dimitridegrecia Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Καλά όλα αυτά, αλλά πάλι σε γνήσιο κλίμα ινσόμνια, τα κομμεντς ξέφυγαν. 3 παρατηρήσεις λοιπόν: 1) Όλοι εδώ μέσα κατάλαβαν με κάποιο μαγικό τρόπο ότι πλέον παίρνεις tesla και δεν έχει autopilot, ένα βασικό feature και ένας από τους λόγους που το αγοράζουν όλοι. ΛΑΘΟΣ. Σταμάτησε απλά να το προμοτάρει ως τελείως αυτόνομο (να μπαίνεις μέσα δλδ και να κοιμάσαι και να ξυπνάς στη δουλειά σου παρκαρισμένος). Μπορεί ακόμη να συνεχίσει να σε πηγαίνει μόνο του απλά με το κολπάκι με τα χέρια στο τιμόνι φυσικά. Το πιο πιθανό, λόγω της έρευνας του Υπουργείου Δικαιοσύνης και του SEC να κάλυψαν λίγο τον πωπό τους ή παίζει κάποιο lawsuit από πίσω με όρους του settlement να μην το αναφέρουν έτσι, οπότε να πρόκειται για καθαρά νομικό τερτίπι. 2) Κράζετε Musk, κι εγώ μαζί, αλλά ποτέ για το όραμά του και το πως έπεισε τόσο κόσμο να του εμπιστευθεί τα λεφτάκια του (μαζί με δικά του φυσικά) για να αλλάξει μια ολόκληρη βιομηχανία. Μπορεί να πίνει φούντες και να γράφει ότι λαλακία του κατέβει στο τουιτερ, αλλά ο άνθρωπος ότι και να λέτε, όταν οι θάνατοι μειωθούν σε 10-15 χρόνια στο ελάχιστο από αυτοκινητιστικά, θα είναι ο βασικός λόγος που θα έχει φτάσει η αυτοκίνηση σε αυτό το σημείο (ακόμα κι αν ο ίδιος είναι σε μια καλύβα στα βουνά χωρίς wifi για να κάνει τουιτ). Και όταν αύριο μεθαύριο τα παιδιά μας δεν θα είναι ανάπηρα, ή δεν θα έχουν πεθάνει από έναν απρόσεκτο κωλόγερο ή από έναν γρήγορο βλαχοκάγκουρα, τότε θα τον ευχαριστούμε. Γιατί χωρίς αυτόν θα περιμέναμε να το δουν τα δισέγγονά μας. Ήταν η σπίθα για να γίνει mainstream όλο αυτό, σας αρέσει - δεν σας αρέσει. 3) Μικρό καλάθι κρατάτε για την πορεία της εταιρείας, τώρα που μπαίνουν στο παιχνίδι οι "μεγάλοι" και αρχίζουν τα Level 3-4 και μελλοντικά 5 αυτόνομα οχήματα, θα πρέπει πρώτα να εξαφανίσουν την Τέσλα, ή το λιγότερο να κάνουν τον κόσμο να χάσει την εμπιστοσύνη του σε αυτή, ώστε να λένε καλό το Τέσλα, αλλά Φορντ-VW-GM εγγύηση, γιατί να το ρισκάρω. Αν δεν πετύχει αυτό, ε όλο και κάποια χαζογκόμενα του Χολυγουντ θα βρεθεί να πει οτι την κακοποίησε (αχ καημένε Louis C.K. μια μα***ία είπες κι εσύ να τραβήξεις και πέσανε να σε φάνε😀). 2
uesugi1989 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 11 ώρες πριν, fwtonio είπε Θέμα χρόνου ήταν... Ομοίως πρέπει να βάζουν πρόστιμο για παραπλάνηση, όποια εταιρία χρησιμοποιεί το ΑΙ (και καλά...), στην προώθηση των προϊόντων της. Είναι τα buzzwords του 2018 ΑΙ, deep learning, neural networks, blockchain και Internet of Things 3
Dellapple Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Όλα είναι εφικτά ακόμα και σήμερα.... Όπως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να σώσουμε τον πλανήτη μας από την καταστροφή.... Αλλά.....Όλα.... περπατάνε σύμφωνα με τα συμφέροντα και τα χρήματα..... και τα αυτόνομα είναι αυτόνομα αλλά όχι να βάζουν μήλα στο τιμόνι για να πηγαίνει το τιμόνι μόνο του .... δεν τα έφτιαξα Γι'αυτό...άσχετα τι διαφημίζουν....
spectaculator Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, ethereum είπε για να πετύχει η αυτόνομη οδήγηση πρέπει 1. να επιτρέπεται να κυκλοφορουν μόνο αυτόνομα οχήματα 2. Να απαγορευτεί και να διώκεται αυστηρώς η ανθρώπινη οδήγηση 3. Την κυκλοφορία να συντονίζει ένας κεντρικός υπερυπολογιστής με τον οποίο θα είναι συνδεδεμένα όλα τα αυτοκινούμενα οχήματα , τα οχήματα θα συνομιλούν και μεταξύ τους 4 όλοι οι δρόμοι να έχουν σένσορες μέσα στην άσφαλτο όπως υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε όλους τους δρόμους στο Λονδίνο αλλά πιο ανεπτυγμένους που θα καθοδηγούν τα αυτοκίνητα με ασφάλεια σε συνδυασμό με το 5G wireless σήμα Αυτό έρχεται κόντρα με τις προσωπικές ελευθερίες του καθένα! Δε θα το δεις ποτέ παρα μόνο σε απολυταρχικές κοινωνίες που τα ανθρώπινα δικαιώματα θα έχουν καταλυθεί ή καταργηθεί. (ακούγεται κάπως υπερβολικό ίσως και παρανοϊκό αλλά σκέψου το).
Ghost.Dog Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Είναι το (σχεδόν) παρον και το (πολύ κοντινό, βλέπε <10 έτη) ΜΕΛΛΟΝ. Μας αρέσει δεν μας αρέσει. Ολα τα άλλα, είναι.... να'χαμε να λέγαμε.
michael92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 46 λεπτά πριν, billdanos είπε Αυτό ακριβώς είναι και η αιτία που τα συστήματα αυτά θεωρούνται ακόμη επικίνδυνα! Διαβάζουμε auto pilot και νομίζουμε πως το αυτοκίνητο μπορεί να κινείται παντού μόνο του όσο εμείς ...βάφουμε τα νύχια μας στο πίσω κάθισμα... 😛 Ενώ προφανώς η χρησιμότητά τους είναι για πιο συγκεκριμένες καταστάσεις όπως σε έναν μεγάλο αυτοκινητόδρομο, σε ένα παρκάρισμα ή σε συνθήκες αποφυγής ατυχημάτων. Από τη στιγμή που οι περισσότεροι ενεργοποιούσαν το auto pilot στα tesla και τραβούσαν βίντεο με το αυτοκίνητο να κόβει βόλτες χωρίς καμία επίβλεψη από τον οδηγό, όλα αυτά ήταν αναπόφευκτα! Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ευθύνεται ο Musk και η Tesla αλλά η απύθμενη βλακεία των "οδηγών". Όταν έχεις άτομα με σύνδρομο Down να είναι πιο αξιόπιστοι οδηγοί από το autopilot, τότε κάτι δεν πάει καλά. 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 4 minutes ago, michael92 said: Όταν έχεις άτομα με σύνδρομο Down να είναι πιο αξιόπιστοι οδηγοί από το autopilot, τότε κάτι δεν πάει καλά. Από πότε οι άνθρωποι με σύνδρομο Down θεωρούνται αναξιόπιστοι??? 2
karaLRS Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, spectaculator είπε Αυτό έρχεται κόντρα με τις προσωπικές ελευθερίες του καθένα! Δε θα το δεις ποτέ παρα μόνο σε απολυταρχικές κοινωνίες που τα ανθρώπινα δικαιώματα θα έχουν καταλυθεί ή καταργηθεί. (ακούγεται κάπως υπερβολικό ίσως και παρανοϊκό αλλά σκέψου το). Φαντάζομαι το ίδιο απολυταρχικό καθεστώς έχουμε και τώρα γιατί δεν μπορώ να οδηγήσω ενα ανασφαλιστο τρακτέρ που καίει μαζούτ και δεν έχει φώτα. Τι όχι; 1
parlapipas25 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Πληρως αυτόνομη οδήγηση μπορεί να μην έχουμε και ποτέ.Τωρα για τον musk και τις παρλαπιπες που λέει κατα καιρούς τον εχουμε μάθει καιρό τώρα. 1
michael92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, billdanos είπε Από πότε οι άνθρωποι με σύνδρομο Down θεωρούνται αναξιόπιστοι??? Σοβαρά τώρα; Το ρίξαμε στην πολιτική ορθότητα;
fwtonio Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μακρινή πρόβλεψη. Όσο η ΑΙ (η πραγματική και όχι η μούφα που διαφημίζουν) πλησιάζει σε "επιδόσεις" την ανθρώπινη, τόσο θα αρχίσει να κάνει και λάθη... "ανθρώπινα". Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι τα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι, ίσως να οφείλονται στο ότι ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται πάρα πολλές πληροφορίες, από τις οποίες δεν βγαίνει πάντα ένα και μοναδικό σωστό συμπέρασμα. (δεν λέω για επιπόλαια λάθη τύπου: 3x5 = 25) Ίσως να κάνω και μεγάλο λάθος...
michael92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, fwtonio είπε Θα μου επιτρέψετε να κάνω μία μακρινή πρόβλεψη. Όσο η ΑΙ (η πραγματική και όχι η μούφα που διαφημίζουν) πλησιάζει σε "επιδόσεις" την ανθρώπινη, τόσο θα αρχίσει να κάνει και λάθη... "ανθρώπινα". Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι τα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι, ίσως να οφείλονται στο ότι ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται πάρα πολλές πληροφορίες, από τις οποίες δεν βγαίνει πάντα ένα και μοναδικό σωστό συμπέρασμα. (δεν λέω για επιπόλαια λάθη τύπου: 3x5 = 25) Ίσως να κάνω και μεγάλο λάθος... Το μεγαλύτερο bottleneck του ανθρώπινου εγκεφάλου είναι ο χρόνος αντίδρασης που είναι περίπου 250-300ms. Ένας υπολογιστής που μπορεί να πάρει απόφαση στο 1/10 αυτού του χρόνου θα μείωνε εκθετικά τον αριθμό των ατυχήματων.
ethereum Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) να κάνω μια χαζή ερώτηση ? γιατί δεν βάζουν NFC σε όλα τα αυτοκίνητα , εστω τα καρρα που κυκλοφορούνε σήμερα , να αποφεύγονται τα δυστηχήματα τουλαχιστον μεταξύ αυτοκινήτων , οι πύργοι κινητής τηλεφωνίας τους έχουμε έτοιμους , σε λίγο θα έχουμε και 5G , να αναπτύξουν ένα NFC που θα μπαίνει υποχρεωτικά σε όλα τα αυτοκίνητα και θα σε προειδοποιεί όταν το άλλο αυτοκίνητο απέναντί σου δεν παει καλά , μηπως υπάρχουν συμφέροντα που θέλουν τα τρακαρίσματα να συνεχίζονται ? Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από ethereum
Todoras Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Ας κάνουμε μια σύγκριση του συστήματος αυτόνομης οδήγησης στο δρόμο με το autopilot στην αεροπορία. Στην πολιτική αεροπορία υπάρχει το autopilot πάνω από μισό αιώνα. (και εδώ μιλάμε για κίνηση στον x-y-z με μεγάααλες ταχύτητες). Τα τελευταία 30 χρόνια έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και πλέον είναι ικανό και δουλεύει πραγματικά σε ορισμένες εταιρείες-αεροσκάφη-αεροδρόμια που υποστηρίζουν το σύστημα ακόμα και το auto gate-to-gate. H διαφορά με τα αυτοκίνητα? 1. Υποδομές (όπως έχει ήδη αναφερθεί πιο πάνω) 2. Εκπαίδευση οδηγού - πιλότου. Ο πιλότος εκπαιδεύεται στο πότε να εμπιστεύεται τους αυτοματισμούς - να τους κατανοεί και να αντιδρά ανάλογα. 3. Στον αέρα δεν πρόκειται να πεταχτεί από το πουθενά το σκυλάκι, η γιαγιά, η να πηγαίνει με 30 στην "αριστερή" ο παππούς που ξέχασε να πάρει πριν 10 χρόνια ο χάρος. Συμπέρασμα: Δεν είναι λοιπόν δυνατόν να έχεις αυτόνομη οδήγηση - όσο τέλεια και να την έχουν φτιάξει - σε ένα περιβάλλον που είναι μη ελεγχόμενο και απρόβλεπτο. πχ μια πόλη ή ένας επαρχιακός δρόμος. Ο μόνος τρόπος να δουλέψει είναι σε κλειστούς δρόμους και μόνο όσο το όχημα βρίσκεται εντός του συγκεκριμένου δρόμου. Και ακόμα και αυτό προϋποθέτει οι υπόλοιποι οδηγοί να έχουν το νου τους..... Η αρχή πάντως έχει γίνει.... 1 1
DaemonLord92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Το μεγαλυτερο προβλημα στην αυτονομη οδηγηση ειναι οτι το λογισμικο προκειμενου να ξεπερασει το επιπεδο ενος οδηγου χρειαζεται δεδομενα τα οποια ειναι δυσκολο να αποκτηθουν οπως τα negative examples. Κοινως μαθαινει μεσα απο τα τρακαρισματα. Δε νομιζω να θελει κανεις να γινει lab rat. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα