Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Ερώτηση κρίσεως: Έχω βάλει OBD app στην οθόνη και ελέγχω ακριβώς τις θερμοκρασίες. Όλα τα χρόνια το αμάξι λειτουργούσε ως εξής: Στους ακριβώς 97 βαθμούς έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ, προλάβαινε να πιάσει 98 και αμέσως η θερμοκρασία έπεφτε στους 83-85. Το τελευταίο 4μηνο όμως παρατηρώ ότι ανάβει στους 102 και προλαβαίνει να πάει μέχρι 103 πριν πέσει πάλι στους 80τόσους. Έλεγα να αφήσω να περάσει το καλοκαίρι μήπως κάτι δεν είχα προσέξει καλά από πέρσι το καλοκαίρι κλπ, ωστόσο συνεχίζει τα ίδια. Εννοείται έχω τσεκάρει νερό, είναι στο max. Αν πχ πέσω σε κίνηση και φτάσει μέχρι 99-101, κουνηθώ λίγο και πέσει 97 και ξαναπιάσω φανάρι και πάει πάλι μέχρι 101, ΔΕΝ ενεργοποιείται το βεντιλατέρ. Εννοείται μόλις το αμάξι κουνηθεί πέφτουν πάλι (φυσικά όχι τόσο απότομα όσο με τη βοήθεια του βεντιλατέρ). Όμως πέρσι σε οποιαδήποτε θερμοκρασία πάνω από 97 θα είχε ανάψει το βεντιλατέρ και δε θα την έβλεπα για πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα πέραν του ψυχολογικού ότι ξεπερνάει τους 100; Τι άλλαξε και άλλαξε συμπεριφορά το κύκλωμα ψύξης;
chrv80 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Για να είμαι ειλικρινής δεν διάβασα τα πάντα..! οπότε μν πέσετε να με φάτε! Το ενδεχόμενο για βουλωμένο ψυγείο @tarantules το έχεις τσεκάρει?? όπως και για προβληματικό θερμοστάτη, όχι του βεντιλατέρ άλλα αυτόν που κυκλοφορεί/σταματάει το νερό?
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε τι δεν καταλαβαινεις?γραφει οτι λογω νεροφαγωματων,εβγαλε τον στατη προληπτικα ,για να ΜΗΝ εχει προβλημα απο πιθανη υπερθερμανση και κατα συνεπεια ζημια σε καμια φλατζα ,λογω μικρης επιφανειας επαφης,λογω νεροφαγωματων........ Αυτό που από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις ούτε και εσύ είναι ότι ήδη υπήρχε το πρόβλημα με τα αδυνατισμένα υδροχιτώνια, ήδη προκαλούσε υπερβολικές θερμοκρασίες, ήδη του είχε κάψει φλάντζα. Την φλάντζα την επισκεύασε, αλλά η αιτία που προκαλούσε υπερβολικές θερμοκρασίες - και κατά συνέπεια το κάψιμο της φλάντζας - παρέμεινε. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο η δήλωση "δεν είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης" είναι πέρα για πέρα λανθασμένη, αυτό είπα. 52 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Ερώτηση κρίσεως: Έχω βάλει OBD app στην οθόνη και ελέγχω ακριβώς τις θερμοκρασίες. Όλα τα χρόνια το αμάξι λειτουργούσε ως εξής: Στους ακριβώς 97 βαθμούς έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ, προλάβαινε να πιάσει 98 και αμέσως η θερμοκρασία έπεφτε στους 83-85. Το τελευταίο 4μηνο όμως παρατηρώ ότι ανάβει στους 102 και προλαβαίνει να πάει μέχρι 103 πριν πέσει πάλι στους 80τόσους. Έλεγα να αφήσω να περάσει το καλοκαίρι μήπως κάτι δεν είχα προσέξει καλά από πέρσι το καλοκαίρι κλπ, ωστόσο συνεχίζει τα ίδια. Εννοείται έχω τσεκάρει νερό, είναι στο max. Αν πχ πέσω σε κίνηση και φτάσει μέχρι 99-101, κουνηθώ λίγο και πέσει 97 και ξαναπιάσω φανάρι και πάει πάλι μέχρι 101, ΔΕΝ ενεργοποιείται το βεντιλατέρ. Εννοείται μόλις το αμάξι κουνηθεί πέφτουν πάλι (φυσικά όχι τόσο απότομα όσο με τη βοήθεια του βεντιλατέρ). Όμως πέρσι σε οποιαδήποτε θερμοκρασία πάνω από 97 θα είχε ανάψει το βεντιλατέρ και δε θα την έβλεπα για πάνω από λίγα δευτερόλεπτα. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα πέραν του ψυχολογικού ότι ξεπερνάει τους 100; Τι άλλαξε και άλλαξε συμπεριφορά το κύκλωμα ψύξης; Καταρχήν το βεντιλατέρ δεν ανοίγει ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει το νερό στον κινητήρα, ο θερμοστάτης το κάνει αυτό, το βεντιλατέρ ανοίγει ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει το νερό στο ψυγείο. Επίσης όταν λες πως παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ το ακούς, ή απλά το υποθέτεις επειδή βλέπεις πτώση της θερμοκρασίας? Η αλλαγή της συμπεριφοράς που παρατήρησες μπορεί να οφείλεται στον θερμοστάτη, σε κάποιον αισθητήρα, ή ακόμα και σε λάθος ένδειξη, πάντως δεν μου ακούγεται για ανησυχητικό. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από Joshua21
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 31 minutes ago, Joshua21 said: Αυτό που από ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις ούτε και εσύ είναι ότι ήδη υπήρχε το πρόβλημα με τα αδυνατισμένα υδροχιτώνια, ήδη προκαλούσε υπερβολικές θερμοκρασίες, ήδη του είχε κάψει φλάντζα. Την φλάντζα την επισκεύασε, αλλά η αιτία που προκαλούσε υπερβολικές θερμοκρασίες - και κατά συνέπεια το κάψιμο της φλάντζας - παρέμεινε. Και για αυτόν ακριβώς το λόγο η δήλωση "δεν είχε πρόβλημα υπερθέρμανσης" είναι πέρα για πέρα λανθασμένη, αυτό είπα. Καταρχήν το βεντιλατέρ δεν ανοίγει ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει το νερό στον κινητήρα, ο θερμοστάτης το κάνει αυτό, το βεντιλατέρ ανοίγει ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει το νερό στο ψυγείο. Επίσης όταν λες πως παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ το ακούς, ή απλά το υποθέτεις επειδή βλέπεις πτώση της θερμοκρασίας? Το ακούω. Και πριν το ακούσω στιγμιαία πέφτει η τάση απ το αλτερνειτορ απο 12,5-13,0 που δίνει στα 11,5-12,0 και επιβεβαιώνεται. Ο θερμοστατης ανοίγει μόνος του σε πολύ πιο χαμηλή θερμοκρασία υποτίθεται. Παλαιότερα είχε κολλήσει ανοιχτός με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να αργεί πολύ να πιασει 70 βαθμούς (στους 70 το όργανο του ταμπλώ σταθεροποιείται στη "μέση") ενώ και σε παρατεταμένες κατηφορες η θερμοκρασία έπεφτε, εκεί ήταν πασιφανές το τι συνέβαινε. Anyway, ρωτάω αν έχει θέμα το μοτέρ να δουλεύει στους 100 για κάποια ώρα vs 95 παλαιότερα ή να το αναφέρω στο επόμενο σέρβις. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από GeorgeMan
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 40 λεπτά πριν, chrv80 είπε Για να είμαι ειλικρινής δεν διάβασα τα πάντα..! οπότε μν πέσετε να με φάτε! Το ενδεχόμενο για βουλωμένο ψυγείο @tarantules το έχεις τσεκάρει?? όπως και για προβληματικό θερμοστάτη, όχι του βεντιλατέρ άλλα αυτόν που κυκλοφορεί/σταματάει το νερό? Το ψυγείο το είχα καθαρίσει πριν κανα χρόνο και είναι ελεγμένο.Και ο θερμοστάτης δουλεύει και γυρνάνε τα νερά. Τώρα οι παντογνώστες έβγαλαν το πόρισμα οτι ο κινητήρας ντε και καλά έχει υπερβολικές θερμοκρασίες όταν το έχω πει και ξαναπεί οτι ουδέποτε είχα υψηλές θερμοκρασίες αλλά όταν το αμάξι είναι σε ακινησία αναμμένο δεν παίρνει μπρος το βεντιλατέρ στο σημείο που παλιαότερα έπαιρνε.Δηλαδή στη μέση σχεδόν του δείκτη.Εφόσον δεν παίρνει και το αμάξι δεν κινείται λογικό είναι να συνεχίζει να ανεβάζει με την ώρα θερμοκρασία. Κοινώς , κάποιοι έχουν μπερδέψει τις βούρτες όπως κατάλαβες και συνεχίζουν να δίνουν απλόχερα "συμβουλές"
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 14 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Το ακούω. Και πριν το ακούσω στιγμιαία πέφτει η τάση απ το αλτερνειτορ απο 12,5-13,0 που δίνει στα 11,5-12,0 και επιβεβαιώνεται. Ο θερμοστατης ανοίγει μόνος του σε πολύ πιο χαμηλή θερμοκρασία υποτίθεται. Παλαιότερα είχε κολλήσει ανοιχτός με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να αργεί πολύ να πιασει 70 βαθμούς (στους 70 το όργανο του ταμπλώ σταθεροποιείται στη "μέση") ενώ και σε παρατεταμένες κατηφορες η θερμοκρασία έπεφτε, εκεί ήταν πασιφανές το τι συνέβαινε. Anyway, ρωτάω αν έχει θέμα το μοτέρ να δουλεύει στους 100 για κάποια ώρα vs 95 παλαιότερα ή να το αναφέρω στο επόμενο σέρβις. Αν και δεν ξέρω για τι αυτοκίνητο μιλάς όχι, δεν έχει θέμα να δουλεύει στους 100 για λίγο αντί για 95 που δουλεύει συνήθως. 1
chrv80 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 @tarantules άρα (διάβασα κ όλο το thread για να έχω μια εικόνα κ εγώ ) για ανακεφαλαιώσουμε, έχεις πάνω θερμοστάτη π κόβει/ανοίγει τα νερά τελικά αυτή τη στιγμή που σ κάνει και τα νούμερα αυτά?
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, chrv80 είπε @tarantules άρα (διάβασα κ όλο το thread για να έχω μια εικόνα κ εγώ ) για ανακεφαλαιώσουμε, έχεις πάνω θερμοστάτη π κόβει/ανοίγει τα νερά τελικά αυτή τη στιγμή που σ κάνει και τα νούμερα αυτά? Το αμάξι δουλεύει μια χαρά.Η διαφορά με πριν είναι οτι το βεντιλατέρ αντί να πάρει μπρος κάπου στη μέση του δείκτη , παίρνει λίγο πιο ψηλά.Αν πχ όλο το εύρος του δείκτη θερμοκρασίας είναι από 0 εως 10 , μέχρι πρότινος έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ μεταξύ 5 και 6 ενώ τώρα για να πάρει μπρος πρέπει να είναι ο δείκτης στο 7 - 7,5. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από tarantules
papoys1 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 51 λεπτά πριν, tarantules είπε Τώρα οι παντογνώστες έβγαλαν το πόρισμα οτι ο κινητήρας ντε και καλά έχει υπερβολικές θερμοκρασίες όταν το έχω πει και ξαναπεί οτι ουδέποτε είχα υψηλές θερμοκρασίες αλλά όταν το αμάξι είναι σε ακινησία αναμμένο δεν παίρνει μπρος το βεντιλατέρ στο σημείο που παλιαότερα έπαιρνε.Δηλαδή στη μέση σχεδόν του δείκτη.Εφόσον δεν παίρνει και το αμάξι δεν κινείται λογικό είναι να συνεχίζει να ανεβάζει με την ώρα θερμοκρασία. Κοινώς , κάποιοι έχουν μπερδέψει τις βούρτες όπως κατάλαβες και συνεχίζουν να δίνουν απλόχερα "συμβουλές" Πλάκα έχουμε δεν έχουμε και τίποτε άλλο να κάνουμ οπότε συνεχίζουμε και όπου βγούμε αν δεν έρθει κανένας να μας το κλειδώσει γιατί έχει της μοδός τελευταία.. Είπαμε τη θερμοκρασία στο δείκτη δεν τη ρίχνει το βεντιλατέρ κάνοντας αέρα στην μηχανή (μου άρεσε) αλλά ο θερμοστάτης ο οποίος θα ανοίξει θα βγεί το καυτό νερό από τη μηχανή και θα μπει κρύο.Ενδεχομένως ο θεμοστάτης να έβγαλε χούγια να μην ανοίγει στους 92 να ανοίγει στους 95 και να ανεβαίνει λίγο παραπάνω.Διαόλου μηχανήματα είναι πολλές φορές βγάζουν κουσούρια. Δεν είναι και καμία καταστροφή 2-3 βαθμοί παραπάνω στην πολύ κίνηση μέσα στη ζέστη.Και μένα φτάνει αντί 92 στους 95 , 96 αν είμαι Ιούλιο και κινούμαι μία ώρα στο κέντρο.Οι 10 και 15 παραπάνω να σε ανησυχούν. Το ξαναλέμε το βεντιλτέρ ρίχνει τη θερμοκρασία του νερού στο ψυγείου την οποία δεν ξέρουμε, παρά μόνο αν βάλουμε ειδικό ρολογάκι στο ψυγείο να τη βλέπουμε. Τέλος αν νομίζεις ότι υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πρόβλημα με τη θερμοκρασία πας σε ένα μάστορα και μην περιμένεις να σου τη λύσουμε εμείς. 1
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, papoys1 είπε Είπαμε τη θερμοκρασία στο δείκτη δεν τη ρίχνει το βεντιλατέρ κάνοντας αέρα στην μηχανή (μου άρεσε) αλλά ο θερμοστάτης ο οποίος θα ανοίξει θα βγεί το καυτό νερό από τη μηχανή και θα μπει κρύο.Ενδεχομένως ο θεμοστάτης να έβγαλε χούγια να μην ανοίγει στους 92 να ανοίγει στους 95 και να ανεβαίνει λίγο παραπάνω. Αφού λοιπόν τον δείκτη δεν τον ρίχνει το βεντιλατέρ όπως λες αλλά ο θερμοστάτης , τότε όλο το καλοκαίρι που ήμουν με βγαλμένο θερμοστάτη θα έπρεπε να ήμουν με το δείκτη μονίμως στα κόκκινα...... Δεν είναι και καμία καταστροφή 2-3 βαθμοί παραπάνω στην πολύ κίνηση μέσα στη ζέστη.Και μένα φτάνει αντί 92 στους 95 , 96 αν είμαι Ιούλιο και κινούμαι μία ώρα στο κέντρο.Οι 10 και 15 παραπάνω να σε ανησυχούν. Το ξαναλέμε το βεντιλτέρ ρίχνει τη θερμοκρασία του νερού στο ψυγείου την οποία δεν ξέρουμε, παρά μόνο αν βάλουμε ειδικό ρολογάκι στο ψυγείο να τη βλέπουμε. Τέλος αν νομίζεις ότι υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πρόβλημα με τη θερμοκρασία πας σε ένα μάστορα και μην περιμένεις να σου τη λύσουμε εμείς. Μπήκα να κάνω ερώτηση αν μπορώ να κάνω κάποια μετατροπή στο θερμοστάτη.Ερώτηση έκανα δεν ζήτησα ντε και καλά να μου λύσετε τίποτα.Απλά μερικοί εδώ μέσα δεν έχουν μάθει να εκφράζονται
nik0laus Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Άλλαξε θερμοστάτη , δε δουλεύει σε όλη τη διαδρομή του. Αυτό το παθαίνουν οι θερμοστάτες όταν τους βγάζεις και τους βάζεις μετά από δυο μήνες... Επίσης ο αισθητήρας θερμοκρασίας (αυτός που δίνει σήμα στο όργανο) είναι από τον "παλιό" κινητήρα ή από τον "νέο" ; Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από nik0laus 1
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, nik0laus είπε Άλλαξε θερμοστάτη , δε δουλεύει σε όλη τη διαδρομή του. Αυτό το παθαίνουν οι θερμοστάτες όταν τους βγάζεις και τους βάζεις μετά από δυο μήνες... Επίσης ο αισθητήρας θερμοκρασίας (αυτός που δίνει σήμα στο όργανο) είναι από τον "παλιό" κινητήρα ή από τον "νέο" ; Το πρόβλημα με τον δείκτη θερμοκρασίας το είχε και πριν που είχα το θερμοστάτη και μετά όταν το έβγαλα.Όλα αυτά στον καινούριο κινητήρα. Στον παλιό ο δείκτης έθετε σε λειτουργία το βεντιλατέρ στα μισά της διαδρομής είτε είχα πάνω το θερμοστάτη είτε δεν τον είχα.
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, nik0laus είπε Επίσης ο αισθητήρας θερμοκρασίας (αυτός που δίνει σήμα στο όργανο) είναι από τον "παλιό" κινητήρα ή από τον "νέο" ; Τι ρωτάς και εσύ τώρα, εδώ επιμένει πως ο αισθητήρας που δίνει σήμα στο όργανο θερμοκρασίας είναι στο ψυγείο...
papoys1 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, tarantules είπε 15 λεπτά πριν, papoys1 είπε Είπαμε τη θερμοκρασία στο δείκτη δεν τη ρίχνει το βεντιλατέρ κάνοντας αέρα στην μηχανή (μου άρεσε) αλλά ο θερμοστάτης ο οποίος θα ανοίξει θα βγεί το καυτό νερό από τη μηχανή και θα μπει κρύο.Ενδεχομένως ο θεμοστάτης να έβγαλε χούγια να μην ανοίγει στους 92 να ανοίγει στους 95 και να ανεβαίνει λίγο παραπάνω. Αφού λοιπόν τον δείκτη δεν τον ρίχνει το βεντιλατέρ όπως λες αλλά ο θερμοστάτης , τότε όλο το καλοκαίρι που ήμουν με βγαλμένο θερμοστάτη θα έπρεπε να ήμουν με το δείκτη μονίμως στα κόκκινα...... Δεν είναι και καμία καταστροφή 2-3 βαθμοί παραπάνω στην πολύ κίνηση μέσα στη ζέστη.Και μένα φτάνει αντί 92 στους 95 , 96 αν είμαι Ιούλιο και κινούμαι μία ώρα στο κέντρο.Οι 10 και 15 παραπάνω να σε ανησυχούν. Το ξαναλέμε το βεντιλτέρ ρίχνει τη θερμοκρασία του νερού στο ψυγείου την οποία δεν ξέρουμε, παρά μόνο αν βάλουμε ειδικό ρολογάκι στο ψυγείο να τη βλέπουμε. Τέλος αν νομίζεις ότι υπάρχει πρόβλημα σοβαρό πρόβλημα με τη θερμοκρασία πας σε ένα μάστορα και μην περιμένεις να σου τη λύσουμε εμείς. Μπήκα να κάνω ερώτηση αν μπορώ να κάνω κάποια μετατροπή στο θερμοστάτη.Ερώτηση έκανα δεν ζήτησα ντε και καλά να μου λύσετε τίποτα.Απλά μερικοί εδώ μέσα δεν έχουν μάθει να εκφράζονται Συνεχίζεις να επιμένεις.Θα σου πω το άλλο .Αν βουλώσεις το θερμοστάτη να είναι πάντα κλειστός και βάλεις το βεντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια σε όλη τη διαδρομή έχεις την εντύπωση ότι ο δείκτης θα σου δείχνει χαμηλές θερμοκρασίες;;;;;;;
nik0laus Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μπορεί να φταιει και η αντλία νερου (να χάνει στροφές) οπότε όταν είσαι στη κινηση στο ρελαντί να μην γυρνάει τα νερά γρήγορα Δες αν εκείνη τη στιγμή που ανεβαίνει η θερμοκρασία (στο ρελαντί στη κίνηση) αν πέφτει ανεβάζοντας στροφές στο κινητήρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις