Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jimmy213 είπε

Πώς μειώνεις πολύ την ταχύτητα πατώντας τον συμπλέκτη; Από τη λίγη εμπειρία που έχω, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο μιας και χάνεις το φρενάρισμα του κινητήρα.

Αν είσαι με πατημένο συμπλέκτη, θα καταπονείς περισσότερο και τα φρένα σου.

εννοω οτι οταν φτασουν χαμηλα οι στροφες θα πατησω συμπλεκτη και θα τον αφησω σταδιακα οταν επιταχυνω παλι. ουσιαστικα τη διαδικασια που θα εκανα αμα αλλαζα ταχυτητα στο κιβωτιο, μονο που δεν αλλαζω

15 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αν πηγαίνεις με 4,5,6 και κάθε φορά που ελαττώνεις πατάς συμπλέκτη τότε είσαι υπερβολικός + χάνεις το engine braking + φθείρεις τον συμπλέκτη χωρίς λόγο. Συμπλέκτη πατάς όταν θα πέσεις σε χαμηλές στροφές και αυτό σημαίνει συνήθως σταμάτημα. Αν με 3-4 πέσεις στις 1000 στροφές για να αρχίσει να κλοτσά, κατ αρχή αναγκαστικά θα πρέπει να ρίξεις ταχύτητα γιατί μετά δεν θα επιταχύνει. Συμπλέκτη χρησιμοποιείς με 1η, ή και με 2αρα σε περίπτωση που τραβά το αυτοκίνητο 2αρα και χαμηλές στροφές. 

οχι δε χανω engine braking, ισα ισα που το χρησιμοποιω επιτηδες (οταν "χαλαρωσει" κατεβαζω σχεση για να "τραβηξει" ξανα)

μεσα στη πολη ομως αμα για οποιοδηποτε λογο ειμαι σε χαμηλες στροφες χρησιμοποιω το συμπλεκτη για να ελεγχο πιο καλα το οχημα.

τι σχεση εχω στο κιβωτιο δε θυμαμαι αλλα λογικα 1-2 ισως και 3η (εχω 6ταχυτο οποτε και η 3η τραβαει) δε νομιζω να χει χρειαστει σε πιο μεγαλες διοτι τοτε κατεβαζω

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το πάτημα του συμπλέκτη "απελευθερώνει" το όχημα από τη μηχανή και κατά συνέπεια, έστω και στιγμιαία, δίνει "φόρα" στο όχημα (μη φανταστεί κανείς καμιά σπρωξιά :)) κάτι το οποίο δεν είναι θεμιτό στη φάση της επιβράδυνσης ή (ακόμα χειρότερα) του φρεναρίσματος.

Αυτό σαν γενική "γραμμή" και σκέψη.

Τώρα τα "το κάνω με 2α και όχι με 3η", "όταν πάω με 20 και όχι με 40", κλπ αποτελούν πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις που δεν έχει νόημα να συζητάμε αφού ο καθένας θα έχει άλλη άποψη και συνήθειες. Και ειδικά οι τελευταίες (οι συνήθειες) το καθενός μας είναι οι σωστές ;) και άντε τώρα να σε πείσει άλλος για κάτι διαφορετικό

Δημοσ.

Εξ ορισμού πατώντας συμπλέκτη χάνεις το engine braking. Σε χαμηλές στροφές αναγκαστικά χρησιμοποιείς τον συμπλέκτη. Πέρα από την 1η, μόνο με την δευτέρα μπορείς να παίζεις με τον συμπλέκτη και αυτό προφανώς μέσα στην πόλη με τα σταμάτα ξεκίνα απλός για να αποφύγεις να αλλάζεις ταχύτητα συνεχώς. Οπουδήποτε αλλού είναι υπερβολή και δεν προσφέρει τίποτα. 

3η σε χαμηλές ταχύτητες δεν τραβάει. Στρεσάρεις το αμάξι άδικα και χωρίς λόγο. Υπάρχει και ένα όριο στο high load-low RPM. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...