Hal9000 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση έρχεται και αναμένεται να αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, αν και πολλά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα. Αυτή είναι τουλάχιστον η αίσθηση που αποκομίσαμε από την παρουσία μας στη CES Unveiled Paris, μια εκδήλωση για επιλεγμένα media, λίγους μήνες πριν την έναρξη της CES 2019, της μεγαλύτερης έκθεσης τεχνολογίας στον κόσμο η οποία θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 12 Ιανουαρίου 2019. Κρατάμε τη διαπίστωση ότι δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για την παρουσία αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους του μέλλοντος και ότι πολλά ερωτήματα ψάχνουν τις απαντήσεις τους και μάλιστα πολύ γρήγορα. Από τα 5 συνολικά «επίπεδα» στα οποία χωρίζεται η τεχνολογία της αυτόνομης οδήγησης, μπορούμε να πούμε ότι βρισκόμαστε στο τρίτο, στην «υπό όρους αυτοματοποίηση» δηλαδή. Τα οχήματα σ' αυτή την περίπτωση μπορούν να αναλάβουν την οδήγηση σε εθνικές οδούς αποφεύγοντας τυχόν εμπόδια και προσπερνώντας άλλα οχήματα όμως σε πολλές περιπτώσεις απαιτείται ο οδηγός να αναλάβει δράση. Από το 3ο επίπεδο και έπειτα, κάθε αυτόνομο όχημα θα πρέπει να επικοινωνεί με άλλα συστήματα ελέγχου που είναι εγκατεστημένα στο εξωτερικό περιβάλλον αλλά και με άλλα οχήματα για ελαχιστοποίηση των περιπτώσεων ατυχημάτων. Το ιερό δισκοπότηρο της αυτόνομης οδήγησης είναι το 5ο επίπεδο όπου μιλάμε για πλήρη αυτοματοποιημένα οχήματα με τον οδηγό να μετατρέπεται απλά σε επιβάτη και να μη χρειάζεται σε κανένα σημείο της διαδρομής η συμμετοχή του. Το πότε θα δούμε τέτοια οχήματα παραμένει ένα από τα σημεία τριβής μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών. Ακούστηκαν απόψεις που φέρουν την παρουσίαση τέτοιων οχημάτων «σε λίγους μήνες» αλλά και άλλες, πιο συνετές θα λέγαμε απόψεις που μιλάνε για το διάστημα 2022 - 2030. Το συγκεκριμένο διάστημα αναμένεται να δούμε και την πλήρη εξάπλωση του 5G στον κόσμο, μια τεχνολογία που έχει άμεση σχέση με την πλήρη αυτόνομη οδήγηση. Αν και η αγορά των ταξί θα είναι από τις πρώτες που θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τα οφέλη της τεχνολογίας, το σίγουρο είναι ότι η τιμή αγοράς ενός τέτοιου οχήματος θα είναι αρκετά υψηλή. Αυτό δίνει τροφή σε άλλα σενάρια για το ποιο είναι το καταλληλότερο επιχειρηματικό μοντέλο που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Το car pooling ή αλλιώς, η διαδικασία του να μοιράζονται δύο ή περισσότερα άτομα το ίδιο αυτοκίνητο για την πραγματοποίηση μιας κοινής διαδρομής, είναι ίσως το επικρατέστερο σενάριο. Βέβαια το να μοιράζεται κάποιος το αυτοκίνητό του με κάποιον άγνωστο, δε θα είναι τόσο εύκολο όσο σε άλλες περιπτώσεις του sharing economy. Εκεί θα πρέπει να περιμένουμε και κυβερνητικές πρωτοβουλίες αφού τα οφέλη για το περιβάλλον θα είναι τεράστια. Όπως έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, στη CES 2019 περισσότεροι από 150 εκθέτες θα παρουσιάσουν τεχνολογίες γύρω από τα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου και κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Damler, η Chrysler, η Ford, η Honda, η Hyundai, η Kia, η Nissan και η Volkswagen. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
panosveto12 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Όταν θα αποσύρουν δια της βίας όλα τα παλιά αυτοκίνητα . Όπως κάνουν τώρα με τα βενζινοκίνητα στις μεγάλες πολλοίς .
bazzil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Αυτόνομα οχήματα δεν πρόκειται να υπάρξουν στο άμεσο μέλλον. Πρέπει πρώτα να υπάρξει υποδομή που θα καλύπτει κάθε σπιθαμή εδάφους που κυκλοφορούν αυτόνομα οχήματα για να υπάρξουν πλήρως αυτόνομα οχήματα 1
kotronas Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Εδώ δεν παίρνω ταξί γιατί οδηγάει άλλος και θα πάρω αμάξι να με παγαίνει αμονάχω,θα μας χαζέψουνε τελείως μέχρι το 2050, 5
Istros Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τα αυτονομα αυτοκίνητα ειναι μια απίστευτη καινοτομία όπου γίνεται χρήση πολλών τεχνολογιων.Θελει ακόμα πολλά χρόνια γιατί θα πρέπει όταν κυκλοφόρησει να είναι τέλειο γιατί ακριβως διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές.Τοσο των επιβατών όσο και των πεζων οπότε θα πρέπει να έχει αποκλειστεί και η παραμικρη αστοχία.Εχουμε δρόμο ακόμα αλλά αφού έγινε η αρχή είναι θέμα χρόνου.Αν και προσωπικά με τρομάζει το γεγονός ότι απλά θα μετακινούμαι γιατί για μένα η οδήγηση είναι απόλαυση ειδικά η οδήγηση της μοτοσυκλέτας. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2018 από Istros 3
bazzil Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 9 λεπτά πριν, Istros είπε Τα αυτονομα αυτοκίνητα ειναι μια απίστευτη καινοτομία όπου γίνεται χρήση πολλών τεχνολογιων.Θελει ακόμα πολλά χρόνια γιατί θα πρέπει όταν κυκλοφόρησει να είναι τέλειο γιατί ακριβως διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές.Τοσο των επιβατών όσο και των πεζων οπότε θα πρέπει να έχει αποκλειστεί και η παραμικρη αστοχία.Εχουμε δρόμο ακόμα αλλά αφού έγινε η αρχή είναι θέμα χρόνου.Αν και προσωπικά με τρομάζει το γεγονός ότι απλά θα μετακινούμαι γιατί για μένα η οδήγηση είναι απόλαυση ειδικά η οδήγηση της μοτοσυκλέτας. Το τελευταίο ειδικά... Δεν υπάρχει καλύτερο 2
NickTheGreek99 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2018 Ντάξει ρε παιδιά πρώτα εμείς θα πεθάνουμε και μετά θα έρθουν εδώ..
opera Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 "Του Έλληνα ο τράχηλος αυτόνομη οδήγηση δεν υπομένει." "Καλύτερα μιας ώρας οδήγηση παρά 40 χρόνια αυτόνομης." "Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι εμείς θα οδηγούμε." 1 2
ziaba Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 9 ώρες πριν, Istros είπε Τα αυτονομα αυτοκίνητα ειναι μια απίστευτη καινοτομία όπου γίνεται χρήση πολλών τεχνολογιων.Θελει ακόμα πολλά χρόνια γιατί θα πρέπει όταν κυκλοφόρησει να είναι τέλειο γιατί ακριβως διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές.Τοσο των επιβατών όσο και των πεζων οπότε θα πρέπει να έχει αποκλειστεί και η παραμικρη αστοχία.Εχουμε δρόμο ακόμα αλλά αφού έγινε η αρχή είναι θέμα χρόνου.Αν και προσωπικά με τρομάζει το γεγονός ότι απλά θα μετακινούμαι γιατί για μένα η οδήγηση είναι απόλαυση ειδικά η οδήγηση της μοτοσυκλέτας. ανάλογά την στιγμή δεν είναι πάντα απόλαυσή ειδικά με μότο
vagos789 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Αυτονομα οχηματα υπαρχουν ηδη σε πληρως ελεγχομενα περιβαλλοντα και θα βγαινουν περισσοτερα. Το να βγουν ομως στους δρομους χυμα ειναι πολυ δυσκολο για το ορατο μελλον.
buffos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δεν απασχολεί κανέναν αν εσύ μικρέ Σουμάχερ θέλεις να οδηγείς. Δεκάδες χιλιάδες Σουμάχερ αφήνουν παράλυτους, βαριά τραυματίες ή ακόμη και νεκρούς άλλους οδηγούς. Το κόστος αυτό είναι τεράστιο. Τόσο μεγάλο, που σίγουρα συμφέρει σε κάθε κράτος να επιβάλει την χρήση τέτοιων αυτοκινήτων ακόμη και με επιδότηση, αφού τα κέρδη από την εξαφάνιση των ατυχημάτων θα είναι τεράστια. Το πότε θα έχουμε Level 5 αυτοκίνητα είναι θέμα σπέκουλας. Όταν θα έχουμε όμως θα αλλάξει το τοπίο δραματικά. Για αρχή στις μεταφορές, να με συγχωρούν η συμπαθείς ομάδα των οδηγών μεταφοράς, αλλά στο πολύ άμεσο μέλλον αυτό το επάγγελμα δεν θα υπάρχει. 2 2
panoskatos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δεν κάνουν πρώτα κανένα δημοψήφισμα να δούνε πόσοι θέλουν και πόσοι όχι? Μας τα έχουν κάνει καρπούζια με τα αυτόνομα.
alexpap Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 3 ώρες πριν, opera είπε "Του Έλληνα ο τράχηλος αυτόνομη οδήγηση δεν υπομένει." "Καλύτερα μιας ώρας οδήγηση παρά 40 χρόνια αυτόνομης." "Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι εμείς θα οδηγούμε." Don't Drink and Write.
opera Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2018 1 ώρα πριν, alexpap είπε Don't Drink and Write. Open dictionary @ humor 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα