Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Που να το γραψω? στα σχολια ? η σε προσωπικο μηνυμα?
Djzan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 στην σελίδα τους ως δημοσιευση. γραψε το παράπονο-πρόβλημα σου,περιμενε 1 μέρα να δεις αν θα απαντησει καποιος και αν δεν απαντησει στειλε μηνυμα. δες να ειναι η σελιδα της Ελληνικής εταιριας.
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 23 λεπτά πριν, Costis92 είπε Αμα τους πω οτι θα κανω γκρουπ κατα της εταιριας για να την δυσφημιζω καθημερινα ? Δηλαδη για να καταλαβω, θα τους ενημερώσεις (γραπτά ή προφορικά) οτι αν δεν σου δωσουν αλλο κινητο, θα φτιάξεις group να τους δυσφημίζεις; Αν νομιζεις οτι ετσι θα κανεις δουλεια δοκιμασε το, αλλα εγω σαν απλος αναγνωστης θα σε ρωτήσω ΤΙ δεν έκαναν σωστα για να τους δυσφημίσεις;
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, isay είπε Δηλαδη για να καταλαβω, θα τους ενημερώσεις (γραπτά ή προφορικά) οτι αν δεν σου δωσουν αλλο κινητο, θα φτιάξεις group να τους δυσφημίζεις; Αν νομιζεις οτι ετσι θα κανεις δουλεια δοκιμασε το, αλλα εγω σαν απλος αναγνωστης θα σε ρωτήσω ΤΙ δεν έκαναν σωστα για να τους δυσφημίσεις; Εκανα χιουμορ οπως εκανες κ εσυ (φανταζομαι) Αυτο που δεν εκαναν σωστα λοιπον, για να σου απαντησω, ειναι οτι κατασκευασαν μια συσκευη που παραλιγο να ανατιναχτει στη μουρη μου (αν δεν την εκλεινα δλδ για να σταματησει να υπερθερμαινεται) και αντι να την αντικαταστησουν και να φροντισουν το θεμα να αποσιωποιηθει και να ειμασταν ολοι ευχαριστημενοι, επελεξαν να κανουν την απολυτη γυφτια, να επισκευασουν δηλαδη τη συσκευη και οχι να την αντικαταστησουν. Εσενα προφανως αυτο το κονσεπτ μπορει να μη σε ενοχλει και καθολου και να το θεωρεις απολυτα νορμαλ για μια εταιρια να φερθει ετσι, παρολα αυτα πιστεψε με οτι σε πολυ κοσμο αυτο θα αφηνε μια ασχημη εντυπωση.
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 κάνε έναν έλεγχο να σιγουρευτείς 100% ότι είναι όλα οκ https://www.makeuseof.com/tag/how-to-check-your-android-device-functioning-properly/
sakis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Tι εγινε τελικα το πηρες πισω ; Το επισκευασαν ; Η εγγυηση παραμενει οποτε αν σου βγαλει το παραμικρο το ξανα πας πισω. Τωρα αν εχεις ξενερωσει τελειως που λογικο μου ακουγεται βαλτο αγγελια λιγο μειωμενο να φυγει κ παρε καποιο αλλο που γουσταρεις. και end of story
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Συγγνωμη να πουλήσω ένα κινητό πιθανοτατα προβλήματικο σε κάποιον ? Για ποιο λόγο ? Να κάνω τα ίδια ξεφτιλικια που κάνει η HUAWEI και το κάθε ιντερνετομαγαζο δεν έχω καμία διάθεση . Προτιμώ να το κρατήσω εγώ και να το πηγαινω κάθε βδομάδα για σέρβις σε κάθε πρόβλημα μέχρι να το πληρώσουν χρυσάφι. Θα τους πάρω στον τάφο μου όπως κ να έχει , θελω να ακούνε το όνομα μου και να αγχώνονται. Κ εννοείται ότι παίζει να βάλω κ δικηγόρο. Δεν το έχω ψάξει ακόμα αρκετά διεξοδικά . 1
Alexandros7474 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 22 ώρες πριν, Costis92 είπε Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το κατάστημα e-deal.gr δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Το κατάστημα e-deal.gr σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ’ επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Συμφωνα με αυτο λοιπον που γραφει στο site του μαγαζιου , πρεπει η ιδια η εταιρια να δωσει εντολη οτι πρεπει το κινητο να αντικατασταθει. Σιγα μην το κανουν ομως, εφοσον μπορουν απλα να το επισκευασουν. Και φυσικα δε νιωθω καμια αισιοδοξια να παρω μια συσκευη επισκευασμενη , οπως κανεις δε θα το ηθελε αυτο για προφανεις λογους. Επισης στο site διαβασα οτι γραφει Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν: Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ). Εμενα ομως που τους την πηγα με ολα μεσα στο κουτι, πηραν απλα το κινητο σκετο και μου εδωσαν πισω τα υπολοιπα. Τι φαση ??? Εγω σε αντίστοιχη περίπτωση π καλεσα την αστυνομία , κατέγραψε το γεγονός και πάνω που είχαν ξεκινήσει η μηνύσεις μου το άλλαξαν
sakis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Costis92 είπε Συγγνωμη να πουλήσω ένα κινητό πιθανοτατα προβλήματικο σε κάποιον ? Για ποιο λόγο ? Να κάνω τα ίδια ξεφτιλικια που κάνει η HUAWEI και το κάθε ιντερνετομαγαζο δεν έχω καμία διάθεση . Προτιμώ να το κρατήσω εγώ και να το πηγαινω κάθε βδομάδα για σέρβις σε κάθε πρόβλημα μέχρι να το πληρώσουν χρυσάφι. Θα τους πάρω στον τάφο μου όπως κ να έχει , θελω να ακούνε το όνομα μου και να αγχώνονται. Κ εννοείται ότι παίζει να βάλω κ δικηγόρο. Δεν το έχω ψάξει ακόμα αρκετά διεξοδικά . Οχι δε σου ειπα αυτο. Ειπα εφοσον το διορθωσαν και δουλευουν ολα ρολοι. Αλλο το ενα αλλο το αλλο. Για αυτο σε ρωτησα αν το πηρες τελικα πισω. Good luck δικε μου.
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δεν είναι άλλο το ένα άλλο το άλλο . Είναι ένα κινητό ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ , εσύ θα αγόραζες ένα τέτοιο κινητό? Εγώ θα το αγοραζα μόνο πολύ πιο κάτω από την κανονική τιμή. Κ αυτό δε θα συνέφερε φυσικά τον πωλητή (δηλαδή εμένα ) . Alexandros7474, για πες μου λίγο για την εμπειρία σου !! Ποτέ πηρες την αστυνομία ? Επιτόπου ?
sakis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Costis92 είπε Δεν είναι άλλο το ένα άλλο το άλλο . Είναι ένα κινητό ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ , εσύ θα αγόραζες ένα τέτοιο κινητό? Εγώ θα το αγοραζα μόνο πολύ πιο κάτω από την κανονική τιμή. Κ αυτό δε θα συνέφερε φυσικά τον πωλητή (δηλαδή εμένα ) . Alexandros7474, για πες μου λίγο για την εμπειρία σου !! Ποτέ πηρες την αστυνομία ? Επιτόπου ? Αμα ηταν ενα κινητο που ειχα στο ματι του κουτιου και καποιο προβλημα αντικατασταθηκε επιτυχως και εφοσον μου δινε αποδειξη αγορας και εγγυηση μετα απο επιτοπιο ελεγχο γιατι να μη το παρω 30-40 ευρω κατω ; Αλλα εννοειται οτι θα εχεις χασουρα, απλα σου προτεινα κατι που ισως θα εκανα εγω... γιατι σε βλεπω τελειως ξενερωμενο και δε θες καν να το βλεπεις. 😯 Τελικα ομως το διορθωσαν ; Βλεπεις κατι εσυ ; Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από sakis92
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Ναι άσε ! Έχω γίνει έξαλλος .. δεν το έχω πάρει πίσω το έχουν στο σέρβις .. μου ειπαν ότι περιμένουν ένα ανταλλακτικό για να το φτιάξουν από τη HUAWEI. Τους σιχαθηκα
nightwalker1990 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Στις 18/10/2018 στις 4:32 ΠΜ, Costis92 είπε Ρε παιδια ενω μου ελεγαν ολοι παρε το ποκοφον ειχα φαγωθει να παρω κατι με καλυτερη καμερα και τελικα πηρα το honor 10 γτ λεω μια ζωη την εχεις παρε ενα κινητο μια φορα και εσυ που να σκοτεινιαζει και να μπορεις να βγαλεις μια ανθρωπινη φωτο. Οκ λεω ας παρω αυτο καλο μου φαινεται *(πριν ειχα ρεντμι νοουτ 3 προ) και παροτι εχει μια οθονη οχι αρκετα φαρδια λεω οκ , θα ζησεις και με αυτο που ειναι μακροστενο . Μετα λεω οκ, ας εχει μπροστα το δακτυλικο αποτυπωμα που το διαφημιζαν και ως πολυ φοβερο γιατι σου λεει το πιανεις και με βρεγμενα χερια και ξεκλειδωνει και παλι. Παιδια δεν ξεκλειδωνει ουτε με στεγνα ουτε με βρεγμενα και γενικα δεν καταλαβαινει τιποτα , ωσπου να κανεις την επαφη με το δαχτυλο σωθηκες...να συμβει δηλαδη και κατι να χρειαστει να παρεις ενα τηλεφωνο, ωσπου να καταφερει αυτο να ανιχνευσει το αποτυπωμα, σε εχουν σκοτωσει 100%. Αστο αυτο πες μετα επρεπε να ζησω και με αυτη τη μπαταρια... εκει που ειχα την τεραστια μπαταριαρα xiaomi που για να τελειωσει πραγματικα επρεπε να μην εχεις ιχνος ζωης και να μη μιλας με κανεναν απο κοντα παρα μονο μεσω μεσεντζερ, ξαφνικα ξεπεσα σε αυτη που ξεφορτιζει πριν το παρεις πρεφα. Οκ θα μου πεις ασε το κινητο και μιλα με τους διπλανους σου , και επισης φορτιζει αστραπιαια και σε μια ωρα σχεδον παει 100%, ΝΑΙ ΟΚ, αλλα δε μπορω να εχω το αγχος της φορτισης. Τεσπα πες αυτο το λυνεις παιρνεις ενα παουερ μπανκ. Τι μου συνεβει ομως σημερα και με αποτελειωσε στο ακυρο ???????? Ξαφνικα εκει παιδια που μιλαω ωραια και καλα αρχιζει και κανει μια σκοταδιλα προς τα κατω, και ενα σημειο αρχιζει και μαυριζει και ταυτοχρονα η συσκευη ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ . Και οσο ζεσταινεται σιγα σιγα η μαυριλα καλυπτει περισσοτερο εμβαδο στην οθονη.. λεω οκ κατι παιζει εδω, κλειστο και ξαναανοιξε το ποτε δεν ξερεις.. το αφηνω να κρυωσει λιγο και το ξαναανοιγω.. δωστο παλι τα ιδια... οσο ηταν ανοιχτο τοσο μαυριζε χαμηλα και τοσο εκαιγε, σε φαση που δεν μπορουσα να το κρατησω. ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΠΟ ΤΑ !!!!!! 2 μερες το εχω !!!! απο τη μυτη μου βγηκε , ειναι δαιμονισμενο !!!!!!!!!!! Τεσπα το κλεινω και λεω οκ δε θα με πεθανει ..το ανοιγω μετα απο 2 ωρες ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ! σαν να μη συνεβει τιποτα !! εγω τι να κανω τωρα να παω στο σερβις και τι να τους πω? θα με πιστευουν ? αυτη τη στιγμη το κινητο λειτουργει κανονικοτατα, αλλα πριν ηταν σε φαση λιγο πριν μου σκασει στα χερια. δε μπορω ομως να το αποδειξω καπως , εκανα σκρινσοτ απο το κινητο την ωρα που παθαινε αυτο το πραγμα αλλα στο σκρινσοτ δε φαινεται τιποτα ! τι να κανω ρε παιδια ? τι θελω και παιρνω αλλη μαρκα αφου μονο xiaomi μου αξιζει που του ειχα διαλυσει τα παντα κ το καημενο ακομα δουλευει το haha σαρκαστικο ηταν.. Φυσικα προβληματικο, μια παρομοια εμπειρια οχι απο το κεντρικο service ομως της xiaomi αλλα απο μαγαζι εδω, τους λεω παιδια επεσε το κιν φαινοταν ραγισμενη η οθονη σπασμενη δλδ και 0 ανταποκριση touch.. Ελα να το παρεις το απογευμα.. παω κι εγω χαρουμενος *γνωστος πελατης λογο δουλειας ηταν* το κιν σαν καινουργιο μυριζε θαλασσα Δεν μου λεει ομως: Μην το χρησιμοποιησεις για σημερα θελει λιγες ωρες η οθονη για να κατσει *κατι με την κολλα * με το που παω σπιτι και δωστου μηνυματα και κλησεις και ξανα και ξανα.. Μεχρι που αρχισε να βγαζει μαυριλες.. Λεω ο φωτισμος θα ειναι... Την επομενη μερα το πρωι βλεπω σκουρα τα εικονιδια.. Λεω ελα μωρε πρωι ειναι ακομα Ε μετα απο λιγη ωρα καταλαβα οτι κατι επαιζε.. το επεστρεψα και μου λεει ο φιλος : Μια χαρα το βλεπω!! Περιμενε του κανω... λειτουργησε το και θα δεις σε λιγα λεπτα.. Μολις το ειδε λεει οτι εφταιγε η κολλα, δεν εχει ακουμπησει καπου καλα+ οτι θελει τουλαχιστον 11 ωρες μη λειτουργιας.. Το αφησα 1 μερα λοιπον πηγα το πηρα και δεν το πειραξα..Ε μετα ηταν κομπλε... Στο θεμα σου, παρε xiaomi note 5 προτεινω μιας και ειμαι χρηστης εδω και λιγους μηνες, 4000 μπαταρια, ολη μερα gps ανοιχτο λογο δουλειας με δεδομενα και 4g μηνυματα κλησεις κλπ γυρναω σπιτι και εχω ακομα τουλαχιστον 35-40%
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Αλήθεια ακόμα το αναλύουμε;; Πήγε το κινητό αντιπροσωπεία ;; Το ελενξαν και είπαν έχει θέμα;; Εφόσον υπάρχει δελτίο αποστολής πριν το 7ημερο και αρνούνται αντικατάστασης ζητάς χαρτί που θα λέει επακριβώς τι αντικαταστάθηκε και γιατί δεν γίνεται αντικατάσταση. Παίρνεις το κινητό παίρνεις το χαρτί πας συνήγορο και κινείσαι αλλιώς 1
Costis92 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2018 16 λεπτά πριν, DeVilMaYcRyGR είπε Αλήθεια ακόμα το αναλύουμε; σου ζητησε κανεις να αναλυσεις κατι ,η να συμμετεχεις με το ζορι σε καποιο thread ? 😬
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα