Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, isay είπε Το έγραψα νωριτερα στη σελιδα αυτη και στο παναλαμβάνω. Το DOA (οποιασδήποτε μορφής) ΔΕΝ ειναι υποχρεωση του καταστηματος, ουτε της αντιπροσωπείας και οπου εφαρμοζεται ειναι προαιρετική παροχή στα πλαισια του marketing. Και νεκρο να ερθει, το μαγαζι μπορει να το στειλει για επισκευη. Εφοσον δεν γινεται να επισκευαστει ή αντικατασταθει τοτε ο νομος οριζει επιστροφη χρημάτων Μα δεν ειπα πουθενα οτι γινεται αντικατασταση συσκευης , και δεν ξερω καν που και ποτε ισχυει. Οι αλλοι το ειπανε, και το παιδι πιο πανω απο προσωπικη εμπειρια ειπε οτι του εκαναν επιστροφη χρηματων, γιατι κανεις quote σε εμενα ? Προσπαθω να μπω στο site του καταστηματος γιατι θυμαμαι οτι ανεφερε κατι για DOA , αλλα δεν ανοιγει καν το site τους ξαφνικα.. Δεν ξερω τι γινεται Επισης εμενα το βασικο μου αιτημα παιδια, ειναι το να μου δωσουν καινουρια συσκευη πισω και οχι να μου την αντικαταστησουν κ αυτο απ οτι εχω καταλαβει δε θα συμβει, αλλα εγω θα το φτασω στα ακρα οπως και να ' χει και θα κανω ο,τι γινεται γι αυτο. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από Costis92
isay Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, Costis92 είπε Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ? Σε έκανα quote για το παραπάνω συγκριτικό ερώτημα σου, διοτι το παιδί δεν εγραψε για το e-deals. Πέρα απο αυτό για να καταλαβεις τι ισχυει στην αγορα και sorry bro αν αυτό είναι εναντια στα θέλω μας. Η σελίδα που θες να βρεις βρίσκεται στο cache του google. Δες αν σε καλυπτει να κινηθείς οπως σε εξυπηρετεί http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EXPZrjqEGkgJ:www.e-deal.gr/index.php%3Fdispatch%3Dpages.view%26page_id%3D5+&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=ae
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το κατάστημα e-deal.gr δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Το κατάστημα e-deal.gr σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ’ επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Συμφωνα με αυτο λοιπον που γραφει στο site του μαγαζιου , πρεπει η ιδια η εταιρια να δωσει εντολη οτι πρεπει το κινητο να αντικατασταθει. Σιγα μην το κανουν ομως, εφοσον μπορουν απλα να το επισκευασουν. Και φυσικα δε νιωθω καμια αισιοδοξια να παρω μια συσκευη επισκευασμενη , οπως κανεις δε θα το ηθελε αυτο για προφανεις λογους. Επισης στο site διαβασα οτι γραφει Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν: Η συσκευή δε συνοδεύεται από το κουτί και όλα τα παρελκόμενά της (πχ. μπαταρία, βιβλιαράκι, hands free, φορτιστή κλπ). Εμενα ομως που τους την πηγα με ολα μεσα στο κουτι, πηραν απλα το κινητο σκετο και μου εδωσαν πισω τα υπολοιπα. Τι φαση ???
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, Costis92 είπε Ωραια , αυτο δεν λεγεται DOA, δηλαδη DEAD on arrival. Εφοσον ανοιγε κανονικα, δεν ηταν νεκρο, απλα ειχε καποια βλαβη. Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ? Φιλε δεν εχεις καταλαβει τι σημαινει Dead On Arrival.. Ειχε προβλημα απο το κουτι του, αλλαχθηκε. Doa δε σημαινει οτι δεν ανοιγει, αλλα οτι η συσκευη δεν λειτουργει οπως πρεπει κατα την αφιξη της. Μήπως αργησες να το στειλεις και βρηκανε πατημα, δε ξερω, παντως το να παρεις με το καλημερα επισκευασμενη συσκευη το θεωρω απαραδεκτο. Ξεκαθαρισε οτι δεν θες επισκευη αλλα αντικατασταση. Στη τελική εφόσον ειχαν γνωματευση οτι το κινητο ειναι προβληματικο δε τιθεται θεμα επισκευης αλλα αντικαταστασης τουλαχιστον. Το οτι σου παρελαβαν μονο το κινητο και σου δωσαν πισω κουτι φορτιστη ειναι τεραστιο λαθος, γιατι ετσι αποκλειεται η διαδικασια της αντικαταστασης. θεωρω οτι εκει το εχασες. Αν δε βγαλεις ακρη πες τους οτι θα το κινησεις νομικα η θα απευθυνθεις στο συνηγορο του πολιτη. καλη η ευγενεια αλλα μεχρι ενα σημειο. εγω στη περιπτωση μου δεν ημουν ιδιεταιρα ευγενικος, πιεσα πολυ και ημουν απολυτος. και πηρα αυτο που ηθελα. Στις 19/10/2018 στις 1:34 ΠΜ, isay είπε Αντιθετα οι επιστροφες εντος 14 ημερων απο ηλεκτρονικες αγορες ειναι νομικα κατοχυρωμένο, άλλο αν τα καταστήματα το κανουν πολύ δυσκολα για να προστατευτουν απο τους τζαμπατζήδες ή τους πονηράκηδες (δυστυχώς υπάρχουν πολλοί, οποτε αυτο επηρεάζει όλους μας). Η υπαναχώρηση ισχύει μόνο οταν η συσκευασία δεν εχει ανοιχτεί. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από maneas 1
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, maneas είπε Φιλε δεν εχεις καταλαβει τι σημαινει Dead On Arrival.. Ειχε προβλημα απο το κουτι του, αλλαχθηκε. Doa δε σημαινει οτι δεν ανοιγει, αλλα οτι η συσκευη δεν λειτουργει οπως πρεπει κατα την αφιξη της. "Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ’ αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή “Dead On Arrival”, το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. " ετσι γραφει στο site τους. και σε αλλα που βρηκα στο ιντερνετ λεει " Το DOA καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να λειτουργεί. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA. " Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από Costis92
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 το DOA σημαινει οτι η συσκευη δεν ανταποκρινεται βασει των οδηγιων του κατασκευαστη, τωρα αν θες να παιζεις με τις λεξεις.. Αν στην εχουνε πει αυτοι αυτη τη παπ..ια δεν ισχυει. και στο ξαναλεω εκανες μ..ια που δεν το αφησες μαζι με το κουτι του.
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μου ειπανε οτι δεν χρειαζεται το κουτι.. Τι να πω, δεν ηξερα και παραπανω. Ο καθενας μου λεει διαφορετικα πραγματα. Εγω επισκευασμενο κινητο παντως δε δεχομαι.
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτο και μονο σημαινει οτι ηξεραν τι εκαναν και σε κατευθυναν ετσι. Διοτι το οτι δεν μπορεις να κανεις αντικατασταση αν δεν εχεις παραδωσει τη συσκευη κομπλε ισχύει 100%. Παρτους τηλ πες σας φερνω κουτι και προικα, θελω αλλη συσκευη η τα λεφτα μου πισω. Ουτε νύξη για επισκευη. ειναι 100% λογικο να δικαιουσαι καινουργια συσκευη εφοσον σου ηρθε ελλατωματικη. Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2018 από maneas
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μου ειπαν οτι μονο αν η Huawei πει οτι δεν επισκευαζετε, τοτε μπορουν να μου κανουν αντικατασταση. Ποσο απατεωνες
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 14 λεπτά πριν, maneas είπε Αυτο και μονο σημαινει οτι ηξεραν τι εκαναν και σε κατευθυναν ετσι. Διοτι το οτι δεν μπορεις να κανεις αντικατασταση αν δεν εχεις παραδωσει τη συσκευη κομπλε ισχύει 100%. Παρτους τηλ πες σας φερνω κουτι και προικα, θελω αλλη συσκευη η τα λεφτα μου πισω. Ουτε νύξη για επισκευη. ειναι 100% λογικο να δικαιουσαι καινουργια συσκευη εφοσον σου ηρθε ελλατωματικη. Χωρις να εμπλακώ στο θεμα edeals-costis (αρκετά εχω ήδη γραψει) να επισημανω εδώ οτι διαφωνώ οτι δικαιουται καινουργια συσκευή οπως το αφήνεις να εννοηθεί. 4 ώρες πριν, maneas είπε Η υπαναχώρηση ισχύει μόνο οταν η συσκευασία δεν εχει ανοιχτεί. Η υπαναχώρηση ειναι νομικά τεκμηριωμένη και εκει ΔΕΝ διαχωριζεται το ανοιγμενη ή οχι συσκευασία. Το αν τα καταστήματα εφαρμοζουν αλλη πολιτική για να αποφυγουν τζαμπατζήδες ή πονηρους ειναι αλλο θεμα. Και εγω αν ήμουν κατάστημα θα ήθελα τις επαναχωρησεις με συσκευασμένες γιατί ο νομοθέτης δε δινει αρκετή προστασία και στον πωλητη.
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Τι να πω πες τους οτι θα το τρεξεις νομικα και δες σε ποιο οργανισμο μπορεις να απευθυνθεις. Μόλις τώρα, isay είπε Χωρις να εμπλακώ στο θεμα edeals-costis (αρκετά εχω ήδη γραψει) να επισημανω εδώ οτι διαφωνώ οτι δικαιουται καινουργια συσκευή οπως το αφήνεις να εννοηθεί. Μα το θεωρώ αυτονόητο σαν καταναλωτης οτι εφοσον παρηγγειλα μια ηλεκτρονικη συσκευη και συγκεκριμενα smartphone (το οποιο κανει και 300+ ευρω) και μου ερθει με ελατωμα, δεν μπαινω καν σε διαδικασια επισκευης αλλα αντικαταστασης.. τι να πω ισως ημουν τυχερος με το καταστημα που εμπλεξα εγω, παντως απτην αρχη της συνομιλιας μου με αυτους, μου είπαν οτι εφοσον η συσκευη δεν ειναι 100% λειτουργικα σωστη εννοειται παμε για DOA. Ισως ειναι θεμα καταστήματος, οποτε στη προκειμενη εμπλεξες με πατόλιες costis. Εγώ θα επέμενα, και ο αγιος φοβέρα θέλει, εδωσες μισο μηνιατικο για κατι που πρέπει να είναι απτο κουτί του λειτουργικα αρτιο. 1
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Ξαναμιλησα με το καταστημα και μου ειπαν οτι ουσιαστικα οτι και να κανω , αντικατασταση δε θα γινει, παρα μονο επισκευη. Οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να αντικαταστησουν συσκευη
isay Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, maneas είπε ...και μου ερθει με ελατωμα, δεν μπαινω καν σε διαδικασια επισκευης αλλα αντικαταστασης.... Αυτό το λένε εγγύηση και εκει ειναι σαφή τα όρια δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και τι γινεται αν το κινητό δεν μπορει να επισκευασθεί. Αυτό ανεξάρτητα αν ειναι αναπτήρας, κινητό, πλυντήριο ή αυτοκινητο. Απο εκει και πέρα (ξαναγράφω) οτι ο εκάστοτε κατασκευαστής και το εκαστοτε κατάστημα μπορουν να πάρεχουν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ επιπροσθετες υπηρεσίες (οπως αμεση αντικατάσταση) και αυτό για λογους marketing. Αυτά μπορουμε να τα μάθουμε ΠΡΙΝ την αγορά. Οποτε αν θες να βοηθήσεις τον costis να καταλάβει, δώσε του εγκυρες οδηγίες και οχι να του φορτιζεις συναισθηματικα το θυμικο του. Εκφράσεις του τυπου "100% λογικό" δε βοηθούν. 1
maneas Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 1 λεπτό πριν, isay είπε Οποτε αν θες να βοηθήσεις τον costis να καταλάβει, δώσε του εγκυρες οδηγίες και οχι να του φορτιζεις συναισθηματικα το θυμικο του. Εκφράσεις του τυπου "100% λογικό" δε βοηθούν. Φίλε βίωσα οτι ακριβως βιωνει το παλικαρι, και το χα αγορασει κοντα στα 400. εμενα το αποτελεσμα μου ηταν αυτο που εγραψα, και βασει αυτων που μου είπαν απτο το καταστημα που είχα κάνει την αγορά, αυτα λέω. και συνεχιζω να μη θεωρω παραλογο το οτι δικαιούται καινουργια συσκευη, στα πλαισια του DOA. Γιατι να ανοιχτει το τηλεφωνο στις 1ες μερες λειτουργειας?
Costis92 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2018 Ναι απλα εσυ ισως το πηρες απο καποια καταστημα που κανει αντικαταστασεις. Για να δικαιουσαι καινουρια συσκευη στα πλαισια του DOA ,πρεπει να ειναι νεκρο, δηλαδη να μην ανοιγει ΚΑΝ . Αλλιως υπαγεται σε διαφορετικη κατηγορια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα