Επισκέπτης Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Η Tesla αφαίρεσε την επιλογή συστήματος “πλήρους αυτόνομης οδήγησης” (Autopilot 2.0) από την σελίδα παραγγελιών στο site της. Όπως δήλωσε ο CEO της Tesla, Elon Musk, η επιλογή θα είναι προσωρινά διαθέσιμη ως κρυμμένη μέσα στο μενού ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, αλλά σύντομα θα αφαιρεθεί εντελώς μέχρι η εταιρία να την αναπτύξει στο σημείο που θα είναι έτοιμη για επαναφορά. Ο Elon Musk πρόσθεσε πως η επιλογή της αυτόνομης οδήγησης προκαλούσε περισσότερο μπέρδεμα στους οδηγούς παρά βοήθεια. Το πρόβλημα του Tesla Autopilot ξεκινάει από τον τρόπο που το προωθούσε τόσο καιρό η εταιρία στους επίδοξους αγοραστές, κάνοντάς το να υπόσχεται πολλά περισσότερα απ’ όσα μπορεί να πραγματοποιήσει με ασφάλεια. Αυτή την στιγμή το Autopilot 2.0 βρίσκεται στο σημείο του να μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό σε αρκετές περιπτώσεις, και ανάλογα με τις συνθήκες, δίνοντας την αίσθηση ότι μπορεί πραγματικά να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνο του. Αυτό όμως συχνά φέρνει επικίνδυνες καταστάσεις καθώς ο οδηγός καταλήγει να αναπτύσσει ένα λανθασμένο αίσθημα ασφάλειας. Η Tesla έχει προσθέσει συστήματα που προειδοποιούν τον οδηγό ότι θα πρέπει να συνεχίσει να κρατάει το τιμόνι ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε Autopilot mode, αλλά διάφορες πρόσφατες περιπτώσεις ανέδειξαν ότι κάποιοι οδηγοί αγνοούν αυτές τις προειδοποιήσεις με συνέπεια ακόμη και θανατηφόρα ατυχήματα. Το πρόβλημα της αβάσιμης ανάπτυξης εμπιστοσύνης μεταξύ οδηγού και Autopilot φαίνεται ότι άρχισε να λαμβάνει επικίνδυνες διαστάσεις, και η Tesla έπρεπε να κάνει κάτι για να κρατήσει την κακή δημοσιότητα που φέρνουν αυτές οι ιστορίες χαμηλά. Αντίστοιχες ήταν και οι αλλαγές πλάνου για την ενσωμάτωση του συστήματος “Navigate on Autopilot” που ήταν προγραμματισμένο για την έκδοση λογισμικού 9.0 που βγήκε στις αρχές του μήνα, αλλά οι κάτοχοι Tesla δεν είδαν τελικά να περιλαμβάνεται στο update. Με λίγα λόγια, η Tesla “μαζεύει” το Autopilot γιατί πολύ απλά προκαλεί ατυχήματα, όχι γιατί υπάρχει πρόβλημα με το ίδιο το σύστημα, αλλά γιατί δεν είναι ακόμη έτοιμο για πλήρως αυτόνομη οδήγηση και δίνει την λάθος εντύπωση στον καταναλωτή. Το ερώτημα είναι, τι γίνεται πλέον από εδώ και πέρα; Μπορεί ο Elon Musk να υποσχόταν πριν χρόνια ότι το 2017 τα αυτοκίνητα της Tesla θα μπορούν να είναι πλήρως αυτο-οδηγούμενα, αλλά βλέπουμε ότι κάποια σοβαρά τεχνολογικά εμπόδια καθιστούν την πραγματοποίηση αυτής της υπόσχεσης να μοιάζει σχετικά μακρινή ακόμη και σήμερα. Ακόμη και το πέρασμα από Autopilot 1.0 σε Autopilot 2.0 και την αλλαγή προμηθευτή hardware από την Mobileye στην Nvidia, είχε αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Πρόσφατα, ο Musk παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να στηρίξουν το όραμα της εταιρίας για αυτόνομη οδήγηση σε ένα νέο AI chip το οποίο θα έχει την απαιτούμενη ισχύ για να προσφέρει πρακτικά απεριόριστες δυνατότητες, ενώ η νέα εκτίμηση για το πότε θα γίνει αυτό είναι το τέλος του 2019. Η Tesla συνεχίζει να έχει το ίδιο όραμα και εταιρικό πλάνο, απλά κατευνάζει το hype και πλέον υποβαθμίζει το Autopilot σε λειτουργία “shadow-mode”, δηλαδή αυστηρά και μόνο σε συλλογή δεδομένων. TheVerge Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
aris1986 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και τώρα πως θα με γυρνάει μεθυσμένο από το Γκάζι περνώντας από τα κεντρικά της τροχαίας στο φανάρι, αν δεν έχει αυτόματο πιλότο; 😥 Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2018 από aris1986 3 1
Whargoul Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει 2-3 βασικά πράγματα για την αυτόνομη οδήγηση, (και να καταλάβει γιατί το AutoPilot της Tesla ήταν ανούσιο και επικίνδυνο) μπορεί να δει αυτή την παρουσίαση (κανα 20λεπτο) Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2018 από Whargoul 9 3
JcD Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν είναι έτοιμο το autopilot, το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι έτοιμοι οι οδηγοί να το χρησιμοποιήσουν έτσι όπως πρέπει! 22 2 4
Whargoul Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Ναι. Κρατούν το τιμόνι λάθος.... Πρέπει να είναι οι ίδιοι που είχαν πρόβλημα με τα Iphone τους. 1
KoreanW Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Το πρόβλημα είναι ότι το μάρκετινγκ άρχισε να γυρνάει μπούμερανγκ. Και οι νομικές συνέπειες δεδομένης της beta κατάστασης του εγχειρήματος. 4
mants118 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο αμάξι κι όχι κάποιο από τους κλασικούς κατασκευαστές;;; 1 1
coffeex Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Την ίδια ώρα ... 😂 Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2018 από coffeex 2 1
ignome4 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Oh! μα γιατί, ήταν κι ένας τρόπος έμμεσης αυτοκτονίας,,,,,😩
NT1G Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο By one report, more than 35.000 Tesla owners purchased the add-on, giving the company a nice $105 million cushion. 🤷♂️ Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2018 από NT1G
fwtonio Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Θέμα χρόνου ήταν... Ομοίως πρέπει να βάζουν πρόστιμο για παραπλάνηση, όποια εταιρία χρησιμοποιεί το ΑΙ (και καλά...), στην προώθηση των προϊόντων της. 1
georgepppo Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 58 λεπτά πριν, Whargoul είπε Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει 2-3 βασικά πράγματα για την αυτόνομη οδήγηση, (και να καταλάβει γιατί το AutoPilot της Tesla ήταν ανούσιο και επικίνδυνο) μπορεί να δει αυτή την παρουσίαση (κανα 20λεπτο) οι πίσω θόλοι που καλύπτουν τις ρόδες θα σπάσουν στην πρώτη λακούβα εδώ
YourTrueLegend Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δυο χρονια πριν: Επεξ/σία 21 Οκτωβρίου 2018 από YourTrueLegend 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα