Επισκέπτης Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Πήγα και με μηχανικό και μου είπε Getz με τα μάτια κλειστά (τα είδε και τα δύο). Πάω αύριο να το πάρω. Ευχαριστώ παιδιά!
mp123 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Την καλύτερη επιλογή έκανες. Απροβληματιστο αμαξάκι ,όσους ξέρω που το έχουν μόνο για σέρβις το πάνε, φθηνά ανταλλακτικά, φτηνο σερβις, ( αθόρυβο μέσα), ως τα 100 120 το πολυ, καλά πάει όχι παραπάνω ( το είχα νοικιάσει 15 μέρες) Καλοταξιδο.
BritGreek Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Πολύ καλή επιλογή, πάμφθηνα ανταλλακτικά αν ξέρεις πού να πας να τα πάρεις, τρομερά αξιόπιστο. Μοναδική βλάβη που μου έβγαλαν (έχουμε αρκετά 1.4) είναι τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες κοντά στις 200.000 χιλιόμετρα, και αντλία συμπλέκτη, σε όλα. Κατανάλωση στο 1.4 περίπου 7.5/100 και 8.5 με κλιματιστικό ανοικτό. Λόγω στησίματος της ανάρτησης, όταν βρέχει, μέχρι να ζεσταθούν τα λάστιχα γλιστράνε πολύ ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες την ώρα που στρίβεις. Με όλα τα λάστιχα που έχουμε δοκιμάσει. Λίγο προσοχή. Το 1100 που πήρες μάλλον έχει μόνο 1 αερόσακο. Τα 1400ρια έχουν 4. Θα το ευχαριστηθείς πολύ το αυτοκίνητο.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δεν γίνεται να το λες αξιόπιστο όταν σε έλυσες μοτέρ στα 200.000 επειδή έκαιγε λάδι σαν τρελό. Το πως (δεν) στρίβουν ειναι γνωστο ,για αυτό ποιό πάνω είπα για το fiesta.
primeragt Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Τα τσιμουχακια βαλβιδων δεν θεωρουνται βλαβη αλλα ειναι αναλωσιμα σε αυτα τα χιλιομετρα, βλαβη θα το ελεγες αν χαλαγαν στα 50.000 οχι στα 200.000 . Λαστοιχα ειναι που κανουν στεγανοποιηση. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, primeragt είπε Τα τσιμουχακια βαλβιδων δεν θεωρουνται βλαβη αλλα ειναι αναλωσιμα σε αυτα τα χιλιομετρα, βλαβη θα το ελεγες αν χαλαγαν στα 50.000 οχι στα 200.000 . Λαστοιχα ειναι που κανουν στεγανοποιηση. Όχι δεν είναι αναλώσιμα τα συγκεκριμένα. Όχι δεν ανοίγεις καπάκι για κάτι αναλώσιμο. Όχι δεν αναφέρετε σε κανένα service book ότι πρέπει να αλλάξουν στα ΧΧ χλμ (Σε λίγο θα ακούσω ότι υπάρχει ειδική υποδοχή που αλλάζει τα αναλώσιμα τσιμουχακια )
christopher0016 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, amagawd είπε Όχι δεν είναι αναλώσιμα τα συγκεκριμένα. Όχι δεν ανοίγεις καπάκι για κάτι αναλώσιμο. Όχι δεν αναφέρετε σε κανένα service book ότι πρέπει να αλλάξουν στα ΧΧ χλμ (Σε λίγο θα ακούσω ότι υπάρχει ειδική υποδοχή που αλλάζει τα αναλώσιμα τσιμουχακια ) καπάκι άνοιξε δεν έλυσε μοτέρ. μιλάμε για χιλιόμετρα και βλάβες λογικές βλάβες μετά από 200.000 χιλ δηλαδή τι θέλετε να γράψετε 1 εκατομμύριο με της μόνες αλλαγές λάδια φίλτρα τακάκια ?? 2
primeragt Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Οι τσιμουχες αυτες ειναι πανω σε κινουμενα μερη, ειναι λογικο μετα απο καποιες χιλιαδες χιλιομετρα να παθει καποια κατι. Με αυτη τη λογικη ειναι αναλωσιμα απλα δεν χρηζουν περιοδικης συντηρησης ή αλαγης. Σκεψου το σαν τις δισκοπλακες τα τακακια και το δισκο πλατο. Πουθενα δεν αναφερονται χιλιομετρα χρησης αλλα ειναι κατεξιχην αναλώσιμα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 25 λεπτά πριν, christopher0016 είπε καπάκι άνοιξε δεν έλυσε μοτέρ. Εντάξει αυτό με ξεπερνάει. Καλή τύχη
turbat0s Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Τα τσιμουχάκια είναι ασφαλώς βλάβη αλλά δικαιολογείται στα 200.000 χλμ και δεν αποτελεί αρνητικό ενδείκτη για την αξιοπιστία του getz, ειδικά όταν κάποια (πολύ πιο σύγχρονα) ευρωπαϊκά καίνε λάδι από τα 0 χλμ και μάλιστα το πασάρουν ως feature. Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω επ' ουδενί ένα ford δεν μπορεί να προταθεί ως καλύτερη εναλλακτική λύση ενός hyundai όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπιστία. 1
phanispal Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Πέτυχα που λέτε ένα Opel Corsa από τα τελευταία χθες το μεσημέρι στη Βουλιαγμένης, έβγαζε ένα πράγμα σαν τα φουγάρα των ατμομηχανών, του κόρναραν, του έλεγαν να σταματήσει, αυτός είχε αλάρμ και πήγαινε. Αμφιβάλλω αν έκανε 1-2 χιλιόμετρα ακόμα. 36 λεπτά πριν, turbat0s είπε Σε κάθε περίπτωση πάντως, νομίζω επ' ουδενί ένα ford δεν μπορεί να προταθεί ως καλύτερη εναλλακτική λύση ενός hyundai όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπιστία. Δεν ξέρεις. VAG, Ford και ξερό ψωμί. 1
turbat0s Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, phanispal είπε Δεν ξέρεις. VAG, Ford και ξερό ψωμί. σωστός!
BritGreek Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2018 19 λεπτά πριν, phanispal είπε Πέτυχα που λέτε ένα Opel Corsa από τα τελευταία χθες το μεσημέρι στη Βουλιαγμένης, έβγαζε ένα πράγμα σαν τα φουγάρα των ατμομηχανών, του κόρναραν, του έλεγαν να σταματήσει, αυτός είχε αλάρμ και πήγαινε. Αμφιβάλλω αν έκανε 1-2 χιλιόμετρα ακόμα. Δεν ξέρεις. VAG, Ford και ξερό ψωμί. Και πυράκια μέχρι τέλους με την απλή βενζίνη στο VAG group. Άσε. Έχουμε κι από αυτά. Η αξιοπιστία των Hyundai είναι κλάσεις ανώτερη σε σχέση με πολλές μάρκες, ίσως επειδή είναι πιο απλοί οι κινητήρες, για να είμαστε και δίκαιοι. Σε θέματα αξιοπιστίας, νομίζω ότι τα Κορεάτικα και τα Ιαπωνικά (όχι όλα) είναι η πιο αξιόπιστη επιλογή και μάλιστα με διαφορά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα