giorgoskav Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 εγω νομιζω οτι πρεπει καποιος να τους τριξει τα δοντια με τον νομο. και να αφησει την τρελιτσα που πουλαει ο το μαγαζακι....
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 8 λεπτά πριν, azuli είπε να σου πω.Καταρχην δεν υπαρχει αντιπροσωπεια,ειναι η ιδια η εταιρια.Δηλαδη πως λεμε Fiat Hellas (τυχαιο).Η εστω ο επισημος εισαγωγεας ας πουμε που παιρνει και το ονομα της εταιριας Η καθε τετοια μεγαλη εταιρια συνεργαζεται με 1-2-3-4-100 διαφορετικα service,τα οποια λεγονται επισημο service αλλα απλα ειναι ενα ''μαγαζι'' που εχει συμβαση περιορισμενου χρονου με την εταιρια.Οποτε μιλαμε για πολλα και ασχετα μεταξυ τους service που δεν εχουν καμια σχεση με την εταιρια. Επειτα η εταιρια πουλαει σε διαφορους distributors (μεταπωλητες) και αυτοι με την σειρα τους σε σκρουτζομαγαζα κλπ. Αν κατι παει στραβα το σκρουτζομαγαζο στελνει το προιον στον μεταπωλητη και ο μεταπωλητης στο service,οπου αυτο δινει γνωματευση και αποφασιζουν ο μεταπωλητης με το σκρουτζομαγαζο τι ακριβως θα κανουν επειτα απο την γνωματευση αναλογα με τα συμφεροντα τους και το αν ειναι φραγκοφονιαδες η επαγγελματιες Το τι θα αποφασισουν για σενα ειναι στο χερι τους και εντελως ρευστο. Η μαμα εταιρια,η FIAT Hellas ας πουμε,ΝΙΠΤΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΑΣ ΤΗΣ για ολα αυτα στο 100%. Yπαρχουν και εξαιρεσεις σε αυτα που λεω φυσικα.Μερικες εταιριες το ελεγχουν ολο αυτο πολυ πιο σφιχτα. ναι και επειδη στο ελλαδισταν ειμαστε λαμογια, εσυ θα επικοινωνησεις με την "φιατ" original. θα εξηγησεις τι και πως, αμα εχεις και τα σειριακα της συσκευης, αποδειξη, κλπ ακομα καλυτερα. και μετα να δεις για ποτε λυνονται ολα τα προβληματα και ειτε η "φιατ" ελλας θα σου φιλαει τα @@ ειτε θα παρει ποδι και θα σε βοηθησει η original.
azuli Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 3 minutes ago, giorgoskav said: εγω νομιζω οτι πρεπει καποιος να τους τριξει τα δοντια με τον νομο. και να αφησει την τρελιτσα που πουλαει ο το μαγαζακι.... αν χρειαστει φυσικα και θα γινει.Και φυσικα με διαπομπευση σε skroutz,insomnia,myphone,trustpilot,facebook και παντου. To Internet ειναι φιλος μας
filip123go Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, azuli είπε να σου πω.Καταρχην δεν υπαρχει αντιπροσωπεια,ειναι η ιδια η εταιρια.Δηλαδη πως λεμε Fiat Hellas (τυχαιο).Η εστω ο επισημος εισαγωγεας ας πουμε που παιρνει και το ονομα της εταιριας Η καθε τετοια μεγαλη εταιρια συνεργαζεται με 1-2-3-4-100 διαφορετικα service,τα οποια λεγονται επισημο service αλλα απλα ειναι ενα ''μαγαζι'' που εχει συμβαση περιορισμενου χρονου με την εταιρια.Οποτε μιλαμε για πολλα και ασχετα μεταξυ τους service που δεν εχουν καμια σχεση με την εταιρια. Επειτα η εταιρια πουλαει σε διαφορους distributors (μεταπωλητες) και αυτοι με την σειρα τους σε σκρουτζομαγαζα κλπ. Αν κατι παει στραβα το σκρουτζομαγαζο στελνει το προιον στον μεταπωλητη και ο μεταπωλητης στο service,οπου αυτο δινει γνωματευση και αποφασιζουν ο μεταπωλητης με το σκρουτζομαγαζο τι ακριβως θα κανουν επειτα απο την γνωματευση αναλογα με τα συμφεροντα τους και το αν ειναι φραγκοφονιαδες η επαγγελματιες Το τι θα αποφασισουν για σενα ειναι στο χερι τους και εντελως ρευστο. Η μαμα εταιρια,η FIAT Hellas ας πουμε,ΝΙΠΤΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΑΣ ΤΗΣ για ολα αυτα στο 100%. Yπαρχουν και εξαιρεσεις σε αυτα που λεω φυσικα.Μερικες εταιριες το ελεγχουν ολο αυτο πολυ πιο σφιχτα. Καταλαβαίνω τι λες... Σε παρόμοια κατάσταση είχα μπλέξει και εγώ πριν από κανένα 6μηνο με την lg. Έστειλα κινητό (αφού μίλησα με την lg hellas) για αλλαγή μητρικής πλακέτας και μου γύρισε πίσω με μια βαθιά γρατζουνιά στην οθόνη. Αμέσως φωτογραφίες και αποστολή με μέιλ στην lg hellas με κοινοποίηση στην μαμά εταιρεία. Την επόμενη μέρα ήρθαν , πήραν ξανά το κινητό και μου το έφεραν με καινούργια οθόνη. Στη περίπτωση μου όμως η lg hellas πήρε κατευθείαν το μέρος μου... 1
azuli Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, Lezantas26 said: ναι και επειδη στο ελλαδισταν ειμαστε λαμογια, εσυ θα επικοινωνησεις με την "φιατ" original. θα εξηγησεις τι και πως, αμα εχεις και τα σειριακα της συσκευης, αποδειξη, κλπ ακομα καλυτερα. και μετα να δεις για ποτε λυνονται ολα τα προβληματα και ειτε η "φιατ" ελλας θα σου φιλαει τα @@ ειτε θα παρει ποδι και θα σε βοηθησει η original. με την original δεν επικοινωνησα αλλα με την ''Hellas'' επικοινωνησα,γι αυτο ειπα οτι νυπτουν τα χειρας τους.Μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια σχεση αυτοι και να μιλησω με το μαγαζι που το πηρα,ακομα και αφου τους ειπα οτι το κουτι πανω γραφει ελληνικη αντιπροσωπια,δεν ηταν παραεισαγωγη,ηταν απο αυτους. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από azuli
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, azuli είπε με την original δεν επικοινωνησα αλλα με την ''Hellas'' επικοινωνησα,γι αυτο ειπα οτι νυπτουν τα χειρας τους.Μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια σχεση αυτοι και να μιλησω με το μαγαζι που το πηρα,ακομα και αφου τους ειπα οτι το κουτι πανω γραφει ελληνικη αντιπροσωπια,δεν ηταν παραεισαγωγη. ναι καταλαβα τι λες. επικοινωνησε με τη μαμα εταιρεια
azuli Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, filip123go said: Καταλαβαίνω τι λες... Σε παρόμοια κατάσταση είχα μπλέξει και εγώ πριν από κανένα 6μηνο με την lg. Έστειλα κινητό (αφού μίλησα με την lg hellas) για αλλαγή μητρικής πλακέτας και μου γύρισε πίσω με μια βαθιά γρατζουνιά στην οθόνη. Αμέσως φωτογραφίες και αποστολή με μέιλ στην lg hellas με κοινοποίηση στην μαμά εταιρεία. Την επόμενη μέρα ήρθαν , πήραν ξανά το κινητό και μου το έφεραν με καινούργια οθόνη. Στη περίπτωση μου όμως η lg hellas πήρε κατευθείαν το μέρος μου... του αλλου του χε ερθει απο ''service'' με τηλεφωνικο καταλογο και ξεκλειδωμα αλλουνου,τι να λεμε,του χαν πεταξει μεσα υπολειμματα απο χαλασμενα τηλεφωνα..!Ας μην βγω εκτος θεματος..! Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από azuli
filip123go Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, azuli είπε 35 λεπτά πριν, azuli είπε Fixed , double post {συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες ) Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από filip123go
kage Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στην samsung 50 κυ6000 που ειχα παρει ειχε προβλημα bleeding και με ενα φλασαρισμα εικονας. εκαναν αντικατασταση πανελ 2 φορες και ηταν αψογες χωρις bleeding και τις 2 φορες...το προβλημα ειναι οτι δεν κουμπωσε ποτε σωστα οποτε ζητησα αντικατασταση..μετα απο 2 3 μηνες αναμονης πιστωση και αγορα 49αρα 6400.τελικα κ αυτη τα ιδια προβληματα με bleeding οποτε δεν ξανασχοληθηκα...απλα μας φερνουν ολη την μουργα:p Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από kage 1
azuli Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 23 minutes ago, kage said: Στην samsung 50 κυ6000 που ειχα παρει ειχε προβλημα bleeding και με ενα φλασαρισμα. εκαναν αντικατασταση πανελ 2 φορες και ηταν αψογες χωρις bleeding...απλα δεν κουμπωσε ποτε σωστα οποτε ζητησα αντικατασταση..μετα απο 2 3 μηνες αναμονης πιστωση και αγορα 49αρα 6400.τα ιδια προβληματα με bleeding δεν ξανασχοληθηκα...απλα μας φερνουν ολη την μουργα:p Το ιδιο θεμα,bleeding επειδη δεν ηταν καλα κουμπωμενα μεσα,απο το εργοστασιο. Και αυτο που λες ισχυει στο 100% και το ξερω απο καλες πηγες.Στα βαλκανια και διαφορες αλλες ''τριτοκοσμικες'' χωρες εισαγουν πολλα Β διαλογης,αυτα που εχουν τσεκαρει στο εργοστασιο οτι εχουν βγει Β' και κωλωνουν να τα στειλουν σε Α' χωρες.Τα συσκευαζουν κανονικα και τα στελνουν. Πολυ πιθανο να τα δινουν και στους μεταπωλητες και πιο φθηνα και αυτοι μετα σε μικρα μαγαζια και σκρουτζομαγαζα που τα πουλαν κι αυτα φθηνα,γνωριζοντας ολοι τι παιζει. Τουλαχιστον με τα τροφιμα ξερω καλα οτι παιζει αυτο.Το ιδιο τυποποιημενο προιον που θα φας στην Βουλγαρια την Αμερικη και την Γαλλια παιζει να μην ειναι το ιδιο ουτε σε γευση αλλα ουτε και σε ποιοτητα πρωτων υλων. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου 2018 από azuli
azuli Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 με την υπαναχωρηση ξερεις κανεις τελικα τι παιζει? Μπορω να κανω ενω ειναι στο service για ελεγχο? Σκεφτομαι μην το καθυστερησουν επιτηδες για να περασουν οι 14 μερες.
kallair Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, azuli είπε με την υπαναχωρηση ξερεις κανεις τελικα τι παιζει? Μπορω να κανω ενω ειναι στο service για ελεγχο? Σκεφτομαι μην το καθυστερησουν επιτηδες για να περασουν οι 14 μερες. στο αναφεραμε 2 ατομα πιο πανω. απο την στιγμη που ΔΕΝ ειναι online αγορα, ειναι αναλογα με την πολιτική του καταστηματος. σου ειπαν 3-4 ατομα να πεις το site ή να την κοιταξεις μονος. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από kallair 1
azuli Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 3 hours ago, kallair said: στο αναφεραμε 2 ατομα πιο πανω. απο την στιγμη που ΔΕΝ ειναι online αγορα, ειναι αναλογα με την πολιτική του καταστηματος. σου ειπαν 3-4 ατομα να πεις το site ή να την κοιταξεις μονος. στο site μπορει να γραφει οτι θελει ως πολιτικη του μαγαζιου,ο νομος τι λεει ειναι το θεμα,αυτο ψαχνω.
ny_ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 On 18/10/2018 at 16:53, azuli said: Πηρα μια LED TV η οποια ειχε προβλημα με εντονο backlight bleeding,η μια πλευρα ειχε διαφορετικη αποχρωση λευκου απο την αλλη. Την πηγα για αλλαγη,την στειλανε service για ελεγχο,την αλλαξανε και η δευτερη ειχε το ιδιο θεμα. Την ξαναπαω και ο ιδιοκτητης ηθελε και καλα να την εξετασει ο ιδιος. Την βλεπει και πουλαει τρελα,οτι δεν βλεπω κατι και δεν σου δινω τα λεφτα πισω (δεν θα επιχειρουσαμε παλι αντικατασταση γιατι προφανως ολη η παρτιδα ειχε προβλημα).Και οτι μονο αν πει το service οτι εχει προβλημα θα σου δωσω λεφτα αλλιως την παιρνεις και φευγεις!Παιδια το ατομο πεταξε αυτη την ατακα! Anyway του λεω εγω δεν προκειται να παρω καμια ελαττωματικη πισω,δωσε μου χαρτι οτι την εχεις εσυ και οτι δεν εχω παρει λεφτα πισω,μου δινει και φευγω. Επειδη τον εκοψα οτι θα μου πει οτι απο το service ειπαν οτι δεν βλεπουν κατι (ειναι φιλοι απ οτι καταλαβα απο τον τροπο που μιλουσαν) αρχιζω και εξεταζω τι μπορω να κανω. Μπορω αν μου ξαναδωσουν αλλη ελαττωματικη (η την ιδια) η αρνηθουν επιστροφη χρηματων να δηλωσω υπαναχωρηση? Με το σκεπτικο οτι αφου αυτοι την βρηκαν αψογη,παρτε την πισω,ο νομος μου δινει το δικαιωμα υπαναχωρησης. Εχει κανεις εμπειρια/γνωμη? Απο ποτε ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης?Απο την ημερομηνια της πρωτης αγορας η της αντικαταστασης? Και επισης μπορω να δηλωσω υπαναχωρηση ενω ειναι για ελεγχο?Γιατι σκεφτομαι οτι μπορει να το καθυστερησουν επιτηδες εκει για να περασουν οι 14 μερες. Δεν προκειται να το αφησω ετσι το θεμα. (Παιδια ονοματα μαγαζιου,εταιριας και λοιπα δεν θα πω προς το παρον δημοσια μεχρι να παρω τελικη απαντηση,αν παρω αρνητικη θα ''δικαστουν'' δημοσια μια χαρα ολοι οι εμπλεκομενοι) Τράβα τον ένα μπουνίδι , και να δεις πως θα στρώσει χαραχτήρα 😛 Εμένα ένας έξυπνος μου πούλησε οθόνη 24ρα για pc με καμιά 30ρια πιξελ καμμένα, και όταν την επέστρεψα για να παραλάβω τα λεφτά γιατί δεν ήθελα απλά άλλα χουνέρια, μου άρχισε τα ίδια με τον δικό σου, εεε.. καλά που μπήκε στην μέση η γυναικά του γιατί θα τον έσπαγα τον καράφλα.. Εννοείται πως μου τα έδωσε πίσω τα λεφτά και άντε γεια μετά... Κανε το ίδιο , μερικοί έχουν πολύ θράσος και μας περνάν για μαλάκες... Νομίζουν όμως ! 1
azuli Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, ny_ said: Τράβα τον ένα μπουνίδι , και να δεις πως θα στρώσει χαραχτήρα 😛 Εμένα ένας έξυπνος μου πούλησε οθόνη 24ρα για pc με καμιά 30ρια πιξελ καμμένα, και όταν την επέστρεψα για να παραλάβω τα λεφτά γιατί δεν ήθελα απλά άλλα χουνέρια, μου άρχισε τα ίδια με τον δικό σου, εεε.. καλά που μπήκε στην μέση η γυναικά του γιατί θα τον έσπαγα τον καράφλα.. Εννοείται πως μου τα έδωσε πίσω τα λεφτά και άντε γεια μετά... Κανε το ίδιο , μερικοί έχουν πολύ θράσος και μας περνάν για μαλάκες... Νομίζουν όμως ! Αν ετσι αισθανοσουνα να κανεις καλα εκανες,εγω πιστευω οτι μεγαλυτερη ζημια θα παθει αν τον ξεμπροστιασεις στο ιντερνετ με αξιολογησεις και δημοσιευσεις (να χασει καμια εκατοστη πελατες,να βλεπει ο καθενας το περιστατικο για χρονια στο ιντερνετ γκουγκλαρωντας το μαγαζι) παρα με κλωτσιδια. Το να χασει πελατεια και λεφτα θα τον πονεσει πιο πολυ απο τις 2 κλωτσιες που σε 2 μερες δεν θα τις θυμαται.Και που θα χρυσοπληρωσεις μετα την μηνυση που θα σου κανει. Γιατι τετοιοι τυποι η αδυναμια τους ειναι τα λεφτα οχι το ξυλο. Χτυπας εκει που ποναει λοιπον. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου 2018 από azuli 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα