Προς το περιεχόμενο

Αγορά compact (από εξωτερικό;)


fotodv7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα κι από εμένα. Σκέφτομαι να αγοράσω την ΠΡΩΤΗ μου φωτογραφική μηχανή. Το budget μου είναι 250€. Καθώς είμαι αρχάριος θα προτιμήσω μια compact. 

Βλέπω ότι πολλοί προτείνετε την RX-100 αλλά είναι εκτός budget. 

Οπότε: 
α) Μια πρόταση μέχρι 250€ (η χρήση της φωτογραφικής θα είναι για ταξίδια, εκδρομές και λίγο πειραματισμό με το photoshop)

β) Υπάρχει κάποιο κατάστημα εντός Ε.Ε. που μου προτείνετε για αγορά ή πάμε κλασσικά skroutz κλπ;

γ) Μου έχει καρφωθεί στο μυαλό ότι μια compact με "σώμα dlsr" είναι καλύτερη από μια compact σαν την RX-100. Ισχύει ή μόνο στο zoom είναι καλύτερη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μηχανές δυστυχώς δεν φτιάχνονται κατά παραγγελία. Στα 250 ευρώ θα πάρεις μηχανή παρόμοιας απόδοσης και αισθητήρα με αυτές των 80 ευρώ ή των κινητών .

Οπότε καλύτερα να βγάζεις με το κινητό ή να πάρεις μία των 80 ευρώ παρά να βάλεις στα σκουπίδια τα 250 ευρώ. 

 

Στα 315 παίρνεις την πρώτης γενιάς rx100 από το γερμανικό αμαζον

Με 272 ευρώ επίσης παίρνεις mirrorless fuji από το eglobalcentral        που είναι στο Χογκ Κογκ , αλλά στέλνει χωρίς τελωνεία κτλ .

Οι μοναδικές αξιοπρεπείς επιλογές  στα λεφτά που λες. Αλλιώς μη βάλεις τα 250 στα σκουπίδια,  κρίμα είναι . 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Οι μηχανές δυστυχώς δεν φτιάχνονται κατά παραγγελία. Στα 250 ευρώ θα πάρεις μηχανή παρόμοιας απόδοσης και αισθητήρα με αυτές των 80 ευρώ ή των κινητών .

Οπότε καλύτερα να βγάζεις με το κινητό ή να πάρεις μία των 80 ευρώ παρά να βάλεις στα σκουπίδια τα 250 ευρώ. 

Στα 315 παίρνεις την πρώτης γενιάς rx100 από το γερμανικό αμαζον

Με 272 ευρώ επίσης παίρνεις mirrorless fuji από το eglobalcentral        που είναι στο Χογκ Κογκ , αλλά στέλνει χωρίς τελωνεία κτλ .