thant Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, AristidisZ είπε Ποτέ ένα jet κράνος δε μπορεί να αποτελεί την καλύτερη επιλογή Αν κάποιος έχει 100€ να διαθέσει απόλυτα σεβαστό όχι έκπτωση στον τύπο όμως (αυστηρά Full Face) Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ενα κράνος. Το ότι το πήρα jet είναι προσωπική επιλογή μιας και χρησιμοποιείται για κοντινές διαδρομές μέσα σε πόλη. ΥΓ: Εσείς οι υπολοιποι που λέτε για κράνη που είναι για λίγα πορτοφόλια να μας πείτε και με τι ταχύτητες τρέχετε να δούμε αν θα σας σώσει το κράνος των 800€.
AristidisZ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, thant είπε Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ενα κράνος. Το ότι το πήρα jet είναι προσωπική επιλογή μιας και χρησιμοποιείται για κοντινές διαδρομές μέσα σε πόλη. Και εγώ έχω jet κράνος που (κακώς) το χρησιμοποιώ για κοντινές αποστάσεις Εγώ ξέρω τι μαλακία κάνω που το φοράω αντί για το κανονικό μου, εσύ το ξέρεις και προτείνεις σε έναν 3ο μάλιστα και ως καλή επιλογή για αγορά 1ου και προφανώς μοναδικού κράνους ; 2
nyne Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα ειναι δυνατον να μιλαμε για κρανος τον 100 ευρω και μαλιστα οχι για full face?Και να το προτεινουμε με σθενος ?Οπωσδηποτε full face και αν ειναι δυνατον μια καλη μαρκα.Κανονικα θα επρεπε να κανεις το σκατο σου παξιμαδι κ να το παρεις,αλλα αφου θα παρεις μαρκα με εκαψες παρε τουλαχιστον full face. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2018 από nyne 1
thant Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, AristidisZ είπε προτείνεις σε έναν 3ο μάλιστα και ως καλή επιλογή για αγορά 1ου και προφανώς μοναδικού κράνους ; Είπε 1ου κράνους; Εγω διάβασα οτι το μοναδικό κριτήριο που έθεσε ηταν το μπατζετ. Η απάντηση που έδωσα ηταν υποκειμενική, άλλωστε γιαυτό έβαλα το "ίσως". Μην το κάνουμε νιανιά ομως γιατι κουράζει. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2018 από thant
AristidisZ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, thant είπε Η απάντηση που έδωσα ηταν υποκειμενική, άλλωστε γιαυτό έβαλα το "ίσως". Μην το κάνουμε νιανιά ομως γιατι κουράζει. H πρόταση που έκανες ήταν λάθος, και καλό θα ήταν όταν πρόκειται για πολύ σοβαρό θέμα ασφαλείας να το κουράζουμε και λίγο παραπάνω
tyxeros Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, liopyr είπε Το κεφάλι σου το προστατεύεις με 100€. Μπορεί να μην προστατεύεις τα αυτιά σου από την φασαρία, το αυχένα σου από το βάρος κλπ., αλλά ένα επώνυμο κράνος των 100€ δεν θα σε σκοτώσει αν αυτό εννοείς. Επειδη την λεξη προστασια την εννοουμε διαφορετικα μαλλον... μπορει να μην σε σκοτωσει, αλλα μην σε αφησει και σημαδεμενο για μια ζωη. Αν θελει να παρει καποιος κρανος με 100 ευρω η λιγοτερο , τουλαχιστον ας ψαξει πρωτα αν εχει τις καταλληλες πιστοποιησεις και να βρει καποιο δεικτη ασφαλειας απο τα διαφορα τεστ που γινονται απο διαφορους οργανισμους για την αποδοση του. Και μακρια απο τυπου Jet.
mp123 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μόνο full face. Τουλάχιστον ο ανθρωπος φοράει κρανος και σκεφτετε να παρει καινούργιο.Οχιι όπως οι μισοί στον δρόμο που δεν φοράνε τίποτα. Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2018 από mp123
Dare-Devil Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 9 ώρες πριν, AristidisZ είπε Εντάξει, μη γινόμαστε υπερβολικοί, τα κράνη των 700-800€ σε θέματα ασφαλείας δεν έχουν να προσφέρουν ουσιαστικά πράγματα παραπάνω από κάποια άλλα που μπορεί να έχουν τη μισή τιμή Για άλλους λόγους κάνουν τόσο Το διευκρίνισα αλλά μαλλον διάβαζες με το ένα μάτι . 😛 Top rating ασφαλείας κράνη ξεκινάνε συνήθως απο τα 300 ευρώ και ανεβαίνεις . Απο κει και πάνω παίζεις με λεπτομέρειες στην ασφάλεια και με σημαντικές βελτιώσεις στην ορατότητα και στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες .
AristidisZ Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 8 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Το διευκρίνισα αλλά μαλλον διάβαζες με το ένα μάτι . 😛 Top rating ασφαλείας κράνη ξεκινάνε συνήθως απο τα 300 ευρώ και ανεβαίνεις . Απο κει και πάνω παίζεις με λεπτομέρειες στην ασφάλεια και με σημαντικές βελτιώσεις στην ορατότητα και στην σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες . Καλά διάβασα, απλά επειδή έγραψες ότι αγοράζεις κράνη των 600-800, απάντησα ότι κατά τη γνώμη μου δε χρειάζεται να πάμε εκεί πάνω Btw φαντάζομαι όπως θα ξέρεις (και πιθανόν καλύτερα από εμένα) τα κράνη αυτής της κατηγορίας αν δεν οδηγείς SS μηχανή, το πιθανότερο είναι ότι θα είναι χειρότερα από πλευράς αεροδυναμικής και θορύβου από τα κράνη "χαμηλότερης" κατηγορίας
pontez2 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Κατ΄αρχην το κάθε κράνος είτε jet, ειτε ανοιγόμενο, ειτε fullface έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τα jet ειναι κράνη για χαμηλές ταχύτητες, και για μικρές αποστάσεις. Το βασικότερο μειονέκτημά τους ειναι οτι δεν προστατεύεται το σαγόνι. Η ασφάλειά τους εκ των πραγμάτων ειναι υποτυπώδεις, όσο ακριβο και αν ειναι ένα τέτοιο κράνος. Αν οδηγώ παπακι για μέσα στη πόλη, προτιμω το ανοιγόμενο. Το αν ειναι των 100 ευρω ή των 200, ελάχιστη σημασία έχει. Τα περισσότερα ανοιγόμενα ειναι βαριά κράνη, οχι πολύ άνετα, αλλά η ασφάλεια που παρέχουν ειναι ικανοποιητική (η διαφορά στη τιμη ορισμένες φορές έχει να κάνει με τον εξαερισμό τους). Παπακι βέβαια δε πας εντος πολεως πάνω απο 60, λογω κινησης. Fullface για μηχανή και ταξίδι ή μεγάλη απόσταση στη πόλη. Η ασφάλεια που παρέχει ένα τέτοιο κράνος ειναι ένα σκαλί πάνω απο τα ανοιγόμενα και συνήθως ειναι και πιο άνετα. Κράνος άνω του 500ρικου, παίρνουν άνθρωποι που συνηθως κάνουν μεγάλες αποστάσεις με μηχανη και αναγκάζονται πολλές φορές να "πατάνε" το γκάζι. Και επειδη έχω προσφατο περιστατικό, κοντινό μου πρόσωπο, ενεπλάκει σε ατύχημα οδηγόντας μηχανή με 80 km ανα ώρα και έσκασε με το κεφάλι πάνω σε κολώνα. Το 1200 ευρώ κράνος του, άνοιξε στη μέση σαν καρπούζι (το ειχε βγάλει μια εποχη και στο facebook). Το κεφάλι του δεν έπαθε απολύτως τίποτα (και επειδη φορούσε και μπουφάν, δεν έπαθε γρατζουνιά) Το κράνος των 100 ευρώ, δε ξέρω αν θα ειχε τέτοια αποροφητικότητα σε κραδασμό.
turbat0s Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Νομίζω (χωρίς να είμαι μηχανόβιος, μόνο ΙΧής) ότι το κράνος δεν πρέπει να πηγαίνει "σετ" με τις δυνατότητες του μηχανακίου που οδηγείτε ή τις ταχύτητες που "πιάνετε" ή το πόση ώρα οδηγείτε. Η αξία του κράνους πρέπει να πάει "σετ" με την αξία του κεφαλιού σας. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από turbat0s 1
liopyr Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 hours ago, tyxeros said: Επειδη την λεξη προστασια την εννοουμε διαφορετικα μαλλον... μπορει να μην σε σκοτωσει, αλλα μην σε αφησει και σημαδεμενο για μια ζωη. Αν θελει να παρει καποιος κρανος με 100 ευρω η λιγοτερο , τουλαχιστον ας ψαξει πρωτα αν εχει τις καταλληλες πιστοποιησεις και να βρει καποιο δεικτη ασφαλειας απο τα διαφορα τεστ που γινονται απο διαφορους οργανισμους για την αποδοση του. Και μακρια απο τυπου Jet. Δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει να σε σημαδέψει; Υπάρχουν πολλά ασφαλή κράνη που κυμαίνονται στα 100€. Υπάρχουν και πολύ ακριβότερα που είναι χειρότερα από άποψη ασφάλειας. Το αγγλικό site που τα τεστάρει και έχει παραθέσει πιο πίσω ο dare devil θεωρείται εξαιρετικά αξιόπιστο, αν δεις λίγο τα αποτελέσματά του θα καταλάβεις πως η ασφάλεια ενός κράνους δεν είναι ανάλογη της τιμής του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Caberg Trip ~90 λίρες vs Airoh GP 500 ~360 λίρες... Μάντεψε ποιο ειναι πιο ασφαλές. Δεν διαφωνώ πως το κεφάλι μας πρέπει να το προστατέψουμε και δεν πρέπει να τσιγκουνευτούμε σε τέτοια ζητήματα. Διαφωνώ με την υπερβολή, που βλέπω παπάκια στο δρόμο με arai κράνος που κοστίζει παραπάνω από το παπάκι. Αυτό το κράνος δεν θα προσφέρει τίποτα παραπάνω σε μία σύγκρουση με 60χλμ σε σύγκριση με ένα ασφαλές επώνυμο των 100€. Όποιος έχει λεφτά, καλά κάνει και τα δίνει. Ας πάρει κράνος custom made από τα εργαστήρια της NASA να κόβει βόλτες με πατίνι. Δικαίωμά του. Επειδή οι περισσότεροι όμως τα υπολογίζουμε τα λεφτά μας, κρίμα είναι να πληρώνουμε για κάτι που δεν μας χρειάζεται στην πράξη. Οπότε η λογική "φίλε ξεφραγκιάσου γιατί ένα κεφάλι το έχεις" είναι παραπλανητική και λάθος. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από liopyr 1
pontez2 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Ολα έχουν να κάνουν με το που οδηγείς και με το τι οδηγείς. Υπάρχουν κράνη που θα σωσουν το κεφάλι σου στα 100 km μετωπική με κολόνα και άλλα που δε θα αντέξουν τέτοια ταχυτητα. Εκ των πραγμάτων δεν μπορουν ολοι να διαθέσουν 1000 ευρω για ένα τέτοιο κράνος. Το μέσο κρανος των 100 ευρώ, θα σε σωσει απ τα χειρότερα, οταν οδηγείς με 50-60, μέσα στη πόλη και σκάσεις κάτω στην άσφαλτο με το πισω μέρος του κεφαλιου (συνηθες ατυχημα που το κράνος σωζει ζωές). Αν ομως θες φτιαγμένο παπι και τρεχεις με 120, εκει θες κάτι καλυτερο.
liopyr Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, turbat0s said: Νομίζω (χωρίς να είμαι μηχανόβιος, μόνο ΙΧής) ότι το κράνος δεν πρέπει να πηγαίνει "σετ" με τις δυνατότητες του μηχανακίου που οδηγείτε ή τις ταχύτητες που "πιάνετε" ή το πόση ώρα οδηγείτε. Η αξία του κράνους πρέπει να πάει "σετ" με την αξία του κεφαλιού σας. Να σου θέσω ένα IX-ίστικο παράδειγμα: Τα φρένα στο αυτοκίνητό σου μπορεί να σου σώσουν την ζωή σου που δεν κοστολογείται και συμφωνούμε. Αν έχεις ένα φυσιολογικό αυτοκίνητο, που κινείται με φυσιολογικές ταχύτητες, υπάρχει λόγος να πληρώσεις κάποιο set της brembo π.χ που κοστίζει όσο όλο το αυτοκίνητο; Το ίδιο συμβαίνει και με τα κράνη. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις κάτι παραπάνω από αυτό που σε καλύπτει. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από liopyr
turbat0s Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Κοίταξε, τα φρένα είναι σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και ο ρόλος τους είναι να μην εμπλακείς σε ατύχημα. Εννοείται ότι βάζεις όσο ποιοτικότερα μπορείς. Το κράνος είναι σύστημα παθητικής ασφάλειας (συνεπώς δεν μετράει το τί οδηγείς, αλλά το τί οδηγούν οι άλλοι) και την αξία του θα την "εξαργυρώσεις" κατόπιν εορτής. Δεν υπάρχει όριο στην επιθυμητή είσπραξη, λογικά θέλεις όσο περισσότερο γίνεται! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα