Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το s2000 πολύ  ωραίο αλλά για εμένα δεν κάνει διθέσιο,  διλιτρο (αμάν έκανα να ξεφορτωθω το προηγούμενο που ειχα) και το βασικότερο κοστίζει αυτή τη στιγμή τα διπλά και τριπλα λεφτά σε σχέση με το Rx8.Οσο για την ροπή του Rx8 έτσι είναι η λειτουργία του wankel  αυτό το ξέρω και το ψάχνω την αγορά του  συνηδιτοποιημενα, την Τετάρτη το πρωί θα το πάω στο συνεργείο να δούμε σε τι κατάσταση είναι και βλέπουμε 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 25/10/2018 at 15:58, solton57010 said:

Καλησπέρα μου έχει παρουσιαστεί μια "ευκαιρία" να αγοράσω ένα rx8 cosmo(συμπίεση Ρότορας1 7,5 7,6 7,3 Ρότορας2 7,7 7,3 7,6 250στροφές από ότι μου είπαν [..]

Το τι σου είπαν με το τι ισχύει στην πραγματικότητα συνήθως απέχει αρκετά, ειδικά στα λεφτά που στο δίνουν.

Φίλος που έψαχνε μια εποχή, πήγε και μέτρησε 3-4 αυτοκίνητα που υπόσχονταν όλα καλή συμπίεση, κάποια μάλιστα υποτίθεται μετρημένα πρόσφατα και με χαρτιά, και τελικά ήταν όλα κοντά στο 6 ..

Υπολόγιζε πως για να τα μετρήσεις θες και κάνα 50ρικο αν θυμάμαι καλά, που απλά το κλαις.

 

 

Είναι πολύ ιδιότροποι κινητήρες, αυτό το ξέρεις ήδη απ'όσο κατάλαβα. Η άποψή μου είναι πως αν θες να μπλέξεις, έχε στην άκρη ένα 3 χίλιαρο για rebuild. (ψιλοτυχαίο το νούμερο, δεν ξέρω πόσο κοστίζει).

Αλλιώς κινδυνεύεις να το έχεις και να το κοιτάς, και αυτό είναι πιο ψυχοφθόρο από το να μην το πάρεις ποτέ και να μείνει απωθημένο.

 

 

 

 

Επεξ/σία από liopyr
Δημοσ.

Γνώμη μου είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο με αμφίβολη συμπίεση/ανάγκη για rebuilt σε πολύ πιο χαμηλή τιμή φυσικά και να το κάνεις ο ίδιος rebuilt σε δικό σου έμπιστο άτομο και να ξέρεις τι εργασίες έχουν γίνει από το να πάρεις ένα υποτίθεται έτοιμο μοτέρ και μετά από λίγο να τρέχεις για τυχόν προβλήματα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, solton57010 είπε

Οσο για την ροπή του Rx8 έτσι είναι η λειτουργία του wankel  αυτό το ξέρω και το ψάχνω την αγορά του  συνηδιτοποιημενα, την Τετάρτη το πρωί θα το πάω στο συνεργείο να δούμε σε τι κατάσταση είναι και βλέπουμε 

Αυτοκινητο καθαρα χρηση για εθνικη! Να μην το παρεις γιατι θα το μετανιωσεις.. εκτος αν εχεις ενα συγκεκριμενο ποσο που το εχεις για πεταμα! δηλαδη μετα και συ το δινεις οσο-οσο αρκει να φυγει απο πανω σου..!

Δημοσ.

Ζύγισμα 50-50, πανάλαφρο μοτερ, πίσω κίνηση, μπλοκέ διαφορικό, θολόμπαρες, αντιστρεπτικές, δεσίματα, εξαιρετικό στήσιμο, υψηλό στροφάρισμα. ΤΙ ακριβώς από όλα αυτά σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι καθαρά για χρήση εθνικής; :wacko:

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1988panos2171 είπε

Ζύγισμα 50-50, πανάλαφρο μοτερ, πίσω κίνηση, μπλοκέ διαφορικό, θολόμπαρες, αντιστρεπτικές, δεσίματα, εξαιρετικό στήσιμο, υψηλό στροφάρισμα. ΤΙ ακριβώς από όλα αυτά σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι καθαρά για χρήση εθνικής; :wacko:

Το σωστο γρηγορο αυτοκινητο πρεπει να δινει απο την στιγμη που πατας το γκαζι και να εχει καλες ρεπριζ!

Δεν θελω να περιμενω.. για να αποδωσει σωστα! και ολο αυτο με τοσο μεγαλη καταναλωση! 

 

Δημοσ.

Εξαρτάται. Αν έχεις πολυκύλινδρο μοτέρ με κυβικά ναι έχεις πάντα δύναμη, βέβαια αυτό το θες σε ευθείες για κόντρες. Σε στροφιλίκια, πίστα θες στροφές και γκάζι ψηλά και για εκεί είναι φτιαγμένο και το RX8. 

Άλλο το ότι δεν κάνει στο δικό σου στύλ και άλλο για το τι πραγματικά είναι φτιαγμένο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Εξαρτάται. Αν έχεις πολυκύλινδρο μοτέρ με κυβικά ναι έχεις πάντα δύναμη, βέβαια αυτό το θες σε ευθείες για κόντρες. Σε στροφιλίκια, πίστα θες στροφές και γκάζι ψηλά και για εκεί είναι φτιαγμένο και το RX8. 

Άλλο το ότι δεν κάνει στο δικό σου στύλ και άλλο για το τι πραγματικά είναι φτιαγμένο.

 

Στις 25/10/2018 στις 3:58 ΜΜ, solton57010 είπε

 Το αμάξι το θέλω στην ουσία για 2ο και με ορίζοντα αν είναι απροβλημάτιστο να το κρατήσω για τα επόμενα 4-5 χρόνια τα οποία λόγω εργασίας θα βρίσκομαι σε νησί (υπάρχει scooter για καθημερινές μετακινήσεις και οικογενειακό αυτοκίνητο το οποίο θα μείνει με την σύζηγο και τα παιδία στην Αθήνα) και θα χρησιμοποιείται μόνο για καμιά βόλτα και για τα πήγαινε-έλα στην δουλειά (συνολική απόσταση 10km) μέρες που θα βρέχει κτλπ.Υπολογίζω ότι θα κάνω περίπου 1500-2000 km το χρόνο με αυτό.Είμαι συνειδητοποιημένος ότι καίει 16-20λ/100 αλλά για τα km που σκοπεύω να κάνω το ποσό είναι μικρό σε ετήσια βάση οπότε το ξεπερνάμε ,τέλη και ασφάλειες άλλα 350ευρώ ετησίος και φτάνουμε στα σέρβις έχω δει και παλαιότερα τα προβλήματα που βγάζει πολλαπλασιαστές (~400ευρω),μιζα(~250ευρω),καταλύτη κτλπ 

 ο μόνος λόγος που σηζητάω την πιθανή αγορά του rx8 είναι οι 4 θέσεις(θα χρειαστουν όταν θα με επισκέπτονται γυναίκα και παιδιά)

Εγω δεν διαβαζω καπου οτι ο ts το θελει για πιστες-στροφιλικια.. γι αυτο και δεν θα το χαρει! Αυτο για να δουλευει σωστα πρεπει να το δουλευεις σε καποιο φασμα στροφων.. δεν ειναι κακο.. το βυτιο ποιος το πληρωνει?!?!

Οπως και να εχει ομως αφου θα κανει μονο 2000χλμ/ετος θα την παλεψει..

Δημοσ.

Μια μικρη ενημερωση μετα το test drive και την επισκεψη σε μηχανικο.Η συμπιεση ήταν σχεδόν όπως μου ειχε αναφερει ο ιδιοκτητης  ,λαστιχα καινουρια,πολλαπλασιαστες έχει αλλαξει στα 36000 (και λογικα θελουν αλλαγη οπως ειπε ο μαστορας περιπου 400-450 το σετ μαζι με μπουζι και μπουζοκαλωδια),επισης θελει τακακια πισω(αλλα 50 με την αλλαγη) και φυσικα αν τελικα τα βρουμε στην τιμη και το παρω ενα γενικο service(φιλτρα,λαδια και διαφορα ~100) .Είχαμε πει 4300 αλλά πλέον του πρόσφερα 3800 αν δεχτει το προχωραω αλλιώς πάμε για άλλα...

  • Like 5
Δημοσ.
Στις 29/10/2018 στις 1:58 ΠΜ, gia_nnis είπε

Μπορει να συγκριθει με το s2000??? Δεν χρειαζεται να ξερω... 

Γι αυτο και τα αναβαθμιζουν και μετα στα δινει στο χερι!!!

Το s2000 είναι καθαροαιμο σπορ αμάξι.Καμμία σχέση με τον κουβα rx8.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...