Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

^Έχω την εντύπωση πως την Pixar την πέθανε / έριξε κατηγορία όταν την αγόρασε η βιομηχανία κινηματογράφου πλέον, και όχι πολλά πράγματα παραπάνω, Disney. Βέβαια δεν έχω δει το Coco ακόμα αλλά και αριστούργημα να είναι και πάλι ισχύουν αυτά που γράφω. Κάποτε έβλεπες το όνομα Pixar και ήταν εγγύηση τώρα βλέπεις Pixar (και disney) και λες "διασκεδαστικούλι θα είναι μάλλον". Αν πρόσθετα κάτι από animation είτε θα ήταν ο Michel Ochelot (Προσεχώς σκάει νέα ταινία του στους Ελληνικούς κινηματογράφους), ή κάποιος Ιάπωνας ακόμα π.χ. Makoto Shinkai ή Masaaki Yuasa κλπ. Όπως και να το κάνουμε στο animation η Ιαπωνία έχει το πάνω χέρι. Όσων αφορά τον Nolan είναι πολύ ταλαντούχος σκηνοθέτης αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο δεν μου τα λέει καλά π.χ. το Dunkirk ενώ έχει φανταστική σκηνοθεσία, φωτογραφία, ατμόσφαιρα κλπ από περιεχόμενο νομίζω πως δεν το έφτασε εκεί που έπρεπε.

  • Like 1
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Sanjuro είπε

^Έχω την εντύπωση πως την Pixar την πέθανε / έριξε κατηγορία όταν την αγόρασε η βιομηχανία κινηματογράφου πλέον, και όχι πολλά πράγματα παραπάνω, Disney. Βέβαια δεν έχω δει το Coco ακόμα αλλά και αριστούργημα να είναι και πάλι ισχύουν αυτά που γράφω. Κάποτε έβλεπες το όνομα Pixar και ήταν εγγύηση τώρα βλέπεις Pixar (και disney) και λες "διασκεδαστικούλι θα είναι μάλλον". Αν πρόσθετα κάτι από animation είτε θα ήταν ο Michel Ochelot (Προσεχώς σκάει νέα ταινία του στους Ελληνικούς κινηματογράφους), ή κάποιος Ιάπωνας ακόμα π.χ. Makoto Shinkai ή Masaaki Yuasa κλπ. Όπως και να το κάνουμε στο animation η Ιαπωνία έχει το πάνω χέρι. Όσων αφορά τον Nolan είναι πολύ ταλαντούχος σκηνοθέτης αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο δεν μου τα λέει καλά π.χ. το Dunkirk ενώ έχει φανταστική σκηνοθεσία, φωτογραφία, ατμόσφαιρα κλπ από περιεχόμενο νομίζω πως δεν το έφτασε εκεί που έπρεπε.

Εγώ την Pixar εξακολουθώ να την θεωρώ top για top, το Coco και το Inside Out χαλαρά στην ίδια ποιότητα με Ratatouille, Bug's Life και Wall-e. Για Disney δες το Zootopia και Frozen, είναι φοβερά.

Για περιεχόμενο στην Δουνκέρκη δεν ξέρω τι εννοείς, αν εννοείς σενάριο να πω ότι αφορούσε το ίδιο το γεγονός, δεν είχε να κάνει με κάποιο μεμονωμένο άτομο ή άτομα όπως τα Batman ας πούμε, οπότε γι' αυτό ήταν έτσι η ταινία σαν σύνολο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως αφορούσε το ίδιο το γεγονός (δηλαδή ήταν βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα) δεν σημαίνει τίποτα μην το παρουσιάζεις ως άκριτο παράγοντα. Πολλές ταινίες είναι βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα. Δεν είναι cinema verite ούτε fly-on-the-wall cinema τύπου Frederick Wiseman όπου μπορείς θεωρητικά κάπως να υποστηρίξεις πως είναι αυτό που είναι και τέλος.

Όσων αφορά το Zootopia είναι λες και έβαλες έναν τυπικό φιλελεύθερο (απ'αυτούς που αν πετάξεις πέτρα τυχαία από το μπαλκόνι σου έχεις τουλάχιστον 50% πιθανότητα να πετύχεις έναν) να σου φτιάξει κοινωνική κριτική/μηνύματα μέσα σε ταινία κινουμένων σχεδίων. Όπως και να'χει... δεν λέω, και αυτό και το Frozen διασκεδαστικούλια είναι. Όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι να τα βάλεις δίπλα σε Rene Laloux, Miyazaki, Satoshi Kon κλπ κλπ ...αυτό είναι που υποστηρίζω εγώ.

Επεξ/σία από Sanjuro
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Sanjuro είπε

Πως αφορούσε το ίδιο το γεγονός (δηλαδή ήταν βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα) δεν σημαίνει τίποτα μην το παρουσιάζεις ως άκριτο παράγοντα. Πολλές ταινίες είναι βασισμένες σε πραγματικά γεγονότα. Δεν είναι cinema verite ούτε fly-on-the-wall cinema τύπου Frederick Wiseman όπου μπορείς θεωρητικά κάπως να υποστηρίξεις πως είναι αυτό που είναι και τέλος.

Όσων αφορά το Zootopia είναι λες και έβαλες έναν τυπικό φιλελεύθερο (απ'αυτούς που αν πετάξεις πέτρα τυχαία από το μπαλκόνι σου έχεις τουλάχιστον 50% πιθανότητα να πετύχεις έναν) να σου φτιάξει κοινωνική κριτική/μηνύματα μέσα σε ταινία κινουμένων σχεδίων. Όπως και να'χει... δεν λέω, και αυτό και το Frozen διασκεδαστικούλια είναι. Όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι να τα βάλεις δίπλα σε Rene Laloux, Miyazaki, Satoshi Kon κλπ κλπ.

Μπορεί να μην άρεσε σε κάποιον έτσι όπως το έκανε ο Nolan, και δικαίωμά του φυσικά να μην του αρέσει, αλλά είναι άλλο στυλ από μια ταινία που θα αφορούσε ένα συγκεκριμένο στρατιώτη στην Δουνκέρκη που δείχνει το παρελθόν του, το παρόν, το μέλλον κτλ. Φαντάσου ένα Metropolis που ο Lang αντί να δείξει συγκεκριμένους χαρακτήρες, θα έδειχνε εργάτες σαν πλήθος. Ή ένα M που θα έδειχνε τους ανθρώπους να αντιδρούν στις δολοφονίες σαν πλήθος (που το έκανε ως ένα σημείο, αλλά εννοώ να ήταν όλο έτσι). Θα ήταν άλλες ταινίες από αυτές που είναι τώρα. Το ότι κάτι είναι βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα δεν σημαίνει κάτι για το στυλ που θα ακολουθήσει.

 

Η αλήθεια είναι ότι ταινίες όπως το Οι τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι είχαν καλύτερη κριτική, αν και για διαφορετικά θέματα, αλλά και πάλι, το βρήκα πολύ καλό και δεν ήταν μόνο ότι είχε κοινωνική κριτική, είχε και άλλα θετικά.

Δημοσ.

Λοιπόν, βρήκα μια λίστα με ταινίες του 2017.

Okja

Ταινία του Joon-ho Bong (Snowpiercer, Memories of murder) με ενδιαφέρει και θα με ενδιαφέρει ΠΑΝΤΑ να δω.

Call Me by Your Name

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Επίσης θέλω να τη δω

Blade Runner 2049

Εννοείται ότι θα τη δω! Αφού βρω χρόνο να κάνω επανάληψη το παλιό

Lady Bird

Μέσα κι αυτή.

The Shape of Water / A Cure for Wellness

Λιγότερο ενδιαφέρον γι' αυτές, αλλά θα τις έβλεπα.

Molly's Game

Aaron Sorkin; Μέσα.

Mother

Aronofsky; Μέσα.

The Beguiled

Sofia Coppola; Μέσα.

Personal Shopper / Wind River / I, Tonya / A Ghost Story

Άκουσα ενδιαφέροντα σχόλια. Ιδιαίτερα για το τελευταίο.

Darkest Hour

Gary Oldman; Μέσα, μέσα, μέσα.

Gifted

Marc Webb; Του 500 days of summer; Μέσα.

The Killing of a Sacred Dear

Δεν είμαι φαν του Λάνθιμου, αλλά θα του έριχνα μια ματιά.

Moonlight

Εννοείται.

Nelyubov

Από το σκηνοθέτη του "Επιστροφή", "Ελένα" και "Λεβιάθαν";!!! Πιο μέσα δε γίνεται.


Αυτές είναι που δεν έχω βρει χρόνο να δω (ΟΚ, κάποιες δεν ξέρω και αν θα τις δω)

 

Από αυτές που είδα:

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Dunkirk

War for the Planet of the Apes

Baby Driver

Loving Vincent

Get Out

The Square

Ταινιάρες.

The Disaster Artist

Πολύ γέλιο.

The Big Sick

ΟΚ.

Tulip Fever, It Comes at Night

Meh.

La la Land

Αρκετά καλή.

Wonder Woman

Καλή.

Και έχω σίγουρα ξεχάσει κάποιες που είδα ή αρκετές που με ενδιαφέρουν (όπως το Coco).

Δημοσ.

Σίγουρα έχει πέσει το επίπεδο, κατ' εμέ.

Δε με συγκινεί μία φετινή ταινία, όπως με συγκίνησε το Biutiful ή το 21 gram του Ιναρίτου.

Και είδα Δουνκέρκη, Ταμπέλες του Μισούρι, Get Out.

To θέμα δεν είναι αν περνάς καλά με την ταινία, αλλά αν σου δίνει τροφή για σκέψη και σε κάνει να κολλάς για πολλές μέρες. Και τον τελευταίο καιρό δεν υπάρχει καμία.

 

Δημοσ.

Το να μιλάμε ότι έπεσε η ποιότητα για συγκεκριμένα 1-2 έτη νομίζω ότι είναι υπερβολή.

Το ίδιο θα μπορούσε να πει πχ κάποιος για το 1997 ότι δεν βγήκαν πολλές καλές ταινίες ή για το 1974.

Από τη λίστα του manuel βλέπω ενδιαφέρον υλικό για το 2017. (εξαίρεση το baby driver που μου φάνηκε πολύ κλισε...).

  • Like 1
Δημοσ.

Το θεμα ειναι γενικοτερο οχι μονο στον κινηματογραφο αλλα στην  μουσικη,video games,κ.λ.π διοτι ΟΛΟΙ πλεον κυνηγανε το ευκολο χρημα,βεβαια επαιξε μεγαλο ρολο το οτι αυτοι που δινουν το χρημα δεν ενδιαφερονται για ποιοτητα παρα μονο να υπνοτιζουν τον κοσμο πασαροντας ποσοτητα και οχι ποιοτητα μεσω netflix κ.λ.π. θελουν μια κοινωνια απο ζομπι χωρις κριτικη σκεψη,υπνοτιζμενη και να μην αντιδραει σε τιποτα..

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, katman2000 είπε

Το θεμα ειναι γενικοτερο οχι μονο στον κινηματογραφο αλλα στην  μουσικη,video games,κ.λ.π διοτι ΟΛΟΙ πλεον κυνηγανε το ευκολο χρημα,βεβαια επαιξε μεγαλο ρολο το οτι αυτοι που δινουν το χρημα δεν ενδιαφερονται για ποιοτητα παρα μονο να υπνοτιζουν τον κοσμο πασαροντας ποσοτητα και οχι ποιοτητα μεσω netflix κ.λ.π. θελουν μια κοινωνια απο ζομπι χωρις κριτικη σκεψη,υπνοτιζμενη και να μην αντιδραει σε τιποτα..

Ας μην προσβάλλουμε τους ανθρώπους που πραγματικά προσπαθούν να δώσουν το κάτι παραπάνω και τρώνε το χρόνο και τη ζωή της για κάτι πιο ενδιαφέρον, ενώ ταυτόχρονα γνωρίζουν πολύ καλά ότι η εμπορική αξία του έργου δεν πρόκειται να τους δώσει πίσω όσα έδωσαν.

Δηλαδή αυτοί που έκαναν το Loving Vincent, και ζωγράφισαν 65,000 frames σε πίνακες, και στο τέλος έβγαλαν λιγότερα και από το Tyler Perry's Boo 2! A Madea Halloween, το έκαναν επειδή κυνηγούσαν το "εύκολο" χρήμα;

Η εμπορική αξία του έργου είναι θέμα προς συζήτηση από την εποχή του Μότσαρτ. Το τσουβάλιασμα όλων, δεν βοηθάει σε τίποτα.

Δημοσ.

Χρονο με τον χρονο , μειωνονται οι ταινιες που αφορουν ανθρωπινες ιστοριες , και αυξανονται οι τανιες με σουπερηρωες και οι τζεισονμπορνιες.Οτι ακριβως θελει δηλαδη ο καταναλωτης-πελατης της βιομηχανιας του θεαματος.Ετσι δεν αυτοαποκαλειται ? Βιομηχανια του θεαματος.

Δημοσ.

Νομίζω ότι αυτό ίσχυε ανέκαθεν.

Δεν υπάρχαν παλιότεροι οι κλισέ καουμποικες... μετά οι αστυνομικές, μετά οι αστυνομικές κωμωδίες με το κλασικό αταίριαστο ζευγάρι (λευκός/μαύρος), οι ταινίες τρόμου, οι ταινίες με καράτε/νίντζα, τα παιδικά με ζωάκια τύπου disney, τα james bond και πολλές ακόμη μόδες, η λίστα είναι ατελείωτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Manuel είπε

 

Δηλαδή αυτοί που έκαναν το Loving Vincent, και ζωγράφισαν 65,000 frames σε πίνακες, και στο τέλος έβγαλαν λιγότερα και από το Tyler Perry's Boo 2! A Madea Halloween, το έκαναν επειδή κυνηγούσαν το "εύκολο" χρήμα;

 

Δεν εντυπωσιαστηκα απο αυτο το καλλιτεχνικο animation αστυνομικης πλοκης.Απο αυτο το τεχνικο επιτευγμα  προτιμω 65.000 φορες περισσοτερο τον Κερκ Νταγκλας στον ρολο του Βαν Γκογκ

4 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Νομίζω ότι αυτό ίσχυε ανέκαθεν.

Δεν υπάρχαν παλιότεροι οι κλισέ καουμποικες... μετά οι αστυνομικές, μετά οι αστυνομικές κωμωδίες με το κλασικό αταίριαστο ζευγάρι (λευκός/μαύρος), οι ταινίες τρόμου, οι ταινίες με καράτε/νίντζα, τα παιδικά με ζωάκια τύπου disney, τα james bond και πολλές ακόμη μόδες, η λίστα είναι ατελείωτη.

Ναι αλλα παλια εβλεπες και ταινιες οπως ο θανατος του εμπορακου , κραμερ εναντιον κραμερ , δηλαδη ''ταπεινες'' ανθρωπινες ιστοριες (οχι πιασιαρικες βιογραφιες).Τωρα τι βλέπεις ? Τον ερωτα της τετοιας με τον νερομορφο ? 

Επεξ/σία από bluesattack
Δημοσ.
Στις 3/11/2018 στις 11:55 ΜΜ, Manuel είπε

Λοιπόν, βρήκα μια λίστα με ταινίες του 2017.

Okja

Ταινία του Joon-ho Bong (Snowpiercer, Memories of murder) με ενδιαφέρει και θα με ενδιαφέρει ΠΑΝΤΑ να δω.

Call Me by Your Name

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Επίσης θέλω να τη δω

Blade Runner 2049

Εννοείται ότι θα τη δω! Αφού βρω χρόνο να κάνω επανάληψη το παλιό

Lady Bird

Μέσα κι αυτή.

The Shape of Water / A Cure for Wellness

Λιγότερο ενδιαφέρον γι' αυτές, αλλά θα τις έβλεπα.

Molly's Game

Aaron Sorkin; Μέσα.

Mother

Aronofsky; Μέσα.

The Beguiled

Sofia Coppola; Μέσα.

Personal Shopper / Wind River / I, Tonya / A Ghost Story

Άκουσα ενδιαφέροντα σχόλια. Ιδιαίτερα για το τελευταίο.

Darkest Hour

Gary Oldman; Μέσα, μέσα, μέσα.

Gifted

Marc Webb; Του 500 days of summer; Μέσα.

The Killing of a Sacred Dear

Δεν είμαι φαν του Λάνθιμου, αλλά θα του έριχνα μια ματιά.

Moonlight

Εννοείται.

Nelyubov

Από το σκηνοθέτη του "Επιστροφή", "Ελένα" και "Λεβιάθαν";!!! Πιο μέσα δε γίνεται.


Αυτές είναι που δεν έχω βρει χρόνο να δω (ΟΚ, κάποιες δεν ξέρω και αν θα τις δω)

Από αυτές που είδα:

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Dunkirk

War for the Planet of the Apes

Baby Driver

Loving Vincent

Get Out

The Square

Ταινιάρες.

The Disaster Artist

Πολύ γέλιο.

The Big Sick

ΟΚ.

Tulip Fever, It Comes at Night

Meh.

La la Land

Αρκετά καλή.

Wonder Woman

Καλή.

Και έχω σίγουρα ξεχάσει κάποιες που είδα ή αρκετές που με ενδιαφέρουν (όπως το Coco).

 

Θα κατσεις να δεις Ladybird? Μην το κανεις στον εαυτο σου αυτο

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bluesattack είπε

Δεν εντυπωσιαστηκα απο αυτο το καλλιτεχνικο animation αστυνομικης πλοκης.Απο αυτο το τεχνικο επιτευγμα  προτιμω 65.000 φορες περισσοτερο τον Κερκ Νταγκλας στον ρολο του Βαν Γκογκ

Σε κάποιους θα αρέσει η ταινία, σε κάποιους όχι. Ο καθένας μας όπως και ότι του αρέσει, δε θα κάνουμε κρίσεις στα γούστα μας. Πιστεύω, όμως, πως αναγνωρίζουμε όλοι, ότι μια τέτοια ταινία δεν έγινε κυνηγώντας το εύκολο χρήμα. Αυτό ήταν το νόημα.

Αντίστοιχα δεν έχει νόημα να μου γράφετε ποιες ταινίες δεν σας άρεσαν από τη λίστα (προφανώς θα υπάρχουν για όλες αρκετές). Δεν την έκανα για να υποστηρίξω ότι όλες αυτές οι ταινίες είναι καταπληκτικές και πρέπει να αρέσουν σε όλους. Απλά προσπαθώ να πω ότι υπάρχει κίνηση και ενδιαφέρον, τουλάχιστον από τη δική μου μεριά. Αν σε κάποιον φαίνονται όλες αυτές οι ταινίες αδιάφορες, εντάξει, πάσο. Δεν έχει τι να δει και έχει κάθε δικαίωμα να γκρινιάζει.

Εγώ πάντως προτιμώ τις επιλογές που είχα τα τελευταία χρόνια, από αυτές που μου παρουσιάζονταν πχ το 1996 ή το 2000 ή το 2006. Και δε μιλάω καν τόσο για τις ταινίες-αριστουργήματα. Αυτές για μένα πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν, αλλά λογικό είναι να βγαίνουν μετρημένες κάθε χρόνο. Πιο πολύ μιλάω για τις δεύτερης και τρίτης διαλογής ταινίες, που νιώθω ότι έχουν ανέβει πολύ σε ποιότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Manuel είπε

Σε κάποιους θα αρέσει η ταινία, σε κάποιους όχι. Ο καθένας μας όπως και ότι του αρέσει, δε θα κάνουμε κρίσεις στα γούστα μας. Πιστεύω, όμως, πως αναγνωρίζουμε όλοι, ότι μια τέτοια ταινία δεν έγινε κυνηγώντας το εύκολο χρήμα. Αυτό ήταν το νόημα.

 

Απλα εχεις εντυπωσιαστει απο την φορμα .Εγω παλι δεν εντυπωσιαζομαι απο τα animation,λαικιστι μικι μαους Ουτε ξερω τι εμπορικες προσδοκιες ειχαν, ουτε ξερω ποσο χρονο πηρε στους 100 + καλλιτεχνες να φτιαξουν τα 65κ frames .Μπορει να πηρε πολυ λιγοτερο απο τα χρονια γυρισματων σε εξωτερικα πλανα μια αλλης ταινιας .Και επειδη ο χρονος ειναι χρημα,αν θελω αμφισβητω τα παντα και δεν οφειλω να αναγνωρισω τιποτα 

Επεξ/σία από bluesattack
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...