Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 minutes ago, james rod said:

καλα τωρα εμεις για το dota μιλαμε που ειναι της πλακας? το οτι μπορει να γεμιζουν το 1 δε σημαινει οτι ριχνουν μπουκαλι. δε δουλευουν ετσι οι πυρηνες στο mt αλλα ουτε και στα αλλα πλεον γιατι δεν ειμαστε στα '90ς αρχες '00ς.. προφανως δεν εχεις ιδεα απο το πως δουλευουν γι αυτο τα λες αυτα. 

Για οποιοδηποτε παιχνιδι θες μιλαμε. Ενας 64πυρηνος επεξεργαστης θα μπουκαλιαζει μια 2080ti και ας εχει 10% usage, τοσο απλα

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εάν max-άρει ένα thread, σημαίνει ότι το load δεν μοιράζεται σωστά στα cores και το παιχνίδι έχει single-threaded issues. Αυτό θα προκαλέσει μπουκάλι στις περιπτώσεις αυτές και η GPU δεν θα αποδίδει τα μέγιστα.

Τώρα τι καθόμαστε και γράφουμε για άνθρωπο που λέει ότι το IPC το μετράς με διαφορετικά ρολόγια..Σα να μας λέει ότι η formula τρέχει σε χωματόδρομο ένα πράγμα..

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, james rod είπε

να αλλαξει τι η ιντελ? αυτα που ειναι προτοπωρα και εχει μεγαλο αβατζο, δηλαδη την cache και την branch? εχεις χαβαλε. εδω εχουν περασει 3 γενιες zen και δεν εχει φτασει το fp perforamnce ακομα της μεγαλης κατηγοριας.

καλα τωρα εμεις για το dota μιλαμε που ειναι της πλακας? το οτι μπορει να γεμιζουν το 1 δε σημαινει οτι ριχνουν μπουκαλι. δε δουλευουν ετσι οι πυρηνες στο mt αλλα ουτε και στα αλλα πλεον γιατι δεν ειμαστε στα '90ς αρχες '00ς.. προφανως δεν εχεις ιδεα απο το πως δουλευουν γι αυτο τα λες αυτα. 

Καλημερα κατ΄αρχήν...  Ρε James τι δεν καταλαβαίνεις ?   Σοβαρά τωρα το πας όλο αυτο τόσες σελίδες κι ακολουθούν-με και τα υπόλοιπά χαζά αυτό το παραλλήρημα?

Αμα ήτανε έτσι όπως τα λές, τότε δεν θα είχε σημασία ούτε το ipc  ούτε το  single core και φέξε μου και γλύστρισα ούτε τίποτε άλλο, παρά μόνο να έχεις πολλούς cores! Κι αυτο κατευθείαν θα έβγαζε τους FX ως τους πιο επιτυχημένους και πρωτοποριακούς της εποχής τους και θα γ@μούσαν ακόμα και τώρα που μιλάμε!

Total war σε fx? Εχεις δει? Ενας πυρηνας να προσπαθεί να βγει εξω απο το speedfan και την οθόνη και οι άλλοι να νομίζεις οτι νεκρώσανε λόγο αστοχίας! Εκει δουλεύει 1000% ο πηρήνας που χρησιμοποιει το παιχνίδι αλλα αφου ζηταει περισσότερο απο αυτον και δεν μπορει να το δώσει, ρετάρει... Και ταυτοχρόνως η υπόλοιπη cpu κάθεται και έχει usage 15% συνολικά  ενω στην ουσία ψοφολογάει!  Αρα το μπουκάλιασμα εξαρταται απο το τι ζητάει το παιχνίδι κ.ο.κ....

Απο την μια πολύ θα ήθελα να μάθω τι συμβαίνει μέσα στο μυαλουδάκι σου.... Απο την άλλη όμως....Φοβάμαι......🤣(Χούμορ ε.....)

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ZELOMOTH είπε

Καλημερα κατ΄αρχήν...  Ρε James τι δεν καταλαβαίνεις ?   Σοβαρά τωρα το πας όλο αυτο τόσες σελίδες κι ακολουθούν-με και τα υπόλοιπά χαζά αυτό το παραλλήρημα?

Αμα ήτανε έτσι όπως τα λές, τότε δεν θα είχε σημασία ούτε το ipc  ούτε το  single core και φέξε μου και γλύστρισα ούτε τίποτε άλλο, παρά μόνο να έχεις πολλούς cores! Κι αυτο κατευθείαν θα έβγαζε τους FX ως τους πιο επιτυχημένους και πρωτοποριακούς της εποχής τους και θα γ@μούσαν ακόμα και τώρα που μιλάμε!

Total war σε fx? Εχεις δει? Ενας πυρηνας να προσπαθεί να βγει εξω απο το speedfan και την οθόνη και οι άλλοι να νομίζεις οτι νεκρώσανε λόγο αστοχίας! Εκει δουλεύει 1000% ο πηρήνας που χρησιμοποιει το παιχνίδι αλλα αφου ζηταει περισσότερο απο αυτον και δεν μπορει να το δώσει, ρετάρει... Και ταυτοχρόνως η υπόλοιπη cpu κάθεται και έχει usage 15% συνολικά  ενω στην ουσία ψοφολογάει!  Αρα το μπουκάλιασμα εξαρταται απο το τι ζητάει το παιχνίδι κ.ο.κ....

Απο την μια πολύ θα ήθελα να μάθω τι συμβαίνει μέσα στο μυαλουδάκι σου.... Απο την άλλη όμως....Φοβάμαι......🤣(Χούμορ ε.....)

το ipc εχει σχεση, οπως και η cache εχει σχεση, οπως και το ring εχει σχεση, αλλα και το πρωτοκoλο cache εχει σχεση. εσυ δεν εχεις σχεση με ολα αυτα που γραφεις με το αθλημα. το προβλημα του fx ηταν οτι δε δουλευει μαζι ο δευτερος πυρηνας αλλα εναλλαξ και μοιραζεται την fpu συν οτι η cache εγραφε συνεχεια στην μνημη, write through ενω θα πρεπει να γραφω μεχρι το απογευμα για να απαριθμησω ολα τα στραβα αυτης της αρχιτεκτονικης. γι αυτο βεβαια και η amd το γυρισε σε smt και αυτη. κατα βαση η ιντελ ειχε φτιαξει μια αρχιτεκτονικη που ελυσε ολα τα προβληματα κακογραμενων παιχνιδιων εκεινης της εποχης και φυσικα ειχε πλεονεκτημα σε ολες της mt εφαρμογες.

τα εξηγω ωραια, που λεει και ο νικολας.....?.:lol:

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, james rod είπε

το ipc εχει σχεση, οπως και η cache εχει σχεση, οπως και το ring εχει σχεση, αλλα και το πρωτοκoλο cache εχει σχεση. εσυ δεν εχεις σχεση με ολα αυτα που γραφεις με το αθλημα. το προβλημα του fx ηταν οτι δε δουλευει μαζι ο δευτερος πυρηνας αλλα εναλλαξ και μοιραζεται την fpu συν οτι η cache εγραφε συνεχεια στην μνημη, write through ενω θα πρεπει να γραφω μεχρι το απογευμα για να απαριθμησω ολα τα στραβα αυτης της αρχιτεκτονικης. γι αυτο βεβαια και η amd το γυρισε σε smt και αυτη. κατα βαση η ιντελ ειχε φτιαξει μια αρχιτεκτονικη που ελυσε ολα τα προβληματα κακογραμενων παιχνιδιων εκεινης της εποχης και φυσικα ειχε πλεονεκτημα σε ολες της mt εφαρμογες.

τα εξηγω ωραια, που λεει και ο νικολας.....?.:lol:

Μια χαρά! Γι΄αυτό σου λέω.. Φοβάμαι...🧐🙄😄

Δημοσ.
1 ώρα πριν, strawman είπε

Για οποιοδηποτε παιχνιδι θες μιλαμε. Ενας 64πυρηνος επεξεργαστης θα μπουκαλιαζει μια 2080ti και ας εχει 10% usage, τοσο απλα

μη φερνεις ασχετα παραδειγματα με αυτο που λεμε. τα πραγματα δεν ειναι καθολου απλα και η amd πρεπει να ανεβασει την αποδοση στους πυρηνες αν θελει να πιασει την ιντελ σε αποδοση ανα πυρηνα. αλλιως απλα θα δινει παραπανω πυρηνες μηπως και την πιασει/περασει στη συνολικη αποδοση. στην σερβερ αρχιτεκτονικη και βαση των gflops, η ιντελ εχει διπλασια αποδοση ανα πυρηνα σε hpc. οποτε η amd πρεπει να δινει περισσοτερους πυρηνες για να ισοφαρισει/ξεπερασει την ιντελ. τωρα ειναι πιο απλο.

εδω ο 2600κ που ειναι σε σχεση με τους τωρινους.

https://www.gamersnexus.net/hwreviews/3412-intel-i7-2600k-revisit-2018-benchmarks-vs-9900k-ryzen-more

Δημοσ.

Για παιχνίδια μόνο 8700/9700K προτείνει σαν upgrade από τον 2600Κ, όχι Ryzen και ναι βαστάει ακόμα πολύ καλά ο 2600Κ, ειδικά OC'ed. Γενικά αν έχεις 8 threads για παιχνίδια είσαι πένα ακόμα, τα 4 έχουν ψοφήσει. Το σκηνικό θα αλλάξει με τις νέες κονσόλες το 2020 που θα έχουν Zen 2 6c/12t.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, james rod είπε

μη φερνεις ασχετα παραδειγματα με αυτο που λεμε. τα πραγματα δεν ειναι καθολου απλα και η amd πρεπει να ανεβασει την αποδοση στους πυρηνες αν θελει να πιασει την ιντελ σε αποδοση ανα πυρηνα. αλλιως απλα θα δινει παραπανω πυρηνες μηπως και την πιασει/περασει στη συνολικη αποδοση. στην σερβερ αρχιτεκτονικη και βαση των gflops, η ιντελ εχει διπλασια αποδοση ανα πυρηνα σε hpc. οποτε η amd πρεπει να δινει περισσοτερους πυρηνες για να ισοφαρισει/ξεπερασει την ιντελ. τωρα ειναι πιο απλο.

εδω ο 2600κ που ειναι σε σχεση με τους τωρινους.

https://www.gamersnexus.net/hwreviews/3412-intel-i7-2600k-revisit-2018-benchmarks-vs-9900k-ryzen-more

Μιας και μιλάς για απόδοση ανα πυρήνα, μηπως ξέρεις πως ονομάζεται το αποτέλεσμα εκείνο που έχουμε όταν ενα Χ παιχνίδι χρησιμοποιεί ενα core και είναι βούλωμα 100% και ταυτοχρόνως η κάρτα γραφικών δεν πάει στο 100% ή πάνω απο 95% τεσπα?😵

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ZELOMOTH είπε

Μιας και μιλάς για απόδοση ανα πυρήνα, μηπως ξέρεις πως ονομάζεται το αποτέλεσμα εκείνο που έχουμε όταν ενα Χ παιχνίδι χρησιμοποιεί ενα core και είναι βούλωμα 100% και ταυτοχρόνως η κάρτα γραφικών δεν πάει στο 100% ή πάνω απο 95% τεσπα?😵

Τρανό παράδειγμα το Forza Horizon 3(Πριν patch-αριστεί) που max-αρε το ένα thread στο 100% και είχες stuttering. 🤮

Δημοσ.
12 minutes ago, james rod said:

μη φερνεις ασχετα παραδειγματα με αυτο που λεμε. τα πραγματα δεν ειναι καθολου απλα και η amd πρεπει να ανεβασει την αποδοση στους πυρηνες αν θελει να πιασει την ιντελ σε αποδοση ανα πυρηνα. αλλιως απλα θα δινει παραπανω πυρηνες μηπως και την πιασει/περασει στη συνολικη αποδοση. στην σερβερ αρχιτεκτονικη και βαση των gflops, η ιντελ εχει διπλασια αποδοση ανα πυρηνα σε hpc. οποτε η amd πρεπει να δινει περισσοτερους πυρηνες για να ισοφαρισει/ξεπερασει την ιντελ. τωρα ειναι πιο απλο.

εδω ο 2600κ που ειναι σε σχεση με τους τωρινους.

Διπλα στον 8400 ειναι παντως, που ειναι και πιο ακριβος του R5 2600 ;) 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ZELOMOTH είπε

Μιας και μιλάς για απόδοση ανα πυρήνα, μηπως ξέρεις πως ονομάζεται το αποτέλεσμα εκείνο που έχουμε όταν ενα Χ παιχνίδι χρησιμοποιεί ενα core και είναι βούλωμα 100% και ταυτοχρόνως η κάρτα γραφικών δεν πάει στο 100% ή πάνω απο 95% τεσπα?😵

ειπαμε οτι δε θελουμε καρτα στο 100%. ποιο ειναι το σημερινο παιχνιδι που χρησιμοποιει κλειδωμενο εναν μονο πυρηνα?

4 λεπτά πριν, strawman είπε

Διπλα στον 8400 ειναι παντως, που ειναι και πιο ακριβος του R5 2600 ;) 

185$ ειχε ο 8400.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τρανό παράδειγμα το Forza Horizon 3(Πριν patch-αριστεί) που max-αρε το ένα thread στο 100% και είχες stuttering. 🤮

Ε ναι.. Στην ουσία έχεις μπουκάλι στην cpu που ενω σε συγκεκριμένο πυρήνα βογγάει, η υπολοιπη κάθεται και μοιρολογάει που δεν την κάνει παρέα το παιχνίδι!🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, james rod είπε

ειπαμε οτι δε θελουμε καρτα στο 100%. ποιο ειναι το σημερινο παιχνιδι που χρησιμοποιει κλειδωμενο εναν μονο πυρηνα?

Darksiders 3.

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/darksiders-3-pc-performance-analysis/

However, and even though we are in 2018, Darksiders 3 is mainly a single-threaded game. 

Darksiders-3-CPU-scaling.jpg

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Darksiders 3.

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/darksiders-3-pc-performance-analysis/

However, and even though we are in 2018, Darksiders 3 is mainly a single-threaded game. 

Darksiders-3-CPU.png

αυτο ειναι κλειδωμενο παιχνιδι σε εναν πυρηνα? αφου εχει ξεκαθαρο scaling απο 2/2 σε 2/4. προφανως ειναι ενα απλο game, πιθανονοτατα κακογραμενο που δεν χρειαζεται πολλους πυρηνες.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

 Ποια γραφικά 2005 ; Τα ίδια είναι στο Low, αν αφήσεις τα textures και τα μοντέλα, λίγα πράγματα αλλάζουν με τα υπόλοιπα..Τα παιχνίδια πλέον δεν είναι όπως κάποτε που υπήρχε μεγάλο scale μεταξύ των ρυθμίσεων, τώρα τα Ultra πιο πολύ κοροϊδία είναι παρά κάτι άλλο.

Μιλάω κυρίως για pubg fortnite που είναι τραγικά σε αυτό το κομμάτι. Επειδή κάνω πολλές συγκρίσεις σε κάθε παιχνίδι μπορώ να σε βεβαιωσω ότι διαφορές υπάρχουν ακόμα και από very high σε ultra. Απλά κάποιες ρυθμίσεις Ultra γονατιζουν χωρίς λόγο μερικά παιχνίδια. 

Λίγο off-topic βγήκαμε. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...