Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έκαναν (μετά από 14 μέρες που υπέγραψα με νέο πάροχο) αντιπροσφορά από τον πάροχο που ήμουν ήδη και συμφώνησα να παραμείνω με νέο 24μηνο συμβόλαιο.

Καταρχάς ισχύει πως μπορώ να κάνω υπαναχώρηση μετά τις 14 μέρες που έχω υπογράψει στον νεο; Δεν είχε ενεργοποιηθεί η νέα γραμμή.

Και το σημαντικότερο! Αν με καλέσει ο νέος πάροχος για νέα προσφορά και το θελήσω, έχω διακαίωμα να κάνω υπαναχώρηση στο σημερινό τηλεφωνικό συμβόλαιο του παλιού παρόχου ή θα τρέχω με πρόστιμα;

Επεξ/σία από idak22
Δημοσ.

Αφού λες ότι έχει περάσει το 14ήμερο της υπαναχώρησης. Εκτός κι αν ο παλιός πάροχος δεχθεί να πληρώσει την όποια ρήτρα ζητήσει ο νέος διότι θα διακόψεις μετά το 14 ήμερο που είχες δικαίωμα.

Από αρχές Ιούνη έχει αλλάξει η διαδικασία φορητότητας. Κάνοντας το αίτημα ο νέος πάροχος την κρατά στο συρτάρι για 14 μέρες μήπως αλλάξεις γνώμη. Την 15η μέρα την στέλνει στον παλαιό πάροχο οποίος πλέον τότε το μαθαίνει για πρώτη φορά. Αν σου κάνει αντιπρόταση και την αποδεχθείς, θα πληρώσεις ρήτρα στον νέο, ακόμη κι αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή, αφού έχεις απολέσει το 14ήμερο της υπαναχώρησης.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Αφού λες ότι έχει περάσει το 14ήμερο της υπαναχώρησης. Εκτός κι αν ο παλιός πάροχος δεχθεί να πληρώσει την όποια ρήτρα ζητήσει ο νέος διότι θα διακόψεις μετά το 14 ήμερο που είχες δικαίωμα.

Από αρχές Ιούνη έχει αλλάξει η διαδικασία φορητότητας. Κάνοντας το αίτημα ο νέος πάροχος την κρατά στο συρτάρι για 14 μέρες μήπως αλλάξεις γνώμη. Την 15η μέρα την στέλνει στον παλαιό πάροχο οποίος πλέον τότε το μαθαίνει για πρώτη φορά. Αν σου κάνει αντιπρόταση και την αποδεχθείς, θα πληρώσεις ρήτρα στον νέο, ακόμη κι αν δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή, αφού έχεις απολέσει το 14ήμερο της υπαναχώρησης.

Ευχαριστώ καταρχάς για την απάντηση!

Κι εγώ αυτό είχα καταλάβει, νόμιζα βέβαια πως έιναι από τις αλλαγές που έγιναν 1η Οκτωβρίου. Από τον παλιό πάροχο επέμεναν (προφανώς) σε σχετικές ερωτήσεις μου πως μπορώ να το κάνω παρόλο που πέρασαν οι περίφημες 14 μέρες εφόσον δε μου έχουν στείλει και ημερομηνία ενεργοποίησης.

Οπότε τώρα που έκανα νέο τηλεφωνικό συμβόλαιο με τον παλιό, αν απλά ΔΕΝ στείλω τα χαρτιά που μου ζήτησαν (ταυτότητα σε αυτούς και απαίτηση ακύρωσης στο νέο) είμαι οκ; Γενικά πώς πρέπει να προχωρήσω από δω και πέρα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασε το παρακάτω και γράψε ακριβώς με ποιον τρόπο έκανες και επιβεβαιώθηκε το αίτημα φορητότητας. Έχει μεγάλη σημασία η ακριβής διαδικασία.

Αναφορά σε κείμενο

Με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ.837/2/30-11-2017 (ΦΕΚ 4413/Β/14-12-17) για τις αιτήσεις φορητότητας αριθμών που υποβάλλονται από τους συνδρομητές από την 3η Ιουνίου 2018 και εξής, οι αιτήσεις φορητότητας αριθμού υποβάλλονται από το συνδρομητή στον πάροχο-δέκτη. Ο πάροχος-δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων φορητότητας αριθμού με τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  1. έντυπα, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας της ταυτότητας.
  2. με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας.
  3. με ηλεκτρονικά μέσα, με χρήση ασφαλούς μεθόδου ταυτοποίησης του χρήστη ή συνδρομητή, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας χρήσης ηλεκτρονικής υπογραφής,
  4. τηλεφωνικά, είτε μέσω κλήσεων, οι οποίες, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης και συναίνεσης του συνδρομητή, μαγνητοφωνούνται, είτε μέσω κλήσεων σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response), και μόνο για τη μεταφορά μεμονωμένων αριθμών. Στην τελευταία περίπτωση, η κλήση πρέπει να γίνεται από τη γραμμή του συνδρομητή με τον αριθμό για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση φορητότητας προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, ο οποίος δεν είναι αριθμός υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Κατά την κλήση αυτή, ο συνδρομητής δηλώνει με κατάλληλη επιλογή ή απάντηση στο IVR ότι επιθυμεί την κατάθεση της αίτησης φορητότητας. Ο πάροχος-δέκτης οφείλει να προβεί στη συνέχεια σε ταυτοποίηση του συνδρομητή που υποβάλει την αίτηση φορητότητας τηλεφωνικά.»

Στις περιπτώσεις (1) και (3) ο συνδρομητής λαμβάνει έντυπο ή ηλεκτρονικό, αντίστοιχα, αντίγραφο της αίτησής του, η οποία φέρει ημερομηνία υποβολής και μοναδικό αριθμό αναφοράς.
Στις περιπτώσεις (2) και (4) αποστέλλεται από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της υποβολής αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της.

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 1
Δημοσ.

Η προσφορά από το νέο πάροχο μου έγινε τηλεφωνικά. Στη συνέχεια έκλεισα ραντεβού με κούριερ (2 μέρες μετά) που μου έφερε και υπέγραψα το συμβόλαιο, έδωσα φωτοτυπία ταυτότητας και πήρα αντίγραφο συμβολαίου. Υποθέτω είμαι στην 1η περίπτωση; Έλαβα sms χθες πως έλαβαν την αίτηση και θα ενημερωθώ για πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης

Σήμερα, η αντιπροσφορά έγινε επίσης τηλεφωνικά, αλλά έγινε στη συνέχεια ηχογράφηση για ταυτοποίηση και νέο συμβόλαιο.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jkoukos είπε

Από αρχές Ιούνη έχει αλλάξει η διαδικασία φορητότητας. Κάνοντας το αίτημα ο νέος πάροχος την κρατά στο συρτάρι για 14 μέρες μήπως αλλάξεις γνώμη

Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για φορητότητα (και όχι για να εκβιάσει τον νυν πάροχο) θα χρειαστεί 15 μέρες μόνο και μόνο για να ξεκινήσει η διαδικασία?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, turbat0s είπε

Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για φορητότητα (και όχι για να εκβιάσει τον νυν πάροχο) θα χρειαστεί 15 μέρες μόνο και μόνο για να ξεκινήσει η διαδικασία?

Από τη δική μου φρέσκια εμπειρία, ισχύει και είναι και η τακτική τους για να μην ακυρώσεις την αίτησή σου έχοντας πάρει κάποια αντιπροσφορά. Στα χαρτιά που μου έστειλαν γράφουν πως έχεις και επιλογή να απαιτήσεις άμεση ενεργοποίηση.

Η ΕΕΤΤ γράφει το εξής για το θέμα:

"Σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιθυμεί το αίτημα να υλοποιηθεί νωρίτερα από τις 14 ημέρες, πρέπει να υποβάλει σχετική δήλωση στη νέα εταιρία. Σημειώνεται, ότι η εταιρία έχει δικαίωμα είτε να μην κάνει αποδεκτό το αίτημα, είτε να ζητήσει από τον συνδρομητή γραπτή δήλωση ότι αποδέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα, μέχρι την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε νέα εταιρία και εφόσον δεν έχει παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών, να υποβάλει αίτηση ακύρωσης της φορητότητας. "

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για φορητότητα (και όχι για να εκβιάσει τον νυν πάροχο) θα χρειαστεί 15 μέρες μόνο και μόνο για να ξεκινήσει η διαδικασία?

Σωστά. έχει αλλάξει όλη η διαδικασία και έχει αναφερθεί πολλάκις εδώ και μήνες. Δεκέμβρη του 2017 ψηφίστηκε ο κανονισμός με έναρξη μετά από 6μηνο.

Δημοσ.
Just now, turbat0s said:

Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για φορητότητα (και όχι για να εκβιάσει τον νυν πάροχο) θα χρειαστεί 15 μέρες μόνο και μόνο για να ξεκινήσει η διαδικασία?

Έχω την εντύπωση πως μπορείς αν όντως θες να φύγεις να πεις οτι ξεκινήστε άμεσα την διαδικασία. Και προφανώς χάνεις το 14ήμερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστά, αλλά δεν έγινε έτσι στην παρούσα περίπτωση του φίλου. Δεν χάνεις κανένα 14ήμερο. Μπορείς μέσα σε αυτό να υπαναχωρήσεις πριν όμως την ενεργοποίηση της γραμμής στον νέο πάροχο.

Να τι αναφέρει ο κανονισμός για την ακύρωση-υπαναχώρηση:

α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μόνον στην περίπτωση όπου η υποβολή της αίτησης φορητότητας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο σύναψης σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.

Το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον υποβληθεί εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.

Εάν ο συνδρομητής έχει υποβάλει ειδική ρητή δήλωσή του προς τον πάροχο-δέκτη ότι επιθυμεί η έναρξη εργασιών για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να πραγματοποιηθεί πριν την παρέλευση της προθεσμίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και ότι στην περίπτωση αυτή δέχεται να απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση, το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον η ενεργοποίηση της υπηρεσίας πραγματοποιηθεί πριν εκπνεύσει η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης και το αίτημα υποβληθεί πριν την ενεργοποίηση. Η ενεργοποίηση τεκμαίρεται από την έναρξη παροχής υπηρεσιών με την αποστολή του μηνύματος NP RFS από τον πάροχο-δέκτη στην ΕΒΔΑΦ. Ο πάροχος-δέκτης αποστέλλει στον συνδρομητή ενημερωτικό μήνυμα SMS, με το οποίο τον ενημερώνει για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας εντός το πολύ μίας ώρας από την αποστολή του μηνύματος NP RFS.
Με την υποβολή του αιτήματος ακύρωσης, ο συνδρομητής ασκεί και το σχετικό δικαίωμα υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση υποβολής αιτήματος ακύρωσης εκτός των ανωτέρω προθεσμιών, το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται από τον πάροχο-δέκτη, ο οποίος ενημερώνει προσηκόντως τον συνδρομητή, εγγράφως ή με αποστολή SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή, παραθέτοντας την σχετική αιτιολογία εκπρόθεσμης υποβολής και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται.

β. Η ανωτέρω ακύρωση της αίτησης φορητότητας υποβάλλεται από τον συνδρομητή στον πάροχο-δέκτη και σε αυτή αναγράφονται τα ίδια στοιχεία του συνδρομητή που έχουν αναγραφεί στην αίτηση φορητότητας. Ο πάροχος-δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων ακύρωσης με τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
(1) έντυπα, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας.
(2) με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας,
(3) με ηλεκτρονικά μέσα, με χρήση ασφαλούς μεθόδου ταυτοποίησης του χρήστη, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ηλεκτρονικής υπογραφής.
(4) με τηλεφωνική κλήση από τη γραμμή του συνδρομητή με τον αριθμό για τον οποίο έχει υποβάλει την αίτηση φορητότητας (ή με έναν από τους αριθμούς της ομάδας, προκειμένου για αίτηση μεταφοράς ομάδας αριθμών) προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, ο οποίος δεν είναι αριθμός υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Κατά την κλήση αυτή, ο συνδρομητής, αφού ταυτοποιηθεί με βάση τον αριθμό της καλούσας γραμμής ή επιπλέον και με τον αριθμό αναφοράς της αίτησης φορητότητας, δηλώνει με κατάλληλη επιλογή ή απάντηση σε αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR-Interactive Voice Response) ότι επιθυμεί την ακύρωση της αίτησης φορητότητάς του. Η επιλογή ή η απάντηση του συνδρομητή καταγράφεται υποχρεωτικά από το ανωτέρω αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR) και τα αρχεία καταγραφής διατηρούνται για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δώδεκα (12) μηνών. Το ανωτέρω αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR) λειτουργεί σε 24ωρη βάση τουλάχιστον κατά τις εργάσιμες ημέρες.

Στις περιπτώσεις (1) και (3) ο συνδρομητής λαμβάνει έντυπο ή ηλεκτρονικό, αντίστοιχα, αντίγραφο της αίτησής του, η οποία φέρει ημερομηνία υποβολής και μοναδικό αριθμό αναφοράς.
Στις περιπτώσεις (2) και (4) αποστέλλεται από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS στον δηλωθέντα στην αίτηση φορητότητας αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της ακύρωσης της αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της.

Η αίτηση ακύρωσης υποβάλλεται σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης του παρόχου-δέκτη ανεξαρτήτως του τρόπου που ο συνδρομητής είχε υποβάλει την αρχική αίτηση φορητότητας.
Οι πάροχοι-δέκτες που διαθέτουν περισσότερους από 50.000 συνδρομητές παρέχουν υποχρεωτικά τουλάχιστον τη δυνατότητα υπ’ αριθ. (4) για την υποβολή αίτησης ακύρωσης.

28 λεπτά πριν, idak22 είπε

Η προσφορά από το νέο πάροχο μου έγινε τηλεφωνικά. Στη συνέχεια έκλεισα ραντεβού με κούριερ (2 μέρες μετά) που μου έφερε και υπέγραψα το συμβόλαιο, έδωσα φωτοτυπία ταυτότητας και πήρα αντίγραφο συμβολαίου. Υποθέτω είμαι στην 1η περίπτωση; Έλαβα sms χθες πως έλαβαν την αίτηση και θα ενημερωθώ για πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης

Σήμερα, η αντιπροσφορά έγινε επίσης τηλεφωνικά, αλλά έγινε στη συνέχεια ηχογράφηση για ταυτοποίηση και νέο συμβόλαιο.

Έχεις υπογράψει το νέο συμβόλαιο για την φορητότητα σε άλλον πάροχο και το 14ήμερο ισχύει από την ημερομηνία υπογραφής.

Δεν ξέρω τι σου είπε ή υποσχέθηκε ή υποστήριξε ο παλαιός πάροχος, αλλά ο νέος νομιμότατα δικαιούται να σου ζητήσει τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου, αν το έκανε μετά το 14ήμερο.

Επεξ/σία από jkoukos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Έχεις υπογράψει το νέο συμβόλαιο για την φορητότητα σε άλλον πάροχο και το 14ήμερο ισχύει από την ημερομηνία υπογραφής.

Δεν ξέρω τι σου είπε ή υποσχέθηκε ή υποστήριξε ο παλαιός πάροχος, αλλά ο νέος νομιμότατα δικαιούται να σου ζητήσει τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου, αν το έκανε μετά το 14ήμερο.

jkoukos σε ευχαριστώ πολύ και πάλι. Οπότε μένω στο νέο συμβόλαιο με το νέο πάροχο.

Μια τελευταία ερώτηση σε παρακαλώ αν μπορείς να με βοηθήσεις. Με τον παλιό πάροχο εφόσον δεν έστειλα ποτέ ταυτότητα και αίτημα ακύρωσης κλπ όπως μου ζήτησε είμαι οκ; Υπενθυμίζω πως υπήρξε ηχογράφηση για νέο συμβόλαιο.

Δημοσ.

Θα πρέπει να έρθεις σε επαφή μαζί του και να επιβεβαιώσεις ότι θέλεις να ακυρώσεις το αίτημα. Αν σου πουν διάφορα, απλά αναφέρεις ότι δεν σε ενημέρωσαν για το τι ισχύει και την ρήτρα που θα κληθείς να πληρώσεις.

Ούτως ή άλλως κανονικά δεν μπορεί να τραβήξει την γραμμή πίσω, αφού ισχύει η φορητότητα προς τον νέο πάροχο. Αλλά ο διάολος έχει πολλά πόδια.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Θα πρέπει να έρθεις σε επαφή μαζί του και να επιβεβαιώσεις ότι θέλεις να ακυρώσεις το αίτημα. Αν σου πουν διάφορα, απλά αναφέρεις ότι δεν σε ενημέρωσαν για το τι ισχύει και την ρήτρα που θα κληθείς να πληρώσεις.

Ούτως ή άλλως κανονικά δεν μπορεί να τραβήξει την γραμμή πίσω, αφού ισχύει η φορητότητα προς τον νέο πάροχο. Αλλά ο διάολος έχει πολλά πόδια.

Το έκανα λοιπόν. Επικοινώνησα με τον παλιό. Η θέση τους είναι πως δεν έχω θέμα με ρήτρα, επειδή ναι μεν τηλεφωνικά η προσφορά έγινε 1 του μήνα, αλλά υπογραφή έγινε στις 3/10 και ο χρόνος για τις 14 μέρες ξεκινάει μια μέρα μετά την υπογραφή, άρα από 4/10.

Πονοκέφαλος...

Δημοσ.

Η θέση τους είναι τηλεφωνικώς δοσμένη. Την υποστηρίζουν εγγράφως ή τουλάχιστον σε τηλεφωνική επικοινωνία με ηχογράφηση ώστε να είσαι καλυμμένος σε τυχόν απαίτηση από τον νέο πάροχο αποζημίωσης, να την πληρώσουν αυτοί;

Το λέω αυτό διότι όπως είδες στον κανονισμό, ο νέος πάροχος κρατά την αίτηση στο συρτάρι για 14 μέρες και την καταθέτει στον παλαιό την 15η.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας γίνεται αποδεκτό εφόσον υποβληθεί εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος. 

ΑΝ με το ορο "συναψη" εννοεί την υπογραφη τοτε εισαι οκ.Λογικα το 14 ημερο ξεκινα μετην υπογραφή αφου τοτε γινεται επίσημο αιτημα φορητοτητας

Επεξ/σία από spyros007

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...