Προς το περιεχόμενο

Yaris vs Getz


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα και με μηχανικό και μου είπε Getz με τα μάτια κλειστά (τα είδε και τα δύο).

Πάω αύριο να το πάρω.

Ευχαριστώ παιδιά!

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την καλύτερη επιλογή έκανες.

Απροβληματιστο αμαξάκι ,όσους ξέρω που το έχουν μόνο για σέρβις το πάνε, φθηνά ανταλλακτικά, φτηνο σερβις, ( αθόρυβο μέσα), ως τα 100 120 το πολυ, καλά πάει όχι παραπάνω ( το είχα νοικιάσει 15 μέρες) Καλοταξιδο. 

Δημοσ.

Πολύ καλή επιλογή, πάμφθηνα ανταλλακτικά αν ξέρεις πού να πας να τα πάρεις, τρομερά αξιόπιστο. Μοναδική βλάβη που μου έβγαλαν (έχουμε αρκετά 1.4) είναι τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες κοντά στις 200.000 χιλιόμετρα, και αντλία συμπλέκτη, σε όλα. Κατανάλωση στο 1.4 περίπου 7.5/100 και 8.5 με κλιματιστικό ανοικτό. Λόγω στησίματος της ανάρτησης, όταν βρέχει, μέχρι να ζεσταθούν τα λάστιχα γλιστράνε πολύ ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες την ώρα που στρίβεις. Με όλα τα λάστιχα που έχουμε δοκιμάσει. Λίγο προσοχή. Το 1100 που πήρες μάλλον έχει μόνο 1 αερόσακο. Τα 1400ρια έχουν 4.

Θα το ευχαριστηθείς πολύ το αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Δεν γίνεται να το λες αξιόπιστο όταν σε έλυσες μοτέρ στα 200.000 επειδή έκαιγε λάδι σαν τρελό.

Το πως (δεν) στρίβουν ειναι γνωστο ,για αυτό ποιό πάνω είπα για το fiesta. 

Δημοσ.

Τα τσιμουχακια βαλβιδων δεν θεωρουνται βλαβη αλλα ειναι αναλωσιμα σε αυτα τα χιλιομετρα, βλαβη θα το ελεγες αν χαλαγαν στα 50.000 οχι στα 200.000 . Λαστοιχα ειναι που κανουν στεγανοποιηση.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, primeragt είπε

Τα τσιμουχακια βαλβιδων δεν θεωρουνται βλαβη αλλα ειναι αναλωσιμα σε αυτα τα χιλιομετρα, βλαβη θα το ελεγες αν χαλαγαν στα 50.000 οχι στα 200.000 . Λαστοιχα ειναι που κανουν στεγανοποιηση.

Όχι δεν είναι αναλώσιμα τα συγκεκριμένα.

Όχι δεν ανοίγεις καπάκι για κάτι αναλώσιμο.

Όχι δεν αναφέρετε σε κανένα service book ότι πρέπει να αλλάξουν στα ΧΧ χλμ

(Σε λίγο θα ακούσω ότι υπάρχει ειδική υποδοχή που αλλάζει τα αναλώσιμα τσιμουχακια )

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, amagawd είπε

Όχι δεν είναι αναλώσιμα τα συγκεκριμένα.

Όχι δεν ανοίγεις καπάκι για κάτι αναλώσιμο.

Όχι δεν αναφέρετε σε κανένα service book ότι πρέπει να αλλάξουν στα ΧΧ χλμ

(Σε λίγο θα ακούσω ότι υπάρχει ειδική υποδοχή που αλλάζει τα αναλώσιμα τσιμουχακια )

καπάκι άνοιξε δεν έλυσε μοτέρ.     μιλάμε για χιλιόμετρα και βλάβες  λογικές βλάβες   μετά από  200.000 χιλ     

δηλαδή  τι θέλετε να γράψετε 1 εκατομμύριο    με της μόνες  αλλαγές   λάδια φίλτρα  τακάκια ??

  • Like 2
Δημοσ.

Οι τσιμουχες αυτες ειναι πανω σε κινουμενα μερη, ειναι λογικο μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα να παθει καποια κατι. Με αυτη τη λογικη ειναι αναλωσιμα απλα δεν χρηζουν περιοδικης συντηρησης ή αλαγης. Σκεψου το σαν τις δισκοπλακες τα τακακια και το δισκο πλατο. Πουθενα δεν αναφερονται χιλιομετρα χρησης αλλα ειναι κατεξιχην αναλώσιμα.

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

καπάκι άνοιξε δεν έλυσε μοτέρ

Εντάξει αυτό με ξεπερνάει. Καλή τύχη 

Δημοσ.

Τα τσιμουχάκια είναι ασφαλώς βλάβη αλλά δικαιολογείται στα 200.000 χλμ και δεν αποτελεί αρνητικό ενδείκτη για την αξιοπιστία του getz, ειδικά όταν κάποια (πολύ πιο σύγχρονα) ευρωπαϊκά καίνε λάδι από τα 0 χλμ και μάλιστα το πασάρουν ως feature.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω επ' ουδενί ένα ford δεν μπορεί να προταθεί ως καλύτερη εναλλακτική λύση ενός hyundai όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπιστία.  

  • Like 1
Δημοσ.

Πέτυχα που λέτε ένα Opel Corsa από τα τελευταία χθες το μεσημέρι στη Βουλιαγμένης, έβγαζε ένα πράγμα σαν τα φουγάρα των ατμομηχανών, του κόρναραν, του έλεγαν να σταματήσει, αυτός είχε αλάρμ και πήγαινε. Αμφιβάλλω αν έκανε 1-2 χιλιόμετρα ακόμα.

36 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω επ' ουδενί ένα ford δεν μπορεί να προταθεί ως καλύτερη εναλλακτική λύση ενός hyundai όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπιστία.  

Δεν ξέρεις. VAG, Ford και ξερό ψωμί.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πέτυχα που λέτε ένα Opel Corsa από τα τελευταία χθες το μεσημέρι στη Βουλιαγμένης, έβγαζε ένα πράγμα σαν τα φουγάρα των ατμομηχανών, του κόρναραν, του έλεγαν να σταματήσει, αυτός είχε αλάρμ και πήγαινε. Αμφιβάλλω αν έκανε 1-2 χιλιόμετρα ακόμα.

Δεν ξέρεις. VAG, Ford και ξερό ψωμί.

Και πυράκια μέχρι τέλους με την απλή βενζίνη στο VAG group. Άσε. Έχουμε κι από αυτά. Η αξιοπιστία των Hyundai είναι κλάσεις ανώτερη σε σχέση με πολλές μάρκες, ίσως επειδή είναι πιο απλοί οι κινητήρες, για να είμαστε και δίκαιοι. Σε θέματα αξιοπιστίας, νομίζω ότι τα Κορεάτικα και τα Ιαπωνικά (όχι όλα) είναι η πιο αξιόπιστη επιλογή και μάλιστα με διαφορά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...