Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηρα μια LED TV η οποια ειχε προβλημα με εντονο backlight bleeding,η μια πλευρα ειχε διαφορετικη αποχρωση λευκου απο την αλλη.

Την πηγα για αλλαγη,την στειλανε service για ελεγχο,την αλλαξανε και η δευτερη ειχε το ιδιο θεμα.

Την ξαναπαω και ο ιδιοκτητης ηθελε και καλα να την εξετασει ο ιδιος.

Την βλεπει και πουλαει τρελα,οτι δεν βλεπω κατι και δεν σου δινω τα λεφτα πισω (δεν θα επιχειρουσαμε παλι αντικατασταση γιατι προφανως ολη η παρτιδα ειχε προβλημα).Και οτι μονο αν πει το service οτι εχει προβλημα θα σου δωσω λεφτα αλλιως την παιρνεις και φευγεις!Παιδια το ατομο πεταξε αυτη την ατακα!

Anyway του λεω εγω δεν προκειται να παρω καμια ελαττωματικη πισω,δωσε μου χαρτι οτι την εχεις εσυ και οτι δεν εχω παρει λεφτα πισω,μου δινει και φευγω.

 

Επειδη τον εκοψα οτι θα μου πει οτι απο το service ειπαν οτι δεν βλεπουν κατι (ειναι φιλοι απ οτι καταλαβα απο τον τροπο που μιλουσαν) αρχιζω και εξεταζω τι μπορω να κανω.

Μπορω αν μου ξαναδωσουν αλλη ελαττωματικη (η την ιδια) η αρνηθουν επιστροφη χρηματων να δηλωσω υπαναχωρηση?

Με το σκεπτικο οτι αφου αυτοι την βρηκαν αψογη,παρτε την πισω,ο νομος μου δινει το δικαιωμα υπαναχωρησης.

Εχει κανεις εμπειρια/γνωμη?

Απο ποτε ισχυει το δικαιωμα υπαναχωρησης?Απο την ημερομηνια της πρωτης αγορας η της αντικαταστασης?

Και επισης μπορω να δηλωσω υπαναχωρηση ενω ειναι για ελεγχο?Γιατι σκεφτομαι οτι μπορει να το καθυστερησουν επιτηδες εκει για να περασουν οι 14 μερες.

 

Δεν προκειται να το αφησω ετσι το θεμα.

(Παιδια ονοματα μαγαζιου,εταιριας και λοιπα δεν θα πω προς το παρον δημοσια μεχρι να παρω τελικη απαντηση,αν παρω αρνητικη θα  ''δικαστουν'' δημοσια μια χαρα ολοι οι εμπλεκομενοι)

Επεξ/σία από azuli
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν δεν κανω λαθος, δικαιωμα υπαναχωρησης εχεις μονο για τις online αγορες. Aν η αγορά έγινε σε φυσικο καταστημα, τοτε ειναι αναλογα την πολιτική του καταστήματος.

Δημοσ.
4 minutes ago, filip123go said:

Την αγόρασες από eShop η από φυσικό κατάστημα.; Όσο την έχουν αυτοί την οθόνη δεν μετράνε οι μέρες από την στιγμή αγοράς.

απο φυσικο καταστημα,μετρητα

Δημοσ.

Πες μας το κατάστημα να διαβάσουμε την πολιτική του. Λογικά θα την εχει στο σάιτ του. Επίσης πες μας και την μάρκα της τηλεόρασης.

Δημοσ.

...και σημείωσε και το SN της συσκευής, για να μην σε δουλεύουν.

Δυστυχώς το backlight bleeding και οι ανομοιομορφίες είναι μέσα στο παιχνίδι, μέχρι ενός βαθμού. Κάποιες εταιρίες κάνουν αλλαγές (πχ Dell), άλλες όχι.

Μίλησες ο ίδιος με την επίσημη αντιπροσωπία;

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 minutes ago, filip123go said:

Πες μας το κατάστημα να διαβάσουμε την πολιτική του. Λογικά θα την εχει στο σάιτ του. Επίσης πες μας και την μάρκα της τηλεόρασης.

επειδη δε θελω να το δικασω οριστικα το μαγαζι πριν παρω την τελικη απαντηση και επειδη δεν θα εχει ολη η ελλαδα την ιδια παρτιδα συσκευων,ουτε το ιδιο service για το τσεκαρισμα,αλλα ουτε και το ιδιο ''αφεντικο'' το καθε μαγαζι που την πουλαει,θα σου πω σε pm.

Πιστεψε με αν η απαντηση ειναι αρνητικη θα δικαστει μια χαρα το μαγαζι σε oλο το internet,με ονοματα και διευθυνσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, unforgiven said:

...και σημείωσε και το SN της συσκευής, για να μην σε δουλεύουν.

Δυστυχώς το backlight bleeding και οι ανομοιομορφίες είναι μέσα στο παιχνίδι, μέχρι ενός βαθμού. Κάποιες εταιρίες κάνουν αλλαγές (πχ Dell), άλλες όχι.

Μίλησες ο ίδιος με την επίσημη αντιπροσωπία;

ναι μιλησα.Η επισημη αντιπροσωπεια νιπτει τα χειρας της στο 100% και μετατοπιζει την ευθυνη στο μαγαζι,το οποιο την μετατοπιζει στον μεταπωλητη,ο οποιος την μετατοπιζει στο service και μετα κανει γυρω γυρω ολοι αυτο. (Δεν αστειευομαι)

Επεξ/σία από azuli
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, azuli είπε

ναι μιλησα.Η επισημη αντιπροσωπεια νιπτει τα χειρας της στο 100% και μετατοπιζει την ευθυνη στο μαγαζι,το οποιο την μετατοπιζει στον μεταπωλητη,ο οποιος την μετατοπιζει στο service και μετα κανει γυρω γυρω ολοι αυτο. (Δεν αστειευομαι)

Wtf. Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο με την εδώ αντιπροσωπεία επικοινώνησε με τα κεντρικά της εταιρείας! Να δεις τι ωραία που θα λυθούν όλα. Από την στιγμή που απευθύνθηκες στην αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένοι να σε εξυπηρετήσουν. Αλλά κάτι δεν στέκει σε αυτά που λες. Το σέρβις δεν είναι της αντιπροσωπείας; Δεν καταλαβαίνω, ο μεταπωλητής έχει δικό του σέρβις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, filip123go said:

Wtf. Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο με την εδώ αντιπροσωπεία επικοινώνησε με τα κεντρικά της εταιρείας! Να δεις τι ωραία που θα λυθούν όλα. Από την στιγμή που απευθύνθηκες στην αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένοι να σε εξυπηρετήσουν. Αλλά κάτι δεν στέκει σε αυτά που λες. Το σέρβις δεν είναι της αντιπροσωπείας; Δεν καταλαβαίνω, ο μεταπωλητής έχει δικό του σέρβις;

να σου πω.Καταρχην δεν υπαρχει αντιπροσωπεια,ειναι η ιδια η εταιρια.Δηλαδη πως λεμε Fiat Hellas (τυχαιο).Η εστω ο επισημος εισαγωγεας ας πουμε που παιρνει και το ονομα της εταιριας

Η καθε τετοια μεγαλη εταιρια συνεργαζεται με 1-2-3-4-100 διαφορετικα service,τα οποια λεγονται επισημο service αλλα απλα ειναι ενα ''μαγαζι'' που εχει συμβαση περιορισμενου χρονου με την εταιρια.Οποτε μιλαμε για πολλα και ασχετα μεταξυ τους service που δεν εχουν καμια σχεση με την εταιρια.

Επειτα η εταιρια πουλαει σε διαφορους distributors (μεταπωλητες) και αυτοι με την σειρα τους σε σκρουτζομαγαζα κλπ.

Αν κατι παει στραβα το σκρουτζομαγαζο στελνει το προιον στον μεταπωλητη και ο μεταπωλητης στο service,οπου αυτο δινει γνωματευση και αποφασιζουν ο μεταπωλητης με το σκρουτζομαγαζο τι ακριβως θα κανουν επειτα απο την γνωματευση αναλογα με τα συμφεροντα τους και το αν ειναι φραγκοφονιαδες η επαγγελματιες

Το τι θα αποφασισουν για σενα ειναι στο χερι τους και εντελως ρευστο.

Η μαμα εταιρια,η FIAT Hellas ας πουμε,ΝΙΠΤΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΑΣ ΤΗΣ για ολα αυτα στο 100%.

Yπαρχουν και εξαιρεσεις σε αυτα που λεω φυσικα.Μερικες εταιριες το ελεγχουν ολο αυτο πολυ πιο σφιχτα.

Επεξ/σία από azuli
Δημοσ.
Just now, giorgoskav said:

δεν παιζει να πας με συνηγορο του πολιτη  να βρεις το δικιο σου?

Αν φτασουμε μεχρι εκει υπαρχουν πολλα που μπορουν να γινουν,αλλα αυτο ειναι η τελευταια λυση και η διαδικασια αργει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...