tarantules Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μπορώ να κάνω κάποια μετατροπή σε θερμοστάτη ψυγείου ώστε να ενεργοποιείται το βεντιλατέρ σε πιο χαμηλή θερμοκρασία; Ο στοκ θερμοστάτης που έχει πάνω το αμάξι ανοίγει περίπου στους 90 βαθμούς και θέλω πχ να ανοίγει στους 80-82 όσο δηλαδή και ο κυρίως θερμοστάτης.Υπάρχει κάτι;
nik0laus Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μπορεις να βάλεις και διακοπτάκι να το ανάβεις όποτε θέλεις .....
tarantules Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Έχω βάλει διακοπτάκι στην καμπίνα αλλά τυχαίνει μερικές φορές και ξεχνιέμαι στην κίνηση και ανεβάζει θερμοκρασία.
NikosKallithea Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Ολοι οι θερμοστάτες ειναι στους 90 αυτη ειναι η σωστη λειτουργεια του κινητηρα, εσυ γιατι θελεις πιο κατω δεν έχω καταλαβει 1
tarantules Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μάλον δεν το έγραψα σωστά.Ο θερμοστάτης του αμαξιού είναι στους 82.Ο αισθητήρας-διακόπτης που ανοιγοκλείνει το βεντιλατέρ είναι πιο ψηλά.Δεν μπορώ να προσδιορίσω πόσο αλλά παίρνει μπροστά όταν ο δείκτης θερμοκρασίας φτάσει τα 2/3 δηλαδη αρκετά πάνω από τη μέση όταν παλιότερα έπαιρνε μπρος όταν έφτανε λίγο πάνω από τη μέση.
dollyyy19 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 αλλαξε τον με εργοστασιακο,για τροπικα κλιματα.αν βαλεις να ανοιγει χαμηλοτερα,θελει χαμηλες στροφες λειτουργιας,διοτι οι ανοχες δεν θα φτασουν ποτε ,εκει που πρεπει να ειναι,και θα εχει αυξημενη φθορα σε κυλινδροπιστονα και ελατηρια,και απο καποιο σημειο και μετα,θα αρχισει να πινει και λαδι,μαζι με βενζινη.... 1
Klausx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Καλό θα ήταν να βρεις και το πρόβλημα για την διαφορά σε σχέση με παλιότερα. Τι μάρκα είναι Citroen/Rover;
Joshua21 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tarantules είπε Μάλον δεν το έγραψα σωστά.Ο θερμοστάτης του αμαξιού είναι στους 82.Ο αισθητήρας-διακόπτης που ανοιγοκλείνει το βεντιλατέρ είναι πιο ψηλά.Δεν μπορώ να προσδιορίσω πόσο αλλά παίρνει μπροστά όταν ο δείκτης θερμοκρασίας φτάσει τα 2/3 δηλαδη αρκετά πάνω από τη μέση όταν παλιότερα έπαιρνε μπρος όταν έφτανε λίγο πάνω από τη μέση. Τότε κάτι δεν δουλεύει σωστά, είτε ο θερμοστάτης, είτε ο διακόπτης/αισθητήρας, είτε ο δείκτης θερμοκρασίας, είτε κάτι άλλο. Το ορθό είναι να ψάξεις να βρεις το πρόβλημα και να το λύσεις. Πάντως το να υποχρεώσεις το βεντιλατέρ να ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία από την προβλεπόμενη, μόνο προβλήματα θα σου δημιουργήσει. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από Joshua21 1
Fubar.gr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Το σωστό είναι το βεντιλατερ να ανάβει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία από αυτή που ανοίγει ο θερμοστάτης. Τυπικά στους 80-90 ανοίγει ο θερμοστάτης και στους 100-105 ανάβει και το βεντιλατερ. Αν ενεργοποιηθουν και τα δύο ταυτόχρονα δεν θα κράτα σωστή θερμοκρασία. 1
papoys1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ο θερμοστάτης ενεργοποιείται με τη θερμοκρασία του μοτέρ το βεντιλατέρ με την θερμοκρασία του ψυγείου. Συνήθως γίνεται όπως τα είπε ο Fubar.gr αφού ανοίξει ο θερμοστάτης στους 90 βαθμούς ζεστό νερό από τον κινητήρα πάει από το χαμηλό λάστιχο στο ψυγείο ενώ ταυτόχρονα κρύο φεύγει από το πάνω μέρος του ψυγείου και πάει στη μηχανή.Αυτή τη δουλειά την κάνει η αντλία. Έχω την εντύπωση όπως ότι η βαλβίδα ενεργοποίησης του βεντιλατέρ ενεργοποιείται συνήθως όταν το νερό στο ψυγείο φτάσει στους στους 82 βαθμούς. Άρα αυτό που ζητάει ο TS συμβαίνει δηλαδή το βεντιλατέρ ενεργοποιείται από τη βαλβίδα που είναι τοποθετημένη στο ψυγείο στους 82 βαθμούς.Δεν υπάρχει λόγος να πάει παρακάτω γιατί θα δουλεύει συνέχεια το βεντιλατέρ σε κίνηση με ότι αυτό συνεπάγεται. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από papoys1
tarantules Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν είπα να πάει παρακάτω.Είπα οτι το βεντιλατέρ ενεργοποιείται αρκετά παραπάνω από τους 82.Παλαιότερα , όταν ο δείκτης θερμοκρασίας έφτανε λίγο πάνω από τη μέση , αμέσως έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ.Τώρα , για άγνωστο λόγο , για να πάρει μπρος το βεντιλατέρ πρέπει να πάει ο δείκτης πάνω από τα 2/3.Ο μηχανικός μου είπε οτι δεν έχω θέμα αλλά είναι περισσότερο ψυχολογικό.Τόσα χρόνια είχα μάθει και έπαιρνε μπρος κοντά στη μέση και τώρα με αγχώνει όταν φτάνει τόσο ψηλά και το ανάβω από τον διακόπτη που έχω στην καμπίνα. Υπάρχει περίπτωση να άρχισε να χάνει ο αισθητήρας μετά από τόσα χρόνια που τον έχω και να μην ανταποκρίνεται; Αν είναι να πάω να πάρω έναν καινούριο.Αν βρω βέβαια. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από tarantules
papoys1 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το βεντιλατέρ όπως είπα δεν έχει σχέση με το δείκτη θερμοκρασίας.Με το δείκτη φαίνεται που ανοίγει ο θερμοστάτης που βρίσκεται στη μηχανή. Οι θερμοστάτες ανοίγουν σε συγκεκριμένη θερμοκρασία πάντα.Αν δεν ανοίγει στη σωστή που άνοιγε πάντα ή πρόβλημα έχει ο θερμοστάτης ή το ρολογάκι που δείχνει τη θερμοκρασία,όχι το βεντιλατέρ. Το βεντιλατέρ ενεργοποιείται με με βαλβίδα που υπάρχει στο ψυγείο στους συνήθως 82 βαθμούς. Να το κάνω και πιο λιανά να το καταλάβεις.Το πρωί βάζοντας μπροστά τη μηχανή τόσο τα νερά της μηχανής όσο και του ψυγείου έχουν τη θερμοκρασία της ατμόσφαιρας δηλαδή να πούμε 25 βαθμούς.Βάζοντας μπροστά να νερά της μηχανής αρχίζουν να ανεβάζουν θερμοκρασία και μόλις φτάσουν στους 92 βαθμούς στο δικό μου ανοίγει ο θερμοστάτης και η αντλία ζεστό νερό φέρνει από τον κινητήρα στο ψυγείο το οποίο μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν στους 25 βαθμούς ακόμη ενώ από την πάνω μεριά κρύο νερό πάει στη μηχανή και μόλις η θερμοκρασία κατέβει στους 88-90 κλείνει και πάλι ο θερμοστάτης. Αν το ζεστό νερό που πήγε στο ψυγείο ανέβασε τη θερμοκρασία πάνω από τους 82 βαθμούς παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ να τη ρίξει.Το χειμώνα που είναι κρύο το νερό στο ψυγείο μπορεί να κρυώνει και από τον κρύο αέρα ειδικά αν κινείσαι και σε ανοιχτό δρόμο και μπορεί να μην πάρει καθόλου μπροστά το βεντιλατέρ.Αν κινείσαι όμως καλοκαίρι και ειδικά στην Αθήνα το βεντιλατέρ με μικρές διακοπές δουλεύει συνέχεια ώστε να ρίχνει τη θερμοκρασία. Ελπίζω να κατάλαβες τη λειτουργία θερμοστάτη και βεντιλατέρ που είναι δύο ανεξάρτητα πράγματα.😋 22 λεπτά πριν, tarantules είπε Δεν είπα να πάει παρακάτω.Είπα οτι το βεντιλατέρ ενεργοποιείται αρκετά παραπάνω από τους 82.Παλαιότερα , όταν ο δείκτης θερμοκρασίας έφτανε λίγο πάνω από τη μέση , αμέσως έπαιρνε μπρος το βεντιλατέρ.Τώρα , για άγνωστο λόγο , για να πάρει μπρος το βεντιλατέρ πρέπει να πάει ο δείκτης πάνω από τα 2/3.Ο μηχανικός μου είπε οτι δεν έχω θέμα αλλά είναι περισσότερο ψυχολογικό.Τόσα χρόνια είχα μάθει και έπαιρνε μπρος κοντά στη μέση και τώρα με αγχώνει όταν φτάνει τόσο ψηλά και το ανάβω από τον διακόπτη που έχω στην καμπίνα. Υπάρχει περίπτωση να άρχισε να χάνει ο αισθητήρας μετά από τόσα χρόνια που τον έχω και να μην ανταποκρίνεται; Αν είναι να πάω να πάρω έναν καινούριο.Αν βρω βέβαια. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από papoys1
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, papoys1 είπε Με το δείκτη φαίνεται που ανοίγει ο θερμοστάτης που βρίσκεται στη μηχανή. 😋 Μια χαρά ξέρω πως δουλεύει το κύκλωμα που ψύχει.Αυτό που λες όμως οτι ο δείκτης δείχνει που ανοίγει ο θερμοστάτης που βρίσκεται στη μηχανή είναι λάθος. Τον θερμοστάτη της μηχανής τον έχω βγάλει από το καλοκαίρι και τον έβαλα πάνω πριν μια εβδομάδα γιατί αρχίζουν τα κρύα και το πρωί θέλω να μου ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο κινητήρας.Τα νερά δηλαδή γυρνάγανε ελεύθερα από το μπλοκ του κινητήρα προς το ψυγείο.Ο θερμοστάτης που βρίσκεται στον κινητήρα δεν έχει κανένα αισθητήριο που να δίνει εντολή μέσω καλωδίου στον δείκτη της θερμοκρασίας μέσα στο αμάξι.Αυτή τη δουλειά την κάνει ο αισθητήρας που είναι στο ψυγείο. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από tarantules
Joshua21 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 21 λεπτά πριν, tarantules είπε Μια χαρά ξέρω πως δουλεύει το κύκλωμα που ψύχει.Αυτό που λες όμως οτι ο δείκτης δείχνει που ανοίγει ο θερμοστάτης που βρίσκεται στη μηχανή είναι λάθος. Τον θερμοστάτη της μηχανής τον έχω βγάλει από το καλοκαίρι και τον έβαλα πάνω πριν μια εβδομάδα γιατί αρχίζουν τα κρύα και το πρωί θέλω να μου ζεσταίνεται πιο γρήγορα ο κινητήρας.Τα νερά δηλαδή γυρνάγανε ελεύθερα από το μπλοκ του κινητήρα προς το ψυγείο.Ο θερμοστάτης που βρίσκεται στον κινητήρα δεν έχει κανένα αισθητήριο που να δίνει εντολή μέσω καλωδίου στον δείκτη της θερμοκρασίας μέσα στο αμάξι.Αυτή τη δουλειά την κάνει ο αισθητήρας που είναι στο ψυγείο. Αμ δε τα ξέρεις τόσο καλά όσο νομίζεις, o αισθητήρας που βρίσκεται στο ψυγείο δεν έχει καμία σχέση με τον δείκτη θερμοκρασίας στο καντράν, το μόνο που κάνει είναι να ανοίγει το βεντιλατέρ. Ο δείκτης θερμοκρασίας σου δείχνει θερμοκρασία κινητήρα, και είναι συνδεδεμένος με άλλον αισθητήρα που βρίσκεται - που αλλού - στον κινητήρα. Πάντως για να βγάλεις εντελώς τον θερμοστάτη και για να βάλεις διακοπτάκι ώστε να ανοίγει το βεντιλατέρ από μέσα φαντάζομαι πως είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης, ε αυτό είναι το πρόβλημα που θα έπρεπε να σε ανησυχεί.
tarantules Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Πάντως για να βγάλεις εντελώς τον θερμοστάτη και για να βάλεις διακοπτάκι ώστε να ανοίγει το βεντιλατέρ από μέσα φαντάζομαι πως είχες πρόβλημα υπερθέρμανσης, ε αυτό είναι το πρόβλημα που θα έπρεπε να σε ανησυχεί. Δεν έχω πρόβλημα υπερθέρμανσης.Το καλοκαίρι είχα τον παλιό κινητήρα πάνω τον οποίο του είχα κάνει αλλαγή φλάτζας κεφαλής και για να μην σηκώνει θερμοκρασία το καλοκαίρι μου είπε ο μηχανικός να βγάλουμε τον θερμοστάτη να κυκλοφορεί πιο εύκολα το νερό.Πιο πολύ για βοήθεια το κάναμε.Άλλαξα όμως κινητήρα πλέον και έβαλα άλλον και έβαλα πάλι το θερμοστάτη πάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις