rovgio Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Εγω θελω να πιστευω οτι επειδη προκειται για σκουπιδακια και οχι πιξελ εχω περισσοτερες πιθανοτητες να δικαιωθω. Και με εχουν πεισμωσει τοσο πολυ που θα το παω και δικαστικα αν χρειαστει.
chrisgewrgi Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Γιατι δεν πας μια βολτα τωρα που ειναι τριτη απογευμα απο το μαγαζι να βρεις τον διευνθυντη; πω πω θα ειχα χασει τον υπνο μου.
manoskost Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, woox-2 είπε Απλά μην νομίζετε οι άλλοι άλλοι είναι καλύτερη, ναι στο χρόνο μπήκε μύγα στο πάνελ, πρόβλημα δικό τους, γιατί σε κλειστό προϊόν δεν έπρεπε να μπει, μου την αλλάζουν όμορφα και ωραία, η καινούργια καμένα πιξελ έρχεται τεχνικός μου λέει ε δε φαίνονται από απόσταση και επειδή σου αλλάξαμε είδη μια φορά τηλεόραση, δύσκολα θα γίνει ξανά αλλαγή εκτός αν ήταν κάτι εμφανές, και στο τέλος μου λέει έχεις και 2 χρόνια εγγύηση χαχαχα τι να την κάνω ρε του λέω, καμένα πιξελ 4 καινούργια τηλεόραση και δεν την αλλάζετε ξανά και μου λες για εγγύηση?? Από 5 και πάνω μου λένε, για αυτό μην λέτε μόνο για την Samsung όλοι τους το ίδιο είναι φιλε μου ξερεις αλλη εταιρεια , που επειδη εστειλε email στο public οπου ελεγε οτι ο πελατης να φερει πισω την τηλεοραση να του δωθει πιστωτικο, και η τηλεοραση βρισκοταν ηδη στο service της samsung, αντι να στειλουν email να τους πουν οτι η τηλεοραση ειναι σε εμας, προτιμησαν να με παρουν τηλεφωνο απο το service, να μου φερουν την προβληματικη τηλεοραση στο σπιτι με το φορτηγο τους, να την παρω να την παω στο public, και το public να την στειλει παλι με φορτηγο στην samsung για να την πιστωσουν και να μπορεσω και εγω να παρω το πιστωτικο. φαινεται δεν εχετε μπλεξει με samsung και δεν εχετε δει τιποτα στην ζωη σας, ενα μηνα χωρις τηλεοραση που εκανε βολτες και ουτε ενα συγγνωμη. και το κουφο, μου προτειναν 5 χρονια εγγυηση στο panel που θα μου αλλαζαν για να μην κανω την καταγγελια, και αφου την εκανα, δεν δικαιωθηκα, οταν μου την αλλαξαν τους φαινοταν απιστευτο ποιος μου το ειπε αυτο, και με επαιρναν τηλεφωνο να με ρωτησουν αν μου ειπε το ονομα του στην συνομιλια μας.
woox-2 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν έχουμε μπλέξει με Samsung; δε διάβασες φίλε το σχόλιο μου στη δεύτερη σελίδα? , 2250 ευρώ έδωσα και πρώτη μέρα πρόβληματα στο πάνελ, και μου αλλάξανε 3 πάνελ, και μου είπαν στο τέλος, γειά χαρά, ότι έπρεπε βάση νόμου το κάναμε. Για εμένα είναι όλη τους το ίδιο, τουλάχιστον στην Samsung αν είχα 4 καμένα πιξελ όπως τώρα στη Sony θα μου άλλαζαν πάνελ, ενώ η Sony πλέον έχει σαν πολιτική να μην αλλάζει πάνελ στα σέρβις τις, αλλά μόνο τηλεόραση αν υπάρχει εμφανές πρόβλημα. Πιο είναι το καλύτερο? Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από woox-2
rovgio Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε Γιατι δεν πας μια βολτα τωρα που ειναι τριτη απογευμα απο το μαγαζι να βρεις τον διευνθυντη; πω πω θα ειχα χασει τον υπνο μου. Κοιτα εφοσον μιλησα σημερα μαζι του και του ανεφερα και την καταγγελια θα περιμενω 1-2 μερες που μου ειπε και μετα δεν αποκλειω τιποτα. 1 λεπτό πριν, woox-2 είπε Δεν έχουμε μπλέξεις με Samsung; δε διάβασες φίλε το σχόλιο μου στη δεύτερη σελίδα, 2250 ευρώ έδωσα και πρώτη μέρα πρόβληματα στο πάνελ, και μου αλλάξανε 3 πάνελ, και μου είπαν στο τέλος, γειά χαρά, ότι έπρεπε βάση νόμου το κάναμε. Για εμένα είναι όλη τους το ίδιο, τουλάχιστον στην Samsung αν είχα 4 καμένα πιξελ όπως τώρα στη Sony θα μου άλλαζαν πάνελ, ενώ η Sony πλέον έχει σαν πολιτική να μην αλλάζει πάνελ στα σέρβις τις, αλλά μόνο τηλεόραση αν υπάρχει εμφανές πρόβλημα. Πιο είναι το καλύτερο? Ολα σχετικα ειναι παιδια, πιστευω οτι παιζει ρολο και το καθε τοπικο service. Εμενα τους προηγουμενους μηνες η sony μου αλλαξε 3 τηλεορασεις για πιξελ.
manoskost Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, woox-2 είπε Δεν έχουμε μπλέξει με Samsung; δε διάβασες φίλε το σχόλιο μου στη δεύτερη σελίδα? , 2250 ευρώ έδωσα και πρώτη μέρα πρόβληματα στο πάνελ, και μου αλλάξανε 3 πάνελ, και μου είπαν στο τέλος, γειά χαρά, ότι έπρεπε βάση νόμου το κάναμε. Για εμένα είναι όλη τους το ίδιο, τουλάχιστον στην Samsung αν είχα 4 καμένα πιξελ όπως τώρα στη Sony θα μου άλλαζαν πάνελ, ενώ η Sony πλέον έχει σαν πολιτική να μην αλλάζει πάνελ στα σέρβις τις, αλλά μόνο τηλεόραση αν υπάρχει εμφανές πρόβλημα. Πιο είναι το καλύτερο? στο πρωτο panel που σου αλλαξαν και ειχε προβλημα επρεπε να τους κανεις καταγγελια, θα την κερδιζες.
woox-2 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Εγώ απο Κύπρο είμαι, και εδώ Κύπρο ότι μας σερβίρουν το τρώμε, δεν διαικδικουμε, σύμφωνω πάντως απόλυτα το κάθε τοπικό σέρβις είναι διαφορετικη αντιμετώπιση, εντομεταξυ Κύπρος και Ελλάδα = ένα στα σέρβις εταιρειών, εγώ μιλούσα με Samsung hellas και sony hellas από Κύπρο, και αυτή έστελναν τα πιστοποιημένα σέρβις που συνεργάζονται εδώ στο νησί, Sony από Γαλλία πάνε η τηλεοράσεις όπως μου έχουν πει 2 λεπτά πριν, manoskost είπε στο πρωτο panel που σου αλλαξαν και ειχε προβλημα επρεπε να τους κανεις καταγγελια, θα την κερδιζες. Μα δεν ήξερα τότε, ήταν η πρώτη μου φορά που ήρθα αντιμέτωπος με έτσι προβλήματα, δεν ήξερα πως να το διαχείριστο, τα προηγούμενα χρόνια ότι τηλεόραση είχα ήτανε άψογη. Τώρα τους έμαθα καλά, στο τέλος έγινε το δικό μου τότε, γιατί μπορεί να μην με ικανοποιησε η Samsung αλλά το κατάστημα το πήρε πάνω του, και μου είπε όπως θέλεις να προχωρήσουμε τα λεφτά σου πίσω, η άλλη τηλεόραση
manoskost Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, woox-2 είπε Εγώ απο Κύπρο είμαι, και εδώ Κύπρο ότι μας σερβίρουν το τρώμε, δεν διαικδικουμε, σύμφωνω πάντως απόλυτα το κάθε τοπικό σέρβις είναι διαφορετικη αντιμετώπιση, εντομεταξυ Κύπρος και Ελλάδα = ένα στα σέρβις εταιρειών, εγώ μιλούσα με Samsung hellas και sony hellas από Κύπρο, και αυτή έστελναν τα πιστοποιημένα σέρβις που συνεργάζονται εδώ στο νησί, Sony από Γαλλία πάνε η τηλεοράσεις όπως μου έχουν πει Μα δεν ήξερα τότε, ήταν η πρώτη μου φορά που ήρθα αντιμέτωπος με έτσι προβλήματα, δεν ήξερα πως να το διαχείριστο, τα προηγούμενα χρόνια ότι τηλεόραση είχα ήτανε άψογη. Τώρα τους έμαθα καλά, στο τέλος έγινε το δικό μου τότε, γιατί μπορεί να μην με ικανοποιησε η Samsung αλλά το κατάστημα το πήρε πάνω του, και μου είπε όπως θέλεις να προχωρήσουμε τα λεφτά σου πίσω, η άλλη τηλεόραση 4 λεπτά πριν, woox-2 είπε Εγώ απο Κύπρο είμαι, και εδώ Κύπρο ότι μας σερβίρουν το τρώμε, δεν διαικδικουμε, σύμφωνω πάντως απόλυτα το κάθε τοπικό σέρβις είναι διαφορετικη αντιμετώπιση, εντομεταξυ Κύπρος και Ελλάδα = ένα στα σέρβις εταιρειών, εγώ μιλούσα με Samsung hellas και sony hellas από Κύπρο, και αυτή έστελναν τα πιστοποιημένα σέρβις που συνεργάζονται εδώ στο νησί, Sony από Γαλλία πάνε η τηλεοράσεις όπως μου έχουν πει Μα δεν ήξερα τότε, ήταν η πρώτη μου φορά που ήρθα αντιμέτωπος με έτσι προβλήματα, δεν ήξερα πως να το διαχείριστο, τα προηγούμενα χρόνια ότι τηλεόραση είχα ήτανε άψογη. Τώρα τους έμαθα καλά, στο τέλος έγινε το δικό μου τότε, γιατί μπορεί να μην με ικανοποιησε η Samsung αλλά το κατάστημα το πήρε πάνω του, και μου είπε όπως θέλεις να προχωρήσουμε τα λεφτά σου πίσω, η άλλη τηλεόραση μπραβο στο καταστημα. επισης να αναφερω οτι στο δικο μου προβλημα, το public κατανοοντας την ταλαιπωρια μου, μου εκανε καποια καλυτερη τιμη και ετσι προχωρησα στην αγορα μιας lg oled, καθοσον ημουν ενα μηνα χωρις τηλεοραση και δεν μπορουσα να περιμενω αλλους 2 μηνες για την black friday.
woox-2 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Ο θείος μου είναι χαχαχα, άρα αν ήταν σε κατάστημα κανονικό δεν νομίζω να είχα τέτοια αντιμετώπιση, πάντως παιδιά είναι πολύ ψυχοφθορο,δίνεις τόσα λεφτά και υπάρχουν τόσα προβλήματα. Πλέον πουλήσα την μια, από τις 2 65 αρες που είχα, και Black friday θα πάρω άλλη τηλεόραση, και έχω πάλι το ίδιο άγχος ρε γμτ, τι να πάρω? να μου βγει καλό κτλ σκέφτομαι πριν την αγοράσω να βάλω τους υπαλλήλους εκεί στο κατάστημα, να μου την άνοιξουν, και να την κάνω ένα έλεγχο καμένα πιξελ κτλ. Εννοείται με τα Cash πάνω μου.( Για να δούνε ότι θα αγοράσω) Αλλά νομίζω δεν θα υπάρξει πρόβλημα, το κάνουν αυτό αν θέλεις να σου ανοίξουν την τηλεόραση για να δεις τι παίρνεις. Όταν πήγα πριν ένα μηνα, για να δω τηλεόρασεις σε κατάστημα όταν πούλησα την δική μου, ένας πελάτης εκεί αγόρασε μια sony 55 αρα 9 σειρά του 2017 μοντέλο, και την άνοιξαν μπροστά του να την δεί πρώτα, και θυμάμαι του είπα για καμένα πιξελ, δες σε άσπρο φόντο, γιατί διάβασα εδώ στο φόρουμ ότι υπήρχαν αρκετές sony τότε. Δεν είχε τίποτα, και την πηρε ο άνθρωπος όμορφα και ωραία οπόταν είναι μια λύση παιδιά αυτή. Ειδικά εμείς που έχουμε εμπειρία στο μάτι πλέον, αν την άνοιξουν σιγά σιγά εκεί πριν να γίνει αγορά δεν θα πάθει και κάτι
chrisgewrgi Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Πολυ δυσκολο πιστευω να στην ανοιξουν σε αλυσιδα.σφραγισμενη τηλεοραση να στην στησουν για να την δεις.και αν δεν την παρεις; τι κανουν;
woox-2 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Πάντως σε κατάστημα στη Κύπρο 2 φορές κιόλας το έκαναν, την πρώτη φορά συγκεκριμένα, μου το έκαναν εμένα το 2016 όταν πήγα με σιγουριά και τους ειπα, θα πάρω αυτή την 65 άρα την lg, θέλω να δω ομως λίγο την εικόνα τις, και μου την άνοιξαν μπροστά μου 5 λεπτα καί την είδα, η άλλη περίπτωση πριν 1 μήνα αυτη που αναφέρα πιο πάνω, μιλώ για 2 διαφορετικα καταστήματα σε Κύπρο τα πιο μεγάλα ( Στεφανης, και electroline) προφανώς και γίνεται αν τους πείσεις κυρίως ότι θα την αγοράσεις, θέλω να δω τι παίρνω φίλε μου, στη Κύπρο ισχύει αυτό, φυσικά όμως πρέπει να το αγοράσεις, ε αν την ανοίξεις και δεις καμένα πιξελ εννοείται δεν θα την πάρεις. Σκεφτείτε το λίγο και αυτό που λέω συμβαίνει τουλάχιστον στη χώρα μου. Αν δεν την πάρεις την βάζουν πίσω στη θέση τις, καινούρια είναι πάλι σου λένε χαχα πραγματικά πρόκειται περί πραγματικότητας.
rovgio Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε Ειχαμε κανα νεο; Ακομα τιποτα απο το καταστημα. Ετσι κ αλλιως η καταγγελια εχει γινει απο την Τριτη οποτε αναμενω απο ολες τις πλευρες.
postfire Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, rovgio είπε Ακομα τιποτα απο το καταστημα. Ετσι κ αλλιως η καταγγελια εχει γινει απο την Τριτη οποτε αναμενω απο ολες τις πλευρες. κακως το τρεναρουν εις βαρος τους ειναι
rovgio Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, postfire είπε κακως το τρεναρουν εις βαρος τους ειναι Υποτιθεται οτι περιμενουν απαντηση απο τη samsung. Αν ξεφυγει κ αλλο παντως και παει δικαστικως την εχουν πιο ασχημα στο καταστημα γιατι στην προηγουμενη αντικατασταση που εδωσε η sony λογω doa και που ειχα παρει πιστωτικο μου αρνηθηκαν κατηγορηματικα επιστροφη χρηματων πραγμα που διαβαζω τωρα οτι δικαιουται ο πελατης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα