Προς το περιεχόμενο

Project Warlock


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Project Warlock ειναι ενα καινουργιο indie παιχνιδι που αποτινει φορο τιμης στο old school fps ειδος.

Εχει μοναδικο αισθητικο σχεδιασμο, talent tree για διαφορετικα playstyles, μπολικη βια και χιουμοριστικες ποπ αναφορες σε κλασικα παιχνιδια και ταινιες. *
Βγαινει αποκλειστικα για την GOG πλατφορμα στις 18 Οκτωβριου. Tην ιδια μερα το GOG θα στρημαρει το παιχνιδι στο Twitch καναλι του.

Project Warlock on GOG.com

GOG Twitch

GOG Twitch Schedule (εχει της ημερες που θα γινει το στρημ του παιχνιδιου)

* Υπαρχει μονο ενα μπερδεμα στο no save points που αναφερει το τρειλερ. στο αν ο developer εννοει την πληρη ελλειψη checkpoints που υπαρχουν στα μοντερνα shooters η οτι γενικα δεν θα μπορεις να κανεις save. θα ξεκαθαριστει μεθαυριο.

 επισης αν και μου αρεσει αυτο που ειδα στο τρειλερ, λιγο με ανησυχει το level design, θυμιζει περισσοτερο τα ρηχα levels του πρωτου Wolfenstein παρα τα μεταγενεστερα Doom και Doom clones.

οπως και να εχει, για μενα ειναι must buy τιτλος αφου μεγαλωσα με αυτου του ειδους τα παιχνιδια.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 4
Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά. Θα μπορείς να κάνεις save μόνο σε κάτι ενδιάμεσα hubs που πηγαίνεις για να χρησιμοποιήσεις τα Points σου μετά από μεταβλητό αριθμό missions. Αναλόγως με το επίπεδο δυσκολίας θα προσαρμόζεται πόσες ζωές έχεις, από άπειρες μέχρι και 1.

Ισχύει αυτό που λες για το level design, φαίνεται απλό. Αλλά θα δούμε μπορεί απλά να ήθελε περισσότερη δράση στο trailer. Και εγώ σίγουρα θα το πάρω, με ευχαριστεί πολύ που βγαίνουν ξανά single-player fps με focus στο gameplay και όχι το cinematic experience, ακόμα και αν δεν το πετυχαίνουν απολύτως.

Ένα επιπλέον θετικό του παιχνιδιού είναι ότι αγοράζοντας το παίρνεις δωρεάν και όλο το soundtrack. Θα παραθέσω και ένα βίντεο με τον κύριο δημιουργό που λέει κάποια πραγματάκια ακόμα.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Motion sickness in 5...4....3....2.....1.....

Μπράβο στο παιδί, φαίνεται ότι το έφτιαξε με αγάπη και μεράκι, αλλά πλέον βάζω το Wolfenstein 3D και στο 5λεπτο με έχει πιάσει αναγούλα από το motion sickness.

  • Like 1
Δημοσ.

Φαίνεται έριξε αρκετή δουλειά το παλικάρι και πολύ μεράκι. Το τσίμπησα και εγω, μακαρι να βάλει και Linux support 

  • Like 3
Δημοσ.
4 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Με βοήθησες με την τεμπελιά μου :P. Οπότε τώρα που τη γλίτωσα, θα γράψω μόνο τα σημεία που συμφωνώ/δεν είπε και θα δώσω έμφαση σε κάποια.

Αυτό που λέει για τη δυσκολία για παράδειγμα συμφωνώ 100%. Το ιδανικό πιστεύω θα ήταν ένα έξτρα επίπεδο δυσκολία πριν το hardcore. Επίσης λιγότερα health pickups στο level. Ήμουν σε φάση σε ένα level με τόσα pickups τριγύρω που έπαιρνα το mega-healthpack γιατι μου λείπαν 10 hp ξέρω γω. Και μιας και μιλάω για το level design αυτός το προσπερνάει λέγοντας ότι είναι περισσότερο σαν Wolfenstein (πράγμα που βγάζει νόημα καθώς είχε πει σε ένα βίντεο του ο δημιουργός ότι ξεκίνησε σαν Wolfenstein clone) αλλά πραγματικά τα levels είναι πολύ απλά. Αν εξαιρέσεις τα secrets, νιώθω σα να παίζω corridor shooter απλά με στροφές. Επίσης λίγο μέγεθος παραπάνω δε θα πείραζε (that's what she said).

Η αίσθηση των όπλων όπως είπε και ο gggmanlives είναι απίστευτα καλή. Θα έλεγα καλύτερη από το reDOOM που τα όπλα ακούγονται λες και είναι ηλεκτρονικά. Έχει ποικιλία και τα upgrades κάνουν διαφορά, οπότε σκέφτεσαι ποιο να πάρεις γιατί όλα φαίνονται γαμάτα. Σε αντίθεση με το health οι σφαίρες δεν είναι και τόσο κοινές οπότε τουλάχιστον μέχρι να πάρεις το αντίστοιχο perk ζορίζεσαι λιγάκι (που είναι καλό). Τολμώ να πω ότι θα μπορούσε να είναι και λίγοτερες, όμως. Επίσης είναι αρκετά αδύναμο το feedback από όταν τρως hit. Τόσο ακουστικά όσο και οπτικά είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις ότι κάποιος σε βαράει και από που, ειδικά αν το συγκρίνεις με ένα παιχνίδι σαν το Doom που όλες οι επιθέσεις των αντιπάλων είχαν απολαυστικούς ήχους.

Μιλώντας για αντιπάλους και επανερχόμενος στη δυσκολιά, πιστεύω τα projectiles από αντιπάλους που βαράνε με αυτά θα έπρεπε να είναι λίγο πιο γρήγορα ώστε να μην είναι τόσο εύκολο να τα αποφύγεις. Οι hitscan αντίπαλοι να βαράνε κάπως πιο γρήγορα και για μεγαλύτερο διάστημα και τέλος αυτοί που επιτίθενται από κοντά να μην είναι τόσο εύκολο να τους κρατήσεις μακρυά σου.

Αισθητικά μου άρεσε πάρα πολύ και θα συμφωνήσω για αυτό που λεεί για το πόσο σκοτεινά είναι κάποια levels. Πράγμα που γίνετια ακόμα χειρότερο γιατί λόγω της παλέτας χρωμάτων (χρησιμοποιεί πολλά χρώματα γενικώς) το σκοτάδι έχει πολύ άσχημο οπτικό αποτέλεσμα. Η μουσική επίσης σε κάποια levels μου φάνηκε λίγο άστοχη καθώς δεν είχε την κατάλληλη βαρύτητα να το πω. Πολύ ανάλαφρη...

Για εμένα μόνο και μόνο για την προσπάθεια αξίζει τα 11 ευρώ με την ελπίδα ότι θα βγάλει κάτι ακόμα καλύτερο στο μέλλον.

  • Like 4
Δημοσ.

Ένα update σε αυτά που είχα γράψει, τα οποία ήταν βασισμένα στις πρώτες 2 περιοχές του παιχνιδιού (5 περιοχές σύνολο από 5 mission packs η κάθε μια και το καθε mission pack 2-3 stages). Το παιχνίδι γίνεται αρκέτα πιο δύσκολο αργότερα. Θα ήθελα λίγο παραπάνω, αλλά το σχόλιο μου από πάνω δεν μπορώ να πω ότι ισχύει πλέον. Και θα μείνεις από health και από ammo και θα πεθάνεις. To level design βελτιώνεται και αυτό αν και παραμένει στο non-verticality του Wolfenstein 3d.

Όποιος το παίξει μην κάνει το ίδιο λάθος με μένα, το Light spell δεν κοστίζει upgrade points για να το κάνεις unlock οπότε ξεκλειδώστε το. Είναι μερικά levels που είναι απλά μαύρα σε σημείο που πυροβολούσα για να δω που πηγαίνω. Με το light spell μπορείς να κρατάς πατημένο το δεξι click και λειτουργεί σαν δαυλός, απλά δεν μπορεί να είναι ενεργό όταν πυροβολείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

oπως  φαινοταν και στο τρειλερ, ειναι καθαρα ενα Wolfenstein clone, λογικο αλλωστε αφου ετσι ξεκινησε αρχικα η αναπτυξη του. 

το level design του ειναι σχεδον επιπεδο αλλα διαθετει και μεταγενεστερα στοιχεια οπως τις παγιδες στο πατωμα.

διαθετει ενα κεντρικο hub (οπως στο Heretic) οπου διαλεγεις πιστες. το save γινεται αυτοματα οταν τελειωσεις το run της πιστας χωρις να πεθανεις. αν πεθανεις ομως την ξαναρχιζεις απο την αρχη. και αν χασεις ολες τις ζωες σου, τερματιζεται το παιχνιδι. νομιζω ετσι γινοταν και στο πρωτο Wolfenstein.

το επιπεδο δυσκολιας αφορα μονο τον αριθμο στις ζωες, δεν επηρεαζει κατι αλλο.  και οπως ειπε ο Aruil, στο ξεκινημα ειναι πολυ ευκολο αλλα μετα δυσκολευει πολυ.

εχει καποια bugs οπως ενα secret που δεν δουλευει, ενω κατι που ζητησανε αρκετοι ειναι ενα fixed minimap, δηλαδη να προχωραει το βελακι του παιχτη γυρω απο τον χαρτη και οχι το αντιστροφο οπως συμβαινει τωρα.

σε καποια απο τα twitch στρημς της πρεμιερας υπηρχαν στο chat οι devs του παιχνιδιου και εχουν κρατησει σημειωσεις για τα παραπανω, οποτε λογικα αναμενουμε patch που θα διορθωνει τα bugs και θα προσθεσει νεα features.

γενικα ειναι ενα πολυ fun παιχνιδακι, και παρολο το απλοικο gameplay του δεν κατανταει βαρετο. imho αξιζει τα 11e του.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...