Fubar.gr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, billdanos είπε Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ευθύνεται ο Musk και η Tesla αλλά η απύθμενη βλακεία των "οδηγών". Συστήματα όπως το Autopilot είναι επικίνδυνα ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται με τον ενδεδειγμένο τρόπο. 2
Que sera sera Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δηλαδή όσοι το αγόρασαν ήδη και το χρυσοπληρωσαν, το έχασαν; Καλή απάτη
Fubar.gr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 24 λεπτά πριν, ethereum είπε να κάνω μια χαζή ερώτηση ? γιατί δεν βάζουν NFC σε όλα τα αυτοκίνητα , εστω τα καρρα που κυκλοφορούνε σήμερα , να αποφεύγονται τα δυστηχήματα τουλαχιστον μεταξύ αυτοκινήτων , οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας τους έχουμε έτοιμους , σε λίγο θα έχουμε και 5G , να αναπτύξουν ένα NFC που θα μπαίνει υποχρεωτικά σε όλα τα αυτοκίνητα και θα σε προειδοποιεί όταν το άλλο αυτοκίνητο απέναντί σου δεν παει καλά , μηπως υπάρχουν συμφέροντα που θέλουν τα τρακαρίσματα να συνεχίζονται ? Το πρόβλημα είναι πολύ πιό πολύπλοκο. Το NFC έχει εμβέλεια μερικών εκατοστών. Ακόμα και με πολύ μικρές ταχύτητες δέν θα υπάρχει καθόλου χρόνος αντίδρασης. Οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας μπορούν να προσδιορίσουν τη γενική θέση ενός αντικειμένου μέσα σε ένα κύκλο ακτίνας μερικών δεκάδων μέτρων στην καλυτερη περίπτωση. Τα ραντάρ που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή για το adaptive cruise control μπορούν να εντοπίσουν απόσταση και ταχύτητα ενός άλλου αυτοκινήτου, όμως όχι την ακριβή θέση του, πχ αν είναι στη δική μας ή τη διπλανή λωρίδα. Γι αυτό όσα πειραματικά αυτόνομα αυτοκίνητα δοκιμάζονται στους δρόμους, χρησιμοποιούν συνδυασμό τεχνολογιών (radar, lidar, κάμερες) Δέν υπάρχει κάποια σκοτεινή συνομοσία, απλά το πρόβλημα είναι πολύ δύσκολο να λυθεί 1
Conan2046 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 49 λεπτά πριν, michael92 είπε Το μεγαλύτερο bottleneck του ανθρώπινου εγκεφάλου είναι ο χρόνος αντίδρασης που είναι περίπου 250-300ms. Ένας υπολογιστής που μπορεί να πάρει απόφαση στο 1/10 αυτού του χρόνου θα μείωνε εκθετικά τον αριθμό των ατυχήματων. Αυτό είναι το ένα. Το άλλο είναι ότι δεν ακολουθούμε τους κανόνες, υπερβολική ταχύτητα, παραβάσεις κ.ο.κ., οδήγηση μεθυσμένοι. Με την αυτόματη οδήγηση φαντάζομαι κάτι τέτοιο δεν θα μπορεί να γίνει εκτός αν βλέπουμε και τότε χακαρισμένα μοντέλα. Και το τρίτο είναι ότι συχνά η οδήγηση είναι απρόβλεπτη, αυτό φαντάζομαι είναι το δυσκολότερο κομμάτι.
CheOnWeb Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 hour ago, parlapipas25 said: Πληρως αυτόνομη οδήγηση μπορεί να μην έχουμε και ποτέ.Τωρα για τον musk και τις παρλαπιπες που λέει κατα καιρούς τον εχουμε μάθει καιρό τώρα. Ξέρεις εσύ και ξέρεις*. 🤣 *(fightclubική έκφραση)
Black Demis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 12 ώρες πριν, Xiaomi Mi 8 είπε Αυτόματος πιλότος, αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτρικά αυτοκίνητα... https://youtu.be/PrqYohBV58o Καλό και ωραίο αλλά καλά θα κάνει να μηνει στην πίστα φασαρία και μπάντες δεν είναι για δημόσιους δρόμους. Εκεί το ιδανικό είναι ηλεκτροκινητα αμάξια με αυτόματη οδήγηση και μάλιστα να μην μπορεί να επέμβει ο επιβάτης και να πάρει χειροκίνητο έλεγχο 54 λεπτά πριν, ethereum είπε να κάνω μια χαζή ερώτηση ? γιατί δεν βάζουν NFC σε όλα τα αυτοκίνητα , εστω τα καρρα που κυκλοφορούνε σήμερα , να αποφεύγονται τα δυστηχήματα τουλαχιστον μεταξύ αυτοκινήτων , οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας τους έχουμε έτοιμους , σε λίγο θα έχουμε και 5G , να αναπτύξουν ένα NFC που θα μπαίνει υποχρεωτικά σε όλα τα αυτοκίνητα και θα σε προειδοποιεί όταν το άλλο αυτοκίνητο απέναντί σου δεν παει καλά , μηπως υπάρχουν συμφέροντα που θέλουν τα τρακαρίσματα να συνεχίζονται ? Όχι δεν είναι σηνομισια απλά δεν είναι απλή η διαδικασία με σενσορες ούτε το ai είναι ακόμη έτοιμο αν πχ θα μου έλεγες ότι 50 θανάτων είναι από ατύχημα τότε ναι υπάρχει συμφέρον (φαντάσου τι θα γινόταν με υπερπλιθισμο) αλλά δεν είναι τόσο μεγάλο το ποσοστό 1
spectaculator Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, karaLRS είπε Φαντάζομαι το ίδιο απολυταρχικό καθεστώς έχουμε και τώρα γιατί δεν μπορώ να οδηγήσω ενα ανασφαλιστο τρακτέρ που καίει μαζούτ και δεν έχει φώτα. Τι όχι; Γιατί δεν πληρεί τις προυποθέσεις ενός ασφαλούς οχήματος για κίνηση στο εθνικό δίκτυο. Άσχετα πράγματα μεταξύ τους. Μην τα μπερδεύεις! Όπως υπάρχουν κι άλλοι κανόνες, όπως περιορισμοί στο τι και πόσο μπορείς να μεταφέρεις, κλπ. Άλλο όμως αυτό, κι άλλο να σε πιάνουν από το χέρι και να σε πηγαίνουν βόλτα...
Whargoul Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, billdanos είπε Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ευθύνεται ο Musk και η Tesla αλλά η απύθμενη βλακεία των "οδηγών". Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Musk πουλούσε εδώ και 2 χρόνια level 5 αυτονομία (δλδ anytime, anywhere) το οποίο στην καλύτερη περίπτωση απέχει 10+ χρόνια. Πως φταίει η απύθμενη βλακεία των οδηγών σε αυτό? + η απύθμενη βλακεία ορισμένων οδηγών ελάχιστα φταίει + η βλακεία είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό, όπως και η κούραση, και η αφηρημάδα Δεν μπορείς να τα παραμερίζεις ή να τα φταις επειδή δεν συμφέρουν στο προϊόν σου. Πριν 6 μήνες, ένα model X πήγε και κάρφωσε μόνο του στο διαχωριστικό του αυτοκινητόδρομου σκοτώνοντας τον οδηγό και δεκάδες βιντεάκια κυκλοφόρησαν από Tesla που συγχύζονταν και ακολουθούσαν λάθος γραμμές του οδοστρώματος προς χαντάκια και τοίχους. Εάν δεις στο βιντεάκι που πόσταρα στην αρχή, η Level 2 αυτονομία που χρησιμοποιεί τώρα (Autopilot) είναι ακατάλληλη για τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά και αυτό είναι γνωστό από το 1940! Δεν είναι σε θέση ένας άνθρωπος να αντιδράσει και να οδηγήσει σε emergency συμβάν με 1-2s προειδοποίησή μετά από κάποιο χρονικό διάστημα πλήρους αδράνειας. Μόνο ο Musk επέλεξε να αγνοήσει τις ιατρικές - ψυχολογικές μελέτες που υπάρχουν εδώ και 70 χρόνια για να προωθήσει το υπάρχον στάδιο "αυτονομίας" που έχει, και το πλάσαρε κιόλας (πριν του τα πρήξουν) ότι τα αυτοκίνητα είναι ικανά για πλήρη αυτονομία. + Σύμφωνα με τα προχθεσινά αποτελέσματα του EurοNCAP, το Marketing και η παραπληροφόρηση πίσω από τη σημερινά υπάρχουσα αυτονομία πάει σύννεφο. Αναφορά σε κείμενο More than 70% of car drivers believe that it is already possible to purchase a car that can drive itself, according to a new #TestingAutomation consumer survey commissioned by Euro NCAP, Global NCAP and Thatcham Research1. 1
mourouzis2005 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μια μια σκανε οι πομφολυγες του "ιννοβατορ" Elon Musk που τσεπωσε τα χρηματα των επενδυτων, χειραγωγησε την μετοχη του με tweet και σταδιακα την κανει με ελαφρα πηδηματακια απο ολα τα project.
bahamut_zero Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Φημες λενε πως οι μισοι επισκεπτες του insomnia καταλαβαν για την αυτονομη οδηγηση, ο,τι κι αυτος που εβλεπε ταινια και το χε βαλει στον αυτοματο για να τον παει στον προορισμο του.
Reptile47 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Whargoul είπε Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Musk πουλούσε εδώ και 2 χρόνια level 5 αυτονομία (δλδ anytime, anywhere) το οποίο στην καλύτερη περίπτωση απέχει 10+ χρόνια. Πως φταίει η απύθμενη βλακεία των οδηγών σε αυτό? + η απύθμενη βλακεία ορισμένων οδηγών ελάχιστα φταίει + η βλακεία είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό, όπως και η κούραση, και η αφηρημάδα Δεν μπορείς να τα παραμερίζεις ή να τα φταις επειδή δεν συμφέρουν στο προϊόν σου. Πριν 6 μήνες, ένα model X πήγε και κάρφωσε μόνο του στο διαχωριστικό του αυτοκινητόδρομου σκοτώνοντας τον οδηγό και δεκάδες βιντεάκια κυκλοφόρησαν από Tesla που συγχύζονταν και ακολουθούσαν λάθος γραμμές του οδοστρώματος προς χαντάκια και τοίχους. Εάν δεις στο βιντεάκι που πόσταρα στην αρχή, η Level 2 αυτονομία που χρησιμοποιεί τώρα (Autopilot) είναι ακατάλληλη για τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά και αυτό είναι γνωστό από το 1940! Δεν είναι σε θέση ένας άνθρωπος να αντιδράσει και να οδηγήσει σε emergency συμβάν με 1-2s προειδοποίησή μετά από κάποιο χρονικό διάστημα πλήρους αδράνειας. Μόνο ο Musk επέλεξε να αγνοήσει τις ιατρικές - ψυχολογικές μελέτες που υπάρχουν εδώ και 70 χρόνια για να προωθήσει το υπάρχον στάδιο "αυτονομίας" που έχει, και το πλάσαρε κιόλας (πριν του τα πρήξουν) ότι τα αυτοκίνητα είναι ικανά για πλήρη αυτονομία. + Σύμφωνα με τα προχθεσινά αποτελέσματα του EurοNCAP, το Marketing και η παραπληροφόρηση πίσω από τη σημερινά υπάρχουσα αυτονομία πάει σύννεφο. Σαν μηχανικος εργαζομενος στον χωρο των connected & autonomous οχηματων, εχω να κανω καποιες παρατηρησεις: 1) Ο Musk οντως κοροιδεψε τον περισσοτερο κοσμο που αγορασε ¨υποσχεση μελλοντικης αυτονομιας¨. Ειναι ομως καλυμμενος απο παντου αφου ποτε δεν ισχυριστηκε οτι πουλαει level 5 autonomy. Στο εγχειριδιο του Tesla αναφερεται ξεκαθαρα οτι η τεχνολογια ειναι beta (αρα ο χρηστης ειναι πειραματοζωο) και οτι πρεπει ο οδηγος να ειναι παντα σε θεση να αναλαβει τον ελεγχο (που οπως πολυ σωστα διαπιστωνεις ειναι αδυνατο μετα απο μεγαλες περιοδους αδρανειας). Δυστυχως, το σφαλμα πεφτει στον ¨βλακα¨ χρηστη, που δεν ξερει ουτε τι αγοραζει, ουτε πως να το χρησιμοποιησει. 2) Η Level 2 αυτονομια δεν ειναι ακαταλληλη για τα ανθρωπινα χαρακτηριστικα. Τεχνολογιες οπως το lane centering ηδη χρησιμοποιουνται με επιτυχια, αν και βασικη προυποθεση ειναι οι ικανοποιητικες συνθηκες (αυτοκινητοδρομος, καθαρα lane markings κ.α.). Το δυσκολο ειναι το επομενο επιπεδο (Level 3), κατα το οποιο το οχημα μπορει να εχει τον πληρη ελεγχο του οχηματος για συγκεκριμενα κομματια της διαδρομης και οταν ισχυουν συγκεκριμενες συνθηκες. Εδω μπαινουν ολες οι μελετες που αναφερεις... Η Google εχει πετυχει αυτονομια επιπεδου 3 απο το 2012 και η Audi προσπαθει να παρει αδεια να τη λανσαρει στο A8... 3) +1000 Στο σχολιο για την παραπληροφορηση... Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από Reptile47 1
Whargoul Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Reptile47 είπε Ειναι ομως καλυμμενος απο παντου αφου ποτε δεν ισχυριστηκε οτι πουλαει level 5 autonomy. Στο εγχειριδιο του Tesla αναφερεται ξεκαθαρα οτι η τεχνολογια ειναι beta (αρα ο χρηστης ειναι πειραματοζωο) και οτι πρεπει ο οδηγος να ειναι παντα σε θεση να αναλαβει τον ελεγχο (που οπως πολυ σωστα διαπιστωνεις ειναι αδυνατο μετα απο μεγαλες περιοδους αδρανειας). 2) Η Level 2 αυτονομια δεν ειναι ακαταλληλη για τα ανθρωπινα χαρακτηριστικα. Τεχνολογιες οπως το lane centering ηδη χρησιμοποιουνται με επιτυχια, αν και βασικη προυποθεση ειναι οι ικανοποιητικες συνθηκες (αυτοκινητοδρομος, καθαρα lane markings κ.α.). Το δυσκολο ειναι το επομενο επιπεδο (Level 3), κατα το οποιο το οχημα μπορει να εχει τον πληρη ελεγχο του οχηματος για συγκεκριμενα κομματια της διαδρομης και οταν ισχυουν συγκεκριμενες συνθηκες. Εδω μπαινουν ολες οι μελετες που αναφερεις... Η Google εχει πετυχει αυτονομια επιπεδου 3 απο το 2012 και η Audi προσπαθει να παρει αδεια να τη λανσαρει στο A8... Γράφει Beta για το Αutopilot. Αυτό που ακύρωσε, είναι ένα πακέτο hardware που πουλούσε (επιπρόσθετα από το Enhanced Autopilot) που έλεγε ότι το αυτοκίνητο θα έχει το hardware για πλήρη αυτονομία (Full self driving το ονόμαζε το πακέτο, αρα level 5), και ότι αυτό θα γίνει (υπονοώντας λίαν σύντομος και όχι σε 10+ χρόνια) όταν φτιαχτεί ο κώδικας και παρθούν οι άδειες. Σύμφωνα με την τελευταία αναθεώρηση απότι γνωρίζω των SAE standards, η level 3, είναι παρόμοια την level 2 αλλά θα σε προειδοποιεί σε ασφαλές χρόνο που εγγυάται ότι θα είσαι σε θέση να αναλάβεις πλήρως την οδήγηση (θα έχει επίγνωση και πρόβλεψη του περιβάλλοντος) . Δλδ 15-20s πριν το συμβάν πράγμα δύσκολο αν όχι ακατόρθωτο. Σε συγκεκριμένα κομμάτια και διαδρομές που λές είναι το Level 4, και είναι αυτό που προσπαθούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Η Level 2 ουσιαστικά είναι ένα πακέτο βοηθημάτων, που κάποιοι την ονομάζουν αυτόνομη οδήγηση για τους δικούς τους σκοπούς με την νομική προϋπόθεση ότι θα έχεις τα χέρια στο τιμόνι και ότι θα είσαι σε θέση να αναλάβεις οδήγηση σε 1-2 δευτερόλεπτα. Το να είσαι πάντα σε θέση να αναλάβεις οδήγηση σε 1-2s είναι που την κάνει ακατάλληλη για τους ανθρώπους. Όχι τα επιμέρους βοηθητικά συστήματα. Αυτά μια χαρά είναι σαν βοηθήματα. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul
nikcrf Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 20 ώρες πριν, JcD είπε Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν είναι έτοιμο το autopilot, το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι έτοιμοι οι οδηγοί να το χρησιμοποιήσουν έτσι όπως πρέπει! Eίσαι τελείως λάθος , σου έχουν κάνει και τόσα λαικ , πολλά τζιμάνια εδω μέσα. 2
Whargoul Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, nikcrf είπε Eίσαι τελείως λάθος , σου έχουν κάνει και τόσα λαικ , πολλά τζιμάνια εδω μέσα. Επιβεβαιώνουν την έρευνα της EuroNCAP ότι το 70% των οδηγών (εσφαλμένα) νομίζει ότι υπάρχουν αμάξια ικανά για να οδηγούνται μόνα τους (πλήρη αυτονομία). 3
tarantules Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Meanwhile somewhere not far away (in this planet)..... Spoiler 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα