Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατα δώθηκε διαθεσιμότητα VDSL στη περιοχή μου, και έκανα αίτηση με τη Vodafone 27/9

Μετά απο 3 μέρες φίλος στην ίδια πολυκατοικία έκανε με WIND. 

Αυτός μέσα σε 10 μέρες είχε ενεργοποιηθεί, εμένα σήμερα μου είπαν "ημερομηνία κυκλώματος 16/11" . Και ρωτώ....είναι φυσιολογική τόσο μεγάλη καθυστέρηση;

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 22/10/2018 στις 12:51 ΜΜ, ZAKKWYLDE είπε

μου είπαν "ημερομηνία κυκλώματος 16/11" . Και ρωτώ....είναι φυσιολογική τόσο μεγάλη καθυστέρηση;

Κι εγώ που δεν είχα τόσο μεγάλη καθυστέρηση θεωρητικά, την είχα τελικά στην πράξη.

15/11 μου είχαν πει, ημέρα Τετάρτη και το απόγευμα εκείνης της μέρας δεν είχα ούτε ίντερνετ, ούτε τηλέφωνο (voip). Άντε να βγάλεις γραμμή στην εξυπηρέτηση...πάνω από 55 λεπτά αναμονή έλεγε, μάλλον τόσο είναι το μέγιστο και από κινητό κιόλας. Πήγα σε κατάστημα...τζίφος...δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα λένε, μόνο το 13830.

Τελικά μετά από μήνυμα που έστειλα στη σελίδα τους στο facebook, με πήραν στο κινητό (Vodafone) Παρασκευή απόγευμα. Περίπου 2 ώρες φάγαμε σε ρυθμίσεις, επανεκκινήσεις, δοκιμές, μετρήσεις, κωδικούς και δεν συμμαζεύεται. Τελικά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ κι εγώ έμεινα χωρίς σταθερό αλλά ευτυχώς με ADSL ίντερνετ. Το πρόβλημα λύθηκε τελικά στις 23/11 μετά από επίσκεψη τεχνικών στην καμπίνα του ΟΤΕ που με έχουν συνδέσει. Θα μου πιστώσουν είπαν τις μέρες που έμεινα χωρίς υπηρεσία.

Κρίμα γιατί μέχρι τώρα ήμουν ικανοποιημένος από την εταιρεία. Ατύχησα

Δημοσ.
On 22/10/2018 at 12:51, ZAKKWYLDE said:

Πρόσφατα δώθηκε διαθεσιμότητα VDSL στη περιοχή μου, και έκανα αίτηση με τη Vodafone 27/9

Μετά απο 3 μέρες φίλος στην ίδια πολυκατοικία έκανε με WIND. 

Αυτός μέσα σε 10 μέρες είχε ενεργοποιηθεί, εμένα σήμερα μου είπαν "ημερομηνία κυκλώματος 16/11" . Και ρωτώ....είναι φυσιολογική τόσο μεγάλη καθυστέρηση;

Θεωρητικα πρεπει να σε ενεργοποιησει ο οτε στην καμπινα εφοσον μιλαμε για Kv οτε μεσα σε χ μερες συμφωνα με το sla. στην πραξη απειρες φορες για πολλους λογους καθυστερουν.οποτε δεν ειναι παραξενο.

2 hours ago, Doubt said:

Κι εγώ που δεν είχα τόσο μεγάλη καθυστέρηση θεωρητικά, την είχα τελικά στην πράξη.

15/11 μου είχαν πει, ημέρα Τετάρτη και το απόγευμα εκείνης της μέρας δεν είχα ούτε ίντερνετ, ούτε τηλέφωνο (voip). Άντε να βγάλεις γραμμή στην εξυπηρέτηση...πάνω από 55 λεπτά αναμονή έλεγε, μάλλον τόσο είναι το μέγιστο και από κινητό κιόλας. Πήγα σε κατάστημα...τζίφος...δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα λένε, μόνο το 13830.

Τελικά μετά από μήνυμα που έστειλα στη σελίδα τους στο facebook, με πήραν στο κινητό (Vodafone) Παρασκευή απόγευμα. Περίπου 2 ώρες φάγαμε σε ρυθμίσεις, επανεκκινήσεις, δοκιμές, μετρήσεις, κωδικούς και δεν συμμαζεύεται. Τελικά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ κι εγώ έμεινα χωρίς σταθερό αλλά ευτυχώς με ADSL ίντερνετ. Το πρόβλημα λύθηκε τελικά στις 23/11 μετά από επίσκεψη τεχνικών στην καμπίνα του ΟΤΕ που με έχουν συνδέσει. Θα μου πιστώσουν είπαν τις μέρες που έμεινα χωρίς υπηρεσία.

Κρίμα γιατί μέχρι τώρα ήμουν ικανοποιημένος από την εταιρεία. Ατύχησα

Οτι μπορει να εχεις πχ παροχο vodafone δεν σημαινει οτι ειναι προβλημα της vodafone αν το Kv ειναι του οτε.και πολλες φορες εχουν γινει λαθη στις ενεργοποιησεις.οποτε δεν φταιει σε κατι η vodafone.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

Θεωρητικα πρεπει να σε ενεργοποιησει ο οτε στην καμπινα εφοσον μιλαμε για Kv οτε μεσα σε χ μερες συμφωνα με το sla. στην πραξη απειρες φορες για πολλους λογους καθυστερουν.οποτε δεν ειναι παραξενο.

Οτι μπορει να εχεις πχ παροχο vodafone δεν σημαινει οτι ειναι προβλημα της vodafone αν το Kv ειναι του οτε.και πολλες φορες εχουν γινει λαθη στις ενεργοποιησεις.οποτε δεν φταιει σε κατι η vodafone.

Στην αδυναμία επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση φταίει σίγουρα.

Για τις 6 μέρες που πέρασαν μέχρι να γίνει η "επισκευή" δεν ξέρω ποιός ευθύνεται.

 

Τη μια μέρα μου στέλνουν "τεχνικό πρόβλημα" την άλλη "η αλλαγή προγράμματος ολοκληρώθηκε" κι εγώ να μην ξέρω τι γίνεται και τι πρέπει να κάνω. Λυπάμαι αλλά είμαι 10 χρόνια πελάτης και πλήρωνα το 5-6 για "ως 24" και από κλήσεις ούτε το 1/5 του χρόνου ομιλίας δεν έφτασα ποτέ. Με τα λεφτά που έχω δώσει σε πάγια άνευ αντικρίσματος θα είχα φτιάξει δικιά μου γραμμή μέχρι τα σύνορα.

 

Screenshot_2018-11-27-15-59-19.png

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
On 27/11/2018 at 06:16, Doubt said:

Στην αδυναμία επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση φταίει σίγουρα.

Για τις 6 μέρες που πέρασαν μέχρι να γίνει η "επισκευή" δεν ξέρω ποιός ευθύνεται.

Τη μια μέρα μου στέλνουν "τεχνικό πρόβλημα" την άλλη "η αλλαγή προγράμματος ολοκληρώθηκε" κι εγώ να μην ξέρω τι γίνεται και τι πρέπει να κάνω. Λυπάμαι αλλά είμαι 10 χρόνια πελάτης και πλήρωνα το 5-6 για "ως 24" και από κλήσεις ούτε το 1/5 του χρόνου ομιλίας δεν έφτασα ποτέ. Με τα λεφτά που έχω δώσει σε πάγια άνευ αντικρίσματος θα είχα φτιάξει δικιά μου γραμμή μέχρι τα σύνορα.

 

η αλλαγη προγραμματος μπορει να ειναι οποιαδηποτε αλλαγη που απλα ερχεται ενα μυνημα.πχ το οτι γυρισες απο adsl σε vdsl,οτι προσθεσαν πχ παραπανω κινητα ,οτι εβαλαν iptv.

για την αδυναμια επικοινωνιας ναι δεν ειπα οτι δεν φταιει. τα support ειναι ενα μεγαλο θεμα και ας μην το αναλυσουμε.και το support φταιει και οι πελατες φταινε ολα μαζι.εχω περασει απο support για αυτο το λεω.

για τις 6 ημερες μπορεις να ζητησεις πιστωση και θα στην δωσουν ασχετα με το αν φταιει ο οτε που οπως φαινεται εφοσον μιλαμε για vdsl το πιο πιθανο ειναι οτι πηγε βλαβη στον οτε και φτιαχτηκε. εφοσον ειχες τηλεφωνο και ιντερνετ adsl και ξαφνικα μετα απο αιτηση για  vdsl σε kv οτε εχεις μονο ιντερνετ και μονο adsl σημαινει οτι κατι εγινε λαθος οταν πηγαν να σε ενεργοποιησουν.

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, poulinos είπε

για τις 6 ημερες μπορεις να ζητησεις πιστωση και θα στην δωσουν ασχετα με το αν φταιει ο οτε που οπως φαινεται εφοσον μιλαμε για vdsl το πιο πιθανο ειναι οτι πηγε βλαβη στον οτε και φτιαχτηκε. εφοσον ειχες τηλεφωνο και ιντερνετ adsl και ξαφνικα μετα απο αιτηση για  vdsl σε kv οτε εχεις μονο ιντερνετ και μονο adsl σημαινει οτι κατι εγινε λαθος οταν πηγαν να σε ενεργοποιησουν.

Πίστωση μου έκαναν, ήρθε και sms, ήταν το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν.

Ούτε ADSL ίντερνετ είχα, μου το έφτιαξαν τα παιδιά της τεχνικής εξυπηρέτησης όταν με τα πολλά κατάφερα να επικοινωνήσω. Με οδηγίες τους και σκάλισμα του web interface του μόντεμ το καταφέραμε.

Δημοσ.
10 minutes ago, Doubt said:

Πίστωση μου έκαναν, ήρθε και sms, ήταν το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν.

Ούτε ADSL ίντερνετ είχα, μου το έφτιαξαν τα παιδιά της τεχνικής εξυπηρέτησης όταν με τα πολλά κατάφερα να επικοινωνήσω. Με οδηγίες τους και σκάλισμα του web interface του μόντεμ το καταφέραμε.

δυστυχως αρκετες φορες εχουν γινει λαθακια στο kv οταν ο πελατης ειναι να γυρισει απο adsl σε vdsl.στην δικια μου γραμμη εκανα αιτηση και βγαινει απο οτε οτι 25/10 για παραδειγμα γυρναει η γραμμη σε vdsl.25/10 δεν εγινε τιποτα ενω ο οτε ειπε οτι το εκανε.συνεχιζα να παιζω adsl απο το αστικο κεντρο. τελικα μετα απο δηλωση βλαβης το εφτιαξαν την επομενη μερα.μαλλον την πρωτη φορα παιζει να μην πηγαν καν να με γυρισουν, παροχος forthnet αλλα το kv του οτε

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ 99,9% καμπίνα ΟΤΕ. Θυμήθηκα εποχές που κυκλοφορούσε η φήμη πως οι τεχνικοί του ΟΤΕ σαμποτάριζαν τις συνδέσεις των τότε "εναλλακτικών".

Επεξ/σία από Doubt
Δημοσ.
3 minutes ago, Doubt said:

Κι εγώ 99,9% καμπίνα ΟΤΕ. Θυμήθηκα εποχές που κυκλοφορούσε η φήμη πως οι τεχνικοί του ΟΤΕ σαμποτάριζαν τις συνδέσεις των τότε "εναλλακτικών".

δεν χρειαζεται να κανουν σαμποταζ.και χυμα να κανουν κατι δεν ανοιγει μυτη οποτε ολα μια χαρα. μπορω να αναφερω παρα πολλα περιστατικα αλλα ανοιγουμε αλλο θεμα.το μονο που θα πω ειναι η εεττ οτι τα ξερει αλλα και προστιμο να φαει ο οτε τι εγινε...

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Κι εγώ 99,9% καμπίνα ΟΤΕ. Θυμήθηκα εποχές που κυκλοφορούσε η φήμη πως οι τεχνικοί του ΟΤΕ σαμποτάριζαν τις συνδέσεις των τότε "εναλλακτικών".

Ε δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα... 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...