nikcrf Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, Whargoul είπε Επιβεβαιώνουν την έρευνα της EuroNCAP ότι το 70% των οδηγών (εσφαλμένα) νομίζει ότι υπάρχουν αμάξια ικανά για να οδηγούνται μόνα τους (πλήρη αυτονομία). Mε την καμία δεν είναι έτοιμα , αν ρωτάνε τίποτα σαν τους γονείς μου για να κάνουνε την έρευνα , κατάλαβα. Νόμιζα οτι ο προηγούμενος που τον σχολίασα έβαζε και τον εαυτόν του μέσα σε αυτούς, αν δεν τον έβαζε πάω πάσο. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από nikcrf
YourTrueLegend Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 2 hours ago, Whargoul said: Επιβεβαιώνουν την έρευνα της EuroNCAP ότι το 70% των οδηγών (εσφαλμένα) νομίζει ότι υπάρχουν αμάξια ικανά για να οδηγούνται μόνα τους (πλήρη αυτονομία). Aπο τη στιγμη που ενας απατεωνας σαν τον Musk παρουσιαζεται απο τα ΜΜΕ επι σειρα ετων ως Μεσσιας που αλλαζει τον κοσμο, ειναι λογικο καθε ψεμα που λεει να θεωρειται fact για πολυ κοσμο, οσο λογικο ειναι να μην υπαρχει σκεπτικισμος γυρω απο τα ψεματα που αραδιαζει καθημερινα.
ethereum Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 κυκλοφορούν 2 Tesla στην Ελλάδα , καλό θα ήταν να μας έλεγαν οι ιδιοκτήτες τις εντυπώσεις τους
gnsX Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Τώρα φταίνε οι ηλίθιοι αγοραστές που νόμιζαν ότι το autopilot σήμαινε autopilot, ο παππούς με τον καταρράκτη και γενικότερα οι homo sapiens που οδηγούν (βέβαια καρφώνεται σε ακίνητα σταθερά εμπόδια αλλά δεν πτοείται το κοινό) 1
karaLRS Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 8 ώρες πριν, spectaculator είπε Γιατί δεν πληρεί τις προυποθέσεις ενός ασφαλούς οχήματος για κίνηση στο εθνικό δίκτυο. Άσχετα πράγματα μεταξύ τους. Μην τα μπερδεύεις! Όπως υπάρχουν κι άλλοι κανόνες, όπως περιορισμοί στο τι και πόσο μπορείς να μεταφέρεις, κλπ. Άλλο όμως αυτό, κι άλλο να σε πιάνουν από το χέρι και να σε πηγαίνουν βόλτα... Μία από τα ίδια θα γίνει και με τα αυτόνομα. Η χειροκίνητη οδήγηση δεν θα πληρεί τις προϋποθέσεις ασφαλείας ενός οδικού δικτύου ενός σοβαρού κράτους. Δεν σε πιάνει κάνεις από το χέρι. Σου λέει που θες να πας; Στο Α σημείο. Πώς θες να πας; με ασφάλεια και να ασχοληθείς πχ με τα παιδιά σου ή τίς δουλειές και να φτάσεις και ξεκούραστα; Ή είσαι λάτρης της οδήγησης με 1000αρακι τσικουεντσετο στο μποτιλιάρισμα της εθνικής;
babis70 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, ethereum είπε κυκλοφορούν 2 Tesla στην Ελλάδα , καλό θα ήταν να μας έλεγαν οι ιδιοκτήτες τις εντυπώσεις τους Περιμένεις να μπουν στο insomnia και να κάνουν post; Δεν ασχολούνται με αυτά τα πράγματα έχουν άλλες συμφωνίες να κλείσουν σημαντικότερες. Όσο για Ελλάδα και autopilot με τις σχεδόν ανύπαρκτες διαγραμμίσεις βγάλε μονος σου άποψη. Εδώ τα συστήματα αλλαγής λουρίδας στους μισους δρόμους δεν δουλεύουν. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από babis70
Reptile47 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 15 ώρες πριν, Whargoul είπε Γράφει Beta για το Αutopilot. Αυτό που ακύρωσε, είναι ένα πακέτο hardware που πουλούσε (επιπρόσθετα από το Enhanced Autopilot) που έλεγε ότι το αυτοκίνητο θα έχει το hardware για πλήρη αυτονομία (Full self driving το ονόμαζε το πακέτο, αρα level 5), και ότι αυτό θα γίνει (υπονοώντας λίαν σύντομος και όχι σε 10+ χρόνια) όταν φτιαχτεί ο κώδικας και παρθούν οι άδειες. Σύμφωνα με την τελευταία αναθεώρηση απότι γνωρίζω των SAE standards, η level 3, είναι παρόμοια την level 2 αλλά θα σε προειδοποιεί σε ασφαλές χρόνο που εγγυάται ότι θα είσαι σε θέση να αναλάβεις πλήρως την οδήγηση (θα έχει επίγνωση και πρόβλεψη του περιβάλλοντος) . Δλδ 15-20s πριν το συμβάν πράγμα δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο. Σε συγκεκριμένα κομμάτια και διαδρομές που λές είναι το Level 4, και είναι αυτό που προσπαθούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Η Level 2 ουσιαστικά είναι ένα πακέτο βοηθημάτων, που κάποιοι την ονομάζουν αυτόνομη οδήγηση για τους δικούς τους σκοπούς με την νομική προϋπόθεση ότι θα έχεις τα χέρια στο τιμόνι και ότι θα είσαι σε θέση να αναλάβεις οδήγηση σε 1-2 δευτερόλεπτα. Το να είσαι πάντα σε θέση να αναλάβεις οδήγηση σε 1-2s είναι που την κάνει ακατάλληλη για τους ανθρώπους. Όχι τα επιμέρους βοηθητικά συστήματα. Αυτά μια χαρά είναι σαν βοηθήματα. Το hardware όντως υπάρχει ήδη, δεν λέει ψέμματα σε αυτό. Αυτό που δεν υπάρχει, κι εδώ κορόιδεψε τον κόσμο, είναι η επαρκής εκπαίδευση της Τεχνητής νοημοσύνης, η ασφάλεια (Cubersecurity), οι κρατικές υποδομές καθώς και το V&V. Επίσης, θυμίσου ότι το Autonomous είναι διαφορετικό από το Connented. Τα σενάρια που φανταζόμαστε όλοι, λαμβάνουν χώρα σε ένα περιβάλλον που στα αυτοκίνητα είναι και τα δυο, ο Musk δεν μίλησε ποτέ για connected Tesla. Αυτό που πέτυχε είναι να ρίξει στην αγορά ημιτελές προϊόν και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα που καταγράφουν τα αυτοκίνητα για να εκπαιδεύσει καλύτερα την τεχνητή νοημοσύνη. Η Google το κάνει αυτό μέσω του νέου captcha, που σου λέει να βρεις τα αυτοκίνητα και τις πινακίδες, απλά ο musk δεν έχει πρόσβαση και δεν θέλει να πληρώσει για κάτι τέτοιο... Στο level 2, ο οδηγός είναι υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος κάθε στιγμή. Απλά τα adas συστήματά μπορούν να ελέγχουν ταυτόχρονα και το τιμόνι και τα πετάλια. Ουσιαστικά ακόμα κι αν το αυτοκίνητο έχει μόνο 2 adas συστήματά που μπορούν να συνεργαστούν, είναι level 2. Στο level 3, το αυτοκίνητο έχει τον έλεγχο υπό συγκεκριμένες συνθήκες και ο οδηγός καλείται να επέμβει, με όλα τα προβλήματα που ανέφερες πριν. Ο χρόνος δεν αναφέρεται σε κανένα standard ακόμα, ο ορισμός λέει όποτε χρειαστεί, γι αυτό είναι δύσκολη η εφαρμογή του.
Fubar.gr Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 50 λεπτά πριν, Reptile47 είπε Το hardware όντως υπάρχει ήδη, δεν λέει ψέμματα σε αυτό. Το hardware δέν υπάρχει. Τα αυτοκίνητα έχουν ένα μόνο forward facing radar χαμηλής ανάλυσης το οποίο δέν κάνει για πάνω απο Level 2. Οι κάμερες, χαμηλής ανάλυσης και (τουλάχιστον στο HW 2.0 του 2016) δέν έχουν ούτε κάν LED Flicker Mitigation. Τα ultrasonics είναι μόνο για πολύ κοντινές αποστάσεις, για το παρκάρισμα κτλ. Δέν πρόκειται ποτέ να πετύχει Level 5 με αυτό το πακέτο αισθητήρων, όμως το πούλαγε ισχυριζόμενος οτι είναι ικανό για κάτι τέτοιο. 59 λεπτά πριν, Reptile47 είπε ο Musk δεν μίλησε ποτέ για connected Tesla. Εκτός απο το Tesla Network στο οποίο θα μπορείς να μετατρέψεις το Tesla σου σε αυτόνομο ταξί που θα σου φέρνει εισόδημα, ο Musk είχε πεί και τα παρακάτω: Το άρθρο είναι απο το 2015 How Tesla is ushering in the age of the learning car At an event on Wednesday Tesla’s CEO Elon Musk explained that the company’s new autopilot service is constantly learning and improving thanks to machine learning algorithms, the car’s wireless connection, and detailed mapping and sensor data that Tesla collects. [...] “The whole Tesla fleet operates as a network. When one car learns something, they all learn it. That is beyond what other car companies are doing,” said Musk. When it comes to the autopilot software, Musk explained that each driver using the autopilot system essentially becomes an “expert trainer for how the autopilot should work.”
parlapipas25 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 13 ώρες πριν, ethereum είπε κυκλοφορούν 2 Tesla στην Ελλάδα , καλό θα ήταν να μας έλεγαν οι ιδιοκτήτες τις εντυπώσεις τους Το σερβις που το κανουν;
Whargoul Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 4 ώρες πριν, Reptile47 είπε Το hardware όντως υπάρχει ήδη, δεν λέει ψέμματα σε αυτό. Όπως λέει και ο fubar, to hardware δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι η αισιοδοξία του Musk ότι το συγκεκριμένο hardware είναι ικανό για level 5. Αυτό είναι μια μεγάλη διαφορά. Για να δηλώσεις ότι το hardware είναι αρκετό και ικανό για ένα Α σκοπό, είτε πρεπε να το αποδείξεις με μεγάλη βεβαιότητα, (εργαστηριακά, σε προσομοιωτές, κλπ), είτε να είναι γενικά αποδεκτό από την σχετική κοινότητα. Όταν όλη η σχετική κοινότητα χρησιμοποιεί επιπρόσθετους ανιχνευτές, lidar κλπ, τότε το σίγουρο είναι ότι το δεν μπορείς να δηλώσεις ότι το hardware είναι ικανό εκτός και αν το αποδείξεις ξεκάθαρα, πράγμα που δεν έγινε ούτε και στο ελάχιστο.
ethereum Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, parlapipas25 είπε Το σερβις που το κανουν; Το πιο κοντινο είναι στη Ρώμη , ενα μικρό ταξιδάκι εκει περα , μεχρι να γυρίσεις πίσω θα ξαναθέλει σερβις :) , πηραν ένα αφμ εδώ στην Αθήνα αλλά εταιρία δεν άνοιξε , ποιος ξερει τι γίνεται 5 ώρες πριν, babis70 είπε Περιμένεις να μπουν στο insomnia και να κάνουν post; Δεν ασχολούνται με αυτά τα πράγματα έχουν άλλες συμφωνίες να κλείσουν σημαντικότερες. Όσο για Ελλάδα και autopilot με τις σχεδόν ανύπαρκτες διαγραμμίσεις βγάλε μονος σου άποψη. Εδώ τα συστήματα αλλαγής λουρίδας στους μισους δρόμους δεν δουλεύουν. Για Ελλάδα δεν περιμένω τίποτε , είμαστε λίγο καλύτερα απο Λίβανο και Βυρητό , για τους ιδιοκτήτες περίμενα να εμφανιστούν σε κανένα περιοδκό αυτοκινήτου γιατί μάλλον είναι ξένοι
Reptile47 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 15 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το hardware δέν υπάρχει. Τα αυτοκίνητα έχουν ένα μόνο forward facing radar χαμηλής ανάλυσης το οποίο δέν κάνει για πάνω απο Level 2. Οι κάμερες, χαμηλής ανάλυσης και (τουλάχιστον στο HW 2.0 του 2016) δέν έχουν ούτε κάν LED Flicker Mitigation. Τα ultrasonics είναι μόνο για πολύ κοντινές αποστάσεις, για το παρκάρισμα κτλ. Δέν πρόκειται ποτέ να πετύχει Level 5 με αυτό το πακέτο αισθητήρων, όμως το πούλαγε ισχυριζόμενος οτι είναι ικανό για κάτι τέτοιο. Εκτός απο το Tesla Network στο οποίο θα μπορείς να μετατρέψεις το Tesla σου σε αυτόνομο ταξί που θα σου φέρνει εισόδημα, ο Musk είχε πεί και τα παρακάτω: Το άρθρο είναι απο το 2015 How Tesla is ushering in the age of the learning car At an event on Wednesday Tesla’s CEO Elon Musk explained that the company’s new autopilot service is constantly learning and improving thanks to machine learning algorithms, the car’s wireless connection, and detailed mapping and sensor data that Tesla collects. [...] “The whole Tesla fleet operates as a network. When one car learns something, they all learn it. That is beyond what other car companies are doing,” said Musk. When it comes to the autopilot software, Musk explained that each driver using the autopilot system essentially becomes an “expert trainer for how the autopilot should work.” Η αυτονομία έχει 2 διακριτά προβλήματα. Πρώτα να αντιληφθεί το αυτοκίνητο το περιβάλλον του (perspective) και μετά να σχεδιάσει την πορεία του (path planning). Έχει αποδειχθεί (δυστυχώς είναι commercial project και δεν μπορώ να δώσω λεπτομέρειες, αναμένεται να εκδοθεί το paper πριν το τέλος του 18) ότι ένας συνδυασμός radar και καμερών, επαρκούν για το perspective. Σίγουρα η χρήση lidar κάνει τα πράγματα ευκολότερα σε κάποιες συνθήκες, δημιουργεί όμως τεράστια προβλήματα με αντανακλάσεις σε μεταλλικές και γυάλινες επιφάνειες, σε συνθήκες βροχής/χιονιού καθώς επίσης και κατά το fusion των αισθητήρων. Η τακτική του musk είναι απλή. Έβγαλε ένα ημιτελές σύστημα στην αγορά, χρησιμοποιεί τους χρήστες σαν πειραματόζωα για συλλογή δεδομένων τα οποία χρησιμοποιεί για να επανεκπαιδεύσει την AI των οχημάτων (για καλύτερο path planning και object categorisation). Όσο για το connectivity, το να έχει το αυτοκίνητο σύνδεση με internet δεν σημαίνει ότι είναι connected. Ψάξε για ITS-G5 και V2x επικοινωνία και θα δεις ότι αφ´ενος το Tesla δεν διαθέτει το hardware ώστε να θεωρηθεί connected...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα