BlueBlood7 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Που γράφει ο νόμος ότι σε περίπτωσης που ένα προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και έχει επιστραφεί ότι πρέπει να γίνει πλήρη επιστροφή του ποσού? 1
petran91 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, bourlias77 είπε Καλημέρα εγώ από το priveshop το 2016 είχα καλή εμπειρία... γρήγορη παράδοση και ενημέρωση στο mail.... Πριν 2 μήνες παρήγγειλα 4 μνήμες ddr3 team group με κόστος 64 ευρώ!!!ήρθαν στο προβλεπόμενο χρόνο αλλά δεν ήταν συμβατές με το σύστημα μου (λόγο βιασύνης δεν το ελεξα καλά) τους πήρα τηλέφωνο άμεσα και mail για τη μη συμβατότητα είπαν της δέχονται πίσω σαν εξυπηρέτηση αλλά όχι όλο το ποσό αλλά 47,20 ενώ ανοίχτηκαν προσεκτικά οι συσκευασίες... Παρόλο αυτά βάση ευρωπαϊκή Ένωση και τα δικαιώματα του καταναλωτή μπορείς βάση νόμου να δικαιουσαι πλήρη επιστροφή ποσού!!! (Επίσης με ενημέρωσαν ότι θα πάει στο νομικό τμήμα και καλά δηλ ότι δε φοβούνται τίποτα). Άρα συνοψίζουμε κακό after sales support!!! Επίσης έγινε καταγγελία στην ευρωπαϊκή Ένωση που δεν απάντησαν ,πλήρη αδιαφορία! Και χτες έγινε και καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή! Και θα τους κινηθεί νομικά εναντίον τους με κάθε δυνατό τρόπο ώστε να μου επιστραφεί όλο το ποσό ! Εγώ αν είχα μαγαζί πάντως δεν θα τις έπαιρνα πίσω και καθόλου αφού ανοίχθηκαν. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, bourlias77 είπε (λόγο βιασύνης δεν το ελεξα καλά) Αν είχαν κάνει αυτοί το λάθος το καταλαβαίνω αλλά τώρα? δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα τα καταστήματα. Αν έκανες λάθος θα το πληρώσεις. Θα σου πρότεινα να δεχτείς αυτό που σου είπαν
duckino Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ πάλι ενώ χθες βράδυ ήμουν έτοιμος να κάνω check out στο mustshop για ένα οικονομικό build, στράβωσα από την πολιτική τους στα έξοδα αποστολής (3,79 μέχρι 3 κιλά για ένα προϊόν , κάθε επιπλέον κιλό για το πρώτο προϊόν + 2€ και κάθε επιπλέον προϊόν +2,50€) .Για 5 πραματάκια κάποια απ'τα οποία ελαχίστου βάρους (M.2 ssd, ram), που αν ήθελαν, θα μπορούσαν άνετα να τα συμμαζέψουν μέσα σε ένα λεπτό σε ένα μεγαλύτερο κουτί, ζητούσαν σύνολο 13,79€. Τους είπα ευγενέστατα "άντε γεια" και τα παρήγγειλα από quickshop όχι γιατί μου βγήκαν σχεδόν τα ίδια(ελάχιστα φθηνότερα για την ακρίβεια στο σύνολο) αλλά γιατί μου φάνηκε πιο "έντιμη" η χρέωσή τους και γιατί στράβωσα άγρια με τους πρώτους. Το νου σας λοιπόν όσοι βλέπετε τις καλύτερες τιμές στα περισσότερα να τις έχει το mustshop, προσοχή γιατί αν έχεις πάνω από 2-3 πραμματάκια, στο check out θα σου πάρουν τη διαφορά πίσω. Άσε που τελικά στο quickshop μου είπε το παιδί εκεί ότι θα μου κάνει την αναβάθμιση του BIOS ενώ στο mustshop ούτε κουβέντα. Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2019 από duckino
WaveExDare Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 11/9/2019 στις 10:34 ΜΜ, duckino είπε Άσε που τελικά στο quickshop μου είπε το παιδί εκεί ότι θα μου κάνει την αναβάθμιση του BIOS ενώ στο mustshop ούτε κουβέντα. Κυριε duckino... εταιρίες που με μεγαλοκαρδια αναβαθμίζουν bios (ανοιγουν την συσκευασια) σε ποσοστο 100% σου πασαρουν προιον απο RMA, για τον απλουστατο λογο οτι εσυ δεν ξερεις πιο serial number αγορασες μεχρι να ερθει στα χερια σου. Οι κατασκευάστριες εταιρίες πάντα RMA στέλνουν στην Ελλάδα μας Β και C grade διαλογής προϊόντα (στο μεγαλύτερο ποσοστό τους). Οσον αφορα τις αγορες με λογικα μεταφορικα υπαρχουν συγκριτικά site που με 2 φιλτρακια εχεις ολες τις πληροφορίες που θες. Ψωνίζω 12 χρονια σε Σκρουτζομαγαζα ποτε δεν πηρα σκαρτο αντικείμενο, απλα θελει υπομονή στο τι διαλέγεις και να διαβάζεις τα σχόλια να είναι από 25 και πάνω.
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, duckino είπε RMA τι ακριβώς είναι; H διαδικασία επιστροφής προϊόντος και το refund ή αντικατάσταση ή επισκευή αυτού. return merchandise authorization (RMA)
duckino Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, WaveExDare είπε Κυριε duckino... εταιρίες που με μεγαλοκαρδια αναβαθμίζουν bios (ανοιγουν την συσκευασια) σε ποσοστο 100% σου πασαρουν προιον απο RMA, για τον απλουστατο λογο οτι εσυ δεν ξερεις πιο serial number αγορασες μεχρι να ερθει στα χερια σου. Οι κατασκευάστριες εταιρίες πάντα RMA στέλνουν στην Ελλάδα μας Β και C grade διαλογής προϊόντα (στο μεγαλύτερο ποσοστό τους). Οσον αφορα τις αγορες με λογικα μεταφορικα υπαρχουν συγκριτικά site που με 2 φιλτρακια εχεις ολες τις πληροφορίες που θες. Ψωνίζω 12 χρονια σε Σκρουτζομαγαζα ποτε δεν πηρα σκαρτο αντικείμενο, απλα θελει υπομονή στο τι διαλέγεις και να διαβάζεις τα σχόλια να είναι από 25 και πάνω. Μα... αν οι κατασκευάστριες εταιρείες έτσι κι αλλιώς στέλνουν στην Ελλάδα RMA, τότε είναι σα να λέμε ότι δεν υπάρχει τρόπος να γλυτώσεις από ένα τέτοιο προϊόν, σου κάνουν δε σου κάνουν αναβάθμιση στο μαγαζί που ψώνισες.Εκτός αν κάτι δεν καταλαβαίνω καλά Εξάλλου ό,τι έγραψα και για τα δύο μαγαζιά που ανέφερα, είναι για να βοηθήσω τους υποψήφιους αγοραστές κι όχι για να το παίξω έξυπνος, αν κάτι τέτοιο καταλάβες. Τέλος με τόσο β και γ διαλογής πράμα που στέλνουν οι κατασκευάστριες εταιρείες στην Ελλάδα, το γεγονός ότι δεν έπεσε στα χέρια σου ποτέ σκάρτο πράμα λέγεται τύχη; Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2019 από duckino 1
jeandoumpier Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Όσες φορές αγόρασα κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα όλα συνέβησαν καλώς (συχνή ενημέρωση, άμεση ενημέρωση για πιθανή μη διαθεσιμότητα κάποιου προϊόντος, έγκαιρη παραλαβή). Αυτές τις μέρες ήταν η πρώτη φορά που παρήγγειλα όλα τα κομμάτια για λογαριασμό φιλικού προσώπου και ζήτησα να γίνει η συναρμολόγηση από το κατάστημα (αφού είναι δωρεάν το προτίμησα για να κερδίσω χρόνο). Με δωρεάν μεταφορικά επίσης, η παραγγελία καταχωρήθηκε την Τρίτη το απόγευμα. Και ενω τα κομμάτια είχαν άλλα άμεση διαθεσιμότητα και άλλα 1-3 ημερών, παρέλαβα μόλις σήμερα (Παρασκευή) το πρωί. Νομίζω πως 3 ημέρες είναι πολύ καλό χρονικό διάστημα για την παραλαβή ενός συστήματος και ενώ έγινε και η συναρμολόγηση από μέρους τους. Για τους παραπάνω λόγους - και φυσικά όταν δεν υπάρχουν χαοτικές διάφορες κόστους σε σχέση με ανάλογα καταστήματα που έχουν παρόμοιες διαθεσιμότητες αλλά και δυνατότητα συναρμολόγησης - θα συνεχίζω και εδώ μέσα να προτείνω το priveshop. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2019 από jeandoumpier 2
tsofras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2019 Και εγώ είχα βάλει παραγγελία στο προηγούμενο μηχάνημα σε διαθεσιμότητες 1 -3 ημέρες και την 4η ημέρα επικοινώνησα εγώ μαζί τους ( ενώ το ποσό είχε χρεωθεί ολόκληρο στην πιστωτική) για να με ενημερώσουν ότι ένα απο τα προϊόντα θα ήταν διαθέσιμο μετά απο 8 ημέρες και το άλλο μετά απο 14 ημέρες. Πολύ ευγενικοί , κανένα πρόβλημα με την ακύρωση , αλλά εγώ έχασα περίπου 10 ημέρες από την αναμονή γιατί τελικά άργησαν και τα άλλα 2 προϊόντα. Γενικά καλό το να κερδίζεις λεφτά, αλλά και αυτή η λογική του να περιμένεις 2 εβδομάδες για να στήσεις ένα μηχάνημα δεν μου αρέσει , τουλάχιστον να είναι σωστοί στις ημέρες , άλλο 1 με 3 και άλλο 4 με 10 .
hanifanze Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το συμπέρασμα είναι σαφώς crossword solver sip calculator epfo ότι όταν δεν μένεις ικανοποιημένος από ένα μαγαζί ως προς τον τρόπο διάθεσης του προϊόντος, αλλά και ως προς την συμπεριφορά όπως έγραψες στη δική σου περίπτωση, τότε φυσικά και απευθύνεσαι αλλού - ασυζητητί. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από hanifanze
Koeman Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Είμαι σταθερός πελάτης και σαν εταιρεία και σαν ιδιώτης από το priveshop και με εξυπηρετούν πάντα άψογα και με συνέπεια. Δεν έχω κανένα παράπανο. 1
enable_your_mind Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Ποσο διαφορετικα ειναι εδω Τσεχια που μενω σε σχεση με την Ελλαδα ρε γμτ... Εδω υπαρχει νομος που αναφερει οτι οτιδηποτε προιον αγορασει ο καταναλωτης εχει την δυνατοτητα να το γυρισει πισω απο το μαγαζι που το αγορασε σε διαστημα 14 ημερων και να παρει ολοκληρο το ποσο πισω απο το καταστημα ( υπαρχουν καταστηματα που σου δινουν δυνατοτητα να πληρωσεις κανα 10 ευρω το 14 μερες να γινει 60 σαν εξτρα feature ) . Οποτε τα καταστηματα αν δεχτουν πισω καποιο προιον απο επιστροφη καταναλωτη εχουν την δυνατοτητα να το ξαναπουλησουν και αναγραφυν στο σαιτ τους οτι ηταν ανοιγμενο απο επιστροφη η ελαχιστα used σε χαμηλοτερη τιμη παλι κανονικα με εγγυηση .. Επισης σε οποιοδηποτε RMA ειναι υποχρωση του καταστηματος να αναλαβει την διαδικασια και υποχρεουται απο το νομο σε διαστημα 1 μηνος να σου εχει αντικατασταση το προιον η να σου επιστρεψει τα χρηματα πισω.. Αν για οποιοδηποτε λογο περασει 1 μηνας υποχρεουται να σου δωσει ολοκληρο το ποσο που ειχες αγορασει το προιον και μετα τον τεχικο ελεγχο αν ισχυεει λογο εγγυησης να σου δωσει και το προιον που ειχες δωσει για RMA ...Τα ποιο πολλα μαγαζια ακομα και πιο μικρα συνεργαζωνται με καποια κεντρικα μαγαζια πωλησης ε ολη την τσεχια ωστε αν επιθυμεις να παραλαβεις εσυ ο ιδιος απο αυτα ωστε να μην περιμενεις την κατοικον αποστολη και την πιθανοτητα καθυστερησης απο ταχυδρομεια κλπ.. Γενικα καμια σχεση και δυστυχως δεν βλεπω πως μπορει να γινει αυτο ωστε ο καταναλωτης να εχει και τις παροχες που πραγματικα αξιζει.. Καλη δυναμη σε ολους...
Skrez1982 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, enable_your_mind είπε Ποσο διαφορετικα ειναι εδω Τσεχια που μενω σε σχεση με την Ελλαδα ρε γμτ... Εδω υπαρχει νομος που αναφερει οτι οτιδηποτε προιον αγορασει ο καταναλωτης εχει την δυνατοτητα να το γυρισει πισω απο το μαγαζι που το αγορασε σε διαστημα 14 ημερων και να παρει ολοκληρο το ποσο πισω απο το καταστημα ( υπαρχουν καταστηματα που σου δινουν δυνατοτητα να πληρωσεις κανα 10 ευρω το 14 μερες να γινει 60 σαν εξτρα feature ) . Οποτε τα καταστηματα αν δεχτουν πισω καποιο προιον απο επιστροφη καταναλωτη εχουν την δυνατοτητα να το ξαναπουλησουν και αναγραφυν στο σαιτ τους οτι ηταν ανοιγμενο απο επιστροφη η ελαχιστα used σε χαμηλοτερη τιμη παλι κανονικα με εγγυηση .. Επισης σε οποιοδηποτε RMA ειναι υποχρωση του καταστηματος να αναλαβει την διαδικασια και υποχρεουται απο το νομο σε διαστημα 1 μηνος να σου εχει αντικατασταση το προιον η να σου επιστρεψει τα χρηματα πισω.. Αν για οποιοδηποτε λογο περασει 1 μηνας υποχρεουται να σου δωσει ολοκληρο το ποσο που ειχες αγορασει το προιον και μετα τον τεχικο ελεγχο αν ισχυεει λογο εγγυησης να σου δωσει και το προιον που ειχες δωσει για RMA ...Τα ποιο πολλα μαγαζια ακομα και πιο μικρα συνεργαζωνται με καποια κεντρικα μαγαζια πωλησης ε ολη την τσεχια ωστε αν επιθυμεις να παραλαβεις εσυ ο ιδιος απο αυτα ωστε να μην περιμενεις την κατοικον αποστολη και την πιθανοτητα καθυστερησης απο ταχυδρομεια κλπ.. Γενικα καμια σχεση και δυστυχως δεν βλεπω πως μπορει να γινει αυτο ωστε ο καταναλωτης να εχει και τις παροχες που πραγματικα αξιζει.. Καλη δυναμη σε ολους... Το είπες και μόνος σου φίλε μου. Ζεις στην Τσεχία. Εδώ είμαστε χειρότερα από την Μποτσουάνα σε τέτοια θέματα 😋 και όχι μονο 1
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2019 Η Μποτσουάνα είναι παράδεισος. Μην ξανά κάνεις τέτοια σύγκριση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα