Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Έχει κανείς ιδέα πόσο είναι το MSRP των G. Skill Royal? Είναι υπέροχες οι ρουφιάνες 

Πρόσεξε το αυτό με τα χρυσάφια και τα διαμάντια αυτές τις μέρες πάντως..

Η επικαιρότητα δεν τα ευνοεί..  😂😂

Δημοσ.
2 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Πρόσεξε το αυτό με τα χρυσάφια και τα διαμάντια αυτές τις μέρες πάντως..

Η επικαιρότητα δεν τα ευνοεί..  😂😂

Και η gskill είχε το άγγιγμα του Μίδα; Διεθνείς διαστάσεις λαμβάνει το σκάνδαλο:P.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, strawman είπε

O 8700 τα ιδια fps με τον 9900k βγαζει, οποτε και το cpu bottleneck ειναι το ιδιο. Στο video λοιπον που ανεβασα το usage ειναι μεταξυ 66 και 90%. Τα fps δεν εχουν σημασια, αν η καρτα δεν ειναι 99% τοτε υπολειτουργει, και 500 fps να βγαζει.

Στο video που εκανες παραθεση η καρτα ειναι μεταξυ 67 και 92%. Ξεκαθαρο bottleneck λοιπον και στις 2 περιπτωσεις. Γιαυτο και οταν αυξανεις την αναλυση δεν μειωνονται τα fps. Bασικα ρε αδερφε ασε εγω τι λεω, ο ιδιος ο reviewer το λεει, στο 4:20 οτι ακομα και με την 2080 (ποσο μαλλον με την Ti) ειναι CPU limited το bench. 

Γιαυτο και το μελλον ειναι αναγκαστικα multithreaded, δεν γινεται να βασιζεσαι στο st performance οταν αυτο αυξανεται κατα 10% ανα 3ετια ενω οι καρτες πανε με ρυθμους απο 30 εως 100% το ετος. Το ειχα προβλεψει και απο Μαρτιο του 2017 οτι με τετοιες τακτικες ολα τα CPU θα ριχνουν μπουκαλι

bottleneck με 87% καρτα γραφικων? ενταξει πιστευε οτι θελεις.:lol:

Δημοσ.

Ναι bottleneck είναι με 87%. Οτιδήποτε κάτω από 99% usage, είναι μπουκάλι. Εκτός κι αν έχουν θέμα οι drivers και δεν αποδίδει σωστά η GPU στο συγκεκριμένο παιχνίδι(Πράγμα σπάνιο) ή περιορίζεται λόγω API(Όπως στο DOOM με OpenGL σε αρκετά σημεία).

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, greg4 είπε

87% φυσικά και είναι bottleneck.

Αν και με cpu στο 61% θα μας βοηθούσε να βλέπαμε, usage ανά core. Πάντως το να bencharei cpu με ultra δεν με βρίσκει σύμφωνο. Ιδιαίτερα αν μιλάμε για multiplayer.

Προσωπικά πάντως έχει αρχίσει να με νευριάζει αυτή η κατάσταση. Αδυνατώ να καταλάβω πως γίνεται με τέτοια αύξηση στη δύναμη επεξεργαστών να μην κάθονται στο 30%. Δλδ παλιά πως πήγαιναν τρένο με έναν i5 ή τώρα με τις κονσόλες;

δεν υπαρχει μπουκαλι σε αυτο που λες. ουτε ο 2700χ εχει μπουκαλι, μικροτερη αποδοση εχει σε σχεση με τους ιντελ. εκτος να μας δειξει το μπενς πως παιζει με τον 2700χ. αν η καρτα παει στο 10%-20% ή τελος παντως καθεται τοτε εχει μπουκαλι. αυτο το δειχνει εν μερει το frametime αλλα υπαρχουν εξιδικευμενα προγραμματα που δειχνουν ακριβως ποτε ξεκιναει ο επεξεργαστης και ποτε η καρτα. αν η καρτα προλαβει τον επεξεργαστη, να ρενταρει δηλαδη πριν εχει ετοιμο το επομενο frame o επεξεργαστης αυτο ειναι bottleneck. ο στιβ μπερκ το δειχνει αυτο, σε αλλο παιχνιδι βεβαια, με τον 9600κ. η καρτα αν παιξει 100% εχει μπουκαλι η ιδια. φυσικα ειναι προτιμοτερο απο το μπουκαλι του επεξεργαστη.

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι bottleneck είναι με 87%. Οτιδήποτε κάτω από 99% usage, είναι μπουκάλι. Εκτός κι αν έχουν θέμα οι drivers και δεν αποδίδει σωστά η GPU στο συγκεκριμένο παιχνίδι(Πράγμα σπάνιο) ή περιορίζεται λόγω API(Όπως στο DOOM με OpenGL σε αρκετά σημεία).

νομιζεις.......

Δημοσ.
31 minutes ago, james rod said:

bottleneck με 87% καρτα γραφικων? ενταξει πιστευε οτι θελεις.:lol:

Πρωτα απολα η καρτα δεν είναι 87%, τραμπαλα κάνει μετά 65 και 90. Αλλά έστω και κολλημένη στο 87% να ήταν ναι, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι bottleneck. Για παράδειγμα μια  1080 που δουλεύει στο 87% αποδίδει όσο μια  1070, αυτό δεν ειναι bottleneck? Ο ίδιος ο reviewer που επικαλείσαι το λέει ότι είναι bottlenecked. Τα fps που μένουν σταθερά με 80% παραπάνω pixels φωνάζουν bottleneck. 

 

Όταν η καρτα παίζει 99% αυτο σημαίνει ότι ο επεξεργαστής μπορεί να σηκώσει και πιο γρήγορη κάρτα. Ε στο bfv ο 9900k δεν μπορεί, σε 1080p οριακά τερματίζει την  2080 την απλή. 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, james rod said:

δεν υπαρχει μπουκαλι σε αυτο που λες. ουτε ο 2700χ εχει μπουκαλι, μικροτερη αποδοση εχει σε σχεση με τους ιντελ. εκτος να μας δειξει το μπενς πως παιζει με τον 2700χ. αν η καρτα παει στο 10%-20% ή τελος παντως καθεται τοτε εχει μπουκαλι. αυτο το δειχνει εν μερει το frametime αλλα υπαρχουν εξιδικευμενα προγραμματα που δειχνουν ακριβως ποτε ξεκιναει ο επεξεργαστης και ποτε η καρτα. αν η καρτα προλαβει τον επεξεργαστη, να ρενταρει δηλαδη πριν εχει ετοιμο το επομενο frame o επεξεργαστης αυτο ειναι bottleneck. ο στιβ μπερκ το δειχνει αυτο, σε αλλο παιχνιδι βεβαια, με τον 9600κ. η καρτα αν παιξει 100% εχει μπουκαλι η ιδια. φυσικα ειναι προτιμοτερο απο το μπουκαλι του επεξεργαστη.

νομιζεις.......

Μην το κουράζεις άλλο, δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζεις...
Τόσα άτομα έχουν μαζευτεί και προσπαθούν να σου εξηγήσουν ότι είσαι λάθος.

Για να το θέσω απλά: Πάντα οι επιδόσεις περιορίζονται από κάτι, κάπου "τερματίζουν". Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να περιορίζονται από τη GPU, δηλαδή να δουλεύει πάντα καρφωμένη στο 98-99%, έτσι ώστε να παίρνουμε τα μέγιστα από αυτήν. Αν δουλεύει πιο κάτω, κάτι άλλο περιορίζει τις επιδόσεις. Αν παράλληλα βλέπεις κάποιο νήμα της CPU να δουλεύει 100% ή όλη η CPU να πιάνει 80+%, τότε προφανώς αυτή σε περιορίζει. Κάποιες φορές που δουλεύουν και τα 2 χαμηλά (και cpu και gpu) σε περιορίζει το API (πχ ogl doom όπως είπε ο Psycho παραπάνω).

Είναι τόσο δύσκολο να συλλάβεις την ιδέα; Πραγματικά δηλαδή... Αν κάτι σου είναι δυσνόητο θέλω να μας πεις τι ακριβώς για να το λύσουμε μια και καλή.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

dgdfhjftgjftgj.thumb.JPG.229e7351e28b0e15c1113f5b813d51cc.JPG

Ήρθε και σε εμένα ο 9900k απο Αμερική. Άργησε 1,5 μήνα αλλά τουλάχιστον τον πήρα πιο φθηνά.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 18
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Τουλαχιστον σου ηρθαν ολα μαζεμενα :P

Είναι το πιο πολυπολιτισμικό build. Επεξεργαστής απο Αμερική, ψύκτρα απο Ισπανία, μητρική απο Γερμανία, μνήμη απο Αγγλία.

Ακόμα περιμένω την msi trio απο αγγλία όμως. Την παράγγειλα 1 Οκτωβρίου και ακόμα δεν την έχουνε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...