thetiesthatbind Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, enable_your_mind είπε Ποσο διαφορετικα ειναι εδω Τσεχια που μενω σε σχεση με την Ελλαδα ρε γμτ... Εδω υπαρχει νομος που αναφερει οτι οτιδηποτε προιον αγορασει ο καταναλωτης εχει την δυνατοτητα να το γυρισει πισω απο το μαγαζι που το αγορασε σε διαστημα 14 ημερων και να παρει ολοκληρο το ποσο πισω απο το καταστημα ( υπαρχουν καταστηματα που σου δινουν δυνατοτητα να πληρωσεις κανα 10 ευρω το 14 μερες να γινει 60 σαν εξτρα feature ) . Οποτε τα καταστηματα αν δεχτουν πισω καποιο προιον απο επιστροφη καταναλωτη εχουν την δυνατοτητα να το ξαναπουλησουν και αναγραφυν στο σαιτ τους οτι ηταν ανοιγμενο απο επιστροφη η ελαχιστα used σε χαμηλοτερη τιμη παλι κανονικα με εγγυηση .. Επισης σε οποιοδηποτε RMA ειναι υποχρωση του καταστηματος να αναλαβει την διαδικασια και υποχρεουται απο το νομο σε διαστημα 1 μηνος να σου εχει αντικατασταση το προιον η να σου επιστρεψει τα χρηματα πισω.. Αν για οποιοδηποτε λογο περασει 1 μηνας υποχρεουται να σου δωσει ολοκληρο το ποσο που ειχες αγορασει το προιον και μετα τον τεχικο ελεγχο αν ισχυεει λογο εγγυησης να σου δωσει και το προιον που ειχες δωσει για RMA ...Τα ποιο πολλα μαγαζια ακομα και πιο μικρα συνεργαζωνται με καποια κεντρικα μαγαζια πωλησης ε ολη την τσεχια ωστε αν επιθυμεις να παραλαβεις εσυ ο ιδιος απο αυτα ωστε να μην περιμενεις την κατοικον αποστολη και την πιθανοτητα καθυστερησης απο ταχυδρομεια κλπ.. Γενικα καμια σχεση και δυστυχως δεν βλεπω πως μπορει να γινει αυτο ωστε ο καταναλωτης να εχει και τις παροχες που πραγματικα αξιζει.. Καλη δυναμη σε ολους... Παντού ισχύει αυτό, νομος της ΕΕ ειναι, για ηλεκτρονικές αγορές το λιγότερο.
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Παντού ισχύει αυτό, νομος της ΕΕ ειναι, για ηλεκτρονικές αγορές το λιγότερο. Όχι δεν ισχύουν όλα. Διάβασε ξανά τι γράφει. 1
bourlias77 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 11/9/2019 στις 11:23 ΠΜ, BlueBlood7 είπε Που γράφει ο νόμος ότι σε περίπτωσης που ένα προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και έχει επιστραφεί ότι πρέπει να γίνει πλήρη επιστροφή του ποσού? Γραμματεία Καταναλωτή. Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Εφαρμοστές είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης (Κοινή Υπουργική απόφαση) Επιτελους θα πρεπει καποιοι να συμορφωθουν με τον νομο και να μην κανουν οτι θελουν στην πλατη του καταναλωτη, Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφή Σχετικά με το αν θα πρέπει το προϊόν να είναι σφραγισμένο ή όχι, η ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι σαφής : Άρθρο 37: Καθώς στην περίπτωση των εξ αποστάσεως πωλήσεων ο καταναλωτής δεν είναι σε θέση να δει τα αγαθά πριν από τη σύναψη της σύμβασης, θα πρέπει να έχει δικαίωμα υπαναχώρησης. Για τον ίδιο λόγο, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει και να ελέγξει τα αγαθά που έχει αγοράσει, στον βαθμό που χρειάζεται για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Όσον αφορά τις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος, ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιτίας του δυνητικού στοιχείου του αιφνιδιασμού και/ή της ψυχολογικής πίεσης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση θα πρέπει να τερματίζει την υποχρέωση των συμβαλλόμενων μερών για εκτέλεση της σύμβασης Στις 11/9/2019 στις 11:58 ΠΜ, petran91 είπε Εγώ αν είχα μαγαζί πάντως δεν θα τις έπαιρνα πίσω και καθόλου αφού ανοίχθηκαν. Και θα εχανες πελατες!!!!! το cosmodata που πήρα πλήρως συμβατές γιατί μου είπαν σε περίπτωση που δεν σου κάνουν φερτες πίσω αλλα άνοιξε τες προσεκτικά??? Μήπως εξυπηρέτηση στο πελάτη? Εγώ παντός θα της επαιρνα πίσω Στις 11/9/2019 στις 9:04 ΜΜ, Xacti είπε Αν είχαν κάνει αυτοί το λάθος το καταλαβαίνω αλλά τώρα? δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα τα καταστήματα. Αν έκανες λάθος θα το πληρώσεις. Θα σου πρότεινα να δεχτείς αυτό που σου είπαν και πες έκανα λάθος από βιασύνη γιατί να μη το δεχτούν? Υ.Γ: ακόμα είμαι στη καταγγελία και στο υπουργείου εμπορίου με καταγγελία οι ρυθμοί πάνε με βηματισμό χελώνας άλλα δεν θα το αφήσω έτσι θα βαλθώ να το κλείσω!!! το συγκεκριμένο κατάστημα... μετά πάει καταγγελία ΑΔΕΕ να κανουν έλεγχους γιατί μου φαινεται παρανομούν....!!!! επίσης σαν χαρακτηριστικα πήρα συμβατές σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή..άλλα μετά από το foroum της dell είδα ότι θέλει συγκεκριμενες μνήμες για να δουλέψουν σωστά και τα 16GB!!! οστοσο δειτε και κρινεται μονοι σας απο σχολια στο google και στο skroutz Spoiler https://www.google.com/search?q=priveshop&rlz=1C1MSIM_enGR850GR850&oq=priveshop&aqs=chrome..69i57j69i60l3j0l2.6272j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x14a1a2cef3a69351:0x69aa0860136d060c,1,,, Spoiler https://www.skroutz.gr/m/9/PriveShop Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από bourlias77 + 1
petran91 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, bourlias77 είπε Και θα εχανες πελατες!!!!! το cosmodata που πήρα πλήρως συμβατές γιατί μου είπαν σε περίπτωση που δεν σου κάνουν φερτες πίσω αλλα άνοιξε τες προσεκτικά??? Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου https://www.google.com/search?q=priveshop&rlz=1C1MSIM_enGR850GR850&oq=priveshop&aqs=chrome..69i57j69i60l3j0l2.6272j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x14a1a2cef3a69351:0x69aa0860136d060c,1,,, Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου https://www.skroutz.gr/m/9/PriveShop Ενώ δεν θα έχανα πελάτες αν πουλούσα μετά σε τιμή σφραγισμένου, ανοιγμένες συσκευασίες hardware?
bourlias77 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, petran91 είπε Ενώ δεν θα έχανα πελάτες αν πουλούσα μετά σε τιμή σφραγισμένου, ανοιγμένες συσκευασίες hardware? αγαπητέ petran91 εσύ θα πουλούσες κλειστές..μάλλον δεν γνωρίζεις από εμπόριο... πάνε πίσω εταιρία και ξαναμπαίνουν σε νέα συσκευασία κλειστή.... άπλα επειδή βαριούνται τη χρονοβόρα διαδικασία και την αποστολή στη μαμά εταιρειών και της διαδικασίες δεν το κάνουν..... και το μικρο κόστος αποστολής που είναι υποχρεωμενες οι εταιρίες να το κάνουν εφόσον θεωρείται έμπορας και όχι να κόβει την τιμή του προϊόντος για να τη δεκτή,,,, γιατί τη δέχεται με λιγότερα λεφτά... μήπως υποψιάζεσαι αυτό που υποψιάζομαι και εγώ???... κάνω spoil ενώ άλλου που το δέχτηκε! Spoiler iagos στις 06/09/2019 Αγόρασα από το κατάστημα μνήμες Corsair Vengeance αξίας 45€. Οι μνήμες δεν λειτούργησαν καθόλου κι ας είχαν εντελώς τα σωστά χαρακτηριστικά. Ζήτησα να τις επιστρέψω (άθικτες όπως τις πήρα) και να παραγγείλω άλλες με χαμηλότερα volt. Το priveshop δέχτηκε μόνο με τους εξής όρους: 1) αναλυτικό e-mail του προβλήματος 2) «έτσι θέλω» μόνο πιστωτικό και 3) -10€ από όσο τις αγόρασα! Δηλαδή, από τα 45€ μού έδωσαν πιστωτικό μόνο για τα 35€. Ο λόγος ήταν πως για να τις βγάλω από το κουτί, έπρεπε να ανοίξω το μικρό στρογγυλό αυτοκολλητάκι (ταινία ασφαλείας) στο κάτω μέρος της συσκευασίας. Φυσικά, δεν υπάρχει τρόπος να βγάλεις τις μνήμες από το κουτί τους χωρίς να ανοίξεις την στρογγυλή ταινία! Από την άλλη, ούτε η Corsair γράφει πάνω στο κουτί ή στο site της όλα τα συμβατά ή μη motherboard. Άρα πώς ο καταναλώτης -εκτός και αν τις δοκιμάσει- μπορεί να ξέρει αν δουλευούν ή όχι; Επαναλαμβάνω πως κανονικά έπρεπε να δουλευουν! Επίση, μπορεί και να ήταν χαλασμένες αλλά δεν είχα άλλο μηχάνημα να τις ελέγξω... Ρουλέτα δηλαδή και με μεγάλη πιθανότητα να χάσεις 10€! Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμη η παρακράτηση των 10€. Επιφυλάσσομαι. Το καλύτερο είναι πως ενώ οι μνήμες έχουν επιστραφεί εδώ και 3 ημέρες στο priveshop και ενώ μου χρέωσαν την υποτιθέμενενη χασούρα τους, τα 10€ για την ανοιχτή συσκευασία... στο site δεν υπάρχει πουθενα μνήμη Corsair Vengeance στα 35€!... Δεν υπαρχει σε stock ή smart price... Όλες οι Vengeance πωλούνται στην αρχική τους τιμή... Έλλειψη υποστήριξης μετά την αγορά
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, bourlias77 είπε άλλα δεν θα το αφήσω έτσι θα βαλθώ να το κλείσω!!! το συγκεκριμένο κατάστημα... μετά πάει καταγγελία ΑΔΕΕ να κανουν έλεγχους γιατί μου φαινεται παρανομούν....!!!! Όχι ρε μάγκα, μην ξηγιέσαι έτσι, δείξε έλεος.
petran91 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, bourlias77 είπε αγαπητέ petran91 εσύ θα πουλούσες κλειστές..μάλλον δεν γνωρίζεις από εμπόριο... πάνε πίσω εταιρία και ξαναμπαίνουν σε νέα συσκευασία κλειστή.... άπλα επειδή βαριούνται τη χρονοβόρα διαδικασία και την αποστολή στη μαμά εταιρειών και της διαδικασίες δεν το κάνουν..... και το μικρο κόστος αποστολής που είναι υποχρεωμενες οι εταιρίες να το κάνουν εφόσον θεωρείται έμπορας και όχι να κόβει την τιμή του προϊόντος για να τη δεκτή,,,, γιατί τη δέχεται με λιγότερα λεφτά... μήπως υποψιάζεσαι αυτό που υποψιάζομαι και εγώ???... κάνω spoil ενώ άλλου που το δέχτηκε! Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου iagos στις 06/09/2019 Αγόρασα από το κατάστημα μνήμες Corsair Vengeance αξίας 45€. Οι μνήμες δεν λειτούργησαν καθόλου κι ας είχαν εντελώς τα σωστά χαρακτηριστικά. Ζήτησα να τις επιστρέψω (άθικτες όπως τις πήρα) και να παραγγείλω άλλες με χαμηλότερα volt. Το priveshop δέχτηκε μόνο με τους εξής όρους: 1) αναλυτικό e-mail του προβλήματος 2) «έτσι θέλω» μόνο πιστωτικό και 3) -10€ από όσο τις αγόρασα! Δηλαδή, από τα 45€ μού έδωσαν πιστωτικό μόνο για τα 35€. Ο λόγος ήταν πως για να τις βγάλω από το κουτί, έπρεπε να ανοίξω το μικρό στρογγυλό αυτοκολλητάκι (ταινία ασφαλείας) στο κάτω μέρος της συσκευασίας. Φυσικά, δεν υπάρχει τρόπος να βγάλεις τις μνήμες από το κουτί τους χωρίς να ανοίξεις την στρογγυλή ταινία! Από την άλλη, ούτε η Corsair γράφει πάνω στο κουτί ή στο site της όλα τα συμβατά ή μη motherboard. Άρα πώς ο καταναλώτης -εκτός και αν τις δοκιμάσει- μπορεί να ξέρει αν δουλευούν ή όχι; Επαναλαμβάνω πως κανονικά έπρεπε να δουλευουν! Επίση, μπορεί και να ήταν χαλασμένες αλλά δεν είχα άλλο μηχάνημα να τις ελέγξω... Ρουλέτα δηλαδή και με μεγάλη πιθανότητα να χάσεις 10€! Δεν ξέρω καν αν είναι νόμιμη η παρακράτηση των 10€. Επιφυλάσσομαι. Το καλύτερο είναι πως ενώ οι μνήμες έχουν επιστραφεί εδώ και 3 ημέρες στο priveshop και ενώ μου χρέωσαν την υποτιθέμενενη χασούρα τους, τα 10€ για την ανοιχτή συσκευασία... στο site δεν υπάρχει πουθενα μνήμη Corsair Vengeance στα 35€!... Δεν υπαρχει σε stock ή smart price... Όλες οι Vengeance πωλούνται στην αρχική τους τιμή... Έλλειψη υποστήριξης μετά την αγορά Σε δική μου περίπτωση προ 3ετίας: έχοντας μιλήσει με τη γραμματεία του καταναλωτή μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι από τη στιγμή που άνοιξα τη συσκευασία νομικά το μαγαζί κάνει ότι θέλει. Κάποιος δεν είναι καλά ενημερωμένος λοιπόν και προτιμώ να πιστεύω ότι αυτοί τα ξέρουν καλά αυτά τα θέματα. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από petran91
oceanborngr Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Κανενα σκρουτζομαγαζο/αποθηκη της κακιας ωρας και εχω το κεφαλι μου ησυχο. Υπαρχει και ποτε-ποτε καμια πραγματικη προσφορα απο e-shop και Πλαισιο. Να κυνηγαω ψευτο-reviews για να δω αν καποιος δε θα με δουλεψει με διαθεσιμοτητα η after sales και ολο αυτο για να γλιτωσω 5% του κοστους? Με τιποτα.
bourlias77 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 15/11/2019 στις 1:17 ΜΜ, Xacti είπε Όχι ρε μάγκα, μην ξηγιέσαι έτσι, δείξε έλεος. Κανένα Έλεος για το συγκεκριμένο κατάστημα!!! είναι αγενείς και δεύτερον δεν υπολογίζουν τον πελάτη και δεν το λέω μόνο ΕΓΏ ...και άλλοι στα σχόλια στο skroutz και στο google τα ίδια λένε με έμενα! συνεχεία έλεγχο από εφορία να δούμε πόσο νόμιμοι είναι γιατί κάτι κάνουν με της επιστροφές να δούμε το λογιστήριο πως πάνε αποκλείεται να μην παρανομούν!!!! επίσης όταν τους είπα κάτι για καταγγελία είπαν ότι δεν φοβόμαστε τίποτα!!! κάντε ότι νομίζεται και εγώ κάνω ότι νομίζω για να το κλείσω!!!! Στις 15/11/2019 στις 1:26 ΜΜ, petran91 είπε Σε δική μου περίπτωση προ 3ετίας: έχοντας μιλήσει με τη γραμματεία του καταναλωτή μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι από τη στιγμή που άνοιξα τη συσκευασία νομικά το μαγαζί κάνει ότι θέλει. Κάποιος δεν είναι καλά ενημερωμένος λοιπόν και προτιμώ να πιστεύω ότι αυτοί τα ξέρουν καλά αυτά τα θέματα. Αγαπητέ Petran μάλλον και ο συνήγορος καταναλωτή δεν το ξέρει (ούτε το υπουργείο)... Είναι ένα νομικό παραθυράκι που το ξέρουν ελάχιστοι και είναι υπέρ του καταναλωτή.!!!! (Μέτα από ενημέρωση από δικηγόρο) ..όταν τους είπα ότι υπάρχει αυτός ο νόμος από την Ελλάδα που μαζί με την ευρωπαϊκή ένωση δεν το ξέραν καν!!! Επίσης κάτι νομικό για να ξέρουν οι φίλοι στο φόρουμ εάν δεν σου δώσει δελτίο υπαναχώρησης η να σου δώσει χαρτί και να υπογράψεις έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης για 1 χρόνο!!! Υ.Γ,2: Ακόμη και το τικ που έχουν για τους ορούς(εάν έχει μόνο hyperlink) εάν δεν πετάει popup Και να σε αναγκάζει να τούς ''διαβάσεις'' τους ορούς και να πατήσεις κουμπί αποδοχής .... τότε δεν είναι νόμιμοι και μπορεί να θεωρηθεί παράβλεψη του καταστήματος Επίσης και δίκιο να έχεις ο συνήγορος του καταναλωτή δεν κάνει κάτι άπλα σύσταση κάνει στο κατάστημα για συμβιβαστική λύση ..κοινός δεν το κυνηγάει με δικηγόρους! Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από bourlias77
bourlias77 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Λοιπόν είχαμε θετική εξέλιξη..... Με πήρε ο υπεύθυνος τους εξυπηρέτησης πελατών και μου πρότεινε να πάω της μνήμες και να πάρω την πλήρη επιστροφή χρημάτων!!!! ...Επίσης εάν δεν της είχα μου πρότεινε είτε δώρο ssd είτε έκπτωση 20 % ....τώρα δεν ξέρω εάν κανείς του σφύριξε τπτ και έγινε αυτό ή εάν επαιξε ρόλο το υπουργείο εμπορίου....παντός εγώ δεν θα το κλείσω...αλλά και ίσως ξανασυνεργαστεί με επιφύλαξη ων πάντα 😇
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα