maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) ε οχι ρε φιλε δεν ισχυει αυτο. μπορει να ισχυει στους ορους του e-deals, αλλα κανονικα εφοσον δεν λειτουργει σωστα, ειναι DOA Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από maneas
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase) ειναι δυο διαφορετικες περιπτωσεις. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από Costis92
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, maneas είπε Φίλε βίωσα οτι ακριβως βιωνει το παλικαρι, και το χα αγορασει κοντα στα 400. εμενα το αποτελεσμα μου ηταν αυτο που εγραψα, και βασει αυτων που μου είπαν απτο το καταστημα που είχα κάνει την αγορά, αυτα λέω. και συνεχιζω να μη θεωρω παραλογο το οτι δικαιούται καινουργια συσκευη, στα πλαισια του DOA. Γιατι να ανοιχτει το τηλεφωνο στις 1ες μερες λειτουργειας? Δεν αμφισβήτησα οτι ειχες διαφορετική εμπειρία αλλά πράγμα το ένα και αλλο πράγμα το αλλο. Η εκάστοτε εταιρεία ξέρει ποτε αξιζει/χρηζει/συμφερει να γινει αντικατασταση ή να επισκευαστεί.
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Το θεμα μου τωρα ειναι το εξης. Εφοσον το καταστημα δεν προκειται να κανει αντιακτασταση, υπαρχει περιπτωση να μου κανει αντικατασταση η ιδια η εταιρια? Μόλις τώρα, maneas είπε ναι, 7 μερες διαφορα (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερολογιακών ημερών.)
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Costis92 είπε (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερολογιακών ημερών.) ρε πασα μου αυτο γραφουνε αυτοι, δε σημαινει οτι αυτο ειναι.
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, maneas είπε ρε πασα μου αυτο γραφουνε αυτοι, δε σημαινει οτι αυτο ειναι. μα παντου αυτο βλεπω οτι γραφουν . και ουτως η αλλως, αυτο που ισχυει γι αυτους ειναι και αυτο που λαμβανουν υποψιν τους ,γτ εφοσον εκανες το λαθος και αγορασες απο αυτους μετα αναγκαζεσαι να το λουστεις Αυτο ειναι και το ρισκο του να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια τελικα. Αν το επαιρνα απο καποιο αλλο μεγαλο , θα κανανε αντικατασταση χωρις πολλα πολλα γιατι δεν τους κοστιζει και κατι. Σε ενα μικρο μαγαζι ομως ειναι μεγαλη η ζημια
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Costis92 είπε Αυτο ειναι και το ρισκο του να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια τελικα. Αν το επαιρνα απο καποιο αλλο μεγαλο , θα κανανε αντικατασταση χωρις πολλα πολλα γιατι δεν τους κοστιζει και κατι. Σε ενα μικρο μαγαζι ομως ειναι μεγαλη η ζημια OXI γιατι δεν ειναι θεμα πωλητη αλλα θεμα κατασκευαστη. Και απο public/media να αγοραζες το ιδιο θα αντιμετώπιζες. Αν μάλιστα αγοραζες και απο Κώτσο το πιο πιθανο θα ήταν το τζιμανοειδες service που εχει να εβαζε πρώτο χέρι και μετά η huawei να το εβγαζε και εκτος εγγυησης ως πειραγμένο 1
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μόλις τώρα, isay είπε OXI γιατι δεν ειναι θεμα πωλητη αλλα θεμα κατασκευαστη. Και απο public/media να αγοραζες το ιδιο θα αντιμετώπιζες. Αν μάλιστα αγοραζες και απο Κώτσο το πιο πιθανο θα ήταν το τζιμανοειδες service που εχει να εβαζε πρώτο χέρι και μετά η huawei να το εβγαζε και εκτος εγγυησης ως πειραγμένο ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη?
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Costis92 είπε ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη? δε νομιζω να γίνεται
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Costis92 είπε ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη? Και σου ξανα-ματα-απαντω οτι αν ο κατασκευαστής κρίνει οτι δε συμφέρει να φτιάξει τη συσκευή, θα σου δώσει καινουργια ή αν δεν εχει στοκ θα κάνει πιστωση (στο κατάστημα). Αυτό να ξερεις βγαίνει με στατιστικά μοντέλα τι πρεπει να κάνει. Η απάντηση του αυτή ειναι και η απαντηση που θα σου αναμεταδώσει ο πωλητης με το αναλογο φουσκωμα ("Ναι κυριε, θα σας αντικαταστήσουμε τη συσκευή γιατί θελουμε να ειστε ικανοποημένος"). Το παραπάνω ισχύει για ολους τους κατασκευαστές.
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Ωραια λοιπον. Υπαρχει κατι που μπορω να κανω για να κανω τον κατασκευαστη να μου αντικαταστησει τη συσκευη ?
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Costis92 είπε Ωραια λοιπον. Υπαρχει κατι που μπορω να κανω για να κανω τον κατασκευαστη να μου αντικαταστησει τη συσκευη ? Νομιμα για το γεγονος που περιεγραψες, τιποτα. Παράνομα ή με τρέλα, ο,τι σε φωτίσει ο θεος. Μπορεις πχ να τραβήξεις ένα βιντεο οτι αν δεν στο αντικαταστήσουν θα κοψεις το δεξι σου ... αυτι και να κανεις viral το βιντεο. Μπορεις να στειλεις ένα δακρυβρεχτο email στην εταιρεία οτι αμα δεν σου δώσουν νεα συσκευη, θα σε χωρίσει η καλή σου, στης οποιας το σπιτι μενεις και θα σου πάρει και τα παιδια, για τα οποια πηρες το κινητο για να τα βγαζεις φωτογραφίες. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από isay
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Αμα τους πω οτι θα κανω γκρουπ κατα της εταιριας για να την δυσφημιζω καθημερινα ?
Djzan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 τότε δεν πρόκειται να καταφέρεις απολύτος τίποτα. δοκίμασε να τους γράψεις στην σελίδα τους στο facebook. συνήθως δουλέυει αυτό!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα