Προς το περιεχόμενο

Q9FN


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manoskost είπε

εχω μια απορια μονο: γιατι οταν γυρισες πισω την δευτερη sony, αφου το ηξερες, δεν πηρες πισω τα χρηματα σου?

Τους ειχα ρωτησει κ μου ειπαν οτι δεν γινεται, τοτε δεν το εψαξα παραπανω γτι εχουν κ καλες τιμες μετρητοις.

  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, rovgio είπε

Τους ειχα ρωτησει κ μου ειπαν οτι δεν γινεται, τοτε δεν το εψαξα παραπανω γτι εχουν κ καλες τιμες μετρητοις.

ψαξτο τοτε, τον εχεις μαθει πλεον το δρομο του συνηγορου, γιατι και ο αγιος φοβερα θελει.

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

-Το doa δεν ειναι νομος ειναι εξυπηρετηση/υπηρεσια μαγαζιου...και δεν παει να πει επειδη εχουν doa θα στο αλλαξουν επιτοπου με αλλη...

-Οι 14 μερες που αναφερονται συχνα ειναι αν κανεις παραγγελια απο αποσταση(τηλ+online) και οχι απο το μαγαζι!

-Στον κωτσοβολο πριν καμμια βδομαδα απο μονοι τους την ανοιξαν και την τσεκαραν αν ηταν σπασμενη...αν ειχε bleeding /clouding ηθελα να ξερα τι θα ελεγαν.

-οσο για την samsung Ειχα κανει online service request  και εβλεπα τα εσωτερικα comments/ticket που αφηναν:p παντως μεχρι να ασχοληθει ο προοισταμενος περασε τουλ.μια βδομαδα...

Επεξ/σία από kage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, kage είπε

-Το doa δεν ειναι νομος ειναι εξυπηρετηση/υπηρεσια μαγαζιου...και δεν παει να πει επειδη εχουν doa θα στο αλλαξουν επιτοπου με αλλη...

-Οι 14 μερες που αναφερονται συχνα ειναι αν κανεις παραγγελια απο αποσταση(τηλ+online) και οχι απο το μαγαζι!

-Στον κωτσοβολο πριν καμμια βδομαδα απο μονοι τους την ανοιξαν και την τσεκαραν αν ηταν σπασμενη...αν ειχε bleeding /clouding ηθελα να ξερα τι θα ελεγαν.

-οσο για την samsung Ειχα κανει online service request  και εβλεπα τα εσωτερικα comments/ticket που αφηναν:p παντως μεχρι να ασχοληθει ο προοισταμενος περασε τουλ.μια βδομαδα...

Το θεμα ειναι οτι και η samsung και το καταστημα πεταει ο ενας το μπαλακι στον αλλο. Χτες που πηρα samsung για να τους αναφερω αυτο με το zero bright dot που ισχυει για τις πρωτες 7 εργασιμες μονο και εγω το ειχα δηλωσει την 3η μερα, μου ειπαν παλι γτι δεν απευθυνθηκα στο καταστημα. Δηλαδη με κοροιδευουν. Αυτο που καταλαβα ειναι οτι και το καταστημα δεν ηθελε να με βοηθησει παρα εβγαλε τελειως απεξω την ουρα του. Πιστευω οτι τωρα αφου φαινεται δηλωμενο απο εμενα το φωτεινο πιξελ εντος προθεσμιας θα βγαλω επιτελους ακρη.

Το εγκληματικο ειναι οτι ενω μιλαμε για σκουπιδακια αυτοι πηγαν να τα παρουσιασουν σαν πιξελ για να τους καλυπτει αυτο που λενε οτι μεχρι 7 δεν χρειαζεται επισκευη-αντικατασταση. Αλλη αλητεια αυτη, τα 7 δεν ενοχλουν αλλα αν ειναι 8 ενοχλουν. Τελος η samsung απο εμενα.

Επεξ/σία από rovgio
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο χτες το μεσημερι περιμενω τηλεφωνο απο προισταμενο αλλα τιποτα ακομα. Πηρα ξανα σημερα το μεσημερι και μου λενε οτι θα εχω επικοινωνια σημερα αλλα και παλι τιποτα. Ποσο πιο τραγικοι? Λες και την εκλεψα την τηλεοραση.

Επεξ/σία από rovgio
Δημοσ.
1 ώρα πριν, rovgio είπε

Απο χτες το μεσημερι περιμενω τηλεφωνο απο προισταμενο αλλα τιποτα ακομα. Πηρα ξανα σημερα το μεσημερι και μου λενε οτι θα εχω επικοινωνια σημερα αλλα και παλι τιποτα. Ποσο πιο τραγικοι? Λες και την εκλεψα την τηλεοραση.

δεν αξιζει να χαλας την ζαχαρενια σου για αυτους, ετσι κανουν σε ολους, μολις τους κοινοποιηθει η καταγγελια, αν δεν εχουν στοιχεια να απαντησουν, θα σε παρουν τηλεφωνο, και θα στο προτεινουν μονοι τους. ( το εχουν κανει σε αλλους ). αφου επελεξες την οδο της καταγγελιας, δεν χρειαζεται να παρακαλας κανενα, τωρα το παιχνιδι θα γινει γραπτως, με στοιχεια, με αποδειξεις, με email, με τηλεφωνα, κανε λιγη υπομονη μονο, στο ειπα θα σου φαει κανενα μηνα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, manoskost είπε

δεν αξιζει να χαλας την ζαχαρενια σου για αυτους, ετσι κανουν σε ολους, μολις τους κοινοποιηθει η καταγγελια, αν δεν εχουν στοιχεια να απαντησουν, θα σε παρουν τηλεφωνο, και θα στο προτεινουν μονοι τους. ( το εχουν κανει σε αλλους ). αφου επελεξες την οδο της καταγγελιας, δεν χρειαζεται να παρακαλας κανενα, τωρα το παιχνιδι θα γινει γραπτως, με στοιχεια, με αποδειξεις, με email, με τηλεφωνα, κανε λιγη υπομονη μονο, στο ειπα θα σου φαει κανενα μηνα. 

Απλα τωρα με την τελευταια εξελιξη αν ισχυει αυτο που γραφουν για το zero bright pixel εντος 7 ημερων θα ξεμπερδεψω πιο γρηγορα εφοσον το εχω αναφερει την 4η μερα με email και φωτογραφιες. Αυτο δεν το εβαλα στην καταγγελια γτι το ανακαλυψα μετα.

Επεξ/σία από rovgio
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, rovgio είπε

Απλα τωρα με την τελευταια εξελιξη αν ισχυει αυτο που γραφουν για το zero bright pixel εντος 7 ημερων θα ξεμπερδεψω πιο γρηγορα εφοσον το εχω αναφερει την 4η μερα με email και φωτογραφιες. Αυτο δεν το εβαλα στην καταγγελια γτι το ανακαλυψα μετα.

ακου, οτι και αν τους πεις, δεν ιδρωνει το αυτι τους, τζαμπα στεναχωριεσε, γραμμενο σε εχουν, οπως γραμμενο ειχαν και εμενα . αφου υπαρχει καταγγελια σε υπηρεσια του κρατους, εκει ειναι αναγκασμενοι να απαντησουν, ασε να δουμε την απαντηση τους, οπως και την απαντηση του συνηγορου, το δικιο σου θα το βρεις, γιατι υπαρχει διαπιστωμενο προβλημα, χωρις ομως να σου προτεινουν τιποτα, και ειναι εις βαρους τους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα, 

Διαβαζω προβληματισμους. Ενδεχομένως ισως και δικαιολογημενα  . Αλλα δεν ειναι ακριβώς ετσι. Εγω λογω επαγγέλματος δυστυχώς μιλαω με τα service καθημερινά. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αψογο service. Ειδικα οταν αυτο εχει μεγαλο ογκο διακινήσεων. Αυτη την στιγμη ακομα και εαν σας φαινεται περιεργο Samsung - LG εχουν τα καλύτερα service. Αν σας εκατσε στραβη με την Q9 εδω και βγηκε ετυμηγορία, υπαρχουν αλλοι τοσοι που γραφουν για LG και  οχι μονο. Ολες οι συσκευες, ανεξαίρετου μάρκας μπορουν με την ιδια συχνοτητα να σφαλουν. 

Το εαν σκανε περισσότερες Samsung η LG εχει να κανει με την ποσότητα των συσκευών που πωλούνται. Αν πχ μετα απο μια ενημέρωση που ειχα πριν 2 εβδομάδες η samsung εχει το 52% η LG το 34% και η sony μολις το 3%, λογικο να καταλάβουμε γιατι βλέπουμε λιγοτερα περιστατικα. Σαφως και γιατι μπορει το service να αντιμετωπισει ενα περιστατικό πιο ευνοϊκά για εναν πελατη. Κατα βαση ομως η  Sony ΔΕΝ διακρίνεται για το service εδω και χρονια. Στο 1 περιστατικό ισως φέρθηκε σωστα. Οταν ομως εχεις 5 την ημερα? Πιστεψτε με δεν ειναι οι καλύτεροι.

Ακουσα για πανασονικ. Ε λοιπον το service της πανασονικ το εχει η service one που επισκευαζει και τις Samsung.:-).......

Να αγοραζετε απο μεγαλα καταστηματα  με σοβαρο DOA. Το να προσπαθούμε να γλυτώσουμε λιγα €  ισως μετα να το πληρώσουμε ακριβοτερα. 

Επεξ/σία από graphist83
Ορθογραφία
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσα ίσα που όταν μια μάρκα είναι πιο εμπορική και πουλάει πολλά περισσότερα κομμάτια,

έχει μεγαλύτερο τζίρο-κέρδη, οικονομίες κλίμακας στο support και περιθώριο χασούρας για να αναλαμβάνει το κόστος των επισκευών εντός εγγύησης.

.

Το πρόβλημα είναι

α. στην ποιότητα κατασκευής,

β. στο quality control των εργοστασίων και

γ. στην ειλικρινή διάθεση να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα αξιοπιστίας των συσκευών τους.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.

Εγω απο εμπείρια που είχα με Panasonic, ήταν άψογοι(ιντερμεκ),μόλις τους είχα πει το προβλημα της τηλεοράσεις ήρθε φορτηγό την πήρε την επισκευασαν και την επέστρεψε Χωρις κανενα κόστος (πολυ καλη τηλεοραση (6-7 xronon plasma st42 αλλα με πούλησε η panasonic sto support tou smart kommatiou  efarmoges viera διοτι ξαφνικα το youtube ktlp δεν παίζουν πλέον). Στην Sony είχα παει μια τηλεοραση Crt 15ιντσων για να μου αλλαξουν το καπάκι της επειδη το χτύπαγε ο ηλιος κ είχε διαλυθεί (μου ειχαν πει κοστος 25 ευρω..) όταν πήγα να την πάρω μου είπαν οτι αλλαξαν και ενα πυκνωτή και οτι δεν ανοιγε και οτι επρεπε να πληρωσω αλλο ενα 25αρι..κ τους ειπα μα καλα ρε παιδια ειναι δυνατον να εφερνα σε τοσο αθλια κατασταση τηλεόραση για επισκευή..στην τελικη με 50 ευρω περνω αλλη δεν θα καθομουν να ασχοληθω με την CRT.. τελικά πλήρωσα μόνο το καπάκι. Το χειρότερο Service to αντιμετώπισα στη Nikon.!

Δημοσ.
Στις 12/11/2018 στις 4:10 ΠΜ, graphist83 είπε

Καλησπερα, 

Διαβαζω προβληματισμους. Ενδεχομένως ισως και δηκαιολογημενα  . Αλλα δεν ειναι ακριβώς ετσι. Εγω λογω επαγγέλματος δυστυχώς μιλαω με τα service καθημερινά. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αψογο service. Ειδικα οταν αυτο εχει μεγαλο ογκο διακινήσεων. Αυτη την στιγμη ακομα και εαν σας φαινεται περιεργο Samsung - LG εχουν τα καλύτερα service. Αν σας εκατσε στραβη με την Q9 εδω και βγηκε ετυμηγορία, υπαρχουν αλλοι τοσοι που γραφουν για LG και  οχι μονο. Ολες οι συσκευες, ανεξαίρετου μάρκας μπορουν με την ιδια συχνοτητα να σφαλουν. 

Το εαν σκανε περισσότερες Samsung η LG εχει να κανει με την ποσότητα των συσκευών που πωλούνται. Αν πχ μετα απο μια ενημέρωση που ειχα πριν 2 εβδομάδες η samsung εχει το 52% η LG το 34% και η sony μολις το 3%, λογικο να καταλάβουμε γιατι βλέπουμε λιγοτερα περιστατικα. Σαφως και γιατι μπορει το service να αντιμετωπισει ενα περιστατικό πιο ευνοϊκά για εναν πελατη. Κατα βαση ομως η  Sony διακρίνεται για το service εδω και χρονια. Στο 1 περιστατικό ισως φέρθηκε σωστα. Οταν ομως εχεις 5 την ημερα? Πιστεψτε με δεν ειναι οι καλύτεροι.

 Ακουσα για πανασονικ. Ε λοιπον το service της πανασονικ το εχει η service one που επισκευαζει και τις Samsung.:-).......

 Να αγοραζετε απο μεγαλα καταστηματα  με σοβαρο DOA. Το να προσπαθούμε να γλυτώσουμε λιγα €  ισως μετα να το πληρώσουμε ακριβοτερα. 

Αν και δεν διαφωνώ καθόλου με το σκεπτικό σου, απλά για την ιστορία να αναφέρω ότι τα στοιχεία πωλήσεων δεν είναι τόσο "τρανταχτά". Πρώτη βασικά είναι η LG, και μετά ακολουθεί η Samsung και τεμαχιακά τα ποσοστά είναι στα μισά από αυτά που σου είπαν... (σε σύνολο οι 3 εταιρείες που ανέφερες ελέγχουν μόλις το 50% της αγοράς, με την Sony φυσικά χαωδώς πιο κάτω από τους δύο Κορεάτες).

Τώρα για την ουσία, εμένα έχει καεί η γούνα μου από το service της Samsung (τόσο τηλεφωνικά, όσο με e-mail, όσο και από το chat)... Βέβαια επειδή ήταν πολύ παράξενη η περίπτωση μου δεν μπορώ να τους καταλογήσω κάτι καθολικά και συγκεντρωτικά σαν εταιρεία. Βέβαια στον αντίποδα έχω και εμπειρία από την Philips πχ που όταν τους είχα παει την HTS8100 ηχόμπαρα (εντελώς ελάχιστες πωλήσεις στην Ελλάδα και πολύ high end μοντέλο), μέσα σε 1 εβδομάδα είχαν φέρει ανταλλακτικό από εξωτερικό και την είχαν φτιάξει σε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ κόστος (βέβαια άλλο TV άλλο ήχος!) 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούν, όπως επίσης και η ποιότητα υλικών, είναι για προιόντα με διάρκεια ζωής πολύ μικρότερη από ότι στο παρελθόν. Και άντε όταν μιλάμε για entry level μοντέλα, υπάρχει μια λογική μιας και όλοι σφαγιάζονται να δώσουν specs σε χαμηλή τιμή. Οταν όμως αυτό συνεχίζεται και σε πολύ ακριβά μοντέλα όπου το περιθώριο κέρδους τους είναι απλά τεράστιο, τότε υπάρχει ένα σοβαρό θέμα "σεβασμού προς τον καταναλωτή". Υπάρχει μεν το μοτίβο "πλουσιοτέρων χωρών" όπου αγοράζουν ακριβά μοντέλα τα οποία απαξιώνουν και αντικαθιστούν σύντομα, αλλά υπάρχουν και καταναλωτές που μαζεύουν και δίνουν το κάτι παραπάνω για να έχουν μια ΑΞΙΟΛΟΓΗ συσκευή για αρκετά χρόνια (αξιόλογη σαν απόδοση και όχι φυσικά συγκριτικά με το καθετί νέο που βγαίνει!). Δυστυχώς οι Κορεάτες εστιάζουν μόνο στην πρώτη κατηγορία και για εμένα προσωπικά σαν καταναλωτή αυτό είναι κάτι επιεικώς απαράδεκτο.

  • Like 2
Δημοσ.

Μετα απο πολυ ταλαιπωρια ηρθε χτες τεχνικος σπιτι για να φωτογραφησει και να επιβεβαιωσει το πρασινο πιξελ που ειχα δηλωσει την τεταρτη μερα απο την αγορα της τηλεορασης οπου συμφωνα με τη samsung και το zero bright defect που αναφερει σε επισημο site της αν κατα τις πρωτες 7 ημερες απο την αγορα της τηλεορασης υπαρχει εστω και 1 φωτεινο πιξελ τοτε οφειλει να κανει αντικατασταση. Ενω λοιπον μετεφερε ο τεχνικος τις φωτογραφιες και προωθησε και τα αποδεικτικα email που ειχα στειλει την 4η μερα τα οποια αποδεικνυουν οτι εχω αναφερει το πιξελ και γραπτως και με φωτογραφια και με σχεδιαγραμμα που δειχνω που βρισκεται στην οθονη, σημερα μου λεει το παιδι που ηρθε σπιτι οτι του ειπαν οτι πρεπει να ερθει ξανα και να φωτογραφησει το πιξελ σε ολα τα φοντα. Και αναρωτιεμαι τωρα εγω, ποιος ο λογος? Αφου στα περισσοτερα φοντα επειδη μιλαμε για φωτεινο πιξελ αυτο δεν θα φαινεται, τι θελουν αυτες τις φωτογραφιες? Για να μου πουν οτι δεν φαινεται στα φωτεινα αρα δεν υπαρχει προβλημα? Μιλαμε για παραλογα πραγματα πλεον.

Ωστοσο περιμενω και τα αποτελεσματα απο τον συνηγορο του καταναλωτη για την καταγγελια που τους εκανα για τα σκουπιδακια που εχει μεσα στην οθονη.

Δεν χαμπαριαζουν τιποτα οι ανθρωποι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν βρισκω τον λογο να ξαναερθει εφοσων εχουν ερθει και το εχουν ξανακανει και εχουν ηδη στοιχεια

κακως ξαναρθε επρεπε να τους πεις οτι αυτα εχουν ηδη γινει απο εσας

εχω κανει και εγω τις απαρετητες ενεργειες απεναντι σας αποδεικτικα στοιχεια και με φωτος

θα τα πουμε με τον νομο πλεον

τι τα περασανε τα σπιτια σουρτα φερτα?

Επεξ/σία από postfire
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, postfire είπε

δεν βρισκω τον λογο να ξαναερθει εφοσων εχουν ερθει και το εχουν ξανακανει και εχουν ηδη στοιχεια

κακως ξαναρθε επρεπε να τους πεις οτι αυτα εχουν ηδη γινει απο εσας

εχω κανει και εγω τις απαρετητες ενεργειες απεναντι σας αποδεικτικα στοιχεια και με φωτος

θα τα πουμε με τον νομο πλεον

τι τα περασανε τα σπιτια σουρτα φερτα?

δεν ειναι τυχαια η επισκεψη, τωρα πρεπει να απαντησουν γραπτως στην καταγγελια, και το ψαχνουν, βλεπεις αλλο το να κοροιδευεις καποιον στο τηλεφωνο, και αλλο να πρεπει να απαντησεις γραπτως και να τεκμηριωσεις κατι στο χαρτι που που τους εχει στειλει ο συνηγορος του καταναλωτη, τωρα το παιχνιδι εχει χοντρηνει, και η εταιρεια πρεπει να λογοδοτησει, γιατι εκτος του συνηγορου υπαρχουν και τα δικαστηρια. ( στη δικη μου περιπτωση γιατι δεν ηρθαν παλι? αρα καποιο λακκο εχει η φαβα και φοβουνται . τωρα αν προσπαθησουν να  το κανουν να δειξει οτι ειναι φυσιολογικο, ας μας το αποδειξουν γραπτως με στοιχεια).

Επεξ/σία από manoskost
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...