tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, papoys1 είπε Συνεχίζεις να επιμένεις.Θα σου πω το άλλο .Αν βουλώσεις το θερμοστάτη να είναι πάντα κλειστός και βάλεις το βεντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια σε όλη τη διαδρομή έχεις την εντύπωση ότι ο δείκτης θα σου δείχνει χαμηλές θερμοκρασίες;;;;;;; Μάλον δεν καταλαβαινόμαστε.... Το ίδιο πράγμα λέμε αλλά προσπαθείς για κάποιο λόγο να κάνεις τον έξυπνο.Αγαπητέ γνωρίζω πολύ καλά τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης και πως γίνεται η ψύξη του νερού και στην πλευρά του μπλόκ του κινητήρα και στην πλευρά του ψυγείου.Θα το συνεχίσεις ακόμα ώστε να μας αποδείξεις το πόσο έξυπνος είσαι;
chrv80 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, tarantules είπε 23 λεπτά πριν, papoys1 είπε Αφού λοιπόν τον δείκτη δεν τον ρίχνει το βεντιλατέρ όπως λες αλλά ο θερμοστάτης , τότε όλο το καλοκαίρι που ήμουν με βγαλμένο θερμοστάτη θα έπρεπε να ήμουν με το δείκτη μονίμως στα κόκκινα...... όχι ακριβώς! έγω ήμουν σχεδόν όλο το Σεπτέμβρη με βγαλμένο θερμοστάτη (μεγάλη ιστορία κ άργησα να πάω κ να βάλω άλλον) και ενώ στο κέντρο Γιάννενα και σε φυσιολογικές ανηφόρες ήταν καλά η θερμοκρασία όταν και αν έφτανε στη μέση ο δείκτης σε φυσιολογικά επίπεδα, ένα μεσημέρι ανέβηκα μια μεγάλη ανηφόρα (κόντρα αρκετά χλμ) και η θερμοκρασία ανέβαινε πολύ, και ωρες ώρες κατέβαινε κ ξανά πάνω! δν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί χωρίς θερμοστάτη! όταν έβαλα θερμοστάτη όλα ήταν κανονικά! Θα συμφωνήσω με τν παππού ότι μπορεί να αργεί να ανοίξει ο θερμοστάτης! Και με τν φίλο πιο πάνω π λέει ότι ίσως δν ανοίγει σε όλη τη διαδρομή του ή οτι μπορεί να φταίει η αντλία! Τελικά ο αισθητήρας στο όργανο είναι καινούριος ή παλιος?? μπορεί να είναι κ εκεί το πρόβλημα! Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από chrv80
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, nik0laus είπε Μπορεί να φταιει και η αντλία νερου (να χάνει στροφές) οπότε όταν είσαι στη κινηση στο ρελαντί να μην γυρνάει τα νερά γρήγορα Δες αν εκείνη τη στιγμή που ανεβαίνει η θερμοκρασία (στο ρελαντί στη κίνηση) αν πέφτει ανεβάζοντας στροφές στο κινητήρα Θα το δοκιμάσω
papoys1 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, tarantules είπε Μάλον δεν καταλαβαινόμαστε.... Το ίδιο πράγμα λέμε αλλά προσπαθείς για κάποιο λόγο να κάνεις τον έξυπνο.Αγαπητέ γνωρίζω πολύ καλά τι ακριβώς κάνει ο θερμοστάτης και πως γίνεται η ψύξη του νερού και στην πλευρά του μπλόκ του κινητήρα και στην πλευρά του ψυγείου.Θα το συνεχίσεις ακόμα ώστε να μας αποδείξεις το πόσο έξυπνος είσαι; όχι ρε φίλε συγγνώμη ζητάω αν το έχεις καταλάβει έτσι.Απλά συζητάμε και ορισμένες φορές πιο έντονα.Δεν έχουμε τίποτε να χωρίσουμε.Αλίμονο. Εγώ αποσύρομαι και για κλείσιμο να χαλαρώσω λίγο και τη συζήτηση κοίτα τι διαφημιστικό μου έβγαλε πριν λίγο ο γκουγκλης στην αρχική σελίδα του insomnia πάνω δεξιά. Ακόμη γελάω. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από papoys1
Doubt Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Υπάρχει κάτι που λέγεται βαλβίδα βεντιλατέρ. Η συγκεκριμένη βάζει μπρος το βεντιλατέρ στους 102 βαθμούς και το σβήνει στους 97 (στο ψυγείο όπως σωστά γράφτηκε). Το οργανάκι του αυτοκινήτου δείχνει τη θερμοκρασία ψυκτικού υγρού στο μοτέρ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις