Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ε οχι ρε φιλε δεν ισχυει αυτο. μπορει να ισχυει στους ορους του e-deals, αλλα κανονικα εφοσον δεν λειτουργει σωστα, ειναι DOA

Επεξ/σία από maneas
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase)

ειναι δυο διαφορετικες περιπτωσεις. 

Επεξ/σία από Costis92
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, maneas είπε

Φίλε βίωσα οτι ακριβως βιωνει το παλικαρι, και το χα αγορασει κοντα στα 400. εμενα το αποτελεσμα μου ηταν αυτο που εγραψα, και βασει αυτων που μου είπαν απτο το καταστημα που είχα κάνει την αγορά, αυτα λέω. 
και συνεχιζω να μη θεωρω παραλογο το οτι δικαιούται καινουργια συσκευη, στα πλαισια του DOA. Γιατι να ανοιχτει το τηλεφωνο στις 1ες μερες λειτουργειας?

Δεν αμφισβήτησα οτι ειχες διαφορετική εμπειρία αλλά πράγμα το ένα και αλλο πράγμα το αλλο. Η εκάστοτε εταιρεία ξέρει ποτε αξιζει/χρηζει/συμφερει να γινει αντικατασταση ή να επισκευαστεί. 

 

Δημοσ.

Το θεμα μου τωρα ειναι το εξης. Εφοσον το καταστημα δεν προκειται να κανει αντιακτασταση, υπαρχει περιπτωση να μου κανει αντικατασταση η ιδια η εταιρια? 

Μόλις τώρα, maneas είπε

ναι, 7 μερες διαφορα

 (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερολογιακών ημερών.)

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Costis92 είπε

 (Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερολογιακών ημερών.)

ρε πασα μου αυτο γραφουνε αυτοι, δε σημαινει οτι αυτο ειναι.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, maneas είπε

ρε πασα μου αυτο γραφουνε αυτοι, δε σημαινει οτι αυτο ειναι.

μα παντου αυτο βλεπω οτι γραφουν . και ουτως η αλλως, αυτο που ισχυει γι αυτους ειναι και αυτο που λαμβανουν υποψιν τους ,γτ εφοσον εκανες το λαθος και αγορασες απο αυτους μετα αναγκαζεσαι να το λουστεις

Αυτο ειναι και το ρισκο του να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια τελικα. Αν το επαιρνα απο καποιο αλλο μεγαλο , θα κανανε αντικατασταση χωρις πολλα πολλα γιατι δεν τους κοστιζει και κατι. 
Σε ενα μικρο μαγαζι ομως ειναι μεγαλη η ζημια

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Costis92 είπε

 

Αυτο ειναι και το ρισκο του να αγοραζεις απο μικρα μαγαζια τελικα. Αν το επαιρνα απο καποιο αλλο μεγαλο , θα κανανε αντικατασταση χωρις πολλα πολλα γιατι δεν τους κοστιζει και κατι. 
Σε ενα μικρο μαγαζι ομως ειναι μεγαλη η ζημια

OXI γιατι δεν ειναι θεμα πωλητη αλλα θεμα κατασκευαστη. Και απο public/media να αγοραζες το ιδιο θα αντιμετώπιζες. Αν μάλιστα αγοραζες και απο Κώτσο το πιο πιθανο θα ήταν το τζιμανοειδες service που εχει να εβαζε πρώτο χέρι και μετά η huawei να το εβγαζε και εκτος εγγυησης ως πειραγμένο 

  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, isay είπε

OXI γιατι δεν ειναι θεμα πωλητη αλλα θεμα κατασκευαστη. Και απο public/media να αγοραζες το ιδιο θα αντιμετώπιζες. Αν μάλιστα αγοραζες και απο Κώτσο το πιο πιθανο θα ήταν το τζιμανοειδες service που εχει να εβαζε πρώτο χέρι και μετά η huawei να το εβγαζε και εκτος εγγυησης ως πειραγμένο 

ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη?

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Costis92 είπε

ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη?

δε νομιζω να γίνεται

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Costis92 είπε

ωραιο και ξαναρωταω. ο κατασκευαστης μπορει να μου δωσει καινουρια συσκευη?

Και σου ξανα-ματα-απαντω οτι αν ο κατασκευαστής κρίνει οτι δε συμφέρει να φτιάξει τη συσκευή, θα σου δώσει καινουργια ή αν δεν εχει στοκ θα κάνει πιστωση (στο κατάστημα). Αυτό να ξερεις βγαίνει με στατιστικά μοντέλα τι πρεπει να κάνει. Η απάντηση του αυτή ειναι και η απαντηση που θα σου αναμεταδώσει ο πωλητης με το αναλογο φουσκωμα ("Ναι κυριε, θα σας αντικαταστήσουμε τη συσκευή γιατί θελουμε να ειστε ικανοποημένος"). 

Το παραπάνω ισχύει για ολους τους κατασκευαστές.

Δημοσ.

Ωραια λοιπον. Υπαρχει κατι που μπορω να κανω για να κανω τον κατασκευαστη να μου αντικαταστησει τη συσκευη ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Costis92 είπε

Ωραια λοιπον. Υπαρχει κατι που μπορω να κανω για να κανω τον κατασκευαστη να μου αντικαταστησει τη συσκευη ?

Νομιμα για το γεγονος που περιεγραψες, τιποτα.

Παράνομα ή με τρέλα, ο,τι σε φωτίσει ο θεος. Μπορεις πχ να τραβήξεις ένα βιντεο οτι αν δεν στο αντικαταστήσουν θα κοψεις το δεξι σου ... αυτι και να κανεις viral το βιντεο. Μπορεις να στειλεις ένα δακρυβρεχτο email στην εταιρεία οτι αμα δεν σου δώσουν νεα συσκευη, θα σε χωρίσει η καλή σου, στης οποιας το σπιτι μενεις και θα σου πάρει και τα παιδια, για τα οποια πηρες το κινητο για να τα βγαζεις φωτογραφίες. 

Επεξ/σία από isay
Δημοσ.

τότε δεν πρόκειται να καταφέρεις απολύτος τίποτα. δοκίμασε να τους γράψεις στην σελίδα τους στο facebook. συνήθως δουλέυει αυτό!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...