Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Costis92 είπε

Και άμα μου δώσουν το ίδιο πίσω τι θα κάνω 

Απαιτείς αντικατάσταση. Είναι σε περίοδο DOA, να κόψουν τον λαιμό τους

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Απαιτείς αντικατάσταση. Είναι σε περίοδο DOA, να κόψουν τον λαιμό τους

(μιλώ γενικα)

Παιδια το DOA δεν ειναι υποχρεωτικό, αλλά εξαρτάται απο το εκάστοτε κατάστημα και οχι για ολα τα προϊόντα. Επισης ειναι προαιρετική υπηρεσία απο το καταστημα και οχι νομικα υποχρεωτική. Αν λοιπον δεν το αναγράφει σαφεστατα στο site/ορους, δεν υπάρχει περιπτωση κάποιος να πάρει doa. Το οτι κάποια service/καταστήματα το κανουν απο δική τους θεληση στο ανεπισημο, ειναι συν για το μαγαζι.

Αντιθετα οι επιστροφες εντος 14 ημερων απο ηλεκτρονικες αγορες ειναι νομικα κατοχυρωμένο, άλλο αν τα καταστήματα το κανουν πολύ δυσκολα για να προστατευτουν απο τους τζαμπατζήδες ή τους πονηράκηδες (δυστυχώς υπάρχουν πολλοί, οποτε αυτο επηρεάζει όλους μας).

Δημοσ.

Μην γκρινιαζεις θα πω εγω προτετελεσμενου. Εγω ειχα 1300 € ψυγειο ειχε προβλημα ο ενας ελεγκτης θερμοκρασιας , κατα την συναρμολογηση ειχε πατηθει το καλωδιο του και εκανε σωμα οταν ακουμπουσα σε ενα συγκεκριμενο σημειο και εσβηνε το ψυγειο. ηρθαν το εφτιαξαν. home cinema samsung / tv samsung και τα 2 με προβλημα και οχι της φτηνιας . Εγω δλδ τι επρεπε να πω??

Δημοσ.

Ακουστε τωρα να γελασετε με τον επαγγελματισμο. Το κινητο το πηγα την Πεμπτη και παιρνω σημερα τηλεφωνο απο το μαγαζι και μου λενε δεν εχουμε νεοτερα, απο την αλλη βδομαδα λογικα.Εχω παρει 100 τηλεφωνο αυτες τις μερες μια την HUAWEI  μια το καταστημα , και μου λεει αλλα ο ενας και αλλα ο αλλος . 

Το καταστημα μου ειπε οτι εφοσον παρουσιαστηκε προβλημα εντος 7 ημερων πρεπει να το παω απο κει για να ειμαι καλυμμενος απο την εγγυηση .  Στην HUAWEI μου ελεγαν αν το φερνατε σε μας θα το βλεπαμε αμεσα και δε θα περιμενατε , αλλα η μια απο αυτες που μιλαγα μου ελεγε οτι αμα ειναι κατι εκτος εγγυησης θα πληρωσω 7 ευρω για τον τεχνικο ελεγχο . Κοινως ο καθενας εδινε διαφορετικες πληροφοριες , ακομα και μεσα στην ιδια επιχειρηση. Απορρω τι ειδους συνεργασια εχουν με το καταστημα και δεν ξερουν ουτε οι μεν ουτε οι δε πως να διαχειριστουν ενα τετοιο ζητημα, λες και συμβαινει πρωτη φορα. Εγω κοινως θα μπορουσα να εχω απο τη Παρασκευη καινουρια συσκευη στα χερια μου και αντι αυτου, πρεπει να μιλαω στα τηλεφωνα για να μου λεει ο καθενας την ανακριβεια του . 

Δημοσ.

Μετα απο 100 τηλεφωνα που πηρα μου ειπαν οτι δε γινεται να μου το αντικαταστησουν , παρα μονο να μου το επισκευασουν. 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ιδια φρικη εφαγα με Honor 10 του κουτιου απο σκρουτζομαγαζο. με το που το bootαρω 1η φορά δεν καταχωρεί fingerprint με τιποτα. Τηλ κατευθειαν στο καταστημα και με λενε στειλτο πισω να το στείλουμε στην αντιπροσωπεια να το ελεγξει και αν ειναι ελλατωματικο το βλεπουμε. Τηλ στην αντιπροσωπεία με λενε αν θες το παραλαμβανουμε εμεις την επόμενη μέρα απο σημείο που θα μας υποδείξεις (thumbs up). Επέλεξα να το στείλω μεσω του καταστήματος που το αγόρασα ωστε να ειμαι καλυμμενος, το παρέλαβα στις 5 το απόγευμα, στις 8 ημουν acs και το στελνα πισω. Μετα απο πολλη ιστορια μετα απο μια εβδομάδα με πηραν τηλ και με ειπανε οτι ειναι ελλατωματικο το τσιπακι. ζητησα επιστροφη χρημάτων και το αγόρασα απο ινσομνια 80 ευρώπουλα κατω. Πηγα ειδα τη συσκευη απο κοντα πριν την αγοράσω, ελεγξα fingerprint, το πηρα, ησύχασα.

Επεξ/σία από maneas
Δημοσ.

Συγγνωμη εσενα γιατι σου δωσανε τα λεφτα σου πισω κ εμενα μου λενε οτι μπορουν απλα να το επισκευασουν ??

 

Καλα περαν του δαχτυλικου που δεν λειτουργει με τιποτα, εχει και την χειροτερη μπαταρια εβερ. Και χωρις να το χρησιμοποιεις δεν κραταει πανω απο 8 ωρες..

Μιλαμε για κανονικη ξεφτιλα.

1 ώρα πριν, maneas είπε

Μετα απο πολλη ιστορια μετα απο μια εβδομάδα με πηραν τηλ και με ειπανε οτι ειναι ελλατωματικο το τσιπακι. ζητησα επιστροφη χρημάτων και το αγόρασα απο ινσομνια 80 ευρώπουλα κατω. Πηγα ειδα τη συσκευη απο κοντα πριν την αγοράσω, ελεγξα fingerprint, το πηρα, ησύχασα.

Ποιος σε πηρε τηλεφωνο? Το καταστημα, η Huawei , η το σερβις της Huawei?  Το τσιπακι που ειδε ο τεχνικος οτι ηταν ελλατωματικο γιατι δεν στο αλλαξε και σου δωσανε καινουρια συσκευη ? Τους το ζητησες εσυ ? Δεν εχω καταλαβει

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Costis92 είπε

Συγγνωμη εσενα γιατι σου δωσανε τα λεφτα σου πισω κ εμενα μου λενε οτι μπορουν απλα να το επισκευασουν ??

Καλα περαν του δαχτυλικου που δεν λειτουργει με τιποτα, εχει και την χειροτερη μπαταρια εβερ. Και χωρις να το χρησιμοποιεις δεν κραταει πανω απο 8 ωρες..

Μιλαμε για κανονικη ξεφτιλα.

Ποιος σε πηρε τηλεφωνο? Το καταστημα, η Huawei , η το σερβις της Huawei?  Το τσιπακι που ειδε ο τεχνικος οτι ηταν ελλατωματικο γιατι δεν στο αλλαξε και σου δωσανε καινουρια συσκευη ? Τους το ζητησες εσυ ? Δεν εχω καταλαβει

Με πηρανε απο το καταστημα που ειχα αγορασει το κινητο απο το σκρουτζ. Το κινητο ηταν DΟΑ φιλε με το που το ανοιξα διαπιστωσα ελλατωμα το εστειλα πισω σε λιγες ωρες και διεκδικησα αλλαγη η επιστροφη χρημάτων. Το καταστημα δεν ειχε στοκ το μοντέλο που παρήγγειλα οποτε μου επεστρεψαν τα χρηματα μου.

ιεκδικεις αντικατασταση ηταν ελλατωματικο απο τι μανα του, τι θα πει "επισκευη"? Πόσες μέρες μετα τη παραλαβή το γύρισες?

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, maneas είπε

Με πηρανε απο το καταστημα που ειχα αγορασει το κινητο απο το σκρουτζ. Το κινητο ηταν DΟΑ φιλε με το που το ανοιξα διαπιστωσα ελλατωμα το εστειλα πισω σε λιγες ωρες και διεκδικησα αλλαγη η επιστροφη χρημάτων. Το καταστημα δεν ειχε στοκ το μοντέλο που παρήγγειλα οποτε μου επεστρεψαν τα χρηματα μου.

ιεκδικεις αντικατασταση ηταν ελλατωματικο απο τι μανα του, τι θα πει "επισκευη"? Πόσες μέρες μετα τη παραλαβή το γύρισες?

  τι εννοεις το ανοιξες? λειτουργουσε και ανοιγε κανονικα, η δεν ανοιξε ποτε του ?

 

το γυρισα 5 μερες μετα πισω

Παιδια μπαινω στο site του καταστηματος ( www.e-deal.gr ) και δεν λειτουργει , λεει πως δεν ειναι δυνατη η προσβαση σε αυτο τον ιστοτοπο. Εσεις μπορειτε να μπειτε κανονικα ?

Δημοσ.

Το άνοιξα, τράβαγα και βίντεο το unboxing για τυχόν DOA, το πρόβλημα δεν το έπιασε το βίντεο, bootare κανονικα,αλλά δεν έπιανε με τίποτα το fingerprint. Εφόσον προσπάθησα πολύ, και με άλλα δάχτυλα, και με χέρι αλλουνου αλλά τίποτα, είδα βιντεο το πώς πρέπει να ανταποκρίνεται κανονικά, το εστειλα κατευθείαν πίσω 

Δημοσ.

Ωραια , αυτο δεν λεγεται DOA, δηλαδη DEAD on arrival. Εφοσον ανοιγε κανονικα, δεν ηταν νεκρο, απλα ειχε καποια βλαβη. 

Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Costis92 είπε

Ωραια , αυτο δεν λεγεται DOA, δηλαδη DEAD on arrival. Εφοσον ανοιγε κανονικα, δεν ηταν νεκρο, απλα ειχε καποια βλαβη. 

Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ? 

Το έγραψα νωριτερα στη σελιδα αυτη και στο παναλαμβάνω. Το DOA (οποιασδήποτε μορφής) ΔΕΝ ειναι υποχρεωση του καταστηματος, ουτε της αντιπροσωπείας και οπου εφαρμοζεται ειναι προαιρετική παροχή στα πλαισια του marketing. Και νεκρο να ερθει, το μαγαζι μπορει να το στειλει για επισκευη. Εφοσον δεν γινεται να επισκευαστει ή αντικατασταθει τοτε ο νομος οριζει επιστροφη χρημάτων

Επεξ/σία από isay

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...