Προς το περιεχόμενο

Q9FN


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, rovgio είπε

Ναι σαν εσχατη λυση θα το κανω αν παω δικαστικα. Κραταω και μια πισινη μεχρι αυριο μηπως και οταν επικοινωνησουν εκεινοι με τη samsung γινει κανενα θαυμα και δεχτουν να την αλλαξουν. Αλλιως θα περιμενωσε πρωτη φαση τον συνηγορο και μετα το δικαστικο αν δεν δικαιωθω εκει.

Φίλε το DOA είναι για 14 ημέρες, Οπότε αν περάσουν δεν νομίζω να έχεις ελπίδα μετά από το κατάστημα....  άποψη μου: εφόσον ο  νόμος σου δίνει αυτό το δικαίωμα να αλλάξεις ένα προϊόν σε 14 μέρες από την αγορά του εκμεταλλεύσου το και άσε την Samsung από έξω Γιατί δεν θα βγάλεις άκρη και μετά θα είναι αργά και για το κατάστημα... 

  • Like 1
  • Απαντ. 125
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stefanosnik είπε

Φίλε το DOA είναι για 14 ημέρες, Οπότε αν περάσουν δεν νομίζω να έχεις ελπίδα μετά από το κατάστημα....  άποψη μου: εφόσον ο  νόμος σου δίνει αυτό το δικαίωμα να αλλάξεις ένα προϊόν σε 14 μέρες από την αγορά του εκμεταλλεύσου το και άσε την Samsung από έξω Γιατί δεν θα βγάλεις άκρη και μετά θα είναι αργά και για το κατάστημα... 

εγω του τα ειπα, αλλα προεχει ο γνωστος του που δουλευει εκει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

kai επειδη δουλευει ο γνωστος του εκει?

δλδ θα κανει κατι ανηθικο?

το δικιο του ζηταει σε ενα προιον που εχει ελλατωμα

σε λιγο θα του πουνε να τα τραβηξει και με ηλεκτρικη σκουπα

ισα ισα που θα πρεπει να επεμβει ο γνωστος

Επεξ/σία από postfire
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μολις εστειλα την καταγγελια και για samsung και για electronet. Ενημερωσα και τον διευθυντη της electronet οτι θα κανω καταγγελια γτι αλλιως δεν θα βρω το δικιο μου. Μου ειπαν βεβαια σημερα εκεινοι οτι εχουν ανοιξει γραμμη επικοινωνιας με το εμπορικο της samsung για να δουν αν μπορουν να βρουν μια λυση. Μεσα σε 1-2 μερες μου ειπαν μαλλον θα εχω νεα. Εγω τους ειπα μακαρι να βρεθει λυση αλλα σημερα στελνω την καταγγελια για να μην χανω κ αλλο χρονο. Για την electronet αναφερω οτι δεν τηρησαν το doa και αποποιηθηκαν των ευθυνων τους εν ολιγοις.

Επεξ/σία από rovgio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έμπλεξα και εγώ μαζί τους και είναι καρκίνος, δυστυχώς, όλες η εταιρείες, παίρνω 70 άρα το 2016 Samsung με πρόβλημα τεράστιο με banding δεν παλεύόταν , μου άλλαξαν 3 πάνελ το ίδιο πρόβλημα, μου είπαν στο τέλος εμείς κάναμε το καθήκον μας δεν μπορούμε να σε εξυπηρέτησουμε άλλο, τους έλεγα εντομεταξυ έγω, κατά την 2 αλλαγή πάνελ, παιδιά το μοντέλο έχει αυτό το θέμα, και δεν θα φτιαχτεί αλλάζοντας πάνελ φέρτε μου άλλο μοντέλο τηλεόραση τότε ήταν η ks8000, και μου έλεγαν όχι και θα το δούνε η τεχνική μας  να σε εξυπηρέτησουμε κτλ από την πρώτη μέρα δίνοντας τότε 2250 ευρώ. Ευτυχώς από το κατάστημα του θείου μου την αγοράσα, και του έλεγα αστους να δούμε που θα το πάνε μην βγεις και εσύ χαμένος , έτσι όπως ήτανε  πακέτο με το 3 αλλαγμενο πάνελ, στέλνω όλα τα email του θείου μου, και στον  καταναλωτή εδώ στη Κύπρο , και τους λέει, πελάτης μας από πρώτη μέρα είχε πρόβλημα του αλλάξετε 3 πάνελ?? Και δεν διορθώθηκε , στο τέλος ομως την πήρανε πίσω εξυπηρετοντας το κατάστημα όχι εμένα τον καταναλωτή τους, το κατάστημα, σημαντικό το τελευταίο που λέω.τους είπε ο θείος μου, σας έστειλε τόσα email  ο άνθρωπος τώρα αν έχω έτσι αντιμετώπιση στο μαχαζι μου με Samsung  θα βάζω μόνο lg sony και άλλες εταιρίες, αμέσως του την άλλαξαν καριο...δες την πήρανε πίσω :)

Επεξ/σία από woox-2
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, woox-2 είπε

Έμπλεξα και εγώ μαζί τους και είναι καρκίνος, δυστυχώς, όλες η εταιρείες, παίρνω 70 άρα το 2016 Samsung με πρόβλημα τεράστιο με banding δεν παλεύόταν , μου άλλαξαν 3 πάνελ το ίδιο πρόβλημα, μου είπαν στο τέλος εμείς κάναμε το καθήκον μας δεν μπορούμε να σε εξυπηρέτησουμε άλλο, τους έλεγα εντομεταξυ έγω, κατά την 2 αλλαγή πάνελ, παιδιά το μοντέλο έχει αυτό το θέμα, και δεν θα φτιαχτεί αλλάζοντας πάνελ φέρτε μου άλλο μοντέλο τηλεόραση τότε ήταν η ks8000, και μου έλεγαν όχι και θα το δούνε η τεχνική μας  να σε εξυπηρέτησουμε κτλ από την πρώτη μέρα δίνοντας τότε 2250 ευρώ. Ευτυχώς από το κατάστημα του θείου μου την αγοράσα, και του έλεγα αστους να δούμε που θα το πάνε μην βγεις και εσύ χαμένος , έτσι όπως ήτανε  πακέτο με το 3 αλλαγμενο πάνελ, στέλνω όλα τα email του θείου μου, και στον  καταναλωτή εδώ στη Κύπρο , και τους λέει, πελάτης μας από πρώτη μέρα είχε πρόβλημα του αλλάξετε 3 πάνελ?? Και δεν διορθώθηκε , στο τέλος ομως την πήρανε πίσω εξυπηρετοντας το κατάστημα όχι εμένα τον καταναλωτή τους, το κατάστημα, σημαντικό το τελευταίο που λέω.τους είπε ο θείος μου, σας έστειλε τόσα email  ο άνθρωπος τώρα αν έχω έτσι αντιμετώπιση στο μαχαζι μου με Samsung  θα βάζω μόνο lg sony και άλλες εταιρίες, αμέσως του την άλλαξαν καριο...δες την πήρανε πίσω :)

θα προκοβες αν επαιρνες την ks8000, μια αντικατασταση τηλεορασης και μια αλλαγη οθονης ειχα, και στο τελος μου εδωσαν πιστωτικο. απο την στιγμη που προφανως δεν ελεγχονται οι τηλεορασεις και προσπαθουν τα οποια προβληματα να τα λυσουν με προβληματικες παλι οθονες, στο τελος δεν θα τις παιρνει κανεις. 16 μηνες τωρα που διαβαζω ολα τα forum παντου διαβαζεις μονο προβληματα για τις samsung, και δυστηχως απο το 2014 και μετα εχει χαλασει πολυ.

26 λεπτά πριν, rovgio είπε

Μολις εστειλα την καταγγελια και για samsung και για electronet. Ενημερωσα και τον διευθυντη της electronet οτι θα κανω καταγγελια γτι αλλιως δεν θα βρω το δικιο μου. Μου ειπαν βεβαια σημερα εκεινοι οτι εχουν ανοιξει γραμμη επικοινωνιας με το εμπορικο της samsung για να δουν αν μπορουν να βρουν μια λυση. Μεσα σε 1-2 μερες μου ειπαν μαλλον θα εχω νεα. Εγω τους ειπα μακαρι να βρεθει λυση αλλα σημερα στελνω την καταγγελια για να μην χανω κ αλλο χρονο. Για την electronet αναφερω οτι δεν τηρησαν το doa και αποποιηθηκαν των ευθυνων τους εν ολιγοις.

τελικα ζητας αντικατασταση ή πιστωτικο?

Δημοσ.

Εγω θα ελεγα στον φιλο πιο πανω να παει απευθειας στον διευθυντη face to face και να πει σας προτιμησα σας εδωσα τα λεφτα μου και τωρα θελω να με βοηθησετε.με ηρεμο τροπο χωρις νευρα.σιγουρα 100% αν θελει ο διενθυντης πιεζει την samsung και την αλλαζουνε επιτοπου.ουτε τηλεφωνα ουτε email.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, chrisgewrgi είπε

Εγω θα ελεγα στον φιλο πιο πανω να παει απευθειας στον διευθυντη face to face και να πει σας προτιμησα σας εδωσα τα λεφτα μου και τωρα θελω να με βοηθησετε.με ηρεμο τροπο χωρις νευρα.σιγουρα 100% αν θελει ο διενθυντης πιεζει την samsung και την αλλαζουνε επιτοπου.ουτε τηλεφωνα ουτε email.

δλδ ο διευθυντης θα του κανει χαρη να του αλλαξει προβληματικο προιον εντος  doa 14 ημερων?

  • Like 1
Δημοσ.

Και αν εχεις και λιγη τρελα πανω σου.περνεις την τηλεοραση και μπενεις με την τηλεοραση μεσα στο μαγαζι.και με ηρεμο τροπο ξανα.λες οτι δεν μπορεις να την δεχθεις ετσι γιατι στοιχιζει οσο ενα αυτοκινητο.και δεν φευγεις μεσα απο το μαγαζι αν δεν σου βρουν λυση.

2 λεπτά πριν, manoskost είπε

δλδ ο διευθυντης θα του κανει χαρη να του αλλαξει προβληματικο προιον εντος  doa 14 ημερων?

Δεν θα του κανει χαρη.αλλα καμια φορα με φωνες και εκβιασμους πεισμωνουν και σε ταλαιπωρουν.το καλητερο θα ηταν να τους περασεις το κεφαλι μεσα απο την τηλεοραση και να βγει απο την αλλη.αλλα χανεις το δικιο σου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Και αν εχεις και λιγη τρελα πανω σου.περνεις την τηλεοραση και μπενεις με την τηλεοραση μεσα στο μαγαζι.και με ηρεμο τροπο ξανα.λες οτι δεν μπορεις να την δεχθεις ετσι γιατι στοιχιζει οσο ενα αυτοκινητο.και δεν φευγεις μεσα απο το μαγαζι αν δεν σου βρουν λυση.

ειναι υποχρεωμενοι να στην αλλαξουν, δεν ειναι μαγαζι του skroutz αγνωστο, εχει ορους και εχει doa 14 ημερων και αυτη την υπηρεσια την πληρωνεις παραπανω απο αλλα μαγαζια. φιλος απο αλλο forum με το ιδιο προβλημα ( μη γελατε παλι σκουπιδακι ) την πηγε πισω στο public και του την αλλαξαν, και μιλαμε για τηλεοραση που κανει σημερα 2300 ευρω.

Επεξ/σία από manoskost
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, manoskost είπε

θα προκοβες αν επαιρνες την ks8000, μια αντικατασταση τηλεορασης και μια αλλαγη οθονης ειχα, και στο τελος μου εδωσαν πιστωτικο. απο την στιγμη που προφανως δεν ελεγχονται οι τηλεορασεις και προσπαθουν τα οποια προβληματα να τα λυσουν με προβληματικες παλι οθονες, στο τελος δεν θα τις παιρνει κανεις. 16 μηνες τωρα που διαβαζω ολα τα forum παντου διαβαζεις μονο προβληματα για τις samsung, και δυστηχως απο το 2014 και μετα εχει χαλασει πολυ.

τελικα ζητας αντικατασταση ή πιστωτικο?

Ζηταω ειτε πιστωτικο ειτε αντικατασταση, σε καμια περιπτωση τους αναφερω οτι δεν θελω επισκευη μιας κ μιλαμε για συσκευη μιας ημερας.

Δημοσ.

Ευτυχώς στο τέλος έδωσα την 70 άρα στο κατάστημα του θείου μου και πήρα 2 65 αρες sony και lg, πούλησα προσφατα την lg λόγω ips rgbw fake 4k panel και πάω για άλλη τηλεόραση και τους φοβάμαι τώρα, εδώ μου άλλαξαν sony επειδή μπήκε μύγα στο πάνελ και η νέα που μου έφεραν έχει καμένα πιξελ και μου λένε δεν φαίνονται από κάποια απόσταση δεν στη αλλάζουμε, για αυτό λέω όλες οι εταιρίες είναι καρκίνη, ναι δεν φαίνονται από το 1 μέτρο και πάνω αλλά έχει καμένα πιξελ. Βγάζεις άκρη τώρα μαζί τους

Δημοσ.

Ρε παιδια πιστευω στα public εξυπηρετουν για doa πολυ πιο ευκολα απο αλλα μαγαζια.στο λεει και στο ταμειο οταν πληρωνεις.κρατηστε την συσκευασια 14 μερες μηπως χρειαστει αλλαγη.πριν καποιες μερες τους πηρα ενα κοντρολερ απο xbox 75ευρω. 7 μερες αγορα...χωρις να του κανει ελενχο του λεω εχει προβλημα.μου λεει μισο λεπτο να σας κοψω χαρτι να παρετε αλλο....και κατι αλλο που εχω σκεφτει.αν και λεω αν...αγορασεις την τηλεοραση online και πας εσυ στο καταστημα να την παραλαβεις τοτε εχεις δικαιωμα επιστροφης 14 μερες.γιατι η αγορα εχει γινει ηλεκτρονικα.και υπαρχει νομος για τα παντα...για ηλεκτρονικες παραγγελιες δικαιωμα επιστροφης 14 ημερων.χωρις βεβαια να χαλασεις συσκευασιες κτλπ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, rovgio είπε

Ζηταω ειτε πιστωτικο ειτε αντικατασταση, σε καμια περιπτωση τους αναφερω οτι δεν θελω επισκευη μιας κ μιλαμε για συσκευη μιας ημερας.

καλη επιτυχια και αν μπορεσεις ζητα πιστωτικο γιατι και η αλλαγη στο καταστημα που την πηρες θα γινει, θα σου δωσουν μια αλλη και το καταστημα θα τα βρει με την samsung, ετσι γινεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά μην νομίζετε οι άλλοι είναι καλύτερη, ναι στο χρόνο μπήκε μύγα στο πάνελ, ( sony τηλεόραση) πρόβλημα δικό τους, γιατί σε κλειστό προϊόν δεν έπρεπε να μπει, μου την αλλάζουν όμορφα και ωραία, η καινούργια καμένα πιξελ έρχεται τεχνικός μου λέει, ε δε φαίνονται από μια απόσταση και επειδή σου αλλάξαμε είδη μια φορά τηλεόραση, δύσκολα θα γίνει ξανά αλλαγή εκτός αν ήταν κάτι εμφανές, και στο τέλος μου λέει έχεις και 2 χρόνια εγγύηση χαχαχα τι να την κάνω ρε του λέω, 4 καμένα πιξελ καινούργια τηλεόραση και δεν την αλλάζετε ξανά και μου λες για εγγύηση?? Από 5 και πάνω μου λένε, για αυτό μην λέτε μόνο για την Samsung όλοι τους το ίδιο είναι, έχω άσχημες εμπειρίες και από τους 2 Samsung και sony, lg δεν ξέρω ακόμη, αλλά τι να πάρεις από lg πέραν από oled, μια τηλεόραση πήρα και την ips fake 4k πάνελ κιόλας βγάλε άκρη, η Samsung η Sony θα πάρεις σε Led τηλεόραση 

Επεξ/σία από woox-2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...