο μεγάλη τηλεόραση 😂 τους λέω γιατί στα 4 μέτρα δεν θα φαίνεται το banding;;😂 δεν ήξερε τι να μου πει. Στο τέλος πήγα στο κατάστημα, του είπα ντροπή απο την πρώτη μέρα πρόβλημα και εδώ και 4 μήνες μου άλλαξαν 3 πάνελ, το πήρανε πάνω τους, πήρανε την Samsung τηλέφωνο μπροστά μου , ο πελάτης μου απο την πρώτη μερα τους ειπαν, τοσα email μια αλλαγη μοντέλου δεν μπορείτε να του κάνετε?  μιας και έχει αυτό το θέμα το συγκεκριμένο ? Θα σκεφτούμε να ξανα βάλουμε Samsung στο κατάστημα . Σε μια μερα με παίρνουν τηλέφωνο  θέλεις επιστροφή όλου του ποσού? Η κάποιο αλλο μοντέλου, πήρα 2 65 αρες sony και lg 😂 τώρα ξανά πάω πίσω στη Samsung τα τραβάει ο οργανισμός μου, μόνο που αυτή την φορα συνεννοηθηκα με το κατάστημα, και τους είπα καμένα πιξελ κτλ κτλ την περνετε πίσω, εντάξει μου λέει, μαζι σου είμαστέ. Τίποτα το δέχτηκα εγω απο την πρώτη μέρα καινούργια τηλεόραση ενχειρηση , και το πηραν μέχρι 3 πάνελ. Φυλαξε τα email σου, είναι αποδεικτικό στοιχείο ημερομηνίας απο την αγορα σου. Στη περίπτωση σου το δίκαιο είναι μαζί σου.  2 πράγματα  πρέπει να γίνουν και να ζητήσεις, 1 να αντικατάσταθει με καινούργιο σφραγισμένο ιδιο μοντέλο, 2 επιστροφή λεφτων τέλος.

Επεξ/σία από woox-2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, woox-2 είπε

Όχι φίλε μην το δεχτείς τέλος. Διεκδικα τα δικαιώματα σου, και εγω το 2016 αγόρασα τότε 70 άρα samsung 2250 ευρώ απο την πρώτη μέρα πρόβλημα, δεν είχα ομως τότε την εμπειρία πως να το διαχειριστο, ευτυχώς φυλαξα ολα τα email μου ( 6 σελίδες ) , μην πολυλογω μου άλλαξαν 3 πάνελ το πρόβλημα δεν διορθώθηκε, και μου είπαν αντίο, οτι ήταν να κάνουμε βάση νόμου το κάναμε, και τους είπα εγω, μα απο την πρώτη μέρα είχα πρόβλημα με banding τρομερό? Και στα 3 πάνελ δεν διορθώθηκε, η απάντηση τους να καθεσε στα 4 μέτρα τοσο μεγάλη τηλεόραση 😂 τους λέω γιατί στα 4 μέτρα δεν θα φαίνεται το banding;;😂 δεν ήξερε τι να μου πει. Στο τέλος πήγα στο κατάστημα, του είπα ντροπή απο την πρώτη μέρα πρόβλημα και εδώ και 4 μήνες μου άλλαξαν 3 πάνελ, το πήρανε πάνω τους, πήρανε την Samsung τηλέφωνο, ο πελάτης μου απο την πρώτη μερα τους ειπαν, τοσα email μια αλλαγη μοντέλου δεν μπορείτε να του κάνετε?  μιας και έχει αυτό το θέμα το συγκεκριμένο ? . Σε μια μερα με παίρνουν τηλέφωνο  θέλεις επιστροφή όλου του ποσού? Η κάποιο αλλο μοντέλου, πήρα 2 65 αρες sony και lg 😂 τώρα ξανά πάω πίσω στη Samsung τα τραβάει ο οργανισμός μου, μόνο που αυτή την φορα συνεννοηθηκα με το κατάστημα, και τους είπα καμένα πιξελ κτλ κτλ την περνετε πίσω, εντάξει μου λέει, μαζι σου είμαστέ. Τίποτα το δέχτηκα εγω απο την πρώτη μέρα καινούργια τηλεόραση ενχειρηση , και το πηραν μέχρι 3 πάνελ. Φυλαξε τα email σου, είναι αποδεικτικό στοιχείο ημερομηνίας απο την αγορα σου. Στη περίπτωση σου το δίκαιο είναι μαζί σου.  2 πράγματα  πρέπει να γίνουν και να ζητήσεις, 1 να αντικατάσταθει με καινούργιο σφραγισμένο ιδιο μοντέλο, 2 επιστροφή λεφτων τέλος.

Ναι φιλε μου δεν προκειται να το δεχτω. Εχω δηλωμενα τα παντα απο την 4η μερα με email γραπτα και φωτογραφιες. Ας τραβηξει κ αλλο αλλα με τιποτα δεν δεχομαι κατι λιγοτερο απο αντικατασταση-πιστωτικο. Και μονο για την ταλαιπωρια τοσο καιρο και που με κοροιδευουν στα τηλεφωνα φτανει.Ετσι κ αλλιως για samsung δεν θελω να ακουσω ξανα. 

Δηλαδη πηγα να αγορασω την τηλεοραση σημερα για να την παω να την αφησω καπακι στο service για αλλαγη οθονης και μετα να την παρω σπιτι μου? Αστεια πραγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Επιτελους μετα απο τη συνομιλια που ειχαμε σημερα και τους τονισα παλι το DOA και οτι αυτοι χανουν χρονο γιατι εχω ολα τα στοιχεια που με δικαιωνουν αν κινηθω δικαστικα με καλεσαν ξανα μετα απο 20 λεπτα και μου ειπαν οτι ξεκινουν το αιτημα αντικαταστασης και να περιμενω τηλεφωνο ειτε απο εκεινους ειτε απο το καταστημα.

Αυτο δεν ηταν εμπειρια service, ηταν γολγοθας...

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, rovgio είπε

Επιτελους μετα απο τη συνομιλια που ειχαμε σημερα και τους τονισα παλι το DOA και οτι αυτοι χανουν χρονο γιατι εχω ολα τα στοιχεια που με δικαιωνουν αν κινηθω δικαστικα με καλεσαν ξανα μετα απο 20 λεπτα και μου ειπαν οτι ξεκινουν το αιτημα αντικαταστασης και να περιμενω τηλεφωνο ειτε απο εκεινους ειτε απο το καταστημα.

Αυτο δεν ηταν εμπειρια service, ηταν γολγοθας...

ωραιος.Τωρα παμε σε LG

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

ωραιος.Τωρα παμε σε LG

Βασικα πρωτα θα διαβασω προσεκτικα τις εγγυησεις ολων των μεγαλων κατασκευαστων κ με βαση αυτο θα αποφασισω. LG ή Sony παλι με κοβω που τουλαχιστον το service της Sony μου εχει φερθει αψογα. Με αυτα που ειδαν τα ματακια μου προτιμω λιγο κατωτερο προιον αλλα ασφαλεια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πολυ..το τραβηξαμε το θεμα εδω.... απ την αρχη αφου ειχε θεμα.. η τηλεόραση επρεπε να την πακεταρεις και να την πας πισω στο μαγαζι..και να τους την φερεις στο κεφαλι..δεν καταλαβαινω τι παιζεται.. και  αποφυγες να το κανεις... κ κάθεσε και παίζεις με τηλεφωνα -email  με to service της samsung ktlp...και αφηνεις να σου τρωνε χρόνο.

Επεξ/σία από oliz
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, petros610 είπε

για sony πια λες?η samsung q9 ειναι direct led?

Aπο Sony η XF9005 που ειχα δουλεψει 2 φορες ηταν εξαιρετικη και ειχε και εξαιρετικα ρυθμισμενη εικονα απο εργοστασιο. Η Q9 ειναι κ αυτη direct led. Εξαιρετικη και αυτη αλλα παιζεις με την τυχη σου φιλε οσον αφορα το service τους. Την πιπιλα εντος προδιαγραφων την εχουν στο στομα συνεχεια και αν σου κατσει θεμα με την τηλεοραση θα τρεξεις πολυ.

8 λεπτά πριν, oliz είπε

πολυ..το τραβηξαμε το θεμα εδω.... απ την αρχη αφου ειχε θεμα.. η τηλεόραση επρεπε να την πακεταρεις και να την πας πισω στο μαγαζι..και να τους την φερεις στο κεφαλι..δεν καταλαβαινω τι παιζεται.. και  αποφυγες να το κανεις... κ κάθεσε και παίζεις με τηλεφωνα -email  με to service της samsung ktlp...και αφηνεις να σου τρωνε χρόνο.

Οταν ομως το καταστημα σου λεει οτι πρεπει πρωτα να πιστοποιησει η samsung το προβλημα φιλε μου τι να κανω εγω? Τον ταλιμπαν? Ειπα να φερθω πολιτισμενα και να ακολουθησω την διαδικασια αλλα η Samsung ειχε στην αρχη αλλα σχεδια. Εχουν και οι 2 ευθυνη αλλα περισσοτερο η samsung. Ευχομαι μα μην σου τυχει τετοια ταλαιπωρια με τηλεοραση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...