Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, DeVilMaYcRyGR είπε

αν εχεις αλλη συσκευη γενικα μπορει να μπει η καρτα ειτε με ανταπτορα ειτε κεντραροντας την. Απο εκει και περα αυτα περι κακης χρησης ειναι η πιπιλα για να χου καλλυμενο τον πισινο τους.  Από εκει και περα εφοσον ειναι εμφανες το προβλημα και δεν ειναι φθορα και εισαι εντος ημερων DOA ή και οχι ζητας αντιακατασταση

Δεν ζητάει τίποτα. Γεια σας, μετάνιωσα την αγορά μου, ο νόμος λέει ότι έχω 14 μέρες να επιστρέψω την συσκευή.

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dinos_12345 είπε

Το poco όμως έχει καλύτερη κάμερα. Το 5, έχει χειρότερη κάμερα από το Mi A2 για παράδειγμα.

ισχυει. αλλα τι να κανω ??????????????????? να παρω το 6 ? κ αυτο χαλι μαυρο ειναι 

Δημοσ.

αυτο που προεχει ειναι να βρω ανταπτορα, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ  , ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ...

Μόλις τώρα, Dinos_12345 είπε

poco loco

ΠΑΡΤΟ ΜΟΥ ΕΣΥ !

Αμα παω απο το μαγαζι και τους πω να μου δωσουν επιτοπου καινουριο για να μη μεινω χωρις συσκευη, και εφοσον ειναι εντος 14 ημερων, γινεται λετε ?

Δημοσ.

πας στο καταστημα δειχνεις λες το προβλημα και εφοσον δεν ειναι φθορα μπορει να εχουν το δικαιωμα αμεσης αντι/σης. απο εκει και περα οπως σου ειπα υπαρχει και το exlusive center huawei στην μιχαλακοπουλου. επικοινωνησε και μαζι τους αν εχουν σερβις μπορει να ειναι πιο γρηγορο να πας εκει και να σου δωσουν καποιο χαρτι για να το παρεις αμεσα το replacement. οσο για την καρτα ειτε πας στον παροχο σου και ζητας μια καινουργια που να σπαει σε ολα τα μεγεθη ειτε ανταπτορα και βαζεις την δικη σου. παρε το ιδιο δεν γινεται να σαι τοσο γκαντεμης

Δημοσ.

Επικοινωνησα με το καταστημα. Μου ειπαν οτι τελικα θα μου δωσουν συσκευη αντικαταστασης γιατι δε γινεται να μου την αντικαταστησουν χωρις να  εχει περασει πρωτα απο το σερβις και να δωθει η εντολη.

Τους εξηγω εντομεταξυ εγω, οτι η συσκευη αντικαταστασης πρεπει να δεχεται καρτα ΝΑΝΟ , γιατι θα μου ειναι αχρηστη διαφορετικα. Και μου ειπαν δεν μπορουμε να κανουμε κατι γ αυτο με λιγα λογια, παρτε ανταπτορα. 

Δημοσ.

Αν εντέλει σου δώσουν άλλο τότε τα υπόλοιπα είναι περιττά.

Μην γκρινιάζεις τώρα για μια sim .

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Costis92 είπε

παιρνω τωρα στην κοσμοτε να μου πουν αν μπορουν να μου ενεργοποιησουν την μικρο που ειχα στο ρεντμι να χρησιμοποιω αυτο οσο θα κανουν οι αλλοι να το πανε στο σερβις κλπ κλπ 

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ αλλα οκ

Η συσκευή αντικατάστασης προβλέπεται νομικα μετά την παροδο 15 ημερων και οτι υπάρχει διαθεσιμο (καλυτερο ή χειροτερο), οχι ο,τι βολευει εσενα. 

Πέρα απο αυτό δε διαβαζεις τι γραφω και μαλλον πρεπει να σταματησω. Εφοσον εχεις nano, αγοράζεις adaptor και κανεις τη δουλειά σου. Η εταιρεια κινητης ΑΛΛΑΖΕΙ sims δεν ενεργοποιει/απενεργοποιει και τις αλλαζει με κοστος.

Απο εκει και πέρα shit happens και ευτυχως η huawei εχει σοβαρο service στην Ελλάδα. Που να ειχες συσκευη που θα πηγαινε στην arvato να δω τι θα εγραφες. 

Για να σε προλάβω απο ατόπημα : Τα δεδομένα που εχεις στο κινητο θα σβηστουν, οποτε πριν το στειλεις φροντισε να εχεις παρει τα backup σου

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Costis92 είπε

αυτο που προεχει ειναι να βρω ανταπτορα, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ  , ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ...

ΠΑΡΤΟ ΜΟΥ ΕΣΥ !

Αμα παω απο το μαγαζι και τους πω να μου δωσουν επιτοπου καινουριο για να μη μεινω χωρις συσκευη, και εφοσον ειναι εντος 14 ημερων, γινεται λετε ?

Φίλε πηγαινε το άμεση μην χάσεις το doa . Dead on arrival και πες τους ότι θέλεις να πάρεις άλλο μοντέλο 

Δημοσ.

Φίλε isay εγώ νομίζω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ευγένεια και η ηρεμία,και αυτό το λέω διότι έχω χρειαστεί την arvato 2 φορές,για ένα Lumia φίλου και Sony αδελφού.

Πήγα όμορφα ωραία είπα το τι παίζει έδωσα απόδειξη και έτοιμα τα τηλέφωνα,το Sony σε 60 λεπτά και το Lumia σε 3 μέρες λόγο ανταλλακτικού.

Το Sony δε με χαλασμένη otg από τον ίδιο τον αδελφό μου από ανταπτορα της κακής ώρας.

Αλλά ήμουν ευγενικός με σεβασμό στους υπαλλήλους.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, isay είπε

Η συσκευή αντικατάστασης προβλέπεται νομικα μετά την παροδο 15 ημερων και οτι υπάρχει διαθεσιμο (καλυτερο ή χειροτερο), οχι ο,τι βολευει εσενα. 

Πέρα απο αυτό δε διαβαζεις τι γραφω και μαλλον πρεπει να σταματησω. Εφοσον εχεις nano, αγοράζεις adaptor και κανεις τη δουλειά σου. Η εταιρεια κινητης ΑΛΛΑΖΕΙ sims δεν ενεργοποιει/απενεργοποιει και τις αλλαζει με κοστος.

Απο εκει και πέρα shit happens και ευτυχως η huawei εχει σοβαρο service στην Ελλάδα. Που να ειχες συσκευη που θα πηγαινε στην arvato να δω τι θα εγραφες. 

Για να σε προλάβω απο ατόπημα : Τα δεδομένα που εχεις στο κινητο θα σβηστουν, οποτε πριν το στειλεις φροντισε να εχεις παρει τα backup σου

 

τα διαβασα κ αυτο εκανα, πηρα ανταπτορα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, georgerapp είπε

Φίλε isay εγώ νομίζω ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ευγένεια και η ηρεμία,και αυτό το λέω διότι έχω χρειαστεί την arvato 2 φορές,για ένα Lumia φίλου και Sony αδελφού.

Πήγα όμορφα ωραία είπα το τι παίζει έδωσα απόδειξη και έτοιμα τα τηλέφωνα,το Sony σε 60 λεπτά και το Lumia σε 3 μέρες λόγο ανταλλακτικού.

Το Sony δε με χαλασμένη otg από τον ίδιο τον αδελφό μου από ανταπτορα της κακής ώρας.

Αλλά ήμουν ευγενικός με σεβασμό στους υπαλλήλους.

Γιωργο συμφωνουμε απολυτα για τον τροπο προσεγγισης. Πάντα με ευγένια, ηρεμία και εμπεριστατωμένη προσεγγιση και αν το καταστημα/service αρχίσει τα κουλά ή τα ψαρωτικά, τοτε ξεσπάθωμα και σφάξιμο με το βαμβάκι. Επειδή ξαναλεω οτι εχω βρεθει και στην απεναντι πλευρα (οχι με κινητα), οι περισσότεροι αγοραστές, λογω άγνοιας των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων έρχονταν με υφάκι επιθετικό και καλά να ψαρώσουν τον υπάλληλο/τεχνικο. Τέτοιους τους εβαζα στη θεση τους και αν συνεχιζαν το στυλάκι με φωνές και απειλές πήγαινα by the book και τους έσκιζα πατώντας ακριβώς στο guideline της εταιρείας. Ανθρωποι που έρχονταν με ευγενικο τρόπο πάντα τους βοηθούσα extra. Το χειροτερο μου ήταν και αυτοι που δεν ήξεραν τον τροπο χρησης του μηχανηματος και έρχονταν με απαιτητικό στυλάκι οτι δε δουλευει. Εκει τους έβγαζα την κανονική ταριφα ελεγχου και τους εδειχνα τι εκαναν λάθος. Δε χάριζα. Φαντάσου να αγοράζω αυτοκινητο και επειδη ποτε δεν RTFM να ερχομαι με επιθετικο στυλάκι να σου λεω οτι δε δειχνει την κατανάλωση καυσιμου, ΦΤΙΑΞΤΟ! Εκει ταρίφα και μετά του δειχνεις το κουμπάκι που αλλαζει τις ενδειξεις. 

Για την arvato όμως να θεωρείς τυχερό τον εαυτό σου. Το guideline ήταν να βγαινει εκτος εγγυησης το μηχανημα για να μην επομιστουν κοστος. Αυτό με την υγρασία και το νερό ειχε γινει ανεκδοτο. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lazarnik είπε

Καλησπερα, απο πιο καταστημα το αγορασες?

Απο το e-deals. Γιατι ρωτας ?

Λοπον το πηγα πισω στο καταστημα, με ολο του το κουτι φορτιστη κλπ , κ αυτη πηραν απλα απο μεσα το κινητο και τα υπολοιπα μου τα εδωσαν πισω. Με ρωτησαν τι πηγες λαθος , το σημειωσαν και μου ειπαν οταν εχουν νεοτερα θα με ειδοποησουν.

 

Και ετσι σκεφτηκα ποσο μεγαλη ταλαιπωρια ηταν για μενα ολο αυτο, εφοσον εφαγα 1 ωρα κινηση για να παω να το δωσω πισω, εφοσον εμεινα χωρις κινητο , ψαχνοντας τι να κανω με την καρτα σιμ, και εχοντας ξενερωσει εντελως που μια αγορα που εκανα με χαρα πηγε κατα διαολου χωρις να φταιω. Ολα αυτα για μενα, οπως και ολους μας ειναι κοστος και χαμενος χρονος που δεν χρωστουσα σε κανενα, πληρωσα κανονικοτατα για μια συσκευη δεν μου την χαρισαν οποτε δεν καταλαβαινω γιατι θεωρουν νορμαλ το να με βαζουν σε αυτη τη διαδικασια. Ειναι κριμα λοιπον που το κοστος μετακυληεται στον αγοραστη , και ειδικοτερα απο μεγαλες εταιριες που δεν τους ειναι κατι να αντικαταστησουν μια συσκευη που οι ιδιοι κατασκευασαν λαθος. 

Θεωρω οτι ημουν πολυ ευγενικος αλλα δεν ειδα απο κανεναν καποια φοβερη διαθεση να βοηθησει. 

Οσο για το παιδι που ειπε οτι το σερβις της Huawei ειναι πολυ καλο , ισχυει οτι υπηρχε επαγγελματισμος στο τηλεφωνο και οντως μου εκανε καλη εντυπωση, ωστοσο αυτος που με εξυπηρετησε παρελειψε να μου πει οτι πρωτα πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα για να ισχυει η εγκυηση και οχι να το φερω εγω απο μονος μου για σερβις. Μου εδωσε λαθος οδηγιες κοινως και επρεπε να το ψαξω περεταιρω απο μονος μου. 

Γενικοτερα , χαμενος χρονος και ταλαιπωρια. Θα επρεπε να σε αποζημιωνουν για ολα αυτα θεωρω, εγω τουλαχιστον αν ειχα εταιρεια και αποδεικνυοταν καπως οτι ΦΤΑΙΩ , θα το διαχειριζομουν καπως αλλιως. Δηλαδη και να μου την αντικαταστησουν τη συσκευη πρεπει να αφησω τις δουλειες μου και να παω ΠΑΛΙ απο εκει να την παραλαβω, φυσικα ολα με επιβαρυνση του καταναλωτη ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα το θεμα ειναι οτι εχεις μπει στο χoρό και θα χορέψεις...

Aλλα σιγουρα αν καποιος φταιει δεν εισαι εσυ. 

Μονο μη σου ξανα δωσουν πισω το ιδιο και σου κανει παλι τα ιδια μετα απο καμια εβδομαδα

και τρεχεις παλι να βγαλεις ακρη.. ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ..

 

Στη τελικα αν σου δωσουν πισω καινουργιο Honor 10 απροβληματιστο και εφοσον δε σου αρεσε

βαλτο μια αγγελια να φυγει κανα 20αρικο πιο φτηνα και πανε στο Xiaomi .. μη το κρατας με το ζορι.

Επεξ/σία από sakis92
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...