Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, artshadows είπε

δηλαδη ο νομος λεει οτι μπορώ να χτυπαω πορτες αμαξια η και ανθρωπους ;

δηλαδη εγω αποφασιζω ως οδηγος   τι θελω να κανω;Δηλαδη αν  δω καποιον να μπαινει στο αμαξι του η τα παιδια του (απτην μερια του δρομου), να τους τρακαρω και με καλυπτει ο νομος:

εχω και ενα θεμα με το  φτερο αν βγω τωρα μια βολτα και δω καποιον να ανοιγει πορτα πεφτω πανω του και με πληρωνει ;

Ναι αλλά υπάρχουν τα εξής

1) να μην έχει ασφάλεια και να κανείς μεγαλύτερη ζημιά στο αυτοκίνητο σου και να μην πληρωθείς 

2) να πέσεις σε κάποιον που θα καταλάβει ότι το εκανες επίτηδες  και να σε δείρει 

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Κανείς δεν μπορεί να πέφτει πάνω σε ανοιγμένες πόρτες ακόμα και αν ο άλλος κλείνει τον δρόμο.

Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να το αποδείξεις στο δικαστήριο αφού ο αυτός που σε χτύπησε θα ισχυριστεί ότι την άνοιξες ξαφνικά και δεν πρόλαβε να αντιδράσει.

  • Like 2
Δημοσ.

και αφου στο ελλαδισταν δεν υπαρχει πεζοδρομιο ουτε για δειγμα, πλεον η λυση ειναι μια. εκει που για να επιβιβασετε/αποβιβασετε καποιο ατομο επρεπε ο πισω να περιμενει μισο λεπτο μεχρι να κλεισετε την πορτα, πλεον θα σταματαμε ολοκληρο το αμαξι στη μεση του δρομου, θα αποβιβαζομαστε και υστερα θα το παρκαρουμε. θα περιμενει ο πισω οδηγος 2 και 3 λεπτα

και εννοειται δεν μπορει να κανει κατι, τα βιντεο απαγορευονται και αμα σε τρακαρει μπορεις να ισχυριστεις οτι φρεναρες και δεν κρατησε αποσταση ασφαλειας. ζητω η ελληνικη δικαιοσυνη 🤣

αμα ζουσαμε σε σοβαρη χωρα με καμερες στα οχηματα και γινοταν αυτο που λεει ο ΤΣ (δηλαδη ενω η πορτα ηταν ηδη ανοιχτη και φαινοταν απο αποσταση και ο αλλος ειχε μπολικο χρονο να σταματησει αλλα δεν το εκανε ποτε) μπορεις ανετα να τον τρεχεις στο δικαστηριο για δολο, και ας αποδειξει μετα ο αλλος οτι δεν ειναι ελεφαντας. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, artshadows είπε

δηλαδη ο νομος λεει οτι μπορώ να χτυπαω πορτες αμαξια η και ανθρωπους ;

δηλαδη εγω αποφασιζω ως οδηγος   τι θελω να κανω;Δηλαδη αν  δω καποιον να μπαινει στο αμαξι του η τα παιδια του (απτην μερια του δρομου), να τους τρακαρω και με καλυπτει ο νομος:

εχω και ενα θεμα με το  φτερο αν βγω τωρα μια βολτα και δω καποιον να ανοιγει πορτα πεφτω πανω του και με πληρωνει ;

Εγώ πάντως, μετά το δικό μου παράδειγμα που ανέφερα πιο πριν (και μέχρι που η άλλη οδηγός είχε δηλώσει σε τροχαία και τους δύο των οδικών βοηθειών ότι η πόρτα ήταν ήδη ανοιχτή κι ήρθε κι έπεσε πάνω της), δεν αδικώ καθόλου κάποιον που θα το σκεφτεί αυτό. 

Παραθέτω και το άρθρο 19 του ΚΟΚ (το οποίο ο δικαστής αγνόησε εντελώς, όπως και τη δήλωση της στην τροχαία όπως προείπα):

ΑΡΘΡΟ 19 : Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων 1. Ο οδηγός οδικού οχήματος επιβάλλεται να έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματός του ώστε να μπορεί σε κά8ε στιγμή να εκτελεί τους απαιτούμενους χειρισμούς. 2. Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν. 3. Ιδιαίτερα, ο οδηγός επιβάλλεται να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του σε τμήματα της οδού με περιορισμένο πεδίο ορατότητας, στις στροφές, πλησίον των σχολείων, πλησίον των ισόπεδων οδικών κόμβων, στις απότομες κατωφέρειες, πλησίον των μέσων μαζικής μεταφοράς, που σταθμεύουν για να αποβιβάζουν ή επιβιβάζουν επιβάτες, κατά τις νυκτερινές ώρες, σε περίπτωση ομίχλης, βροχής, χιόνων, παγετού και γενικά όταν το oδόστρωμα είναι ολισθηρό. Την αυτή επίσης υποχρέωση έχει κατά τη διέλευσή του από στενές διόδους και αν η διασταύρωσή του με όλλα οχήματα καθίσταται δυσχερής, όταν υπάρχουν ζώα επί της οδού που παρουσιάζουν σημεία ταραχής, κατά τη διέλευσή του από κατοικημένες περιοχές, αν πεζοί, που βρίσκονται στην τροχιό του, καθυστερούν να απομακρυνθούν, ως και σε κάθε άλλη ειδική περίπτωση, που επιβάλλεται μετριασμός ταχύτητας. (source ©: www.glavopoulos.gr)

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Alexandros7474 said:

Ναι αλλά υπάρχουν τα εξής

1) να μην έχει ασφάλεια και να κανείς μεγαλύτερη ζημιά στο αυτοκίνητο σου και να μην πληρωθείς 

2) να πέσεις σε κάποιον που θα καταλάβει ότι το εκανες επίτηδες  και να σε δείρει 

 

Βαζεις κάλυψη από ανασφάλιστα. 

Μεγαλύτερο κέρδος αφού κάνεις και μήνυση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, alpo είπε

Αν ο ts ήταν σταματημένος στην μέση του δρόμου χωρίς κάποια προειδοποίηση προς τους ακολουθούμενος οδηγούς, φυσικά και θα έφταιγε. Προειδοποίηση θα μπορούσε να είναι είτε τα φώτα τροχοπέδησης (τα STOP, για να στο κάνω λιανά), είτε προειδοποιητικό τρίγωνο.

Σταματημένος στο κόκκινο πλαίσιο, εχω ανάψει φλας να κάνω (αντικανονικά) αριστερά να μπω στο parking και όχημα με χτυπάει από πίσω. 

ΦΥΣΙΚΑ και έφταιγε ο από πίσω, άσχετα αν εγώ ήθελα να κάνω αντικανονικά αριστερά. 

Όσον αφορά τον TS,  εφόσον ο έτερος οδηγός παραδέχεται ότι έπεσε σε ανοιχτή πόρτα και όχι σε πόρτα που άνοιξε ξαφνικά, φταίει αυτός. 

ΆΡΘΡΟ 12 :

Γενικές διατάξεις 1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια και να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών, στους παρόδιους ή στους κατοικούντες πλησίον αυτών. 

patisiwn.JPG

Επεξ/σία από Death_In_Paradise
Δημοσ.

καλησπέρα , εμείς μπορεί να λέμε ότι θέλουμε ο ΚΟΚ πάντως λέει ότι φταίει αυτός που έχει τι πόρτα ανοιχτή πάντα , το παιδί πάντα από τι πλευρά του πεζοδρομίου είναι κανόνας , έβαλες και αυτόν σε κίνδυνο κατά κάποιο τρόπο , βεβαια και εγώ ο ίδιος τα ίδια κάνω αλλα στα λέω πιο είναι το σωστό

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Death_In_Paradise είπε

Σταματημένος στο κόκκινο πλαίσιο, εχω ανάψει φλας να κάνω (αντικανονικά) αριστερά να μπω στο parking και όχημα με χτυπάει από πίσω. 

ΦΥΣΙΚΑ και έφταιγε ο από πίσω, άσχετα αν εγώ ήθελα να κάνω αντικανονικά αριστερά. 

Όσον αφορά τον TS,  εφόσον ο έτερος οδηγός παραδέχεται ότι έπεσε σε ανοιχτή πόρτα και όχι σε πόρτα που άνοιξε ξαφνικά, φταίει αυτός. 

ΆΡΘΡΟ 12 :

Γενικές διατάξεις 1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια και να μην προκαλούν γενικά με τη συμπεριφορά τους τρόμο, ανησυχία ή παρενόχληση στους λοιπούς χρήστες των οδών, στους παρόδιους ή στους κατοικούντες πλησίον αυτών. 

patisiwn.JPG

Έχει διπλή διαχωριστική 

πινακιδες και δίπλωμα για 2 μήνες 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Έχει διπλή διαχωριστική 

πινακιδες και δίπλωμα για 2 μήνες 

Ναι βέβαια,  απλά ότι αφορούσε την σύγκρουση, το φταίξιμο ήταν στον πίσω.

Δημοσ.

Δίχως καμία διάθεση να σε κατακρίνω καθώς είμαι κι εγω γονεας, τα παιδιά να τα βάζεις και να τα βγάζεις πάντα απο την πόρτα που ανοίγει απο τη μεριά του πεζοδρομίου. Ότι κι αν πούμε θα είναι πάντα η ασφαλέστερη μεριά. Ασχετως με το σε όποια μεριά έχεις το κάθισμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Death_In_Paradise είπε

Ναι βέβαια,  απλά ότι αφορούσε την σύγκρουση, το φταίξιμο ήταν στον πίσω.

ναι εφταιγε γιατι σε ακολουθουσε και δεν κρατουσε αποσταση ασφαλειας

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, georgeγ είπε

ναι εφταιγε γιατι σε ακολουθουσε και δεν κρατουσε αποσταση ασφαλειας

Όπως και αυτός που πέφτει σε ανοιχτή (όχι σε πόρτα που ανοίγει, σε ήδη ανοιχτή) φταίει διότι σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.1  δεν οδηγεί με σύνεση και με προσοχή. Αν οδηγείς με σύνεση και προσοχή, δεν πέφτεις σε ΗΔΗ ανοιχτή πόρτα.

 

ΆΡΘΡΟ 12 :

Γενικές διατάξεις 1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Death_In_Paradise είπε

Όπως και αυτός που πέφτει σε ανοιχτή (όχι σε πόρτα που ανοίγει, σε ήδη ανοιχτή) φταίει διότι σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ.1  δεν οδηγεί με σύνεση και με προσοχή. Αν οδηγείς με σύνεση και προσοχή, δεν πέφτεις σε ΗΔΗ ανοιχτή πόρτα.

ΆΡΘΡΟ 12 :

Γενικές διατάξεις 1. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις οδούς πρέπει να αποφεύγουν οποιαδήποτε συμπεριφορά που είναι ενδεχόμενο να εκθέσει σε κίνδυνο ή να παρεμβάλλει εμπόδια στην κυκλοφορία, να εκθέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή ζώα ή να προκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιουσίες. Οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή, 

αν ισχυει αυτο τοτε δεν θα πρεπει να ειχαμε τα τριγωνακια ως απαραιτητο εξοπλισμο στο αυτοκινητο

σου παθαινε βλαβη,το αφηνες εκει χωρις σημανση αφου "οι αλλοι πρεπει να οδηγουν με συνεση και προσοχη" :D

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Γιατί δεν έκανες έφεση;

Αν λες για μένα...επειδή ότι κι αν έλεγα εγώ για τα άρθρα του ΚΟΚ και για το τι είχε δηλώσει η άλλη στην τροχαία, η ασφαλιστική μου (μινέτα) ήταν ήδη αρνητική στο να πάμε δικαστικά, έλεγαν ότι φταίω εγώ κι ότι αν ήθελα να πάει δικαστικά έπρεπε να βάλω δικό μου δικηγόρο καθώς το νομικό τους τμήμα έλεγε ότι θα χαθεί η δική και δεν ήθελαν να μπουν στο έξοδο (είχα πλήρες νομικό πακέτο, αλλά τελικα τα ψιλά γράμματα στα ασφαλιστηρια αφήνουν στο νομικό τμήμα της εταιρείας την ευχέρεια αυτή). Αποφάσισαν να πάμε νομικά μόνο όταν ζήτησε αποζημίωση από εμάς και το τρίτο αυτοκίνητο. Και πάλι δεν το κυνήγησαν θερμά κατ' εμέ. Στην τελική δεν με νοιάζει κιόλας, εγώ ήμουν τυχερός και το αμάξι μου όπως είπα το έφτιαξα άψογα και παμφθηνα..δεν μου λείπουν 120€. Εκείνοι πλήρωσαν μισό καινούριο vectra και ποιος ξέρει ποσα και για το άλλο όχημα. Το γαμωτο για μενα ήταν που δικαιώθηκε πανηγυρικά το άλλο το ζώο, που για 3 πόντους δεν με σκότωσε κιόλας, πατώντας ο δικαστής σε ένα άρθρο του ΚΟΚ και αγνοώντας κάμποσα άλλα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...