Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Εγώ πριν βγουν οι Ice Lake DDR5 δεν κουνιέμαι, μόνο GPU. 2
pnick Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Darthvader είπε Αν όμως προσφέρεις παραπάνω cores, το σκηνικό αλλάζει μιας και μπορεί να τσιμπήσει προς τα πάνω τις τιμές χωρίς να παραπονεθεί κανείς. Αυτή ακριβώς είναι μια από τις παγίδες για μας τους καταναλωτές. Και ακριβότερα προϊόντα θα παίρνουμε και θα έχει ο μέσος χρήστης, που προτιμάει την consumer πλατφόρμα, πυρήνες να κάθονται και να κάνουν... τίποτα. Τί δουλειά έχει ένας 16πύρηνος επεξεργαστής στην AM4; Να τον κάνεις τί; Και αν θέλεις τόσους πυρήνες, η HEDT δεν είναι καταλληλότερη; Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από pnick
godslayerxp Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, pnick είπε Αυτή ακριβώς είναι μια από τις παγίδες για μας τους καταναλωτές. Και ακριβότερα προϊόντα θα παίρνουμε και θα έχει ο μέσος χρήστης, που προτιμάει την consumer πλατφόρμα, πυρήνες να κάθονται και να κάνουν... τίποτα. Τί δουλειά έχει ένας 16πύρηνος επεξεργαστής στην AM4; Να τον κάνεις τί; Και αν θέλεις τόσους πυρήνες, η HEDT δεν είναι καταλληλότερη; Και αν έχεις ανάγκη μόνο τους πολλούς πυρήνες και όλα τα υπόλοιπα που προσφέρει η HEDT πλατφόρμα σου είναι άχρηστα γιατί να τα πληρώσεις;
kostas_anes Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 6 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε Γιατί να φυγουμε; Μήπως ο 8700κ δεν θα είναι αρκετός για αλλά δυο χρόνια ας πουμε; Εμείς τα σκάσαμε που τα σκάσαμε ( θυμάστε ασφαλώς τι τσακωμός έπεσε για Το ποιος θα πρωτοβρει 8700κ) . Ας επωφεληθουν τουλαχιστον οι καινούργιοι που θα αναβαθμίσουν σε λίγο. Δεν ξερω για εσας με 8700k, αλλα ο 1400 μου θα παρει μεταθεση στο PC της κοπελας μου πρωτη μερα μετα το release Να φυγει λιγο απο τον 6300 (αν και 4.7 σε στοκ τασεις το θηριο).
nikos5800 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Καλό είναι να έχουμε 16cores 32thread στην mainstream κατηγορία αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι developers θα γράφουν κώδικα για multicore CPU’s και η ιντελ από τι λένε οι φήμες θα ρίξει στην mainstream αγορά έναν 10core/20threads το 2019 !!! θα γίνει χαμός
nikos5800 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Όλα θέλουν τον χρόνο τους τα σημερινά παιχνίδια κάνουν scalling μέχρι 8thread ,που ξέρεις μετά από μια τριετία μπορεί να scallaρουν μέχρι τα 20 με 32 thread
pnick Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, godslayerxp είπε Και αν έχεις ανάγκη μόνο τους πολλούς πυρήνες και όλα τα υπόλοιπα που προσφέρει η HEDT πλατφόρμα σου είναι άχρηστα γιατί να τα πληρώσεις; Αν έχεις ανάγκη τους πολλούς πυρήνες (όπως έχω εγώ ας πούμε με τις εφαρμογές που δουλεύω), θα έχεις ανάγκη σχεδόν σίγουρα και τα υπόλοιπα μιας HEDT πλατφόρμας, με βασικότερο την ανάγκη για μπόλικη μνήμη, πολλαπλά drives κ.λπ. Αλλά, ας υποθέσουμε ένα σενάριο που ισχύει αυτό που λες. Η AMD δεν ακυρώνει την HEDT πλατφόρμα της έτσι; Δεν γίνονται φοβερα δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ της mainstream και της HEDT, εις βάρος της HEDT; Εγώ αυτό που λέω θεωρώ πως είναι για το συμφέρον της AMD, όχι το αντίθετο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Sureeeeee..6c/12t Zen 2 θα έχουν απ' ότι λένε τα leaks οι επόμενες κονσόλες.. 2
pnick Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Ειδικά σε κάποιες εφαρμογές το scaling εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσει ποτέ να υπάρξει. Διαβάζω συχνά-πυκνά τις σκέψεις developers πάνω σε τέτοια θέματα, και δυστυχώς η πραγματικότητα είναι αυτή. Ένα τρανό παράδειγμα σε VFX προγράμματα που υπάρχουν, είναι κάποια simulations που υποχρεωτικά έχουν σειριακούς υπολογισμούς για να προχωρήσουν. Αυτό δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να το "απλώσεις" σε πολλά threads, όσο και να θέλεις. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να το προσεγγίσεις (όπως particle simulations) αλλά και εκεί δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πάντα θα υπάρχουν πράγματα που ένας επεξεργαστής θα πρέπει να υπολογίσει πριν από κάποια άλλα. Αυτό μόνο από Single threaded απόδοση επωφελείται υποχρεωτικά.
godslayerxp Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, pnick είπε Αν έχεις ανάγκη τους πολλούς πυρήνες (όπως έχω εγώ ας πούμε με τις εφαρμογές που δουλεύω), θα έχεις ανάγκη σχεδόν σίγουρα και τα υπόλοιπα μιας HEDT πλατφόρμας, με βασικότερο την ανάγκη για μπόλικη μνήμη, πολλαπλά drives κ.λπ. Αλλά, ας υποθέσουμε ένα σενάριο που ισχύει αυτό που λες. Η AMD δεν ακυρώνει την HEDT πλατφόρμα της έτσι; Δεν γίνονται φοβερα δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ της mainstream και της HEDT, εις βάρος της HEDT; Εγώ αυτό που λέω θεωρώ πως είναι για το συμφέρον της AMD, όχι το αντίθετο. Αν επικρατήσει η ίδια λογική και στους zen2 threadripper τότε ο "μικρότερος" θα είναι 16c/32t... δεν θα τους ακυρώσει, απλά η HEDT θα έχει ακόμα περισσότερους πυρήνες Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2019 από godslayerxp
pnick Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, godslayerxp είπε Αν επικρατήσει η ίδια λογική και στους zen2 threadripper τότε ο "μικρότερος" θα είναι 16c/32t... δεν θα τους ακυρώσει, απλά η HEDT θα έχει ακόμα περισσότερους πυρήνες Και αυτό είναι κακό από εμπορικής άποψης. Θα σου πώ ένα σενάριο που παίζει πολύ. Είσαι επαγγελματίας που δουλεύεις 3d ή animation και θέλεις να ρεντάρεις με πολλαπλές gpu (απλά προς ενημέρωση, μεγάλο κομμάτι της HEDT κινείται προς τέτοιες κατευθύνσεις). Γιατί να μην υπάρχει στην HEDT ένας βασικός 8πύρηνος με ψηλά ρολόγια και δελεαστική τιμή, που να σου προσφέρει όμως την δυνατότητα για παραπάνω μνήμη και πολλές pcie lanes για το rendering; Δεν θέλεις πυρήνες, αλλά ψηλά ρολόγια και τα καλούδια της HEDT. Γιατί να είσαι υποχρεωμένος να αγοράσεις 16πύρηνο για να κάνεις την δουλειά σου; Η Intel έκανε αυτό το λάθος με τους 7000 Skylake X. Έπρεπε να πάρεις τον 7900Χ στα 1000$ για να έχεις 44 lanes. Τώρα με την σειρά 9000 το διόρθωσε αυτό. Έδωσε τον 9800Χ στα 600$ και όλο το πακέτο της HEDT μαζί του. Η AMD πρέπει να μαθαίνει από τα λάθη της Intel. Όχι να τα επαναλαμβάνει. 1
Arkin Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 20 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Όλα θέλουν τον χρόνο τους τα σημερινά παιχνίδια κάνουν scalling μέχρι 8thread ,που ξέρεις μετά από μια τριετία μπορεί να scallaρουν μέχρι τα 20 με 32 thread Υπάρχει νόημα όμως να scallaroun σε 20 και 30 threads? Δηλαδή σε ένα παιχνίδι το βάρος πρέπει να πέφτει αποκλειστικά στην gpu. Γιατί να γράψουν κώδικα που να γονατίζει τα πάντα σε cpu? Θα έχουμε παραπάνω fps από ότι τώρα? Θα είναι πιο εύκολο για τους devs μιας και δεν θα φαίνετε τόσο ο κακογραμμένος κώδικας? Ίσως να μου φαίνεται ανούσιο όλο αυτό το κυνήγι για πυρήνες για άτομα που θέλουν μόνο να παίζουν παιχνίδια δεν ξέρω. Συν ότι όλοι με μικρά συστήματα θα αναγκαστούν σε αναβάθμιση αν πάμε σε ένα τέτοιο σενάριο. 2
Aten-Ra Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, strawman είπε Καλά μακάρι, τα βάζω όλα αγγελία και έφυγα για 3850x χωρίς πολλά πολλά. Να δω πόσο θα φύγει ο 8700κ μου μόνο. Πάνω από 200 ζορικα Πλάκα κάνω, δεν νομίζω να χρειαστείς CPU Upgrade φέτος.
pnick Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Ίσως να μου φαίνεται ανούσιο όλο αυτό το κυνήγι για πυρήνες για άτομα που θέλουν μόνο να παίζουν παιχνίδια δεν ξέρω. Συν ότι όλοι με μικρά συστήματα θα αναγκαστούν σε αναβάθμιση αν πάμε σε ένα τέτοιο σενάριο. Αυτό ακριβώς! Αυτές είναι οι παγίδες, και αυτό προσπαθώ να πώ και εγώ. Στο τέλος, κακό για μας τους καταναλωτές θα είναι αυτό το κυνήγι πυρήνων. Θα παρασύρει πολλά πράγματα μαζί του, με βασικότερο, το κόστος για τον καταναλωτή, που θα είναι και ευγνώμων που πήρε "φθηνούς" πυρήνες... ακριβότερους όμως από αυτούς που πραγματικά χρειαζόταν πριν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις