spectaculator Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Την ώρα που παίρνω το λεωφορείο δεν κυκλοφορεί ψυχή έξω Βέβαια εντάξει δεν επιμένω ότι "τρώνε" τα δρομολόγια καθώς τους τελευταίους 6 μήνες που το χρησιμοποιώ για να πάω δουλεία, να έχει συμβεί 4-5 φορές, οπότε πιθανό να υπήρχε κάποια βλάβη κτλ. Υπάρχουν φυσικά και μερικοί που όπως άλλοι οδηγοί κάνουν χαζομάρες. Έχω δει λεωφορείο να σταματά έξω από σουβλατζίδικο... Είναι θέμα νοοτροπίας. 1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε Όχι δεν τηρούνται Η κίνηση δε παίζει ρόλο Όταν από μία στάση θεωρητικά πρέπει να περνάει 5 λεωφορεία την ώρα και περνάνε ένα ή δύο, δεν είναι θέμα κίνησης Κατανοώ ότι π.χ. μπορεί να καθυστερήσει ένα λεωφορείο λόγω κίνησης, όμως το μποτιλιάρισμα δεν είναι κάτι που εμφανίζεται με περιοδικότητα Το σπίτι μου είναι 3 στάσεις από την αφετηρία του 20, σε γειτονιά που έχει δεν έχει κίνηση καθόλη τη διάρκεια της μέρας Ε σε πληροφορώ ότι τα απογεύματα ειδικά τα δρομολόγια δεν τηρούνται σχεδόν ποτέ Τηρούνται και μάλιστα αυστηρά. Ειδικά το 20 περνά κάθε 10 λεπτά (όπως κατάλαβες είμαι στα πέριξ). Και μάλιστα επειδή στο διάβα του έχει ένα κάρο στάσεις αν βρεθείς πίσω του...
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, spectaculator είπε Τηρούνται και μάλιστα αυστηρά. Ειδικά το 20 περνά κάθε 10 λεπτά (όπως κατάλαβες είμαι στα πέριξ). Και μάλιστα επειδή στο διάβα του έχει ένα κάρο στάσεις αν βρεθείς πίσω του... Μη με παλαβώνεις, το απόγευμα κλείνουν και την τηλεματική και ψάξε να το βρεις Μια φορά πήγα να το πάρω, και περίμενα ένα 20λεπτο και δεν είχε φανεί λεωφορείο (στο τέλος πήρα ταξί) Το βράδυ πάλι, άστα Δούλευε η γυναίκα κέντρο Πειραιά, και όταν σχόλαγε 9, τα δρομολόγια είχαν συχνότητα μεγαλύτερη του μισαώρου (ενώ θεωρητικά νομίζω ήταν ανά 20')
spectaculator Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 6 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Μη με παλαβώνεις, το απόγευμα κλείνουν και την τηλεματική και ψάξε να το βρεις Μια φορά πήγα να το πάρω, και περίμενα ένα 20λεπτο και δεν είχε φανεί λεωφορείο (στο τέλος πήρα ταξί) Το βράδυ πάλι, άστα Δούλευε η γυναίκα κέντρο Πειραιά, και όταν σχόλαγε 9, τα δρομολόγια είχαν συχνότητα μεγαλύτερη του μισαώρου (ενώ θεωρητικά νομίζω ήταν ανά 20') Δεν σε παλαβώνω καθόλου! Έτσι είναι. Τη τηλεματική δεν μπορούν να τη κλείσουν (δεν είναι το πινακάκι που βλέπεις μες το όχημα) και είναι μόνιμα ανοιχτή. Δεν βλέπεις τίποτα στο κινητό γιατί πολλές φορές η για τα μπάζα βάση τους δεν δίνει τίποτα (κάτι σαν DOS). Τα απογεύματα από τις 6-7 μέχρι τις 9-9:30 όλοι ξέρουν τι γίνεται γύρω από το λιμάνι. Όταν κάνει ένα μισάωρο από το Δημοτικό Θέατρο μέχρι τη Κονδύλη τι περιμένεις; Νομίζεις με Ι.Χ. θα το έκανες ποιο γρήγορα (αν ξέρεις εναλλακτική διαδρομή σφύρα τη γιατί υποφέρουν πολλοί);
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 4 λεπτά πριν, spectaculator είπε Δεν σε παλαβώνω καθόλου! Έτσι είναι. Τη τηλεματική δεν μπορούν να τη κλείσουν (δεν είναι το πινακάκι που βλέπεις μες το όχημα) και είναι μόνιμα ανοιχτή. Δεν βλέπεις τίποτα στο κινητό γιατί πολλές φορές η για τα μπάζα βάση τους δεν δίνει τίποτα (κάτι σαν DOS). Τα απογεύματα από τις 6-7 μέχρι τις 9-9:30 όλοι ξέρουν τι γίνεται γύρω από το λιμάνι. Όταν κάνει ένα μισάωρο από το Δημοτικό Θέατρο μέχρι τη Κονδύλη τι περιμένεις; Νομίζεις με Ι.Χ. θα το έκανες ποιο γρήγορα (αν ξέρεις εναλλακτική διαδρομή σφύρα τη γιατί υποφέρουν πολλοί); Λέω στη στάση, που υποτίθεται σου λέει σε πόση ώρα έρχεται, εκεί από κάποια ώρα και μετά δε γράφει τίποτα Και πάλι δε με καταλαβαίνεις Όση κίνηση κι αν έχει, εάν από το Φάληρο φεύγουν ανά τέταρτο, στη Δραπετσώνα πάλι ανά τέταρτο θα πρέπει να φτάνουν Αν και δεν οδηγώ αυτοκίνητο (ειδικά στον Πειραιά) πες τι διαδρομή θες να κάνεις για να σου δώσω όσες εναλλακτικές θέλεις
spectaculator Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 11 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Λέω στη στάση, που υποτίθεται σου λέει σε πόση ώρα έρχεται, εκεί από κάποια ώρα και μετά δε γράφει τίποτα Και πάλι δε με καταλαβαίνεις Όση κίνηση κι αν έχει, εάν από το Φάληρο φεύγουν ανά τέταρτο, στη Δραπετσώνα πάλι ανά τέταρτο θα πρέπει να φτάνουν Αν και δεν οδηγώ αυτοκίνητο (ειδικά στον Πειραιά) πες τι διαδρομή θες να κάνεις για να σου δώσω όσες εναλλακτικές θέλεις Αυτός είναι ο λόγος που ξαφνικά βλέπεις από το πουθενά δυο 20 να έρχονται σχεδόν ταυτόχρονα. Αγία Αικατερίνη - Πλ. Δημοκρατίας. Με το Ι.Χ. αγανάκτησα και το παράτησα. Έχει μπίχλα πολλές φορές το τρόλεϊ αλλά με το κεφάλι καζάνι έχω μια έγνοια λιγότερη και τα έξοδα είναι λιγότερα (1400 κ.ε.)..
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 27 λεπτά πριν, spectaculator είπε Αυτός είναι ο λόγος που ξαφνικά βλέπεις από το πουθενά δυο 20 να έρχονται σχεδόν ταυτόχρονα. Αγία Αικατερίνη - Πλ. Δημοκρατίας. Με το Ι.Χ. αγανάκτησα και το παράτησα. Έχει μπίχλα πολλές φορές το τρόλεϊ αλλά με το κεφάλι καζάνι έχω μια έγνοια λιγότερη και τα έξοδα είναι λιγότερα (1400 κ.ε.).. Μα για να συμβεί αυτό που λες (να σκάσουν 2 λεωφορεία ταυτόχρονα) πάει να πει ότι κατά τη διάρκεια της διαδρομής πρέπει με έναν μαγικό τρόπο να "σβήσει" η κίνηση πίσω από το 1ο, πράγμα που όπως ξέρεις στον Πειραιά πρακτικά είναι αδύνατον Καταρχάς δες παρακάτω τις αναχωρήσεις από Δραπετσώνα: Για να κάνει τον κύκλο ένα λεωφορείο τέτοια ώρα θέλει πολύ παραπάνω από μία ώρα Θεωρητικά λοιπόν το πρωί θα έπρεπε να είναι minimum 6-7 λεωφορεία έξω που κάνουν την διαδρομή Αν μου βρεις πάνω από 3-4 διαφορετικές πινακίδες τρόλεϋ που κάνουν την γραμμή "20" καθημερινά εγώ θα σε πηγαινοφέρνω δουλειά κάθε μέρα Κάνεις δύσκολη διαδρομή βρε αδερφέ, περνάς όλον τον Πειραιά Εγώ θα ανέβαινα Προφήτη Ηλία, θα πέρναγα προς ΠαΠεί, από εκεί κάτω από Βενιζέλου, δεξιά Αντιστάσεως, Κόνωνος, και μετά από μέσα Παπαστράτειο για να κινηθώ προς Κερατσίνι
spectaculator Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 30 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Μα για να συμβεί αυτό που λες (να σκάσουν 2 λεωφορεία ταυτόχρονα) πάει να πει ότι κατά τη διάρκεια της διαδρομής πρέπει με έναν μαγικό τρόπο να "σβήσει" η κίνηση πίσω από το 1ο, πράγμα που όπως ξέρεις στον Πειραιά πρακτικά είναι αδύνατον Καταρχάς δες παρακάτω τις αναχωρήσεις από Δραπετσώνα: Για να κάνει τον κύκλο ένα λεωφορείο τέτοια ώρα θέλει πολύ παραπάνω από μία ώρα Θεωρητικά λοιπόν το πρωί θα έπρεπε να είναι minimum 6-7 λεωφορεία έξω που κάνουν την διαδρομή Αν μου βρεις πάνω από 3-4 διαφορετικές πινακίδες τρόλεϋ που κάνουν την γραμμή "20" καθημερινά εγώ θα σε πηγαινοφέρνω δουλειά κάθε μέρα Κάνεις δύσκολη διαδρομή βρε αδερφέ, περνάς όλον τον Πειραιά Εγώ θα ανέβαινα Προφήτη Ηλία, θα πέρναγα προς ΠαΠεί, από εκεί κάτω από Βενιζέλου, δεξιά Αντιστάσεως, Κόνωνος, και μετά από μέσα Παπαστράτειο για να κινηθώ προς Κερατσίνι Μα κολλάνε όλα μόλις φτάσουν στο Πασαλιμάνι. Από εκεί ξεκινά ο χαμός. Το πόσα λεωφορεία θα έπρεπε να τρέχουν είναι μεγάλη κουβέντα. Αν δεν κάνουν κάτι για τ' ανταλλακτικά τους θ' αρχίσουν να λιγοστεύουν. Είναι δράμα φάση. Το ξέρω, κάνω βόλτα όλο τον Πειραιά κάθε μέρα. Είναι τόσο απελπισία που σκέφτομαι ν΄αλλάξω σπίτι. (Αν και θα προτιμούσα να γδάρω τα ρεμάλια που κατάντησαν τον Πειραιά έτσι. Θα πέσει γέλιο μόλις αρχίσει να κόβει βόλτες και το τραμ).
AristidisZ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, spectaculator είπε Μα κολλάνε όλα μόλις φτάσουν στο Πασαλιμάνι. Από εκεί ξεκινά ο χαμός. Το πόσα λεωφορεία θα έπρεπε να τρέχουν είναι μεγάλη κουβέντα. Αν δεν κάνουν κάτι για τ' ανταλλακτικά τους θ' αρχίσουν να λιγοστεύουν. Είναι δράμα φάση. Το ξέρω, κάνω βόλτα όλο τον Πειραιά κάθε μέρα. Είναι τόσο απελπισία που σκέφτομαι ν΄αλλάξω σπίτι. (Αν και θα προτιμούσα να γδάρω τα ρεμάλια που κατάντησαν τον Πειραιά έτσι. Θα πέσει γέλιο μόλις αρχίσει να κόβει βόλτες και το τραμ). Έλα στη γειτονιά μου να είσαι και δίπλα στη δουλειά Καλά για το τραμ δε το συζητώ, φοβάμαι ότι θα έχουμε νεκρούς
Μάκαρος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 45 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Μα για να συμβεί αυτό που λες (να σκάσουν 2 λεωφορεία ταυτόχρονα) πάει να πει ότι κατά τη διάρκεια της διαδρομής πρέπει με έναν μαγικό τρόπο να "σβήσει" η κίνηση πίσω από το 1ο, πράγμα που όπως ξέρεις στον Πειραιά πρακτικά είναι αδύνατον Καταρχάς δες παρακάτω τις αναχωρήσεις από Δραπετσώνα: Για να κάνει τον κύκλο ένα λεωφορείο τέτοια ώρα θέλει πολύ παραπάνω από μία ώρα Θεωρητικά λοιπόν το πρωί θα έπρεπε να είναι minimum 6-7 λεωφορεία έξω που κάνουν την διαδρομή Αν μου βρεις πάνω από 3-4 διαφορετικές πινακίδες τρόλεϋ που κάνουν την γραμμή "20" καθημερινά εγώ θα σε πηγαινοφέρνω δουλειά κάθε μέρα Κάνεις δύσκολη διαδρομή βρε αδερφέ, περνάς όλον τον Πειραιά Εγώ θα ανέβαινα Προφήτη Ηλία, θα πέρναγα προς ΠαΠεί, από εκεί κάτω από Βενιζέλου, δεξιά Αντιστάσεως, Κόνωνος, και μετά από μέσα Παπαστράτειο για να κινηθώ προς Κερατσίνι Στο λεωφορείο που χρησιμοποιώ εγώ, αυτό συμβαίνει πάρα πολύ συχνά (το να είναι το ένα πίσω από το άλλο) και κυρίως μεσημέρι (3-4).
yiannis1972dm Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Και άμα έχεις σπίτι δικό σου αλλά η δουλειά σου είναι μακριά και δεν έχει μετρό πρέπει να πάρεις 3 λεωφορεία τι θα κάνεις ; Το να μην έχεις αμάξι για δουλειά εξυπηρετεί μόνο κέντρο
Mpiftekis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 2 λεπτά πριν, yiannis1972dm είπε Και άμα έχεις σπίτι δικό σου αλλά η δουλειά σου είναι μακριά και δεν έχει μετρό πρέπει να πάρεις 3 λεωφορεία τι θα κάνεις ; Το να μην έχεις αμάξι για δουλειά εξυπηρετεί μόνο κέντρο Νοικιάζεις το σπίτι σου και μετά εσύ νοικιάζεις ένα άλλο σπίτι κοντά στη δουλειά σου. Problem solved!
yiannis1972dm Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Μεγάλο λάθος Πρώτον το σπίτι σου θα στο διαλύσουν Δεύτερον δεν είναι το ίδιο όλες οι περιοχές να φύγεις δλδ από καλό προάστιο να πας να μείνεις μέσα στο θόρυβο και το καυσαέριο
fingolfingr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2018 Μένω νότια προάστια και εργάζομαι κέντρο τα τελευταια 4 χρόνια. Πριν από αυτό και για 3 χρόνια δουλευα Περιστέρι, Κορυδαλλό, Πειραια, Ζωγράφου και Παγκράτι. Μετακινουμε όλα αυτά τα χρόνια με ΜΜΜ (με εξαιρεση τους 2 μήνες που ήμουν Κορυδαλλό). Για καποιον που είναι ελευθερος και γενικως πιο χαλαρός το να βρεί ένα σπίτι κοντα στην δουλεια και γενικως να αλλαζει σπίτια ίσως να είναι λογική απόφαση. Για καποιον που εχει παιδια..... όχι τόσο. Το να εχει καποιος αμαξι στην Αθήνα δεν είναι παραλογο. Θες να πας ένα σουπερ μαρκετ (όπως αναφερθηκε), για ενα μπανιο το καλοκαίρι, μια βόλτα σε ενα φίλο ή απλά μια βόλτα το κορίτσι.... θες αμαξι. Παρόλα αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρεπει να παίρνεις το αμαξι παντου. Αν πάρω το αμαξι στην δουλεια θέλω περιπου 40 λεπτα για να φτασω. Και περιπου 10-30 λεπτα για να βρώ να παρκάρω. Με τα ΜΜΜ κανω περιπου 45-50 λεπτά μαζί με 7 λεπτα περπάτημα. Οπότε από αποψη χρόνου δεν κερδίζω κατι με το αμαξι. Επίσης με το αμαξι χρειαζομαι περίπου 50-70€ παραπάνω για την μετακίνηση συγκριτικά με την καρτα του μετρό. Κρυο, βροχες κλπ δεν με ενοχλουν. Μου αρεσουν (I'm weird like that). Αμαξι παίρνω μόνο αν δουλευω σαββάτο που ξερω ότι θα φτασω σε 20 λεπτα ενώ με το μετρό θα θελω πολύ παραπάνω χρόνο. Από την αλλη να πώ ότι για περιπου 4 μήνες που κυκλοφορούσα με το εταιρικό smartακι ήμουν αρχοντας. Όλη μερα στον δρομο και εκαιγε 50€ πετρέλαιο τον μήνα. Parking εβρισκα παντου. Όταν πήγαινα στα κεντρικά είχα την θέση μου (το αμαξι βασικά είχε θέση, όχι εγώ) και γενικώς βολευε απιστευτα. Πόρισμα; Εγώ με το opel astra που δεν είναι μεγαλο αλλα όχι και μικρό δεν μετακινουμε κεντρο με το αμαξι λόγω parking. Αν είχα ενα smart που χωράει παντου..... δεν θα σκεφτόμουν καν να πάω με ΜΜΜ.
AntiCambeR Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εχω παπί 15+ χρόνια και αμάξι 11+ χρόνια.Μέσα στην πόλη για κοντινές αποστάσεις με το παπί(Αν και έχω κάνει αποστάσεις 25-35 χμ που είναι κουραστικό).Διακοπές σε νησί με το παπί.10 χρόνια σε συγκεκριμένη δουλειά με κίνηση στην Λεωφόρο Καβάλας το πρωί πάλι το παπί έπαιρνα και γιατί ήθελε βύσμα να βγάλω άδεια να το βάζω μέσα στην εταιρεία. Το παπί πάει παντού γρήγορα και οικονομικά,παρκάρει παντού.Ομως τον χειμώνα είναι δύσκολα με κρύο και βροχή.Επίσης δεν θα έχει καλά φρένα,γκάζι και φώτα. Αν έχεις χρήματα για αγορά και κυρίως για συντήρηση παίρνεις μηχανή ή scooter,θα το έκανα αλλά δεν μπορώ λόγω χρημάτων. Το αυτοκίνητο μου ήταν χρήσιμο κάθε καλοκαίρι που πήγαινα επαρχία,πλέον το έχω μόνο για τις ημέρες που βρέχει,για κάποια σχετικά μεγάλη απόσταση και όταν θέλω να μεταφέρω πράγματα.Επίσης για την δουλειά που δεν είναι σε σταθερό μέρος.Εκεί που εργάζομαι πχ στα 10 χμ και μπορώ να πάω με το παπί μπορεί σε 1 χρόνο η 6 μήνες να πρέπει να εργαστώ στα 15χμ μέσω εθνικής,εκεί θα πάρω το αυτοκίνητο λόγω ασφάλειας.Δεν ρισκάρω να οδηγήσω με βροχή με το παπί,οτι χειρότερο. Η βενζίνη ελέγχεται,κάνω πολύ λίγα χμ με το αυτοκίνητο οπότε σπάνια κάνω service.Ομως η ασφάλεια κάθε 6μηνο 130€+ συν το σήμα 255€ είναι έξοδα.Σκέφτομαι να το πουλήσω και να πάρω άλλο με μικρότερα κυβικά που θα έχει 1)μικρότερη κατανάλωση,2)σήμα και 3)ασφάλεια(Τουλάχιστον για το 2+3) αλλά θα πάρω κατώτερο αυτοκίνητο σε χώρους και ασφάλεια. Πιστεύω οτι το παπί η scooter η μηχανή είναι πολύ πιο χρήσιμα για μέσα στην πόλη.Με το αυτοκίνητο χρειάζεται από λίγο έως πάρα πολύ υπομονή.Αν θα κρατούσα 1 αυτό θα ήταν οχι παπί αλλά μηχανή.Αν τώρα μπορούσα να αγοράσω μηχανή θα δυσκολευόμουν να την συντηρήσω,σαν να έχω 2 αυτοκίνητα. Μέχρι το 2008-2009 έβγαζα 1000€+ ενώ τώρα 600+€.Σε συνδυασμό με τις τιμές που έχουν ανέβει σε όλα πρέπει να θυσιάζουμε κάτι για να έχουμε κάτι άλλο.Τουλάχιστον έχω γλιτώσει στρίμωγμα,βρώμα και πάρα πολύ χρόνο.Είναι πίκρα να χρειάζεσαι 1 ώρα με τα ΜΜΜ για απόσταση 10-15 χμ .όταν με αυτοκίνητο ή μηχανή την κάνεις σε 15'20'. Αν δεν έχεις αυτοκίνητο ή μηχανή είναι πρόβλημα όταν έχουν απεργία. Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου 2018 από AntiCambeR
haris_216 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2018 Στις 15/10/2018 στις 1:07 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε Το αυτοκινητο κοστιζει αλλα σου παρεχει τον καλυτερο συνδυασμο ευκολιας και ασφαλειας. Τα ΜΜΜ, με εξαιρεση τις γραμμες 2-3, ειναι τριτοκοσμικα. Επισης εκτος απο την κυρια μετακινηση σου, μεσα στη μερα εχεις κι αλλες δουλειες που ειδικα αν δε μενεις κοντα στο εμπορικο κεντρο καποιας περιοχης, ειναι παρα πολυ δυσκολο να καλυψεις χωρις αυτοκινητο. Οχι δεν πρεπει να γινει πιο ασυμφορη η κατοχη αυτοκινητου. Αλλωστε τι ζορι τραβατε; Τα αυτοκινητα φερνουν δις στα ταμεια του κρατους με φορους, καυσιμα, τελη ταξινομησης κλπ. Όποιος θελει αμαξι, πληρωνει. Λες και τα πληρωνουμε μαζι κανετε. Αν θελετε να αδειασουν οι δρομοι της Αθηνας και να καθαρισουν, πεταξτε τα κωλοτρολεϊ που μπλοκαρουν τα παντα και τα λεωφορεια του 1990 που μολυνουν οσο 10 αυτοκινητα μαζι. Τις μερες που εχουν απεργια τα λεωφορεια και τα τρολεϊ, κατεβαινεις την Κηφισιας σε 10' σε ωρα αιχμης. Τις μέρες δε που έχουν τα ταξί απεργία και λειτουργούν όλα τα υπόλοιπα (λεωφορεία, τρόλεϊ και ΙΧ) επίσης μια χαρά είναι. Όπου καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι ο μεγάλος αριθμός των ταξί επιβαρύνει ιδιαίτερα την κίνηση. Γιατί είναι ιδιαίτερα πολλά τα ταξί, προφανώς κατάλοιπα της προ κρίσης εποχής όπου σχεδόν υποκαθιστούσαν το έργο των ΜΜΜ (ειδικά στην προ μετρό εποχή). Και δεν είναι μόνο ο μεγάλος αριθμός τους και ο γνωστός τρόπος οδήγησης/στάσης τους. Είναι και το νέο φαινόμενο της αυτοσχέδιας πιάτσας που δημιουργούν στο δρόμο. Παλιά με τις διπλο-τριπλο κούρσες δεν υπήρχε σχετικά θέμα. Ήταν σχεδόν συνεχώς σε κίνηση. Τώρα επειδή έχει πέσει η δουλειά και τα πετρέλαια στοιχίζουν, την αράζουν εκεί που μπορεί να βρουν πελάτη. Αλλά αυτό σημαίνει ότι σε άσχετα σημεία σταματάνε δημιουργώντας μία ουρά και καταλαμβάνοντας μία (ενίοτε και δεύτερη) λωρίδα κυκλοφορίας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα