kklhs Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 εχω αυτον τον κωδικα, οταν στελνω το μηνυμα code1 εμφανηζει το 1 αλλα οχι το 2 (και δεν εκτελείται το example) ενω οταν καλω την OnChallengeTurnTaken δουλευει κανονικα, τι μπορει να φταιει
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Βάλε και τον κώδικα της Example γιατί έτσι όπως το βλέπω δεν μου έρχεται κάτι.
kklhs Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 ουτε το "as" εμφανίζεται στην πρωτη περιπτωση
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, kklhs είπε ουτε το "as" εμφανίζεται στην πρωτη περιπτωση Σε τι gameObject είναι attached? Μήπως το gameObject έχει πεθάνει;;;; Επίσης δοκίμασε, στην περίπτωση που το gameObject δεν είναι active στη σκηνή η έχει πεθάνει, να τους βάλεις την DontDestroyOnLoad(this.gameObject) στην awake/start συνάρτηση.
masteripper Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μήπως "εκτελείται" αλλά για κάποιο λόγο κάνει "exit"...το έκανες Debug ?
kklhs Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2018 το προβλημα ειναι στην IEnumerator Example() που πρακτηκα την ειχα βαλει να περιμενει να εκτελεστουν τα get (που αλλαζουν τα check), τωρα την εβγαλα και εβαλα τον ελενχο στο update το οποιο δεν μου πολυ αρεσει γιατι εκτελειται συνεχεια. αν και δεν ξερω ακριβως τι φταιει υποθετω οτι παιζει κατι με την DontDestroyOnLoad, υπαρχει καλυτερος τροπος να "περιμενω" τις 2 get να εκτελεστουν ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα