Dr_73 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Στις 22/10/2018 στις 7:32 ΜΜ, Zerg13 είπε Berlin (δεν πηγα) Roma, Bologna Paris Barsow Ειναι φτηνοι και ωραιο προορισμοι. ειναι σωστο αυτο που ειπε ο Matrix. Πληρωνεις για αποσκευη απλα εχει ενα pack για 2 ατομα, αλε ρετουρ. Και παλι συμφερει. δωρεαν εχει τσαντα πλατης αν δεν θελετε αποσκευη Όταν λες φθηνά βερολίνο , ρώμη, παρίσι , τι εννοείς ;;;
drdedus Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, panasim είπε Στην στην κυπριακή εταιρεία ήλιος που έπεσε στο Μαραθώνα ο μηχανικός είχε ξεχάσει να κλείσει ένα διακόπτη οι μηχανικοί τον φτηνών εταιρειών δουλεύουν υπερεντατικά τουλάχιστον 16 ώρες είναι από το εξωτερικό κοιμούνται σε φτηνά δωμάτια. Επειδή είναι εξωτερικοί συνεργάτες κανένας δεν ελέγχει την υπερ εντατική εργασία το πότε θα γίνει το λάθος το αφήνουμε στο Θεό Spoiler Τα ενεργά αίτια της πτώσης[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα] Συνυπευθυνότητα στους μηχανικούς που έλεγξαν το αεροσκάφος για την τελευταία πτήση και τους χειριστές του αεροπλάνου της πτήσης HCY522, για διόρθωση των ρυθμίσεων - κυρίως της ρύθμισης manual στο ρυθμιστή συμπίεσης - που τροχοδρόμησαν τα επόμενα γεγονότα. Σημειώνεται ότι για το ίδιο θέμα, η Boeing έχει ήδη αποδεχθεί, ότι στα καθοδηγητικά δεσμευτικά εγχειρίδια των μηχανικών και του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους δεν υπήρχε σαφής υπόδειξη για τοποθέτηση του διακόπτη στο «manual». Επίσης στο Πόρισμα εξετάζεται το τι υπήρχε στις υποδείξεις του ανάλογου εγχειριδίου των χειριστών στο συγκεκριμένο αεροπλάνο. Ευθύνη στους χειριστές, επειδή δεν πραγματοποίησαν έγκαιρα τις διορθωτικές επεμβάσεις με βάση τις προειδοποιήσεις που ελάμβαναν, έχοντας όμως υπόψη τα όσα έγιναν γνωστά για τις «διπλές» ηχητικές προειδοποιήσεις και ενδείξεις, τις οποίες επίσης μετά την αεροπορική τραγωδία άλλαξε η Boeing. Αποτέλεσμα ήταν οι χειριστές σε ελάχιστο χρόνο να καταβληθούν από τα συμπτώματα υποξαιμίας και να μην έχουν τον έλεγχο. Το σύστημα ενεργειών του πληρώματος και η συνεννόηση μεταξύ χειριστών στο πιλοτήριο και αεροσυνοδών στην καμπίνα επιβατών (CRM), που δεν προέβλεπε καμία εκπαίδευση για ενέργειες, σε περίπτωση σοβαρού συμβάντος όπως το πέσιμο των μασκών οξυγόνου, παρά το γεγονός ότι για ώρα μετά το αεροσκάφος δεν προχωρούσε στην προβλεπόμενη άμεση κάθοδο και συνέχιζε πορεία στο ίδιο ύψος. Τελικό αίτιο της πτώσης, ως απόρροια των προηγουμένων, ήταν η διακοπή της λειτουργίας των κινητήρων λόγω έλλειψης καυσίμων. ακόμα και η boeing άλλαξε διάφορα μετά από αυτό.. 3 ώρες πριν, drdedus είπε σίγουρα είναι έτσι όπως τα λες αλλά τελικά πεφτουν μόνο οι low cost??? Σε ξαναρωτάω εσένα αλλά και γενικότερα όλους .. απο μηχανικά αίτια η από λάθος χειρισμούς τελικά πέφτουν μόνο οι low cost οι πεφτουν περισσότερο οι low cost (ευρωπαϊκές πάντα)? Γνωρίζει κάποιος, υπάρχουν κάπου στοιχεία? edit:εδω εχει διαφορα Spoiler http://www.baaa-acro.com/crash-archives?created=&created_1=&field_crash_region_target_id=13237&field_crash_country_target_id=&field_crash_registration_target_id=&field_crash_aircraft_target_id=&field_crash_operator_target_id=&field_crash_cause_target_id=All&field_crash_zone_target_id=&field_crash_site_type_target_id=All&field_crash_phase_type_target_id=All&field_crash_flight_type_target_id=12996&field_crash_survivors_value=All&field_crash_city_target_id= Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από drdedus
RoUf1An0s Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 23 ώρες πριν, panasim είπε Αυτή η εταιρεία είναι επικίνδυνη Και απορώ για την κατάντια των υπευθύνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που την έχουν ακόμα με άδεια πτητικού έργου Δεν έχεις ιδέα. Έχεις βέβαια αυτοπεποίθηση.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Για τις συνθηκες εργασιας εχουν υπαρξει πολλα ντοκυμαντερ , ειδικα γαλλια που γνωριζω, ειναι κακιστες. Παρακατω φωτο πληρωματος που μετα απο καταιγιδα προσγιωθηκαν αλλου και δεν τους βρηκα καταλυμα για την νυχτα. Μη λεω ψεμματα και εγω εχω πεταξει πολλες φορες εξωτερικο, το ταξιδι δεν ειναι οσο ανετο οσο με κλασσικη αεροπορικη και βεβαια και η τιμη του εισητηριου δεν εχει καμια σχεση. Αλλα πρεπει βεβαια να σκεφτουμε πως προκυπτει και το τοσο φθηνο εισητηριο, δεν νομιζω να υπαρχει θεμα ασφαλειας μιας και τα στανταρντς ειναι τα ιδια για ολους, ο στολος ειναι σχετικα νεος αρα το βαρος πεφτει κατα πασα πιθανοτητα στους εργαζομενους,.
drdedus Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 αυτά πιστεύεις οτι συμβαίνουν μόνο στην ryan η μήπως συμβαίνουν γενικότερα απλά η συγκεκριμένη εταιρεία έχει περισσότερους hater?
anestis3 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 ρωτήστε και καμιά αεροσυνοδό της aegean που είναι η πολυδιαφημιζομενη σουπερ ντουπερ εγχώρια εταιρία να μάθετε τι ωραία περνάνε, τι συμβάσεις τους κάνουν και πόσα χρήματα παίρνουν και ας ασχοληθούμε μετά και με τη ryanair 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, drdedus είπε αυτά πιστεύεις οτι συμβαίνουν μόνο στην ryan η μήπως συμβαίνουν γενικότερα απλά η συγκεκριμένη εταιρεία έχει περισσότερους hater? Δεν γνωριζω να σου πω, και εγω αυτα που ξερω για την ryan ειναι μεσα απο τα ντοκυμαντερ που ειδα. Ενα απο τα παραδειγματα που ειχαν μεσα ηταν με πιλοτο που ηταν αρρωστος δυο φορες σε μια χρονια και ως αντιποινα του αλλαξαν εδρα στο ασχετο. Γενικως δεν ακουγονται τα καλυτερα και νομιζω σε σχεση με κατι πρωην δημοσιους υπαλληλους του τυπου air france , klm κτλ ειναι σιγουρα χειροτερα τα πραγματα. Επισης οι αεροσυνοδοι ελεγαν οτι η εμπειρια τους στην ryanair ουσιαστικα ειναι σαν να μην υπαρχει μιας και οι κανονικες αεροπορικες δεν την αποδεχονται(μαλλον λογω χαμηλου επιπεδου υπηρεσιων). Προσωπικα δεν ειμαι hater το διευκρινιζω.
Zerg13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, Dr_73 είπε Όταν λες φθηνά βερολίνο , ρώμη, παρίσι , τι εννοείς ;;; Το εισητηριο. Το παρισι εβγαινε φτηνα απο Θεσσαλονικη. Τα αλλα απο Αθηνα
Dr_73 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 41 λεπτά πριν, Zerg13 είπε Το εισητηριο. Το παρισι εβγαινε φτηνα απο Θεσσαλονικη. Τα αλλα απο Αθηνα Και τσάμπα να ήταν το εισιτήριο , στις πόλεις αυτές μπορείς να ξοδέψεις πολλά. 1 ώρα πριν, anestis3 είπε ρωτήστε και καμιά αεροσυνοδό της aegean που είναι η πολυδιαφημιζομενη σουπερ ντουπερ εγχώρια εταιρία να μάθετε τι ωραία περνάνε, τι συμβάσεις τους κάνουν και πόσα χρήματα παίρνουν και ας ασχοληθούμε μετά και με τη ryanair Ζωάρα για τους "εργαζόμενους" ήταν μόνο στην Ολυμπιακή επί ΠΑΣΟΚάρας. Μοναδική . Ανεπανάληπτη.
Zerg13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ιταλια ειναι οι τιμες Ελλαδα πανω κατω. Αλλου λιγο,ακριβοτερα αλλου φτηνοτερα. Γαλλια ακριβη ναι. Οχι απαγοητευτικη, οκ ακριβουτσικη. Για φτηνα, Ουγγαρια, Τσεχια, Πολωνια Τουρκια Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2018 από Zerg13
JeZus Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, Capt.staros είπε Για τις συνθηκες εργασιας εχουν υπαρξει πολλα ντοκυμαντερ , ειδικα γαλλια που γνωριζω, ειναι κακιστες. Παρακατω φωτο πληρωματος που μετα απο καταιγιδα προσγιωθηκαν αλλου και δεν τους βρηκα καταλυμα για την νυχτα. Μη λεω ψεμματα και εγω εχω πεταξει πολλες φορες εξωτερικο, το ταξιδι δεν ειναι οσο ανετο οσο με κλασσικη αεροπορικη και βεβαια και η τιμη του εισητηριου δεν εχει καμια σχεση. Αλλα πρεπει βεβαια να σκεφτουμε πως προκυπτει και το τοσο φθηνο εισητηριο, δεν νομιζω να υπαρχει θεμα ασφαλειας μιας και τα στανταρντς ειναι τα ιδια για ολους, ο στολος ειναι σχετικα νεος αρα το βαρος πεφτει κατα πασα πιθανοτητα στους εργαζομενους,. https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-18/ryanair-says-photo-of-crew-sleeping-on-airport-floor-was-staged μουφο φωτο ηταν αυτη,αλλα οτι οι συνθηκες εργασιες ειναι μετριες ισχυει για δεδομενα ευρωπης (γαλλια-αγγλια-βελγιο κλπ) για εργασιακα δεδομενα ελλαδος κομπλε ειναι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις