drmanakias Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, Dellapple είπε 2970 για την economy...... χαχαχαχ όσο 2 μισή high end κινητά πλέον.... Η 1,5 iphone xs max 😂😁
karaLRS Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Η κατανάλωση σε αυτά τα αεροπλάνα είναι περίπου 3l/100km ανά επιβάτη. 1
NTC Labs Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 9 ώρες πριν, vasvas100 είπε Αν έχεις γυρίσει απο Σαντορίνη στον Πειραιά με το Νταλιανα 21 ώρες όρθιος σαν να είσαι σε τρόλεϊ ( μηχανική βλάβη και όχι μόνο) αυτο σου φαίνεται παιχνιδακι. Κρήτη-Ρόδος ημερήσιο με νταλιάνα πριν χρόνια...όλη η οικογένεια έωγαλε τα σωθηκά της
kostasbm Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 οποιος μπορει και αντεχει η τσεπη του σε μια μακρυνη πτηση ανω των 14 ωρων αξιζει το premiunm h to bussiness σε μια πτηση πριν 5 χρονια ειχα μπει σε airbus ολο bussiness και ειχα παθει πλακα (free upgrade ηταν) ερχομουν απο Μελβουρνη Κων/πολη. Σημασια εχει οτι ειναι μια εταιρεια σοβαρη και μεσα στις 6 κορυφαιες παγκοσμιως Το 350-9 (δεν εχω μπει ακομα) φημιζεται για το ποιο αθορυβο αλλα και μικροτερους χωρους για τον επιβατη του economy
hyperspaced Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 165000 λίτρα κηροζίνης ανά πτήση. Και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράζουμε βιοδιασπώμενα καλαμάκια. 3
Dellapple Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 5 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Η πτηση ηταν με Σιγκαπουρη-Newark ολη premium economy και business. Οχι Μακεδονια-Τσιαμπινο με Ryan να σου βαζουν στη ζυγαρια τις χειραποσκευες. Δε νομιζω οτι οι επιβατες στη συγκεκριμενη πτηση ειχαν κανενα θεμα με το βαρος των χειραποσκευων τους.... 2 x 23kg αποσκευές έχεις το δικαίωμα σε αυτή την πτήση από Σιγκαπούρη....
panosveto12 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 13 ώρες πριν, stelios18120 είπε Το εισιτήριο πόσο λέτε να έχει για μια τέτοια πτήση; 4-5000 $ το πιθανοτερο
stelios18120 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, panosveto12 είπε 4-5000 $ το πιθανοτερο Λογικό με τόση απόσταση.
NT1G Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, hyperspaced είπε 165000 λίτρα κηροζίνης ανά πτήση. Και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράζουμε βιοδιασπώμενα καλαμάκια. 7 εκατομμύρια τόνους πετρελαιοειδών κατανάλωση ανά έτος στην Ελλάδα. Και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράζουμε βιοδιασπώμενα καλαμάκια. 🤷♂️
aris1986 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, NT1G είπε 7 εκατομμύρια τόνους πετρελαιοειδών κατανάλωση ανά έτος στην Ελλάδα. Και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράζουμε βιοδιασπώμενα καλαμάκια. 🤷♂️ Τρισεκατομμύρια τόνους εκρηκτικών και καυσίμων στο Βιετνάμ. Και μετά προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράζουμε σακούλες με 4 λεπτά.
geostratis Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 10 ώρες πριν, Pokemon640 είπε υπάρχει σοβαρός λόγος που κουβαλάει 150 τόνους, το λιγότερο οι 90-120 θα σπαταλιθούν σε μια τεράστια πτήση. Όσο προσθέτεις βάρος η σπατάλη καυσίμου ανεβαίνει εκθετικά. Ένας μηχανικός αεροσκαφών θα ξέρει ποιο αναλυτικά να απαντήσει 😉 Για μεγάλα βάρη αεροπορικώς υπάρχουν και τα σινούκ. 😛 Παιδιά παρεξηγήσατε το σημείο που σχολιάζω. Δεν είναι τόσο οι 150 τόνοι καύσιμα το θέμα , που στο κάτω-κάτω χρειάζονται, αλλά το να σου λένε ότι λίγα κιλά παραπάνω μπορεί να ρίξουν το αεροπλάνο. Στο όριο πετάει δηλαδή, στην τρίχα ? Είναι σαν να παίρνεις νταλίκα για μεταφορά, και να σε βεβαιώνουν ότι "Φίλε δεν έχει ανάγκη, μπορεί και φορτώνει 5 τόνους", και μετά να λένε "Καλά, τρελός είσαι και ανεβαίνεις με μια σακούλα πορτοκάλια παραπάνω? Μπορεί να σπάσει καμμιά ανάρτηση ..." 1
pechlis13 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 13 ώρες πριν, geostratis είπε Πάντως δεν μου αρέσει η ιδέα να είμαι σε αεροπλάνο που απογειώνεται και κουβσλάει 150 τόνους καύσιμα και να μου λένε ότι η χειραποσκευή μου είναι λίγο πάνω από το επιτρεπτό βάρος και επηρεάζει την ασφάλεια ... Επηρεαζει την ασφαλεια...... τη δικη σου οχι της πτησης!!! Στο δικο σου το κεφαλι θα πεσει αν ανοιξει το hatrack σε περιπτωση αναταραξεων!! Ολα εχουν ενα οριο!
Bigi444444 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Απευθείας πτήση για Σίδνευ θέλουμε ξανά, όχι ρεκόρ πτήσεων! 😞
teri23 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, geostratis είπε Παιδιά παρεξηγήσατε το σημείο που σχολιάζω. Δεν είναι τόσο οι 150 τόνοι καύσιμα το θέμα , που στο κάτω-κάτω χρειάζονται, αλλά το να σου λένε ότι λίγα κιλά παραπάνω μπορεί να ρίξουν το αεροπλάνο. Στο όριο πετάει δηλαδή, στην τρίχα ? Είναι σαν να παίρνεις νταλίκα για μεταφορά, και να σε βεβαιώνουν ότι "Φίλε δεν έχει ανάγκη, μπορεί και φορτώνει 5 τόνους", και μετά να λένε "Καλά, τρελός είσαι και ανεβαίνεις με μια σακούλα πορτοκάλια παραπάνω? Μπορεί να σπάσει καμμιά ανάρτηση ..." τα καυσιμα και τα εμπορευματα τα υπολογιζουν κανονικα. για τους ανθρωπους υπαρχει ενα παγκοσμιο στανταρ, γυναικες 70 κιλα, αντρες 75 κιλα τα παιδια δεν θυμαμαι. π.χ αν καποιος ζυγιζει 150 κιλα τον υπολογιζουν σαν 1 ατομο. αν ενα αεροπλανο το γεμισουν στο 100% ειναι παλι ασφαλες. οπως ειναι ασφαλες και αν χαλασει π.χ ενας κινητηρας απο τους δυο. εχουν εξελιχθει πολυ τα αεροπλανα, δεν πεφτουν απλα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα