Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, JohnnyX είπε

Χασατε το νοημα στη συζητηση ..μιλαμε για το 9.99 (οι αλλες τιμες 14.99  ή/και παραπάνω ειναι τρεχουσε και ΔΕΝ ανηκουν στην προσφορα)..και φυσικα ουτε οι βαλιτσες

15 ευρω δεν ειναι προσφορα δηλαδη....βασικα παιζει ρολο που μας. Καποιοι προορισμοι ξεκινανε απο 150€.

τεσπα τι ακριβως θελετε; Αν δεν σας φαινετε προσφορα μην αγοραζετε.

για τους υπολοιπους. Σας πρωτεινω Ιταλια. Bologna Roma... Και Πολωνια αν και κανει πολικο ψυχος. Θελει προγραμμα

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 1
  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Zerg13 είπε

15 ευρω δεν ειναι προσφορα δηλαδη....βασικα παιζει ρολο που μας. Καποιοι προορισμοι ξεκινανε απο 150€.

τεσπα τι ακριβως θελετε; Αν δεν σας φαινετε προσφορα μην αγοραζετε.

για τους υπολοιπους. Σας πρωτεινω Ιταλια. Bologna Roma... Και Πολωνια αν και κανει πολικο ψυχος. Θελει προγραμμα

Φυσικα και ειναι , αλλα νομιζω δεν εντάσσεται στην τρεχουσα προσφορα της Ryanair

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, JohnnyX είπε

Χασατε το νοημα στη συζητηση ..μιλαμε για το 9.99 (οι αλλες τιμες 14.99  ή/και παραπάνω ειναι τρεχουσε και ΔΕΝ ανηκουν στην προσφορα)..και φυσικα ουτε οι βαλιτσες

ναι αλλά ας.... κάνουμε λίγο τα στραβά μάτια... για αεροπλάνο μιλάμε όχι για ενα τέταρτο με το ταξί ...

οπότε όσο και να μας καλομαθουν κάποιες τιμές θα ειναι πάντα προσφορά.

 

Όσο για τις βαλίτσες... το λεω γενικότερα ας μάθουμε και με τα απολύτως απαραίτητα και τα έτερον ήμισυ ας χορτάσουν από την παρέα και όχι απο το shopping..

Το τελευταίο για τους άνω των 35..

 

Επεξ/σία από drdedus
Δημοσ.

Εκλεισα Ιορδανια για φεβρουαριο, επεφτε και σε ημερομηνιες που με βολευουν οποτε μια χαρα το πηγαινε ελα με 33 ευρω περιπου.

Δημοσ.
Στις 22/10/2018 στις 9:43 ΜΜ, fawllen είπε

Γνωρίζω αρκετά άτομα που έχουν ταξιδέψει με Ryan μαζί τους και εγώ. Πότε δεν έχω ακούσει περίπτωση ακύρωσης.  Μπορεί να είναι κάκιστο από πλευράς customer support αλλά δεν πρέπει να τους καταλογίζουμε τέτοιες τακτικές 

Έλα μου ντε όμως που αυτό συνέβη σε εμένα και μάλιστα δυο συνεχόμενες φορές για την ίδια πτήση με αποτέλεσμα τελικά και λεφτά να χάσω και το ταξίδι να μην κάνω.

Προς το παρόν έχω πεί ότι δεν πρόκειται να την ξαναχρησιμοποιήσω αλλά οι τιμές τους είναι πολύ δελεαστικές και είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα το τολμήσω και πάλι.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή η εταιρεία είναι επικίνδυνη Και απορώ για την κατάντια των υπευθύνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που την έχουν ακόμα με άδεια πτητικού έργου 

FB_IMG_1523560407855.jpg

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, panasim είπε

Αυτή η εταιρεία είναι επικίνδυνη Και απορώ για την κατάντια των υπευθύνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που την έχουν ακόμα με άδεια πτητικού έργου 

FB_IMG_1523560407855.jpg

10 χιλιαδες θεσεις εργασιας(μονο δικες τους - δεν μιλαμε καν για τις παραπλευρες που δημιουργηθηκαν στα ακυρα αεροδρομια που πετανε) - 100εκ επιβατες. Δεν τους κλεινεις ετσι ευκολα.

Δημοσ.

Ποιά η γνώμη σας για υπολοιπους πχ volotea, Μουζενιδης,blue air, sky express, easyjet,κλπ
Ακόμα κρίνεται την οικονομική πολιτική της εταιρίας η μιλάμε και για θέματα ασφάλειας ?

Για την οικονομική πολιτική μήπως πρέπει να λάβουμε οτι ειναι μια εταιρεία low cost που περνάει αρκετα δυνατές εκπτώσεις  σε εμας αλλά έχουμε τελικά και κέρδος απο τους επισκέπτες?

Μήπως να κερδίσουν ολοι οσο ειναι το δυνατον με κάποιες παραχωρήσεις ο καθένας απο την πλευρα του?

 

Για το θέμα της ασφάλειας κάτι είπατε για καύσιμα.

Υπερβαίνει κάποιους κανόνες η είναι "στα όρια"?

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, panasim είπε

Αυτή η εταιρεία είναι επικίνδυνη Και απορώ για την κατάντια των υπευθύνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που την έχουν ακόμα με άδεια πτητικού έργου ........

Εσύ μείνε να απορείς, αλλά:

""Στην άνοδο της δημοφιλίας της Αθήνας, που εξελίσσεται σε προορισμό city break, συνέβαλαν τόσο οι αεροπορικές συνδέσεις με εταιρείες χαμηλού κόστους όσο και η διάδοση της βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων...""  (από την Καθημερινή)

Επεξ/σία από dimigar
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, panasim είπε

Αυτή η εταιρεία είναι επικίνδυνη Και απορώ για την κατάντια των υπευθύνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που την έχουν ακόμα με άδεια πτητικού έργου 

FB_IMG_1523560407855.jpg

H Ryanair ήθελε, αλλά εμποδίστηκε από τους κανόνες ασφαλείας, να παραγγείλει αεροσκάφη χωρίς σκιάδια παραθύρων, την κατάργηση δύο τουαλετών, ώστε να προστεθούν έξι επιπλέον θέσεις επιβατών, τον επανασχεδιασμό του αεροσκάφους ώστε να επιτρέπονται όρθιοι επιβάτες που θα ταξιδεύουν σε «κάθετες θέσεις»!

Ήθελε ακόμη την επιπλέον χρέωση όσων επιβατών επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες, την επιπλέον χρέωση για τους υπέρβαρους επιβάτες και την υποχρέωση των επιβατών να μεταφέρουν τις αποσκευές που πρόκειται να παραδοθούν μέχρι το ίδιο το αεροπλάνο.


Το 2002, αρνήθηκε να παράσχει αναπηρικές καρέκλες για τους επιβάτες με αναπηρία και καταδικάστηκε σε πρόστιμο. Αμέσως ανέβασε την τιμή του εισιτηρίου 0,5 ευρώ για να ρεφάρει το πρόστιμο.

14 ώρες πριν, Capt.staros είπε

10 χιλιαδες θεσεις εργασιας(μονο δικες τους - δεν μιλαμε καν για τις παραπλευρες που δημιουργηθηκαν στα ακυρα αεροδρομια που πετανε) - 100εκ επιβατες. Δεν τους κλεινεις ετσι ευκολα.

Οι συνθήκες για τους εργαζόμενους είναι πολύ άσχημες. Απαγορεύει η εταιρεία την ίδρυση σωματείου για τους εργαζόμενους και δεν δέχεται να μιλήσει με τους εκπροσώπους των σωματείων, όπου υπάρχει.
Βγάζει δισεκατομμύρια και όμως οι πιλότοι πρέπει να πληρώνουν όχι μόνο την εκπαίδευσή τους αλλά και το νερό και τον καφέ στο πιλοτήριο. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, έχοντας ολοκληρώσει την θεωρητική τους εκπαίδευση αλλά και την πρακτική σε επίπεδο προσομοίωσης, πρέπει και πάλι να πληρώσουν για τη θέση του συγκυβερνήτη.

Ακόμη οι εργαζόμενοι δεν παίρνουν χρήματα για υπερωρίες που αναγκάζονται να κάνουν όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις ούτε χρήματα για φαγητό ή για απαραίτητες διανυκτερεύσεις. Τους θεωρούν ελεύθερους συνεργάτες, «επιχειρηματίες», οι οποίοι θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους διπλάσια ποσά στην κοινωνική ασφάλιση.

 

 

Οντως με την υπαρξη της μειωσε τις τιμες απο τα γνωστα καρτελ αλλα για μακρινα ταξιδια πραγματικα ειναι ανυποφορη.

Επεξ/σία από Genatos
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Genatos είπε

H Ryanair ήθελε, αλλά εμποδίστηκε από τους κανόνες ασφαλείας, να παραγγείλει αεροσκάφη χωρίς σκιάδια παραθύρων, την κατάργηση δύο τουαλετών, ώστε να προστεθούν έξι επιπλέον θέσεις επιβατών, τον επανασχεδιασμό του αεροσκάφους ώστε να επιτρέπονται όρθιοι επιβάτες που θα ταξιδεύουν σε «κάθετες θέσεις»!

Ήθελε ακόμη την επιπλέον χρέωση όσων επιβατών επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες, την επιπλέον χρέωση για τους υπέρβαρους επιβάτες και την υποχρέωση των επιβατών να μεταφέρουν τις αποσκευές που πρόκειται να παραδοθούν μέχρι το ίδιο το αεροπλάνο.


Το 2002, αρνήθηκε να παράσχει αναπηρικές καρέκλες για τους επιβάτες με αναπηρία και καταδικάστηκε σε πρόστιμο. Αμέσως ανέβασε την τιμή του εισιτηρίου 0,5 ευρώ για να ρεφάρει το πρόστιμο.

Οι συνθήκες για τους εργαζόμενους είναι πολύ άσχημες. Απαγορεύει η εταιρεία την ίδρυση σωματείου για τους εργαζόμενους και δεν δέχεται να μιλήσει με τους εκπροσώπους των σωματείων, όπου υπάρχει.
Βγάζει δισεκατομμύρια και όμως οι πιλότοι πρέπει να πληρώνουν όχι μόνο την εκπαίδευσή τους αλλά και το νερό και τον καφέ στο πιλοτήριο. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, έχοντας ολοκληρώσει την θεωρητική τους εκπαίδευση αλλά και την πρακτική σε επίπεδο προσομοίωσης, πρέπει και πάλι να πληρώσουν για τη θέση του συγκυβερνήτη.

Ακόμη οι εργαζόμενοι δεν παίρνουν χρήματα για υπερωρίες που αναγκάζονται να κάνουν όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις ούτε χρήματα για φαγητό ή για απαραίτητες διανυκτερεύσεις. Τους θεωρούν ελεύθερους συνεργάτες, «επιχειρηματίες», οι οποίοι θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους διπλάσια ποσά στην κοινωνική ασφάλιση.

Οντως με την υπαρξη της μειωσε τις τιμες απο τα γνωστα καρτελ αλλα για μακρινα ταξιδια πραγματικα ειναι ανυποφορη.

Πρωτον γραφεις κατι χωρις να το στηριζεις με Link. Δευτερον ο καθενας μπορει να λασπολογει και να συκοφαντει αλλες εταιρειες μια που γνωμονας ειναι το κερδος.

Για τα θεματα ασφαλειας που γραφετε, δεν ακουσα κατι συγκεκριμενο, αοριστολογιες και αερολογιες.

εχω χρησιμοποιησει αρκετες εταιρειες εχω παει σε αρκετους προορισμους και η Ryanair ειναι απο τις ασφαλεστερες. Και εχει γενικα καινουργια αεροπλανα, πουλωντας τα παλια της...στις ασφαλεις εταιρειες.

εχει αυστηρο προτοκολο, αεροπλανα σε καλη κατασταση και προσωπικο by the book. Αλλες εταιρειες την αντιγραφουν προς το παρον. 

σε τελικη αναλυση ελευθερια λογου υπαρχει, απλα σας χαριζαν ενα γαϊδαρο και τον κοιτατε στα δοντια. Πως κανετε ετσι....

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 1
Δημοσ.

με απλά λόγια στο αεροδρόμιο τα άτομα που εργάζονται για τις αεροπορικές εταιρίες πηγαίνουν στο κτίριο 57 το οποίο έχει πρόσβαση στην πίστα η Aegean έχει τρία βανάκια με ένα τηλεφώνημα Σε πέντε λεπτά είναι εκεί οι άλλες εταιρείες παίρνει ταξί και το πληρώνει Ο υπάλληλος γιατί έχει εσωτερικό λεωφορείο μόνο μετά τις 8:00 όλη τη νύχτα πληρώνουν τάλιρα από την τσέπη τους

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Genatos είπε

H Ryanair ήθελε, αλλά εμποδίστηκε από τους κανόνες ασφαλείας, να παραγγείλει αεροσκάφη χωρίς σκιάδια παραθύρων, την κατάργηση δύο τουαλετών, ώστε να προστεθούν έξι επιπλέον θέσεις επιβατών, τον επανασχεδιασμό του αεροσκάφους ώστε να επιτρέπονται όρθιοι επιβάτες που θα ταξιδεύουν σε «κάθετες θέσεις»!

Ήθελε ακόμη την επιπλέον χρέωση όσων επιβατών επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες, την επιπλέον χρέωση για τους υπέρβαρους επιβάτες και την υποχρέωση των επιβατών να μεταφέρουν τις αποσκευές που πρόκειται να παραδοθούν μέχρι το ίδιο το αεροπλάνο.


Το 2002, αρνήθηκε να παράσχει αναπηρικές καρέκλες για τους επιβάτες με αναπηρία και καταδικάστηκε σε πρόστιμο. Αμέσως ανέβασε την τιμή του εισιτηρίου 0,5 ευρώ για να ρεφάρει το πρόστιμο.

Οι συνθήκες για τους εργαζόμενους είναι πολύ άσχημες. Απαγορεύει η εταιρεία την ίδρυση σωματείου για τους εργαζόμενους και δεν δέχεται να μιλήσει με τους εκπροσώπους των σωματείων, όπου υπάρχει.
Βγάζει δισεκατομμύρια και όμως οι πιλότοι πρέπει να πληρώνουν όχι μόνο την εκπαίδευσή τους αλλά και το νερό και τον καφέ στο πιλοτήριο. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, έχοντας ολοκληρώσει την θεωρητική τους εκπαίδευση αλλά και την πρακτική σε επίπεδο προσομοίωσης, πρέπει και πάλι να πληρώσουν για τη θέση του συγκυβερνήτη.

Ακόμη οι εργαζόμενοι δεν παίρνουν χρήματα για υπερωρίες που αναγκάζονται να κάνουν όταν υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις ούτε χρήματα για φαγητό ή για απαραίτητες διανυκτερεύσεις. Τους θεωρούν ελεύθερους συνεργάτες, «επιχειρηματίες», οι οποίοι θα πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους διπλάσια ποσά στην κοινωνική ασφάλιση.

Οντως με την υπαρξη της μειωσε τις τιμες απο τα γνωστα καρτελ αλλα για μακρινα ταξιδια πραγματικα ειναι ανυποφορη.

Από το μυαλό σου τα βγάζεις? Δώσε λινκ.

Έχω διαβάσει άλλους που την έκραζαν αλλά λέγανε παράλληλα ότι βοηθάει στο να ξεκινούν ευκολότερα οι πιλότοι την καριέρα τους ... με τα αρνητικά και τα θετικά. 

Γενικότερα καλό είναι να μην δίνουμε σάλιο σε κακούς εργοδότες αλλά στην καθημερινοτητα σου και εσύ σε χειρότερους από την ryan τα δίνεις σίγουρα.

Ξέρουμε οτι οι άλλοι ειναι οι καλοί η πιστεύουμε αμέσως όποιον θέλει να δυσφημίσει κάτι και κάποιον??

Αυτο για τους ανάπηρους/ υπέρβαρους κλπ είναι το λάθος αν παιζει όπως και ότι δεν δεχετε ζώα και αν δεν κάνω λάθος δεν υποστηρίζει πτήσης με διασύνδεση ειναι τι που δεν μου αρεσει.

Όσο για όλα όσα για σκιάδια όρθιους κλπ να σου πω ότι αν είναι μέσα στους κανόνες ασφαλείας ποιο είναι το πρόβλημα? 

Αν δεν σου αρέσει το προϊόν μην το αγοράζεις.

Όταν πετάω από νησί το τονίζω αυτό.. με direct μεσημεριανή πτήση για ευρωπαϊκούς προορισμούς με 10-22E λες να με νοιάζει αν θα πληρώσω στην τουαλέτα?? ακόμα και 10 φορές να πάω δεν φτάνω τα 150-250 που θέλουν άλλες..

Πέρσι πήρα πάρα πολλές φορές το αεροπλάνο... αν δεν ήταν η ryan στο νησί μας δεν θα είχα μπει ούτε 5.

Τα χρήματα μου από αυτά τα ταξίδια μοιράστηκαν σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού..

 

Όταν λες μακρινά ταξίδια τι εννοείς?

δηλαδή για ένα Αθήνα Λονδίνο θα δώσεις πολλά παραπάνω για να πας με aegean κλπ?

αυτό θα το κάνεις για να έχεις "1" πόντο παραπάνω στο κάθισμα και να σε κεράσουν γευμα η για να υποστηρίξεις ... τους εργαζόμενους και τα δικαιώματα όλων των ομάδων πληθυσμού?????

Γιατί για να λες "ανυπόφορη για μεγάλα ταξίδια" μάλλον δεν σε νοιαζουν τόσο αυτά περί εργαζομένων και αναπήρων η δεν τα πιστεύεις ούτε εσύ.. 

 

Όλα μπορεί να είναι αλήθεια αλλα και όλα ψέματα. Ακομα δεν σημαίνει οτι οι άλλες είναι .."διαμάντι εταιρίες"

  • Like 1
Δημοσ.

Στην στην κυπριακή εταιρεία ήλιος που έπεσε στο Μαραθώνα ο μηχανικός είχε ξεχάσει να κλείσει ένα διακόπτη οι μηχανικοί τον φτηνών εταιρειών  δουλεύουν υπερεντατικά τουλάχιστον 16 ώρες είναι από το εξωτερικό κοιμούνται σε φτηνά δωμάτια. Επειδή είναι εξωτερικοί συνεργάτες κανένας δεν ελέγχει την υπερ εντατική εργασία το πότε θα γίνει το λάθος το αφήνουμε στο Θεό

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...