Costis92 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Και άμα μου δώσουν το ίδιο πίσω τι θα κάνω
sakis92 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 38 λεπτά πριν, Costis92 είπε Και άμα μου δώσουν το ίδιο πίσω τι θα κάνω να μη το ξανα παθει
Dinos_12345 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 2 ώρες πριν, Costis92 είπε Και άμα μου δώσουν το ίδιο πίσω τι θα κάνω Απαιτείς αντικατάσταση. Είναι σε περίοδο DOA, να κόψουν τον λαιμό τους
isay Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 12 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε Απαιτείς αντικατάσταση. Είναι σε περίοδο DOA, να κόψουν τον λαιμό τους (μιλώ γενικα) Παιδια το DOA δεν ειναι υποχρεωτικό, αλλά εξαρτάται απο το εκάστοτε κατάστημα και οχι για ολα τα προϊόντα. Επισης ειναι προαιρετική υπηρεσία απο το καταστημα και οχι νομικα υποχρεωτική. Αν λοιπον δεν το αναγράφει σαφεστατα στο site/ορους, δεν υπάρχει περιπτωση κάποιος να πάρει doa. Το οτι κάποια service/καταστήματα το κανουν απο δική τους θεληση στο ανεπισημο, ειναι συν για το μαγαζι. Αντιθετα οι επιστροφες εντος 14 ημερων απο ηλεκτρονικες αγορες ειναι νομικα κατοχυρωμένο, άλλο αν τα καταστήματα το κανουν πολύ δυσκολα για να προστατευτουν απο τους τζαμπατζήδες ή τους πονηράκηδες (δυστυχώς υπάρχουν πολλοί, οποτε αυτο επηρεάζει όλους μας).
DeVilMaYcRyGR Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2018 Μην γκρινιαζεις θα πω εγω προτετελεσμενου. Εγω ειχα 1300 € ψυγειο ειχε προβλημα ο ενας ελεγκτης θερμοκρασιας , κατα την συναρμολογηση ειχε πατηθει το καλωδιο του και εκανε σωμα οταν ακουμπουσα σε ενα συγκεκριμενο σημειο και εσβηνε το ψυγειο. ηρθαν το εφτιαξαν. home cinema samsung / tv samsung και τα 2 με προβλημα και οχι της φτηνιας . Εγω δλδ τι επρεπε να πω??
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Ακουστε τωρα να γελασετε με τον επαγγελματισμο. Το κινητο το πηγα την Πεμπτη και παιρνω σημερα τηλεφωνο απο το μαγαζι και μου λενε δεν εχουμε νεοτερα, απο την αλλη βδομαδα λογικα.Εχω παρει 100 τηλεφωνο αυτες τις μερες μια την HUAWEI μια το καταστημα , και μου λεει αλλα ο ενας και αλλα ο αλλος . Το καταστημα μου ειπε οτι εφοσον παρουσιαστηκε προβλημα εντος 7 ημερων πρεπει να το παω απο κει για να ειμαι καλυμμενος απο την εγγυηση . Στην HUAWEI μου ελεγαν αν το φερνατε σε μας θα το βλεπαμε αμεσα και δε θα περιμενατε , αλλα η μια απο αυτες που μιλαγα μου ελεγε οτι αμα ειναι κατι εκτος εγγυησης θα πληρωσω 7 ευρω για τον τεχνικο ελεγχο . Κοινως ο καθενας εδινε διαφορετικες πληροφοριες , ακομα και μεσα στην ιδια επιχειρηση. Απορρω τι ειδους συνεργασια εχουν με το καταστημα και δεν ξερουν ουτε οι μεν ουτε οι δε πως να διαχειριστουν ενα τετοιο ζητημα, λες και συμβαινει πρωτη φορα. Εγω κοινως θα μπορουσα να εχω απο τη Παρασκευη καινουρια συσκευη στα χερια μου και αντι αυτου, πρεπει να μιλαω στα τηλεφωνα για να μου λεει ο καθενας την ανακριβεια του .
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μετα απο 100 τηλεφωνα που πηρα μου ειπαν οτι δε γινεται να μου το αντικαταστησουν , παρα μονο να μου το επισκευασουν. 1
maneas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ιδια φρικη εφαγα με Honor 10 του κουτιου απο σκρουτζομαγαζο. με το που το bootαρω 1η φορά δεν καταχωρεί fingerprint με τιποτα. Τηλ κατευθειαν στο καταστημα και με λενε στειλτο πισω να το στείλουμε στην αντιπροσωπεια να το ελεγξει και αν ειναι ελλατωματικο το βλεπουμε. Τηλ στην αντιπροσωπεία με λενε αν θες το παραλαμβανουμε εμεις την επόμενη μέρα απο σημείο που θα μας υποδείξεις (thumbs up). Επέλεξα να το στείλω μεσω του καταστήματος που το αγόρασα ωστε να ειμαι καλυμμενος, το παρέλαβα στις 5 το απόγευμα, στις 8 ημουν acs και το στελνα πισω. Μετα απο πολλη ιστορια μετα απο μια εβδομάδα με πηραν τηλ και με ειπανε οτι ειναι ελλατωματικο το τσιπακι. ζητησα επιστροφη χρημάτων και το αγόρασα απο ινσομνια 80 ευρώπουλα κατω. Πηγα ειδα τη συσκευη απο κοντα πριν την αγοράσω, ελεγξα fingerprint, το πηρα, ησύχασα. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από maneas
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Συγγνωμη εσενα γιατι σου δωσανε τα λεφτα σου πισω κ εμενα μου λενε οτι μπορουν απλα να το επισκευασουν ?? Καλα περαν του δαχτυλικου που δεν λειτουργει με τιποτα, εχει και την χειροτερη μπαταρια εβερ. Και χωρις να το χρησιμοποιεις δεν κραταει πανω απο 8 ωρες.. Μιλαμε για κανονικη ξεφτιλα. 1 ώρα πριν, maneas είπε Μετα απο πολλη ιστορια μετα απο μια εβδομάδα με πηραν τηλ και με ειπανε οτι ειναι ελλατωματικο το τσιπακι. ζητησα επιστροφη χρημάτων και το αγόρασα απο ινσομνια 80 ευρώπουλα κατω. Πηγα ειδα τη συσκευη απο κοντα πριν την αγοράσω, ελεγξα fingerprint, το πηρα, ησύχασα. Ποιος σε πηρε τηλεφωνο? Το καταστημα, η Huawei , η το σερβις της Huawei? Το τσιπακι που ειδε ο τεχνικος οτι ηταν ελλατωματικο γιατι δεν στο αλλαξε και σου δωσανε καινουρια συσκευη ? Τους το ζητησες εσυ ? Δεν εχω καταλαβει
maneas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 48 λεπτά πριν, Costis92 είπε Συγγνωμη εσενα γιατι σου δωσανε τα λεφτα σου πισω κ εμενα μου λενε οτι μπορουν απλα να το επισκευασουν ?? Καλα περαν του δαχτυλικου που δεν λειτουργει με τιποτα, εχει και την χειροτερη μπαταρια εβερ. Και χωρις να το χρησιμοποιεις δεν κραταει πανω απο 8 ωρες.. Μιλαμε για κανονικη ξεφτιλα. Ποιος σε πηρε τηλεφωνο? Το καταστημα, η Huawei , η το σερβις της Huawei? Το τσιπακι που ειδε ο τεχνικος οτι ηταν ελλατωματικο γιατι δεν στο αλλαξε και σου δωσανε καινουρια συσκευη ? Τους το ζητησες εσυ ? Δεν εχω καταλαβει Με πηρανε απο το καταστημα που ειχα αγορασει το κινητο απο το σκρουτζ. Το κινητο ηταν DΟΑ φιλε με το που το ανοιξα διαπιστωσα ελλατωμα το εστειλα πισω σε λιγες ωρες και διεκδικησα αλλαγη η επιστροφη χρημάτων. Το καταστημα δεν ειχε στοκ το μοντέλο που παρήγγειλα οποτε μου επεστρεψαν τα χρηματα μου. ιεκδικεις αντικατασταση ηταν ελλατωματικο απο τι μανα του, τι θα πει "επισκευη"? Πόσες μέρες μετα τη παραλαβή το γύρισες?
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 47 λεπτά πριν, maneas είπε Με πηρανε απο το καταστημα που ειχα αγορασει το κινητο απο το σκρουτζ. Το κινητο ηταν DΟΑ φιλε με το που το ανοιξα διαπιστωσα ελλατωμα το εστειλα πισω σε λιγες ωρες και διεκδικησα αλλαγη η επιστροφη χρημάτων. Το καταστημα δεν ειχε στοκ το μοντέλο που παρήγγειλα οποτε μου επεστρεψαν τα χρηματα μου. ιεκδικεις αντικατασταση ηταν ελλατωματικο απο τι μανα του, τι θα πει "επισκευη"? Πόσες μέρες μετα τη παραλαβή το γύρισες? τι εννοεις το ανοιξες? λειτουργουσε και ανοιγε κανονικα, η δεν ανοιξε ποτε του ? το γυρισα 5 μερες μετα πισω Παιδια μπαινω στο site του καταστηματος ( www.e-deal.gr ) και δεν λειτουργει , λεει πως δεν ειναι δυνατη η προσβαση σε αυτο τον ιστοτοπο. Εσεις μπορειτε να μπειτε κανονικα ?
maneas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Το άνοιξα, τράβαγα και βίντεο το unboxing για τυχόν DOA, το πρόβλημα δεν το έπιασε το βίντεο, bootare κανονικα,αλλά δεν έπιανε με τίποτα το fingerprint. Εφόσον προσπάθησα πολύ, και με άλλα δάχτυλα, και με χέρι αλλουνου αλλά τίποτα, είδα βιντεο το πώς πρέπει να ανταποκρίνεται κανονικά, το εστειλα κατευθείαν πίσω
Costis92 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Ωραια , αυτο δεν λεγεται DOA, δηλαδη DEAD on arrival. Εφοσον ανοιγε κανονικα, δεν ηταν νεκρο, απλα ειχε καποια βλαβη. Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ?
isay Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Costis92 είπε Ωραια , αυτο δεν λεγεται DOA, δηλαδη DEAD on arrival. Εφοσον ανοιγε κανονικα, δεν ηταν νεκρο, απλα ειχε καποια βλαβη. Το δικο σου γιατι να το αντικαταστησει το σκρουτζομαγαζο και το δικο μου οχι ? Το έγραψα νωριτερα στη σελιδα αυτη και στο παναλαμβάνω. Το DOA (οποιασδήποτε μορφής) ΔΕΝ ειναι υποχρεωση του καταστηματος, ουτε της αντιπροσωπείας και οπου εφαρμοζεται ειναι προαιρετική παροχή στα πλαισια του marketing. Και νεκρο να ερθει, το μαγαζι μπορει να το στειλει για επισκευη. Εφοσον δεν γινεται να επισκευαστει ή αντικατασταθει τοτε ο νομος οριζει επιστροφη χρημάτων Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2018 από isay
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα