manoskost Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, rovgio είπε Κ εμενα πλεον για lg oled με κοβω. Τι εχω να χασω? Προκοψα και με τις αλλες που δεν προλαβα καν να τις λειτουργησω. Θα κανω και την 3ετη επεκταση εγγυησης μολις ληξει η 2ετης και για 5 χρονια εχω το κεφαλι μου ησυχο. Σε gaming την εχεις δοκιμασει? δεν παιζω παιχνιδια και ετσι δεν την εχω δοκιμασει, κατα τα αλλα πολυ καλη, καμμια σχεση με samsung και ευχαριστιεμε και ποδοσφαιρο, καθοσον στην samsung ειχα προβλημα με κατι σπασιματα ροης της εικονας ( σαν slow mosion )περιπου 7 εως 8 σε καθε ματς. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2018 από manoskost
rovgio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ακουστε παιδια απαντηση απο τα κεντρικα της Samsung. Με πηραν πριν απο λιγο να μου πουν οτι τα μικροσκουπιδακια που τους ανεφερα ειναι εντος προδιαγραφων και δεν μπορουν να κανουν αντικατασταση. Το τι εγινε βεβαια στο τηλεφωνο δεν σας το περιγραφω. Πηρα και στο καταστημα μιας και ειναι σε doa το προβλημα της τηλεορασης μηπως και με βοηθησουν αυτοι σε πρωτη φαση και μιλησουν με τη samsung και σημερα κιολας θα ετοιμασω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη. Οι τυποι ειναι αλητες. Ποιες προδιαγραφες επιτρεπουν μικροσκουπιδακια μεσα στο πανελ καινουριας τηλεορασης? Μακρια απο samsung παιδια. Γνωριζει κανεις ποσο χρονικο διαστημα παιρνει η διαδικασια με τον συνηγορο του καταναλωτη? Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από rovgio
manoskost Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, rovgio είπε Ακουστε παιδια απαντηση απο τα κεντρικα της Samsung. Με πηραν πριν απο λιγο να μου πουν οτι τα μικροσκουπιδακια που τους ανεφερα ειναι εντος προδιαγραφων και δεν μπορουν να κανουν αντικατασταση. Το τι εγινε βεβαια στο τηλεφωνο δεν σας το περιγραφω. Πηρα και στο καταστημα μιας και ειναι σε doa το προβλημα της τηλεορασης μηπως και με βοηθησουν αυτοι σε πρωτη φαση και μιλησουν με τη samsung και σημερα κιολας θα ετοιμασω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη. Οι τυποι ειναι αλητες. Ποιες προδιαγραφες επιτρεπουν μικροσκουπιδακια μεσα στο πανελ καινουριας τηλεορασης? Μακρια απο samsung παιδια. Γνωριζει κανεις ποσο χρονικο διαστημα παιρνει η διαδικασια με τον συνηγορο του καταναλωτη? γυρω στον μηνα κανει να ξερεις, αλλα μην τους αφησεις ετσι. και τι σου προτεινουν? να μεινει ετσι ?
rovgio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, manoskost είπε γυρω στον μηνα κανει να ξερεις, αλλα μην τους αφησεις ετσι. και τι σου προτεινουν? να μεινει ετσι ? Εν ολιγοις τιποτα. Τους ζητησα να μου στειλουν γραπτως αυτες τις προδιαγραφες που επιτρεπουν να υπαρχουν μικροσκουπιδακια μεσα στο πανελ καινουριας τηλεορασης. Μιλαμε για μεγαλους αλητες παιδια. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από rovgio 1
manoskost Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, rovgio είπε Εν ολιγοις τιποτα. ακου φιλε μου , θα βοηθουσε να εχεις ενα email απο την samsung με την αποφαση τους, αλλα δεν ξερω αν στο δωσουν ( εμενα δεν μου το εδωσαν ). αμεσα κανεις καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη, και αν εχεις την κληση στο κινητο που σε πηραν , κρατας την ωρα , τον αριθμο και αν σου εδωσαν ονομα.. για καλο και για κακο, στειλε τωρα email και ζητα γραπτως την απαντηση τους, ωστε να το βαλεις στην καταγγελια, προκειται για αθλιους ανθρωπους. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από manoskost 1
rovgio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 7 λεπτά πριν, rovgio είπε Εν ολιγοις τιποτα. Τους ζητησα να μου στειλουν γραπτως αυτες τις προδιαγραφες που επιτρεπουν να υπαρχουν μικροσκουπιδακια μεσα στο πανελ καινουριας τηλεορασης. Μιλαμε για μεγαλους αλητες παιδια. Επειδη θα την κανω μεσω email την δηλωση, την εκτυπωνω και τη συμπληρωνω και την υπογραφω και την στελνω μετα μεσω email?
manoskost Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, rovgio είπε Επειδη θα την κανω μεσω email την δηλωση, την εκτυπωνω και τη συμπληρωνω και την υπογραφω και την στελνω μετα μεσω email? ναι, και οσο μπορεις περιεγραψε το προβλημα σου, ποτε επικοινωνησες, ποτε ηρθε τεχνικος, τι σου απαντησαν. μολις την στειλεις στο συνηγορο, αυτοι σε μια εβδομαδα περιπου θα στειλουν την καταγγελια σου στη samsung να τους απαντησει γραπτως τι εχουν να πουν στην καταγγελια. 5 λεπτά πριν, manoskost είπε ναι, και οσο μπορεις περιεγραψε το προβλημα σου, ποτε επικοινωνησες, ποτε ηρθε τεχνικος, τι σου απαντησαν. μολις την στειλεις στο συνηγορο, αυτοι σε μια εβδομαδα περιπου θα στειλουν την καταγγελια σου στη samsung να τους απαντησει γραπτως τι εχουν να πουν στην καταγγελια. επισης αν εχεις τραβηξει φωτογραφιες του προβληματος να τις επισυναψεις, και να επισυναψεις και την αποδειξη αγορας που φαινεται η ημερομηνια αγορας.
chrisgewrgi Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πω πω ρε παιδια δεν πιστευω σαυτα που διαβαζω.και περιμενα για κανα black friday μηπως κτυπησω καμια qled.με αυτα που διαβαζω δεν ξερω και εγω που να κοιταξω.εγω ξερω τι χρειαζονται αυτοι.εναν αριθμο ατομων απο εδω μεσα.μια σελιδα στο fb και καθε που χαλαει καποιανου η τηλεοραση να πεφτει κραξιμο και δυσφιμιση στην σελιδα δημοσια απο ολους εμας.και να αναφερομαστε στην samsung hellas και στο καθε περιστατικο συγκεκριμενα με ντοκουμεντα και φωτογραφιες.να δεις εκει ποσα απιδια χωραει ο σακος.εγω ειμαι μεσα παντος σαυτο που σας λεω. Φαντασου τωρα να βαλεις στο fb καινουργια τηλεοραση με φωτογραφιες απο σκουπιδακια στο πανελ και να γραφεις και την αντιμετωπιση απο αυτους προς εσενα.και απο κατω 30 ατομα να κραζουμε.ετσι θελουν.να δεις για ποσο σου αλλαζουν την τηλεοραση και θα πουν και συγνωμη. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από chrisgewrgi
manoskost Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 διαβασετε απαντηση που μου εδωσε ο συνηγορος καταναλωτη στην καταγγελια μου κατα της samsung για αντικατασταση τηλεορασης αντι αλλαγης οθονης: οτι η συνδυαστικη ερμηνεια των παρ.3 και 5 του αρθρου 5 του ν.2251/1994, για την εμπορικη εγγυηση του προιοντος, προκρινεται η επισκευη εναντι της αντικαταστασης του προιοντος, ενω η αντικατασταση δυναται να αποτελει αιτημα του καταναλωτη στην περιπτωση που ο προμηθευτης αρνειται ή βραδυνει την επισκευη πλεον του αναγκαιου κατα περιπτωση χρονου. μου αλλαξαν λοιπον την οθονη, μου εφεραν την τηλεοραση σπιτι, την ανοιξα και παλι προβλημα, την παιρνουν παλι μεσα και μετα απο μια εβδομαδα μου εδωσαν πιστωτικο. 3 συνολικα προβληματικες οθονες σε διαστημα 16 μηνων, ουτε ενα συγγνωμη, και επειδη η τηλεοραση ειχε αγορασθει φτηνα σε καποια προσφορα, δεν εδωσαν αλλη , μην πεσει εξω η εταιρεια. το συμπερασμα? μακρυα απο samsung ή οποιος την θελει οποσδηποτε και την 5ετη εγγυηση μην χτυπαει το κεφαλι του στο τελος. 1
rovgio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εχω βγει τοσο εκτος εαυτου και εχω χαλαστει σημερα που δεν παει ουτε μπουκια κατω. Αν δεν βγαλω ακρη ουτε με τον συνηγορο του καταναλωτη θα βαλω δικηγορο. Αλητεια λεγεται αυτο που κανουν. Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2018 από rovgio
manoskost Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, rovgio είπε Εχω βγει τοσο εκτος εαυτου και εχω χαλαστει σημερα που δεν παει ουτε μπουκια κατω. Αν δεν βγαλω ακρη ουτε με τον συνηγορο του καταναλωτη θα βαλω δικηγορο. Σημερα με εκαναν να τους μισησω. Αλητεια λεγεται αυτο που κανουν. την δουλεια τους κανουν, θα κανεις και εσυ την δικη σου, το δικιο ειναι μαζι σου, και θα στραφεις και κατα του καταστηματος που δεν στην αλλαξε αφου ηταν μεσα στο doa.
rovgio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, manoskost είπε την δουλεια τους κανουν, θα κανεις και εσυ την δικη σου, το δικιο ειναι μαζι σου, και θα στραφεις και κατα του καταστηματος που δεν στην αλλαξε αφου ηταν μεσα στο doa. Εννοεις στην καταγγελια που θα κανω στον συνηγορο να βαλω και το καταστημα μεσα? Δουλευει γνωστος μου εκει και το γνωριζουν και δεν θα ηθελα να το κανω αυτο.
manoskost Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) και ο γνωστος σου γιατι δεν σε προστατευσε? το doa των 14 ημερων αφορα το καταστημα, και αφου μονο αυτο περασει υπευθυνη ειναι η εταιρεια, ας παει το μαγαζι να τα βρει με την samsung ειναι υποχρεωμενο. ( εγω σε αλλη περιπτωση με αγορα κινητου απο πλαισιο, προβλημα εντος 14 ημερων, εστω με φωνες το αλλαξαν, ειναι υποχρεωμενοι βασει των κανονισμων πωλησης που εχουν ). το μαγαζι θα το βαλεις μονο αν πας δικαστως, η τηλεοραση δεν κανει 100 ευρω, καποιος πρεπει να σε αποζημιωσει για ενα φαινομενο που φαινεται και το εχει παραδεχθει και η samsung, για αυτο κρατα το νουμερο που μιλησες και τι ωρα, γιατι ισως χρειασθει να ζητησεις την κασετα συνομιλιας που ειναι η ομιλια σας καταγεγραμενη, για να αποδειξεις αυτα που λες, γιατι μεχρι στιγμης δεν εχεις κατι επισημο απο αυτους, μονο οτι σου ειπαν στο τηλεφωνο. ( εμενα δεν τολμησαν να μου ζητησουν για δευτερη φορα αλλαγης οθονης γιατι ηξεραν τι τους περιμενει ), απο οτι διαπιστωσες ειδες με τι ανθρωπους εχεις να κανεις, τοτε να δινουν και πριμ σε αυτους που θα ανακαλυψουν περισσοτερα του ενος σκουπιδακια στην οθονη. 14 λεπτά πριν, manoskost είπε και ο γνωστος σου γιατι δεν σε προστατευσε? το doa των 14 ημερων αφορα το καταστημα, και αφου μονο αυτο περασει υπευθυνη ειναι η εταιρεια, ας παει το μαγαζι να τα βρει με την samsung ειναι υποχρεωμενο. ( εγω σε αλλη περιπτωση με αγορα κινητου απο πλαισιο, προβλημα εντος 14 ημερων, εστω με φωνες το αλλαξαν, ειναι υποχρεωμενοι βασει των κανονισμων πωλησης που εχουν ). το μαγαζι θα το βαλεις μονο αν πας δικαστως, η τηλεοραση δεν κανει 100 ευρω, καποιος πρεπει να σε αποζημιωσει για ενα φαινομενο που φαινεται και το εχει παραδεχθει και η samsung, για αυτο κρατα το νουμερο που μιλησες και τι ωρα, γιατι ισως χρειασθει να ζητησεις την κασετα συνομιλιας που ειναι η ομιλια σας καταγεγραμενη, για να αποδειξεις αυτα που λες, γιατι μεχρι στιγμης δεν εχεις κατι επισημο απο αυτους, μονο οτι σου ειπαν στο τηλεφωνο. ( εμενα δεν τολμησαν να μου ζητησουν για δευτερη φορα αλλαγης οθονης γιατι ηξεραν τι τους περιμενει ), απο οτι διαπιστωσες ειδες με τι ανθρωπους εχεις να κανεις, τοτε να δινουν και πριμ σε αυτους που θα ανακαλυψουν περισσοτερα του ενος σκουπιδακια στην οθονη. απο αλλο side διαπιστωση: Δεν μοιάζει για καμμένο pixel αυτό, μάλλον κάποιο σκουπιδάκι έχει παγιδευτεί ανάμεσα στα φίλτρα της οθόνης... 14 λεπτά πριν, manoskost είπε και ο γνωστος σου γιατι δεν σε προστατευσε? το doa των 14 ημερων αφορα το καταστημα, και αφου μονο αυτο περασει υπευθυνη ειναι η εταιρεια, ας παει το μαγαζι να τα βρει με την samsung ειναι υποχρεωμενο. ( εγω σε αλλη περιπτωση με αγορα κινητου απο πλαισιο, προβλημα εντος 14 ημερων, εστω με φωνες το αλλαξαν, ειναι υποχρεωμενοι βασει των κανονισμων πωλησης που εχουν ). το μαγαζι θα το βαλεις μονο αν πας δικαστως, η τηλεοραση δεν κανει 100 ευρω, καποιος πρεπει να σε αποζημιωσει για ενα φαινομενο που φαινεται και το εχει παραδεχθει και η samsung, για αυτο κρατα το νουμερο που μιλησες και τι ωρα, γιατι ισως χρειασθει να ζητησεις την κασετα συνομιλιας που ειναι η ομιλια σας καταγεγραμενη, για να αποδειξεις αυτα που λες, γιατι μεχρι στιγμης δεν εχεις κατι επισημο απο αυτους, μονο οτι σου ειπαν στο τηλεφωνο. ( εμενα δεν τολμησαν να μου ζητησουν για δευτερη φορα αλλαγης οθονης γιατι ηξεραν τι τους περιμενει ), απο οτι διαπιστωσες ειδες με τι ανθρωπους εχεις να κανεις, τοτε να δινουν και πριμ σε αυτους που θα ανακαλυψουν περισσοτερα του ενος σκουπιδακια στην οθονη. απο αλλο side διαπιστωση: Δεν μοιάζει για καμμένο pixel αυτό, μάλλον κάποιο σκουπιδάκι έχει παγιδευτεί ανάμεσα στα φίλτρα της οθόνης... την πηγε πισω το παιδι στο καταστημα και του παραγγειλαν αλλη ( q9fn ηταν και αυτη ), μην βγαζει ομως το καταστημα την ουρα του εξω επειδη τα λεφτα ειναι πολλα. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από manoskost 1
rovgio Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Ναι σαν εσχατη λυση θα το κανω αν παω δικαστικα. Κραταω και μια πισινη μεχρι αυριο μηπως και οταν επικοινωνησουν εκεινοι με τη samsung γινει κανενα θαυμα και δεχτουν να την αλλαξουν. Αλλιως θα περιμενωσε πρωτη φαση τον συνηγορο και μετα το δικαστικο αν δεν δικαιωθω εκει.
postfire Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 25/10/2018 στις 9:31 ΜΜ, rovgio είπε Ακουστε ιστορια παλικαρια, αγορασα μια 55q9fn την Παρασκευη και με το που την αναβω βλεπω 3 μικρα σε μεγεθος 1-2 πιξελ το καθενα σκουπιδακια στο πανελ. Τα 2 απο αυτα βρισκονται στο κεντρο της οθονης. Τηλεφωνω στο service, ερχεται τεχνικος παιρνει φωτογραφιες και με παιρνει σημερα τηλεφωνο και μου λεει (μην γελασεις με αυτο που θα σου πω αλλα μου ζητησαν και μια φωτογραφια με ενα χαρακα πανω στην οθονη για να δουν τι παχος εχει το σκουπιδακι και αλλη μια που να φαινεται παλι με χαρακα η αποσταση μεταξυ των 2 που βρισκονται στο κεντρο της οθονης). Υποψιν οτι σε ανοιχτοχρωμο φοντο μπορω να τα διακρινω και απο το 1,5 μετρο. Αυριο θα καλεσω κεντρικα να ζητησω καποιον υπευθυνο να τον στολισω με τα παραπονα μου και μετα απο αυτο τελος η samsung για εμενα. Η πιο ακριβη τους φετινη τηλεοραση και θα καθομαι εγω με χαρακα να μετραω τα σκουπιδακια τους στα σκουπιδοπανελ τους. Δηλαδη τα εργοστασια τους τι ρολο παιζουν, δεν τις τσεκαρει κανεις? απο σονυ πηγες σαμμυ? τελικα πηγες στο χειροτερο σου ειχα προτεινει να δεις πανασονικ και χισενσ Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2018 από postfire
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα